Mutasd

>> Esemény2011-12-22

A jó időre való tekintettel ma felébresztettem a Pókot, kis kerülővel hazajöttem vele.

Az akku visszarakása után "pöccre" indult a Pók. Ismét megmutatta, hogy mennyire más, mint a 159. A 15 km hazáig élményben felért egy 1000 km-es úttal...

 
>> Szerviz2011-12-02

Akksit kiszed, töltőre tesz...

 
>> Esemény2011-11-09

Ma nyugovóra tért a Pók a téli szálláson. (149.587 km)

Kerekek +0,2-el felfújva, akku feltöltve, lekötve, Pók paplannal betakarva.

A tavaszi ébresztő óta 7 hónap és pár nap telt el, 6.653 km-t tettünk meg. A szezon több mint egy hónappal tovább tartott, mint tavaly. Szép álmokat, jó pihenést.

Már tervezgetem a jövő évi "Nagy Túra II"-t (Berchtesgarden, Gotthard, Arese, Cinque Terre, Pisa, Modena), de előtte még pár dolgot meg kell oldani. A télre tervezett projektek:

- beltér csere (jobb ülés kirepedt, varrás elengedte, ajtókárpit sérült),
- vízcső csere a termosztátnál,
- hűtőtisztítás,
- pár rozsdás alkatrész felújítása (pl. fékerő szabályozó tartó),
- klíma párologtató csere,
- szélfogó háló,
- folyadékcserék,
- ?

 
>> Egyéb2011-11-06

Nagy valószínűséggel az idén utoljára mostam le a Pókot.

Utána kipróbáltuk az új rámpát, kiváló. Simán fel lehet rá menni és tengernyi hely van alatta.

Rozsdátlanítottam és lefestettem a fékerő szabályozó tartóvasát, ha megszáradt a beszereléshez már be is vetem a rámpát.

 
>> Szerviz2011-11-06

ECU ISO Code: 32 86 04 15 26

2011.11.06. 12:41:10
CONNECTED TO: ALFA SPIDER 2.0 TS 16V
Bosch Motronic M2.10.4 Injection (TS 16v)

READING ERROR CODES: No fault codes

READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 215 307,7 km (amit 1,44-el kell osztani, hogy a tényleges állást kapjuk, stimmel az órával)
Akkumulátor feszültség : 12,20 V
FRA önbeállítási paraméter: 18,4
TRA önbeállítási paraméter: -8

 
>> Tuning és extra2011-11-05

Mióta megvan a Pók, azon töröm a fejem, hogy hogyan lehetne meghosszabbítani a nyitott tetős szezont. Az igazi gondot a hátulról jövő huzat okozza. A szélfogó háló sokat segít a dolgon, de 20 fok alatt még így is nagyon zavaró légmozgás. A megoldás kézen fekvő, a háló helyett levegőt át nem eresztő anyag kellene. Mielőtt belevágtam volna egy komolyabb átépítésnek ma kipróbáltam az elméletet. A hálót egyszerűen betekertem folpack fóliával.

A hatás hihetetlen. Gyakorlatilag megszűnik a légáramlás a kocsiban, a fejünk búbját cirógatja egy kis szél. 17 fokban fűtés nélkül lehet dzsekiben kocsikázni, kéz nem gémberedik el. Akár 10 fok körül is elérhetőnek tűnik a nyitott tetős kocsikázás!

Terv:
- vízszintes hálót műbőrre cserélem,
- függőleges rész mellé felhajtható vagy ráakasztható plexi,
a kivitelezés mikéntjét majd csak kitalálom.

 
>> Esemény2011-10-30

Hihetetlen, de igaz! Október végén szép idő van!

A gondolatot tett követte. Tetőt kinyit és a szokásos "kis kör" került megtételre. (kb 35 km ) Természetesen nem kicsit néztek az emberek, mi viszont gyönyörködtünk a tájban. Millió színét mutatta az ősz. A képeket a Sárváron lőttük, a vár körül.

 
>> Tuning és extra2011-10-15

A téli szerelési munkálatok megkönnyítéséhez ma kölcsön kaptam Liquid Cartárstól két rámpát. Most már nem lesz gond alámenni a Póknak.

Az elhozatal nem kicsit volt izgalmas, a 159 csomagtartójában tették meg Győrtől az utat. Mivel kicsit hosszabbak a csomagtartónál, ezért hátrafelé kilógtak. Páran megcsodálták a Párduc/rámpa kombót.

 
>> Esemény2011-10-09

Az Ön által feladott 5066438 számú hirdetését nem hosszabbította meg, ezért a mai napon töröltük rendszerünkből.


Üdvözlettel:

Használtautó.hu

 
>> Esemény2011-09-25

A szép késő őszi időjárást kihasználva ma újra a Balaton felé vitt az utunk. Badacsony, kikötő. Kellemes séta mólón, vitorlások, egy a régi nyarakat idéző lángos és lobogó hajú kocsikázás.

Szép nap volt :-)