Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
Összeraktam a két belső csuklót.
Minden klappolt, csak a csuklóhoz kapott csavarok rövidek. (6. kép: a zacskóban a kapott, mellette az eredeti csavar) Egyenlőre a két fél összecsavarozásához használtam fel őket.
A tubusból csak úgy tudtam kiszedni maradéktalanul a zsírt hogy levágtam a végét. (5. kép)
Molly továbbra is érdeklődik a munkálatok iránt.
Tegnap Erhardnál beszereztem a szükséges zsírokat a csuklókhoz.
A héten valamikor megjöttek az önzáró anyák is az összeszereléshez.
Ma kiszedtem és szétszedtem a bal féltengelyt.
Érdekes hogy a belső csukló ezen az oldalon is akad. A külső nem.
Valószínűleg a külsők mennek vissza, míg a belsők cserések lesznek.
A csuklókban lévő zsír állaga itt is nagyon híg. A külső meg helyenként mintha ki lenne kristályosodva. Szóval lejárt az idejük.
A látható rész itt is kapott egy kék festést.
Molly-t egyre jobban érdekli az autószerelés :-)
Kiszedtem és szétszedtem a jobb féltengelyt.
A belső csukló elég akadozva működött, valószínűleg ez adta a hangot. is.
A csuklókban lévő zsír állaga elég érdekes. Nagyon híg.
A zsír alatt rozsdás volt a féltengely vége...
A látható rész kapott egy kék festést, mert ez volt itthon.
Nekiálltam a bal kiszerelésének is, de kezdődött az F1 a tévében.
Újra összesítettem a táblázatomat, az eredmény:
Összes magassági pont: 734 db
Földúton elérhető, ezért "nem számít" kategória: 21 db
Reálisan figyelembe vehető: 713 db
Autóval elérhető magassági pont: 656 db
Autóval elérhető magassági pont, megvolt: 178 db
Autóval elérhető hágó: 578 db
Autóval elérhető hágó, megvolt: 133 db
Autóval magassági pont: 78 db
Autóval magassági pont megvolt: 45 db
Gyalogosan (felvonóval) elérhető magassági pont: 60 db
Csak gyalog járható hágó: 6 db
Végpont: 54 db
Végpont megvolt: 43 db összesen: 101.558m
A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):
Spider "Pók": 62 db legmagasabb: 2.829m - összesen: 113.099m
Spider PHuBi: 60 db legmagasabb: 2.802m - összesen: 93.001m
Giulietta: 52 db legmagasabb: 2.652m - összesen: 71.429m
Giulia 2.0: 7 db legmagasabb: 2.571m - összesen: 15.786m
159: 11 db legmagasabb: 1.793m - összesen: 14.783m
156: 5 db legmagasabb: 1.121m - összesen: 4.652m
OFF autó: 6 db legmagasabb: 1.209m - összesen: 4.631m
Az adatok átkerültek a szokásos KML formátumba, hogy a googe earth és az iGO is kezelni tudja. Lehet tervezni a 2020-as évet...
Nekiálltam hogy a jobb elejéből kiszedjem a féltengelyt, ennek volt hangja. A probléma akkor kezdődött amikor a tengelyanyát akartam letekerni. Nem volt elég hosszú hajtókarom a 36-os dugókulcshoz.
A bográcsvasat használtam ellentartásnak, sikerült is elgörbítenem.
Segítséget hívtam.
Amíg megjött kitekertem a belső oldal csavarjait. Jól látni rajtuk hogy kifolyt már a zsír.
Megjött Sanya és hozott magával 1"-os készletet. Annak meg a feje nem fért be az agyba...
Aztán egy méteres zártszelvénnyel megtoldottuk az én kulcsom szárát és engedett az anya. Kitekertük a bal oldalon is.
A sikerre sört bontottunk és ezzel vége is lett a komoly munkának :-)
Más:
A gumis leszedte a felniről a gumit, a felnik a Giuliában várják hogy holnap elvigyem őket festeni.
Lekerültek a kerekek, hogy bármikor el tudjam vinni a gumishoz ha ráér.
Az udvar új lakója komoly érdeklődést mutatott :-)
Ma megkezdtük a téli álmot: 78.164 km
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami így 8.515 km-es volt.
Kiemelkedő eseményei voltak az idei szezonnak hogy sikerült felújítani a motort és újra eljutottunk a Mont Blanc-ra :-)
Szóval akku kiugrott, C-TEK rákapcsolva, kondícionálás indul.
A kocsit felbakoltam hogy a kerekeket le tudjam venni.
A leállás utáni feladatok:
- féltengelycsuklók cseréje (3 csukló megvan)
- olajcsere a tetőnyitó hidraulikában (olaj megvan - Tutela GI/R))
- felnik festése (Alutigris 2007 Kft. - Veszprém, Hold u. 12)
- tempomat kapcsolók fejlesztése (kapcsolók vannak)
- töltéshez gyors csatlakozó beszerelés (C-TEK ellendarab kell)
- jobbos biztonsági öv patent cseréje (patent ebay-en megrendelve)
- belső világítás nem működik (LED van benne, kiégett?)
- ablalkosó cső cseréje a lapátokon (thx HaNGya)
A nappali menetfény beszereléséről még nem tettem le, csak még nem találtam megfelelőt.
Reggel nagy köd volt, így a kocsimosás elmaradt.
Sümegre érve kisütött a nap, eltűnt a köd. Kipróbáltam a sümegi mosót.
Örvényesre pont a pesti konvojjal egyszerre érkeztünk, amikor a második autó fordult be, akkor érkeztem. Pontosabban még akkor se lehetett volna találkozni ha megbeszéljük.
A parkoló lezárása után megjelen egy kék JTS. Mint kiderül a Cartárs kocsikázni indult és meglátta a sok Spidert. Visszajött megnézni hogy mit is csinálunk. (Utolsó kép) Majd az egész napra csatlakozott hozzánk. Próbáltuk rávenni hogy regisztráljon, remélem sikerül neki.
Reggeli jött hogy kitartsunk ebédig.
Kijelöltük az 1/100-as pályát és eldöntöttük hogy nincs szintidő. Mindenki megy egy kört és az nyer aki legjobban eltalálja az átlagot.
Elindultunk Badacsony felé, ott jobbra fordulva megmásztuk a hegyet. Tapolcára érve elmaradt a konvoj.
Visszamentünk Giuseppével és meglepve láttuk hogy az LHU defektet kapott. Itt készült az ötödik kép amin jól látszik a magyar virtus: egy dolgozik, a többi nézi :-)
Egy darabig gumist kerestünk, de feladtuk, de ez egy másik történet.
Az Ötvös Csöpi ponton megírtuk a Zselé által készített tesztet. Mint később kiderült nekem a 10-ből 8-at sikerült eltalálnom, ezzel nyertem.
Az LHU nélkül (hazaindultak mankókeréken) visszatértünk a Huszárba ebédelni.
Itt kitöltöttük az általam összehozott Spider tesztet, ami Zselének sikerült a legjobban.
Itt derült ki hogy az 1/100-at gtviktor nyerte.
A nap méltó befejezése volt az idénynek...
Ma 333 km-t mentünk, az odautat leszámítva nyitott tetővel.
Hazaérve 78.167 km-t mutatott a számláló. Nagy valószínűséggel ezzel az állással megyünk téli álomra.
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami 8.515 km-es volt.
2018.05.12-én volt az Őrségben a XIX. Selenia Rally.
Ma egy lelkes csapat újra végigment az útvonalon.
Giuseppével képviseltük a fedél nélküli szekciót.