Egy idő óta egyre hangosabb lett a vezérlésmódosító, illetve kiderült, hogy amikor átvettem az autót csak vezérműszíj volt cserélve, a görgőkben ahhoz képest +40ezer volt, így akkor már megtörtént a komplett vezérléscsere is mindenestül balansszal, olajcsere is aktuális lett szűrőkkel együtt ( ez utóbbiakkal kicsit túlszaladtam közbejött egyebek miatt :( ). Vezmód most már semmit nem karran, pár ló is mintha visszatért volna a ménesbe, bár lehet ez csak placebo...
A lista:
- vezérlés szett (Dayco)
- balansz szett (INA)
- vízpumpa (Dolz)
- szelepfedél tömítés (Victor Reinz)
- vezérműtengely szimeringek (Corteco)
- vezérlésmódosító (gyári ricambi originali)
- olaj (Selénia Racing 10w60)
- olajszűrő (Sofima)
- légszűrő (Sofima)
- pollenszűrő (Kristal)
A munkáért köszönet eAtis155 cartársnak, bátran ajánlom. :)
km óra: 254500
ablak ablaktörlő akku akkusaru alapjárat alkatrész anya állítás bal csavar cserélendő dobbetét dobbetétek dolgok elektromos elpukkant első ez+az fa fakormány fals fék fékbetét felni felújítás fojtószelep futómű gátló gumicső hátsó hengerfejes hiba hifi hűtő immo ingadozás izzók karok katalizátor kerékcsapágy kilincs kipufogó klíma kompresszor könyökcső kuplung lámpa légtömegmérő lengéscsillapító lengőkar levegő lökhárító matrica motor motorcsere műanyag műanyagok munkahenger műszaki nagyszervíz olaj olajcsere osram pihenő próba pucolás speedline szelepsapka szerviz szervócső szűrő tesztüzem tréler váltógomb vezérlés vezérlésmódosító vízcső vizsga zene
>> SzervizAlfa 155 2.0 ts 16v sport // 2015-12-12