Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
Lekaptam a szelepfedelet, hátha látni valamit.
Lehetett. A kettes-hármas hengernél be volt gyűrődve a tömítés a gyertyák körül, de ott nem eresztett.
A saroknál viszont egyértelmű hogy szivárgott.
Kell egy új tömítés.
Két olajszivárgást is találtam:
- a szelepfedél alól elöl szinte végig (1-2. kép)
- olajleeresztő? (3. kép)
Egyik se akkora ami indokolná az olajfogyasztást. A kocsi alatt nincs tócsa, csak egy cseppnek van nyoma, amiatt kezdtem keresni.
Hidegindításkor nincs kék füst.
PHuBi ma reggelre megszáradt a tegnap esti fürdetés után, így jöhetett a viaszolás.
Szép lett.
A szokásos szezonzáró Tour de Balaton volt a mai program.
A kört egy jó ebéddel kezdtük Füreden, ami már bő 100 km itthonról.
Tihanyból komppal a túlsó oldalra, onnan irány Siófok.
Balatonvilágoson megnéztük a kilátót.
Siófokon találtunk egy fordított világot. Megnéztük mert pár hete voltam a német fordított világban. Sokkal durvább a magyar verzió, mert ferdébben áll és a mást látok mint amit érzek hatás sokkal erősebb.
A kör úgy lett teljes, hogy Tihanyt újra megkerültük (Ötvös Csöpi út).
A következő megálló Badacsony volt.
Végül az út porát mostuk le.
324 km-t tettünk meg végig nyitott tetővel, csodálatos napsütésben.
Köszönet az időjárásnak!
Sajnos az olaj megint fogyott bő decit...
Ott tartottunk hogy a magas olajfogyás miatt a Racing helyett kipróbáltuk a Motul-t.
Nagyon úgy néz ki hogy nem az olajon múlik a dolog.
Az elmúlt 2ezer km-en kb. 8-8,5 deci fogyott ebből is. Ráadásul autópályán nem is mentem tehát kiesik a tartós magas fordulatszám is mint ok.
Az innen-onnan szerzett infók alapján nagyon úgy néz ki hogy a dugattyú gyűrűket kell kicserélni. Pontosabban az olajlehúzót. Egyes vélemények szerint a 32310-es motorokba kicsit gyenge lehúzók kerültek.
Egy biztos, akármi is az oka szét kell kapni a motort...
...akkor meg már bármi is lehet belőle.
Tettünk egy 210 km-es karikát a sógoréknál.
Két magassági pontot is érintettünk:
- Guglhupf 778m
- Wenzelanger Sattel 719m - tavaly már megvolt, de útba esett
2016.05.06-án költözött be a Pók az új garázsba.
Ma befejeztük.
Felkerültek az OSB lapok a plafonra és még egy a falra faliújságnak.
Nyitott tetővel elindultunk a Balcsira. Odaérve felcsuktam a tetőt, de közben egy rugó és egy tengely esett ki belőle az asszony ölébe. Aztán feltűnt hogy nem tudja beakasztani a kampót a szélvédőbe, mert nincs meg...
Hazaérve hamar megtaláltam a kampót a tetőt tároló rekeszben.
Gondoltam a másik oldal alapján összerakom, de ott meglepetés ért. Már egy csavar van benne, tehát valamikor a korábbi tulajnál az is szétesett.
Végül sikerült visszarakni. A tengely vége egy ricnis résszel van belepréselve a fémbe. Az engedte el magát, de még tart.
Esztergáltatni kell bele mindkét oldalra egy csapot a télen.
Km óra állás: 68.089 km
Együtt megtett út: 12.589 km
Együtt töltött idő: 383 nap
Tankolt üzemanyag: 1.041,36 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,82 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,59 Ft/km
Napi átlagos futás: 32,87 km/nap
Összes költség: 242,38 Ft/ km
Sok-sok honfitársunkkal egyetemben mi is kihasználtuk a hosszú hétvégét. A szálláshelyen és általában mindenhol magyar autókkal találkoztunk. Hallstatt belvárosában volt hogy 7 magyar autó jött egymás után.
A cél Hallstatt és a Dachstein volt. Az előbbi meglett, az utóbbi a sok látogató miatt nem (beteltek a helyek a foglalásokkal).
900 km mindenféle jóval:
- autópálya (120 km/ó, tempomat, csukott tető 22 fokban)
- szerpentinek (nyitott tető)
- országút (nyitott tető)
Természetesen mindez kátyú mentesen.
Összesen 4 deci olajat kellett rátölteni, tehát a MOTUL se megoldás.