Egyik cartárs blogjában láttam, az ötletet, hogy élvedő profilt lehetne tenni a kerékjárati ívekre.
Valóban hasznos dolog, úgyis nemrég lettek javítva az ívek, ezért rendeltem rá.
Hamar fel lehet rá tenni, árba se drága.
Lidles wax, és aliexpresses kerámia, elötte gyurmázás volt 2 mosás között
Felkerült az aliexpressrol rendelt koptató a lökösre.
Feltöltettem a klímát gázzal, mert nem fújt már olyan hideget, 2 év alatt elég sok hiányzott belőle, de szivárgás a teszt szerint nincs.
Most jó lett, nyomja a hideget, ahogy kell.
Jöhet a nyár!
2 év után ismét pollenszűrőt cseréltem, annyira nem volt koszos, de legalább 2 évente illik kicserélni.
Elnyomtam egy motipos klímabombát benne.
Még a nagy melegek előtt fel kell tölteni gázzal a rendszert, mert gyengét fúj.
Kristályüveges oldalvillogóra cseréltem a gyárit, ez fiatalosabb.
15 és fél év után megérett a hátsó kipufogó dob a cserére.
Időközbe elkészült a fényezés az autón. Nem vagyok vele teljesen megelégedve, úgyhogy garanciába még javítani kell rajta.
Újra lett fújva a 2 új küszöb, a 2 lökhárító. Javítva lett a 4 ajtón és a csomagtérajtón a hibák, illetve javították a 4 sárvédő ívet.
Küszöbcserének és alvázvédelemnek indult, több lett belőle.
15 éves korára megtette hatását, hogy az első 10 évben Németországban használták az autót.
Padlólemezt és a kerékjárati íveket javítani kellett, bal elején a taposónál kb 20x25 cm hiányzott a rücsi alatt.
Most rendbe lett téve az alja és a kasztni is. Kapott egy teljes alvázvédelmet.
Jövő héten folytatódik, az érdemi rész a fényezéssel, addig pihen a gépezet.
A küszöböket az Intercarstól rendeltem.
Beszereztem egy bontott TI kormányt, ami kapott egy új bőrözést, piros cérnával.
Nagyon ütős lett.