Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
A leállás utáni feladatok:
- féltengelycsuklók cseréje (3 csukló megvan)
- olajcsere a tetőnyitó hidraulikában (olaj megvan - Tutela GI/R))
- felnik festése (Alutigris 2007 Kft. - Veszprém, Hold u. 12)
- tempomat kapcsolók fejlesztése (kapcsolók vannak)
- töltéshez gyors csatlakozó beszerelés (C-TEK ellendarab kell)
- jobbos biztonsági öv patent cseréje (patent ebay-en megrendelve)
- belső világítás nem működik (LED van benne, kiégett?)
- ablalkosó cső cseréje a lapátokon (thx HaNGya)
A nappali menetfény beszereléséről még nem tettem le, csak még nem találtam megfelelőt.
Reggel nagy köd volt, így a kocsimosás elmaradt.
Sümegre érve kisütött a nap, eltűnt a köd. Kipróbáltam a sümegi mosót.
Örvényesre pont a pesti konvojjal egyszerre érkeztünk, amikor a második autó fordult be, akkor érkeztem. Pontosabban még akkor se lehetett volna találkozni ha megbeszéljük.
A parkoló lezárása után megjelen egy kék JTS. Mint kiderül a Cartárs kocsikázni indult és meglátta a sok Spidert. Visszajött megnézni hogy mit is csinálunk. (Utolsó kép) Majd az egész napra csatlakozott hozzánk. Próbáltuk rávenni hogy regisztráljon, remélem sikerül neki.
Reggeli jött hogy kitartsunk ebédig.
Kijelöltük az 1/100-as pályát és eldöntöttük hogy nincs szintidő. Mindenki megy egy kört és az nyer aki legjobban eltalálja az átlagot.
Elindultunk Badacsony felé, ott jobbra fordulva megmásztuk a hegyet. Tapolcára érve elmaradt a konvoj.
Visszamentünk Giuseppével és meglepve láttuk hogy az LHU defektet kapott. Itt készült az ötödik kép amin jól látszik a magyar virtus: egy dolgozik, a többi nézi :-)
Egy darabig gumist kerestünk, de feladtuk, de ez egy másik történet.
Az Ötvös Csöpi ponton megírtuk a Zselé által készített tesztet. Mint később kiderült nekem a 10-ből 8-at sikerült eltalálnom, ezzel nyertem.
Az LHU nélkül (hazaindultak mankókeréken) visszatértünk a Huszárba ebédelni.
Itt kitöltöttük az általam összehozott Spider tesztet, ami Zselének sikerült a legjobban.
Itt derült ki hogy az 1/100-at gtviktor nyerte.
A nap méltó befejezése volt az idénynek...
Ma 333 km-t mentünk, az odautat leszámítva nyitott tetővel.
Hazaérve 78.167 km-t mutatott a számláló. Nagy valószínűséggel ezzel az állással megyünk téli álomra.
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami 8.515 km-es volt.
2018.05.12-én volt az Őrségben a XIX. Selenia Rally.
Ma egy lelkes csapat újra végigment az útvonalon.
Giuseppével képviseltük a fedél nélküli szekciót.
A tegnapi időpontot átraktuk mára.
Jó is volt, mert tegnap jött meg a biztosítótól az igazolás egy zöldkártya formájában.
PHuBi-t egyedül teljesítette a vizsgát, amikor elhoztam nem volt rá panasz.
Óraállás: 77.565 km
Mióta nálam van 22.065 km-t tettünk meg :-)
Húztam egy kicsit a kéziféken hogy holnap ne kifogásolják a műszakin hogy fent fog.
Ja, megjött a zöldkártya is a biztosítótól.
Készülünk a szerdai műszaki vizsgára. A lámpákat próbálgatva feltűnt hogy nincs hátsó ködlámpa. Aztán eszembe jutott hogy egyszer már feltűnt a hiány, de nem foglalkoztam vele.
Most utána néztem.
A kapcsolója ugyan az mint a km nullázó és a tankajtó esetében. A baja is ugyan az volt, Szétszed, kitakarít, visszarak, sört bont.
Felkészültünk a vizsgára.
Ja, az akkut rádugtam a töltőre mert régóta nem ment PHuBi.
Anno egy nyitásnál szétesett a tetőt rögzítő kampó. Akkor sikerült megoldani a dolgot, de tegnapelőtt újra kiesett a pecek (a régi első képen ott van), de most már meg se találtam. Szerencsére anno csináltam egy rajzot a garázs táblájára, így meg tudtam csináltatni.
Az eredeti pecek szűk részét fel kellett fúrni 6-os fúróval, a másikat már nem.
Csavar be, önzáró anya rá.
Kész, mehetek sört bontani.
A magassági pontokat tartalmazó táblázatomat újra kiértékeltem. Az eredmény:
- összesen 729 magassági pont
- reálisan bejárható: 708 (pl. a földút alapú pontok kiesnek)
- Autóval járható: 652 pont - megvolt: 176
- Autóval járható hágó: 575 - megvolt: 131
- Autóval járható magassági pont: 77 - megvolt: 45
- Gyalogosan elérhető (pl. felvonóval): 75 pont - megvolt: 41
- Összesen 395.021 méter
- A legmélyebb pont: -2.480 m
A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):
1. - Spider "Pók" : 60 db - legmagasabb: 2.829 m - összesen: 109.317 m
2. - Spider "PHuBi" : 60 db - legmagasabb: 2.802 m - összesen: 93.001 m
3. - Giulietta: 52 db - legmagasabb: 2.652 m - összesen: 71.429 m
4. - Autó nélkül: 41 db - legmagasabb: 3.842 m - összesen: 97.208 m
5. - Alfa 159: 11 db - legmagasabb: 1.793 m - összesen: 14.783 m
6. - OFF: 6 db - legmagasabb: 1.209 m - összesen: 4.631 m
7. - Alfa 156 SW: 5 db - legmagasabb: 1.121 m - összesen:4.652 m
2018.036.03. Indul a szezon!
2019.03.17. Alfa Romeo története könyv
2019.03.23. Első hágó
2019.03.30. Tour de Balaton
2019.05.12. Selenia Rally
2019.06 16. Egy kis kabriózás
2019.07.04. Nyolc év után ugyan ott mostunk Spidert
2019.07.06. Egy igazi hegyi szakasz a Dolomitokban
2019.07.07. Megjöttünk!
2019.07.07. Hol jártunk?
2019.07.13. AlfaCity
2019.02.23. LED próba
2019.03.02. Mocorog a tavasz :-)
2018.03.03. Indul a szezon!
2019.03.10. Irány a kórház!
2019.03.12. Motorbontás
2019.03.14. Újra itthon
2019.03.15. Leltár
2019.03.15. Extra képek
2019.04.02. Helyzetjelző
2019.04.05. Kameratáp
2019.04.06. Kötelező tartozékok
2019.04.09. Kamera
2019.04.12. Kamera
2019.04.21. Apróságok
2019.04.22. Viasz
2019.05.07. Tetőfestés Part I.
2019.05.19-21. Pótféklámpa saga
2019.05.28. Új papucsok előre
2019.06.11. Helyzetjelentés
2019.06.14. Gáz van, ja nincs
2019.06.15. Műanyagápolás
2019.06.21. Előkészületek
2019.06.23. Jobbos tükör
2019.07.11. Hazaérkezés utáni teendők
2019.07.11. Olajfogyasztás
2019.07.08. Helyzetjelentés