A 2 és fél éve vásárolt, kinyíló fejegység már hónapok óta befagyott, élvezhetetlen volt zenét hallgatni miatta a kocsiba.
Most egy egyszerű, de nagyszerű Sony fejegységre esett a választás. Usb és aux csatlakozási lehetősége van, telefont usb-n keresztül lehet csatlakoztatni.
Amire használom, arra pont tökéletes, szép hangzása van.
Sokkal szebben szól, mint a noname, elődje.
Már csak a TI ülésszett hiányzott az autóból, hogy minden TI jegy benne legyen.
Sikerült beszereznem az érdi bontóból.
Mai nap beszerelésre került, nagyon feldobta a belteret!
A két hátsó sárvédőív, a csere miatt újrafényezeve.
A tetőről lekerült a carbon fólia, szintén újrafényezve.
Márciusba meghúzták a parkolóba a kocsit, a jobb hátsó lökhárítónál, most az is javításra került.
Nagyon szép lett a fényezés.
Egy teljes napom elment a takarítasra, mire a port mindenhonnan kitakarítottam.
Tavalyi küszöbcserénél a sárvédőívek az akkori lakatos szerint nem voltak cserések, pedig ráfért volna!
1 év után újra elkezdett hólyagosodni az ívek mentén.
Kerestem másik lakatost, korrekten, szépen cserélte az ívet, az autó hátulja ki lett lakatolva. A belső ívek újra lettek peremezve, kezelve lettek.
Jelenleg fényezőnél van az autó, jövő hétvégére készül el.
A 2 sárvédőív Klokkerholm márka.
Egy kicsit ferdén állt a kormány, a kollegám beállitotta a futóművet, volt benne valamennyi eltérés.
A futóművet előtte átnézte, rendben volt vele minden, de amúgy kopogás sem volt hallható.
Felkerültek a nyári kerekek.
Km óra állása: 268769 km
A Taurus téli gumik jól vizsgáztak. 5180 km-ert gurultak.
A féknyergek kaptak egy kis piros féknyereg festéket, mert az elmúlt 4 évben megkoptak.
A bal első fényszóróm megrepedt, úgyhogy tovább nem halogattam a fényszórók párban történő cseréjét.
Így pontot tettem, a gyakori fényszóró polirozásnak, amik már nem sokat segítettek, a régi fényszóróknak.
Fényszóróállítás a csere után megtörtént.
Képek előtte-utána.
Km óra állása: 268150 km
Olajos volt már az intercooler egy része, cserélni kellett.
Az alsó turbócső szintén cserélve lett.
Km óra állása: 268150 Km
Körforgalomból való kigyorsításnál, 4. fokozattól elmentek a lovak az autóból, olyan lett, mint egy szívó diesel.
Volt, hogy ment, volt, hogy nem.
Első körben a Map szenzort tisztitottuk meg, de nem oldotta meg a problémat, egyébkent ráfert, mert nagyon kokszos volt.
Jöhetett a diagnosztika, ami jelezte a légtömegmérő szakadást.
Pierburg légtömegmérőt vettem bele.
Csere után egy hibatörlés, és a lovak újból visszatértek.
Mivel ki volt szakadva a felső motortartó bak, cserélve lett (Birth).
Tavaly kaptam egy toronymerevítőt az autóhoz, most ez felszerelésre került.