Utóbbi időben észrevettem, hogy a kiegyenlítő tartálynál szivárog a víz. Gondoltam vízcső csere, mert elöregedett. Amint vettem le a régit kiderült, hogy a műanyag csöcs öregedett el, amire rámegy a cső, és mivel le is tört, annak ellenére, hogy finoman szedtem le, így azt is cserélni kellett. Szerencsémre találtam egy jó darabot itt helyben.
Ezen kívül kicseréltem a vezető oldali kilincset is, mert elkezdett elrepedezni, nem akartam megvárni, hogy letörjön, így ugyan még használható, de majd meg kell erősíteni, különben élettartama nem lenne túl hosszú.
1-2 hete elkezdett rakoncátlankodni a kuplungom. Hiába nyomtam be tövig, nem sikerült egyesbe rakni, máskor meg jól működött, megint máskor meg össze-vissza
volt a fogáspontja. Fogyott a fékfolyadékból is, muszáj volt megnézetni. Mint kiderült a kuplungpedálnál lévő még gyári(!) munkahenger mondta be az unalmast. Ezt a váltónál lévővel együtt felújították, ha már szervizben volt az autó.
A szervizelés apropóján kiderült az is, hogy hova tűnik a szervóolajam. A szervószivattyú gumicsövén volt egy gombostűnyi lyuk. Ez is cserélve lett. Probléma úgy tűnik megoldva itt is.
Hosszas keresgélés után sikerült találnom egy balos kilincset. Igaz, hogy járt mellé egy komplett ajtó, de az meg jó lesz tartalékba. (A beszerelés utáni képen kicsit úgy tűnik, mintha elütne az autótól annak ellenére hogy színre fújtam, de ez csak a kosz miatt van, amit azóta természetesen eltüntettem.)
A kilincset magam tettem fel, a többit szerszám és tapasztalathiány végett az Alfa Veloce szervíznél csináltattam.
Km óra: 225710