Mutasd

>> Egyéb2019-06-16

Győrben találkoztunk, ebédeltünk, beszélgettünk.
Zircen fagyiztunk, sütiztünk, kocsit próbáltuk, beszélgettünk.
Kicsit odébb álltunk a karambol miatti dugóban.
Veszprémben kocsit mustráltunk és beszélgettünk.
(Sajnos valamiért nem sikerült rácsatlakoznom MES-sel, így a kiolvasás elmaradt.)
Utána elindultunk haza, mert erösen esőre hajlott az idő így nem mentünk le a Balcsira.
370 km

 
>> Autóápolás2019-06-15

Az asszony minijéhez vettünk egy spéci műanyagápolót. Valami nanoizé. Olyan mintha beinná a műanyag, eddig ilyet nem láttam.
Olyan jó lett hogy ma bekentem PHuBi-t is vele.
Küszöbök, lámpa mögötti műanyagok, szellőzőrács.

 
>> Szerviz2019-06-14

A nyári túra előtt elvittem PHuBi-t klímatöltésre. 250g hiányzott, utántöltve.
Most már tuti kitart egy évig.

 
>> Egyéb2019-06-11

Km óra állás: 72.490 km
Együtt megtett út: 16.990 km
Együtt töltött idő: 713 nap
Tankolt üzemanyag: 1.382,58 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,80 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,34 Ft/km
Napi átlagos futás: 25,43 km/nap
Összes költség: 213,91 Ft/ km + benzin

 
>> Szerviz2019-05-28

Még nem terveztem, de a Selenia Rally megadta a kegyelemdöfést az első gumiknak...
A Selenia után egyre feltűnőbb lett hogy sima úton furcsán ráz a kormány és olyan hangja van, mint amikor a felni megsérül.
Ma elvittem a két első kereket a gumishoz.
A felnik tökéletesen futnak.
Nem úgy a gumik, a futófelület mint a Zalai-dombság.
Tavaly a futómű állítás előtt úgyis kicsit jobban megkopott a belső fele. Azóta nincs további kopás, de a kettő együtt oda vezetett hogy megnéztük a gumis készletét.
Mivel volt neki Contonental Premium Contact 6, így csere lett.
A gumik az udvar új lakójának, Mollynak is tetszettek :-)

72.150 km

 
>> Szerviz2019-05-21

A projekt anno április 18-án kezdődött, amikor is kiderült hogy nem T10-es hanem T5-ös izzó kell a felső féklámpába.
Seleniáról hazafelé vettem is a Homasitában 8 db-ot. Még nevettem is hogy kettesével van csomagolva, nekem meg 7 db kel...
Aztán a 8 is kevés lett, mert nagyon könnyen törik a foglalatba benyomáskor az üveg...vagy csak letörik az a vékony drót ami kiáll az üvegből. Szóval a végén csak 6 világított.
Közben kiderült a lámpa hátuljáról hogy 2,3Wattos izzó kell bele.
Szóval rendeltem olyat, a korábbiakból okulva 10-et.
Egy maradt.

Kezdem érteni hogy a leírás miért a komplett lámpa cseréjét javasolja :-DD

 
>> Esemény2019-05-13

kb. 800km oda-vissza a versenytávval.
PHuBi hibátlanul teljesítette.
14 perccel később érkeztünk, ami 28 pont levonást jelentett.
A tesztekből 105-öt szereztünk, így 77 maradt.
Az első 10-be nem kerültünk be.
A szálloda nagyon jó hely volt, teljes kényelemmel.
Jó hétvége volt, köszönet a szervezőknek!

 
>> Autóápolás2019-05-09

Megjött az ebay-ről rendelt tetőfesték.
Először a szokásos ragacsos hengerrel eltávolítottam a pont, aztán hajrá...
Kicsit szűkszavú a használati utasítás, de adja magát.
A leírás a végén említi hogy vízzel higítva teszteljük. Innen jöttem rá hogy higítani kell kb 1/4-1/3 vízzel, akkor ecsettel jól kenhető.
Ha túl sűrű, akkor nem lehet elkenni, ha túl híg, akkor pillanat alatt beszívja a tető és megint csak nem lehet elkenni.
Kicsit olyan mint amikor fára ken az ember lazúrt.
Szóval most 24 órát szárad és újra kenem.
A második rétegre szintén 24 óra után mehet az impregnáló.

2019.05.08.
Ráment a második réteg.

2019.05.09.
Impregnáltam

 
>> Autóápolás2019-04-22

Mosás, viaszolás volt a mai menü.

 
>> Autóápolás2019-04-21

A garázs falán egy táblára írom a teendőket.
Ma hármat kihúzhattam:
- Jobb első ajtóról lejött a szigetelő gumi. Visszaragasztottam.
- Mozgott a váltógomb. A betét műanyagját levágva immáron jó helyre fognak a csavarok.
- A vezetőülés övét sehogy se tudtam rendesen elvezetni. Mint kiderült meg volt csavarodva a tető rekeszében. Az alsó csaton kellet egy kört tekerni.