1-2 hete elkezdett rakoncátlankodni a kuplungom. Hiába nyomtam be tövig, nem sikerült egyesbe rakni, máskor meg jól működött, megint máskor meg össze-vissza
volt a fogáspontja. Fogyott a fékfolyadékból is, muszáj volt megnézetni. Mint kiderült a kuplungpedálnál lévő még gyári(!) munkahenger mondta be az unalmast. Ezt a váltónál lévővel együtt felújították, ha már szervizben volt az autó.
A szervizelés apropóján kiderült az is, hogy hova tűnik a szervóolajam. A szervószivattyú gumicsövén volt egy gombostűnyi lyuk. Ez is cserélve lett. Probléma úgy tűnik megoldva itt is.
Hosszas keresgélés után sikerült találnom egy balos kilincset. Igaz, hogy járt mellé egy komplett ajtó, de az meg jó lesz tartalékba. (A beszerelés utáni képen kicsit úgy tűnik, mintha elütne az autótól annak ellenére hogy színre fújtam, de ez csak a kosz miatt van, amit azóta természetesen eltüntettem.)
A kilincset magam tettem fel, a többit szerszám és tapasztalathiány végett az Alfa Veloce szervíznél csináltattam.
Km óra: 225710
ablak ablaktörlő akku akkusaru alapjárat alkatrész anya állítás bal csavar cserélendő dobbetét dobbetétek dolgok elektromos elpukkant első ez+az fa fakormány fals fék fékbetét felni felújítás fojtószelep futómű gátló gumicső hátsó hengerfejes hiba hifi hűtő immo ingadozás izzók karok katalizátor kerékcsapágy kilincs kipufogó klíma kompresszor könyökcső kuplung lámpa légtömegmérő lengéscsillapító lengőkar levegő lökhárító matrica motor motorcsere műanyag műanyagok munkahenger műszaki nagyszervíz olaj olajcsere osram pihenő próba pucolás speedline szelepsapka szerviz szervócső szűrő tesztüzem tréler váltógomb vezérlés vezérlésmódosító vízcső vizsga zene
>> SzervizAlfa 155 2.0 ts 16v sport // 2014-08-03