Ősszel a turtle waxos polírral probálkoztam, ami annyira nem vált be.
Most gépi polírral csináltam meg, így most pofássabb a fényszóró.
Munkahelyemen feldobtuk a nyári szettet, ez a TI felni megunhatatlan :)
Az egyik alufelnit görgőzni kellett.
Kapott az autó egy waxot is :)
Km óra állása: 255189 km
2 év után megkopott az első és hátsó embléma, úgyhogy cseréltem őket.
A scudettot pedig carbon fóliával lefóliáztam, ezzel egy kicsit feldobtam az elejét.
Előre Bosch lapátok kerültek, hátra meg aliexpressről rendelt.
Eltelt öt év és cirka 65000 km, az előző vezérlés csere óta, így a vezérlést és a vízpumpát lecseréltettem.
SNR szíjkészlet és vízpumpa került bele.
Amúgy SKF görgők voltak a szettbe.
Km óra állás: 254516 Km
Az utóbbi időbe egyre jobban csöpögött az olajhűtőből az olaj és a garázsba voltak reggelente olajfoltok.
Ez most orvosolva lett, kapott egy bontott, száraz hűtőt, csövekkel együtt.
Nagyon lógott már a légzsákfedél az utasoldalon, ez most patentcserével orvosolva lett.
Hosszú idő után, bekötésre került a tolató kamera.
Egész türhető a képe :)
Párszor a fejemen landolt a csomagtérajtó 😃, cseréltem a teleszkópot.
Decemberbe elkezdett erőteljesen kopogni a futómű, most került sor a javításra.
A 2 felső lengőkart kellett cserélni, illetve az első stabilizátor rúd 2 belső szilentjét.
A jobb külső féltengely csukló is cserés volt, mert kezdett rotyogni kanyarodáskor.
A lengőkarokat (TRW) és a csuklót(SKF) az eualkatresz.hu ról rendeltem.
A szállítás kb 9 napot vett igénybe.
A stabszilentet (GFSK)a Bárdiba vettem.
Km óra állása: 253725 km