Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
A mai délutáni program a hágóvadászat volt:
Össztáv: 95,96 km
Össz idő: 3 óra 12 perc 37 mp
Átlagsebesség: 39,32 km/ó
Állásidő: 47 perc 12 mp
Hagők:
- 1875m - Passo Campolongo
- 2137m - Passo gardena
- 2240m - Sellajoch
- 2239 - Passo Pordoi
- 2057m - Passo Fedaia
Érdemes megnézni a sebesség/magasság grafikont (4. kép)
Nem sokat mentünk egyenesen :-)









Sirmionéban esett az éjjel, ráfért PHuBi-ra egy kis mosás.
A városban járva megtaláltuk azt a kutat ahol 8 éve mostuk le a Pókot.
Az első három kép: 2011.07.15.
A második három: 2019.07.04.
Kicsi a világ :-)






Megvétel óta lötyögnek a kőlső tükrök.
2018.07.27-én már megcsináltam a bal oldalit, ma a jobbosra került sor.
Tulajdonképpen csak a tükör alján lévő fedél alatti három csavart kell meghúzni. (csavarhúzós képek)
A fedelet sajna a helyén nem lehet leszedni, ezért le kell venni a tükröt.
Az első tükör szerelésen amikor nem ejtettem bele az ajtóba a csavart :-)









Tegnap lemostam PHuBi-t, ma megkapta a szokásos viaszolást.
Folyadékszintek ellenőrizve, egy kis olaj kell bele, de azt pénteken kapok Csöritől.
Navigációba a POI-k feltöltve.
update 2019.06.22.
- ablakpucolás
- szerszámkészlet aktualizálása
- jobb oldali kis fedél rugójának visszapattintása (zárt állapotban nem emelte egy síkba a tető többi részével)
- csomagtartó, kesztyűtartó "lomtalanítása"
- tűzoltó készülék ellenőrzése
- Alfás mappa kivétele a kocsiból (a gyakorlatban nincs rá szükség, csak ballaszt)
Egy égőkészletet kell még venni.





Győrben találkoztunk, ebédeltünk, beszélgettünk.
Zircen fagyiztunk, sütiztünk, kocsit próbáltuk, beszélgettünk.
Kicsit odébb álltunk a karambol miatti dugóban.
Veszprémben kocsit mustráltunk és beszélgettünk.
(Sajnos valamiért nem sikerült rácsatlakoznom MES-sel, így a kiolvasás elmaradt.)
Utána elindultunk haza, mert erösen esőre hajlott az idő így nem mentünk le a Balcsira.
370 km


Az asszony minijéhez vettünk egy spéci műanyagápolót. Valami nanoizé. Olyan mintha beinná a műanyag, eddig ilyet nem láttam.
Olyan jó lett hogy ma bekentem PHuBi-t is vele.
Küszöbök, lámpa mögötti műanyagok, szellőzőrács.





A nyári túra előtt elvittem PHuBi-t klímatöltésre. 250g hiányzott, utántöltve.
Most már tuti kitart egy évig.
Km óra állás: 72.490 km
Együtt megtett út: 16.990 km
Együtt töltött idő: 713 nap
Tankolt üzemanyag: 1.382,58 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,80 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,34 Ft/km
Napi átlagos futás: 25,43 km/nap
Összes költség: 213,91 Ft/ km + benzin





Még nem terveztem, de a Selenia Rally megadta a kegyelemdöfést az első gumiknak...
A Selenia után egyre feltűnőbb lett hogy sima úton furcsán ráz a kormány és olyan hangja van, mint amikor a felni megsérül.
Ma elvittem a két első kereket a gumishoz.
A felnik tökéletesen futnak.
Nem úgy a gumik, a futófelület mint a Zalai-dombság.
Tavaly a futómű állítás előtt úgyis kicsit jobban megkopott a belső fele. Azóta nincs további kopás, de a kettő együtt oda vezetett hogy megnéztük a gumis készletét.
Mivel volt neki Contonental Premium Contact 6, így csere lett.
A gumik az udvar új lakójának, Mollynak is tetszettek :-)
72.150 km






A projekt anno április 18-án kezdődött, amikor is kiderült hogy nem T10-es hanem T5-ös izzó kell a felső féklámpába.
Seleniáról hazafelé vettem is a Homasitában 8 db-ot. Még nevettem is hogy kettesével van csomagolva, nekem meg 7 db kel...
Aztán a 8 is kevés lett, mert nagyon könnyen törik a foglalatba benyomáskor az üveg...vagy csak letörik az a vékony drót ami kiáll az üvegből. Szóval a végén csak 6 világított.
Közben kiderült a lámpa hátuljáról hogy 2,3Wattos izzó kell bele.
Szóval rendeltem olyat, a korábbiakból okulva 10-et.
Egy maradt.
Kezdem érteni hogy a leírás miért a komplett lámpa cseréjét javasolja :-DD







1
656