Mutasd

>> Szerviz2016-07-01

A gép gyári fényszóróinak a búrái felmondták a szolgálatot. Bemattultak, elsárgultak, a polír sem hatott sokat, mert belülről is csúnya volt már. Beszereltem új, gyárilag fekete belsős TYC fényszórókat és minden izzót újra cseréltem. Ezek elvileg jobb minőségűek, mint a sokat szidott Depo gyártmányok. Elég sokat hozzáadott az autó megjelenéséhez. Az előzővel már csak valami bokorba dugott orral mertem megállni, nehogy meglássák.:)) Képeket majd töltök fel...

 
>> Szerviz2016-07-01

Pár hónapja jelentkezett először meleg motornál kisebb torpanás az alsóbb fordulatszám tartományban, ami azóta csak romlott. Mostanában már egyre erősebb torpanások voltak üzemmeleg motornál, nagyon gyenge volt 5000 alatt, de fölötte sem volt túl meggyőző. Az alapjáratot nem gondoltam igazán rossznak, de utólag rájöttem, hogy nem volt hibátlan az sem. ECU Scan-el kiolvastam terhelés alatt a légtömeg adatokat és azt vettem észre, hogy az olvasott légtömeg nincs szinkronban a légtömegmérőből érkező feszültséggel. Volt, hogy a feszültség esett 0,1V-ot, a kijelzett légtömeg meg 100kg/h!!-t ment közben felfelé, mindezt 0,6 másodperc alatt egy padlógázas gyorsításnál. Nem is csodálkoztam, hogy nem tudja az ECU, mit kéne ezzel kezdenie.:) A gyári adatokhoz hasonlítva sem voltak jók az eredmények. Ezek után bátran rendeltem meg az új LMM-et és ezzel együtt a légszűrőt is cseréltem. Ezek után ECU és TPS reset következett. Először pár másodpercig keresgélte az alapjáratot, de végül szépen beállt. Az első induláskor miután 1, 2-ben lenyomtam a gázpedált, nyugtáztam, hogy a hiba megoldódott, megvan a teljes ménes. Egész kis gázra is ugrik és húz már alulról is!

 
>> Szerviz2016-07-01

Esedékes volt már az olaj és szűrőcsere.
Mannol 10W-60-at kapott. Kíváncsi leszek rá. Adatai alapján tökéletes bele, de annyira olcsó... Mindenesetre nem hagyom sokáig benne.
206100km

 
>> Tuning és extra2016-03-27

Az régi JVC KD-SX998R fejegység helyét egy Alpine CDE-185BT vette át. Minden szempontból elégedett vagyok vele. Minden igényt kielégít, amit el lehet várni egy ilyen szintű fejegységtől!

 
>> Szerviz2016-01-16

Az eredeti kuplung főhenger megadta magát. Olajfolyás nem volt sehol, valószínűleg a dugattyú mellett engedett át, mert már nem lehetett kinyomni a kuplungot így a váltás is nagyon nehézkéssé vált. Új Delphi hengert tettem bele, és a munkahengert is frissítettem egy felújítókészlettel, ha már szétszedtem. Légtelenítés után hibátlan lett a kuplung.
198900km

>> Szerviz2015-09-12

Motorolajat és szűrőt cseréltem. Mobil1 5w-50 olaj, Mann szűrő.
194450km

 
>> Szerviz2015-08-15

Nagy melegben üzemi hőmérsékleten, de akár hidegebb időben dugóban állva is, elkezdett "megszorulni" a kormány, ami nagyon zavaró volt, főleg autópályán. Olyan volt, mintha csak "fokozatokban" lehetne fordítani a kormányt. Mindezt nem sokkal a kormánymű felújítás után kezdte produkálni, de a felújításkor semmi olyat nem csináltunk a kormányművel ami ezt okozhatja. A szervószivattyúra gyanakodtam, ami egyébként is hangos volt már melegen is, és nagyon olajos is volt a környéke, így kicseréltem egy jó állapotú bontott darabra. A hangja megszűnt és úgy tűnik a kormány megszorulása is.
190500km

 
>> Szerviz2015-08-15

A jobb oldali külső porvédő gumit is kicseréltem, egy 1mm-es lyuk keletkezett rajta.
Löbro került rá, igen profi minőségnek tűnik.

 
>> Szerviz2015-08-01

Kirepedt a bal külső féltengely porvédő. Még időben cseréltem, nem nyomta ki az összes zsírt.
189700km

 
>> Szerviz2015-07-04

Cseréltem a 6db gyertyát eredeti NGK PFR6B típusra.

188800Km