Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
Köszönet a szervezőknek a mai napért!
Számomra anno 2016-ban valami megváltozott City ügyben, amit azóta sem sikerült visszacsinálni. Számomra kicsit olyan mit egy fesztivál ahová csak Alfával lehet bemenni.
Továbbra sem volt előre váltott jegy, konvoj tervezés, visszaszámlálás, lázas készülődés.
Sőt már elalvás is lett ma reggel.
Fényképezőt se vittem magammal. Anno volt hogy 350(!) képpel jöttem haza, ma három készült a telefonnal...
Továbbra is minden elismerésem és köszönet a szervezőknek!
A napot azok a Cartársak tették széppé akiknek a kocsiját meg tudtuk nézni, akikkel beszélgetni tudtunk, kávéztunk. Ha nincs ez a rendezvény velük se találkozhattam volna.
No meg Rákóczi és Vályi a színpadon.
A parkolás továbbra sem méltó az Alfához, a fűben rengeteg fa és egyéb dolog...
Semmiféle Alfás cuccot sem sikerült venni, mert nem volt kitől. Régebben még Alfás bőrönd is volt, most már egy eredeti alfás sapka sem...
Az étel-ital ellátás ellenben egyre jobb, ennek ellenére továbbra is Örvényesre mentünk a Huszár étterembe ebédelni.
Személy szerint nagyon zavart az örökös tucc-tucc zene, de tudom ma ez kell, hát legyen. Kár hogy miatta nem lehetett meghallgatni az autókba épített cuccokat.
Összességében jó nap volt, de továbbra is keresem ami elveszett...
Km óra állás: 75.984 km
Együtt megtett út: 20.484 km
Együtt töltött idő: 696 nap
Tankolt üzemanyag: 1.662,11 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,83 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 32,14 Ft/km
Napi átlagos futás: 29,43 km/nap
Összes költség: 184,20 Ft/ km + benzin
A túra alatt kb 5,5 dl-t kellett után tölteni.
A korábbi szinteket írtam a táblára.
Számításaim szerint 9,5 deci fogyott el a gyűrűzés óta megtett 6.300 km-en.
Ennyivel már lehet élni.
Ettől függetlenül lehet hogy jövőre újra megpróbáljuk a Motul-t.
Útközben volt pár észrevétel:
- Pár nap után valamelyik féltengely elkezdett finoman rázni. Nem csoda, 30-35 fok melegben mentünk az első nap bő 1.000 km-t, majd szerpentineztünk rendesen. Szerintem a gyár által 17 éve berakott zsír megadta magát a melegben. Egyenlőre nem vészes a dolog, téli projekt lesz belőle.
- Hazafelé Ausztria közepén elhallgatott a rádió. Pontosabban USB 026 kijelzéssel nem csinált többé semmit. A kivehető panel alatt találtam egy RESET gombot, megoldotta a problémát. Újra szól a zene.
- Valami nyekereg a fedél alatt. Végigmozgatva a csuklókat egy laza rögzítést találtam. Ráadásul a műanyag is odavan. Egyenlőre bekentem zsírral és meghúztam a csavarokat. Megzsíroztam még a tető hátsó részét rögzítő pöcköt is. Szombaton kiderül hogy segített-e.
Megjöttünk a "Nagy Túra 2019"-ről.
- 5 ország: H - A - I - F - CH
- Mont Blanc - Aiguille du Midi - 3.842 méter
- Mont Blanc alagút - mínusz 2.480 méter!
- Cervina - 3.500 m
- Marmolata - 3.265 m
- Rengeteg hágó
- Arese (sajnos zárva volt)
- Milla Miglia múzeum
- Garda tó környéke
- Sirmione
- Strada della Forra
- 3.059 km
- 246,62 liter E95
- 8,062 l/100km átlag
PHuBi remekül viselkedett, zokszó nélkül tette a dolgát.
PHuBi ezeket a magasságokat érte el a túra során:
2473m Großer Sankt Bernhard
2240m Sellajoch (Az épületen 4 méterrel több áll)
2239m Pordoijoch
2137m Passo gardena
2057m Passo Fedaia
2050m Cervina (Matterhorn olasz oldal) induló állomás
2032m Passo di Valles
1875m Passo Campolongo
1645m Col St. Pantaléon
1636m Kreuzbergpass
1527m Col de la Forclaz
1489m Passo san Antonio
1451m Col des Montets
1450m Marmolata induló állomás
1381m Mont Blanc alagút Olasz bejárata
1274m Mont Blanc alagút Francia bejárata
1097m Passo di San Lugano
747m Ampolapass
-2480m Mont Blanc alagút legmagasabb pontjának "mélysége"
Az utolsó - tudtommal - az Európában autóval elérhető "legmélyebb" pont, ahol a legmagasabb felettünk a föld (szikla)
Sajnos pár komolyabb hágó a Dolomitokban az útzárak miatt elmaradt, majd a legközelebb.
Összesen 30.800 méter ( a mínuszt nem számolva).
Összesen 59 magassági pontnál járunk, 89.176 méter össz magassággal.
(A listámon még mindig a Pók vezet 60 db / 99.761 méterrel.)
A mai délutáni program a hágóvadászat volt:
Össztáv: 95,96 km
Össz idő: 3 óra 12 perc 37 mp
Átlagsebesség: 39,32 km/ó
Állásidő: 47 perc 12 mp
Hagők:
- 1875m - Passo Campolongo
- 2137m - Passo gardena
- 2240m - Sellajoch
- 2239 - Passo Pordoi
- 2057m - Passo Fedaia
Érdemes megnézni a sebesség/magasság grafikont (4. kép)
Nem sokat mentünk egyenesen :-)
Sirmionéban esett az éjjel, ráfért PHuBi-ra egy kis mosás.
A városban járva megtaláltuk azt a kutat ahol 8 éve mostuk le a Pókot.
Az első három kép: 2011.07.15.
A második három: 2019.07.04.
Kicsi a világ :-)
Megvétel óta lötyögnek a kőlső tükrök.
2018.07.27-én már megcsináltam a bal oldalit, ma a jobbosra került sor.
Tulajdonképpen csak a tükör alján lévő fedél alatti három csavart kell meghúzni. (csavarhúzós képek)
A fedelet sajna a helyén nem lehet leszedni, ezért le kell venni a tükröt.
Az első tükör szerelésen amikor nem ejtettem bele az ajtóba a csavart :-)
Tegnap lemostam PHuBi-t, ma megkapta a szokásos viaszolást.
Folyadékszintek ellenőrizve, egy kis olaj kell bele, de azt pénteken kapok Csöritől.
Navigációba a POI-k feltöltve.
update 2019.06.22.
- ablakpucolás
- szerszámkészlet aktualizálása
- jobb oldali kis fedél rugójának visszapattintása (zárt állapotban nem emelte egy síkba a tető többi részével)
- csomagtartó, kesztyűtartó "lomtalanítása"
- tűzoltó készülék ellenőrzése
- Alfás mappa kivétele a kocsiból (a gyakorlatban nincs rá szükség, csak ballaszt)
Egy égőkészletet kell még venni.