Mutasd

>> Egyéb2019-10-23

A leállás utáni feladatok:
- féltengelycsuklók cseréje (3 csukló megvan)
- olajcsere a tetőnyitó hidraulikában (olaj megvan - Tutela GI/R))
- felnik festése (Alutigris 2007 Kft. - Veszprém, Hold u. 12)
- tempomat kapcsolók fejlesztése (kapcsolók vannak)
- töltéshez gyors csatlakozó beszerelés (C-TEK ellendarab kell)
- jobbos biztonsági öv patent cseréje (patent ebay-en megrendelve)
- belső világítás nem működik (LED van benne, kiégett?)
- ablalkosó cső cseréje a lapátokon (thx HaNGya)

A nappali menetfény beszereléséről még nem tettem le, csak még nem találtam megfelelőt.

 
>> Esemény2019-10-19

Reggel nagy köd volt, így a kocsimosás elmaradt.
Sümegre érve kisütött a nap, eltűnt a köd. Kipróbáltam a sümegi mosót.
Örvényesre pont a pesti konvojjal egyszerre érkeztünk, amikor a második autó fordult be, akkor érkeztem. Pontosabban még akkor se lehetett volna találkozni ha megbeszéljük.
A parkoló lezárása után megjelen egy kék JTS. Mint kiderül a Cartárs kocsikázni indult és meglátta a sok Spidert. Visszajött megnézni hogy mit is csinálunk. (Utolsó kép) Majd az egész napra csatlakozott hozzánk. Próbáltuk rávenni hogy regisztráljon, remélem sikerül neki.
Reggeli jött hogy kitartsunk ebédig.
Kijelöltük az 1/100-as pályát és eldöntöttük hogy nincs szintidő. Mindenki megy egy kört és az nyer aki legjobban eltalálja az átlagot.
Elindultunk Badacsony felé, ott jobbra fordulva megmásztuk a hegyet. Tapolcára érve elmaradt a konvoj.
Visszamentünk Giuseppével és meglepve láttuk hogy az LHU defektet kapott. Itt készült az ötödik kép amin jól látszik a magyar virtus: egy dolgozik, a többi nézi :-)
Egy darabig gumist kerestünk, de feladtuk, de ez egy másik történet.
Az Ötvös Csöpi ponton megírtuk a Zselé által készített tesztet. Mint később kiderült nekem a 10-ből 8-at sikerült eltalálnom, ezzel nyertem.
Az LHU nélkül (hazaindultak mankókeréken) visszatértünk a Huszárba ebédelni.
Itt kitöltöttük az általam összehozott Spider tesztet, ami Zselének sikerült a legjobban.
Itt derült ki hogy az 1/100-at gtviktor nyerte.
A nap méltó befejezése volt az idénynek...

Ma 333 km-t mentünk, az odautat leszámítva nyitott tetővel.
Hazaérve 78.167 km-t mutatott a számláló. Nagy valószínűséggel ezzel az állással megyünk téli álomra.
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami 8.515 km-es volt.

 
>> Egyéb2019-09-14

2018.05.12-én volt az Őrségben a XIX. Selenia Rally.
Ma egy lelkes csapat újra végigment az útvonalon.
Giuseppével képviseltük a fedél nélküli szekciót.

 
>> Esemény2019-09-12

A tegnapi időpontot átraktuk mára.
Jó is volt, mert tegnap jött meg a biztosítótól az igazolás egy zöldkártya formájában.
PHuBi-t egyedül teljesítette a vizsgát, amikor elhoztam nem volt rá panasz.
Óraállás: 77.565 km

Mióta nálam van 22.065 km-t tettünk meg :-)

 
>> Szerviz2019-09-11

Húztam egy kicsit a kéziféken hogy holnap ne kifogásolják a műszakin hogy fent fog.
Ja, megjött a zöldkártya is a biztosítótól.

 
>> Szerviz2019-09-08

Készülünk a szerdai műszaki vizsgára. A lámpákat próbálgatva feltűnt hogy nincs hátsó ködlámpa. Aztán eszembe jutott hogy egyszer már feltűnt a hiány, de nem foglalkoztam vele.
Most utána néztem.
A kapcsolója ugyan az mint a km nullázó és a tankajtó esetében. A baja is ugyan az volt, Szétszed, kitakarít, visszarak, sört bont.
Felkészültünk a vizsgára.
Ja, az akkut rádugtam a töltőre mert régóta nem ment PHuBi.

 
>> Szerviz2019-08-09

Anno egy nyitásnál szétesett a tetőt rögzítő kampó. Akkor sikerült megoldani a dolgot, de tegnapelőtt újra kiesett a pecek (a régi első képen ott van), de most már meg se találtam. Szerencsére anno csináltam egy rajzot a garázs táblájára, így meg tudtam csináltatni.
Az eredeti pecek szűk részét fel kellett fúrni 6-os fúróval, a másikat már nem.
Csavar be, önzáró anya rá.
Kész, mehetek sört bontani.

 
>> Egyéb2019-08-09

A magassági pontokat tartalmazó táblázatomat újra kiértékeltem. Az eredmény:
- összesen 729 magassági pont
- reálisan bejárható: 708 (pl. a földút alapú pontok kiesnek)
- Autóval járható: 652 pont - megvolt: 176
- Autóval járható hágó: 575 - megvolt: 131
- Autóval járható magassági pont: 77 - megvolt: 45
- Gyalogosan elérhető (pl. felvonóval): 75 pont - megvolt: 41
- Összesen 395.021 méter
- A legmélyebb pont: -2.480 m

A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):

1. - Spider "Pók" : 60 db - legmagasabb: 2.829 m - összesen: 109.317 m
2. - Spider "PHuBi" : 60 db - legmagasabb: 2.802 m - összesen: 93.001 m
3. - Giulietta: 52 db - legmagasabb: 2.652 m - összesen: 71.429 m
4. - Autó nélkül: 41 db - legmagasabb: 3.842 m - összesen: 97.208 m
5. - Alfa 159: 11 db - legmagasabb: 1.793 m - összesen: 14.783 m
6. - OFF: 6 db - legmagasabb: 1.209 m - összesen: 4.631 m
7. - Alfa 156 SW: 5 db - legmagasabb: 1.121 m - összesen:4.652 m