Mutasd

>> Szerviz2019-09-08

Készülünk a szerdai műszaki vizsgára. A lámpákat próbálgatva feltűnt hogy nincs hátsó ködlámpa. Aztán eszembe jutott hogy egyszer már feltűnt a hiány, de nem foglalkoztam vele.
Most utána néztem.
A kapcsolója ugyan az mint a km nullázó és a tankajtó esetében. A baja is ugyan az volt, Szétszed, kitakarít, visszarak, sört bont.
Felkészültünk a vizsgára.
Ja, az akkut rádugtam a töltőre mert régóta nem ment PHuBi.

 
>> Szerviz2019-08-09

Anno egy nyitásnál szétesett a tetőt rögzítő kampó. Akkor sikerült megoldani a dolgot, de tegnapelőtt újra kiesett a pecek (a régi első képen ott van), de most már meg se találtam. Szerencsére anno csináltam egy rajzot a garázs táblájára, így meg tudtam csináltatni.
Az eredeti pecek szűk részét fel kellett fúrni 6-os fúróval, a másikat már nem.
Csavar be, önzáró anya rá.
Kész, mehetek sört bontani.

 
>> Egyéb2019-08-09

A magassági pontokat tartalmazó táblázatomat újra kiértékeltem. Az eredmény:
- összesen 729 magassági pont
- reálisan bejárható: 708 (pl. a földút alapú pontok kiesnek)
- Autóval járható: 652 pont - megvolt: 176
- Autóval járható hágó: 575 - megvolt: 131
- Autóval járható magassági pont: 77 - megvolt: 45
- Gyalogosan elérhető (pl. felvonóval): 75 pont - megvolt: 41
- Összesen 395.021 méter
- A legmélyebb pont: -2.480 m

A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):

1. - Spider "Pók" : 60 db - legmagasabb: 2.829 m - összesen: 109.317 m
2. - Spider "PHuBi" : 60 db - legmagasabb: 2.802 m - összesen: 93.001 m
3. - Giulietta: 52 db - legmagasabb: 2.652 m - összesen: 71.429 m
4. - Autó nélkül: 41 db - legmagasabb: 3.842 m - összesen: 97.208 m
5. - Alfa 159: 11 db - legmagasabb: 1.793 m - összesen: 14.783 m
6. - OFF: 6 db - legmagasabb: 1.209 m - összesen: 4.631 m
7. - Alfa 156 SW: 5 db - legmagasabb: 1.121 m - összesen:4.652 m

 
>> Esemény2019-07-13

Köszönet a szervezőknek a mai napért!

Számomra anno 2016-ban valami megváltozott City ügyben, amit azóta sem sikerült visszacsinálni. Számomra kicsit olyan mit egy fesztivál ahová csak Alfával lehet bemenni.

Továbbra sem volt előre váltott jegy, konvoj tervezés, visszaszámlálás, lázas készülődés.
Sőt már elalvás is lett ma reggel.
Fényképezőt se vittem magammal. Anno volt hogy 350(!) képpel jöttem haza, ma három készült a telefonnal...

Továbbra is minden elismerésem és köszönet a szervezőknek!
A napot azok a Cartársak tették széppé akiknek a kocsiját meg tudtuk nézni, akikkel beszélgetni tudtunk, kávéztunk. Ha nincs ez a rendezvény velük se találkozhattam volna.
No meg Rákóczi és Vályi a színpadon.

A parkolás továbbra sem méltó az Alfához, a fűben rengeteg fa és egyéb dolog...
Semmiféle Alfás cuccot sem sikerült venni, mert nem volt kitől. Régebben még Alfás bőrönd is volt, most már egy eredeti alfás sapka sem...
Az étel-ital ellátás ellenben egyre jobb, ennek ellenére továbbra is Örvényesre mentünk a Huszár étterembe ebédelni.
Személy szerint nagyon zavart az örökös tucc-tucc zene, de tudom ma ez kell, hát legyen. Kár hogy miatta nem lehetett meghallgatni az autókba épített cuccokat.
Összességében jó nap volt, de továbbra is keresem ami elveszett...

 
>> Egyéb2019-07-12

Km óra állás: 75.984 km
Együtt megtett út: 20.484 km
Együtt töltött idő: 696 nap
Tankolt üzemanyag: 1.662,11 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,83 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 32,14 Ft/km
Napi átlagos futás: 29,43 km/nap
Összes költség: 184,20 Ft/ km + benzin

 
>> Egyéb2019-07-11

A túra alatt kb 5,5 dl-t kellett után tölteni.
A korábbi szinteket írtam a táblára.
Számításaim szerint 9,5 deci fogyott el a gyűrűzés óta megtett 6.300 km-en.
Ennyivel már lehet élni.
Ettől függetlenül lehet hogy jövőre újra megpróbáljuk a Motul-t.

 
>> Szerviz2019-07-11

Útközben volt pár észrevétel:
- Pár nap után valamelyik féltengely elkezdett finoman rázni. Nem csoda, 30-35 fok melegben mentünk az első nap bő 1.000 km-t, majd szerpentineztünk rendesen. Szerintem a gyár által 17 éve berakott zsír megadta magát a melegben. Egyenlőre nem vészes a dolog, téli projekt lesz belőle.
- Hazafelé Ausztria közepén elhallgatott a rádió. Pontosabban USB 026 kijelzéssel nem csinált többé semmit. A kivehető panel alatt találtam egy RESET gombot, megoldotta a problémát. Újra szól a zene.
- Valami nyekereg a fedél alatt. Végigmozgatva a csuklókat egy laza rögzítést találtam. Ráadásul a műanyag is odavan. Egyenlőre bekentem zsírral és meghúztam a csavarokat. Megzsíroztam még a tető hátsó részét rögzítő pöcköt is. Szombaton kiderül hogy segített-e.

 
>> Esemény2019-07-08

Megjöttünk a "Nagy Túra 2019"-ről.
- 5 ország: H - A - I - F - CH
- Mont Blanc - Aiguille du Midi - 3.842 méter
- Mont Blanc alagút - mínusz 2.480 méter!
- Cervina - 3.500 m
- Marmolata - 3.265 m
- Rengeteg hágó
- Arese (sajnos zárva volt)
- Milla Miglia múzeum
- Garda tó környéke
- Sirmione
- Strada della Forra
- 3.059 km
- 246,62 liter E95
- 8,062 l/100km átlag

PHuBi remekül viselkedett, zokszó nélkül tette a dolgát.