Történt, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy a bal elejéből elég erős koppanás hallatszik hirtelen kanyarban, terhelésváltáskor. Örültem neki tekintve a futóműre költött összeget... Nosza meg is néztem mi az oka. Autó felemel és szépen nekiálltam meghúzogatni az összes csavart. Mindegyiken tudtam picit húzni ügyelve arra, hogy nehogy megtépjem. Jobb oldal oké, bal oldalon viszont meg is lett a tettes. A lengőkart a bölcsőhöz rögzítő csavarok közül az egyik kilazult. De nem is akárhogy. Ugyanis a hegesztett anyán kívül volt még egy rátekerve, az szorított, nem pedig ami a lengőkaron van (bekarikázott rész). Valószínű, amikor csinálták elnyalódott a menet a lengőkarban és így oldották meg. Az elképzelés nem rossz, viszont a valóságban a plusz anya és a csavar menete is megadta magát, ebből adódóan a laza kötés miatt volt a koppanás. Csavar cserélve újra, illetve egy erősebb anyagú anya került fel, remélhetőleg így már nem lazul ki/megy tönkre. Koppanás megszűnt, ismét minden OK. (Igen, tudom, lassan ideje gatyába rázni a stabrudat is...)
Ezen kívül ismét kellett venni 1 liter olajat...
ablak ablaktörlő akku akkusaru alapjárat alkatrész anya állítás bal csavar cserélendő dobbetét dobbetétek dolgok elektromos elpukkant első ez+az fa fakormány fals fék fékbetét felni felújítás fojtószelep futómű gátló gumicső hátsó hengerfejes hiba hifi hűtő immo ingadozás izzók karok katalizátor kerékcsapágy kilincs kipufogó klíma kompresszor könyökcső kuplung lámpa légtömegmérő lengéscsillapító lengőkar levegő lökhárító matrica motor motorcsere műanyag műanyagok munkahenger műszaki nagyszervíz olaj olajcsere osram pihenő próba pucolás speedline szelepsapka szerviz szervócső szűrő tesztüzem tréler váltógomb vezérlés vezérlésmódosító vízcső vizsga zene
>> SzervizAlfa 155 2.0 ts 16v sport // 2015-09-07