Mutasd

>> Szerviz2018-03-31

A téli szerelgetések során egy érdekes "tárgyat" találtam seprés után a lapáton (1. kép). Sokáig kerestem, hogy mi lehet, aztán meglett. A bal küszöb aljáról pottyant le az alvázvédő. Kilátszik az eredeti szürke alapozó.
Sikerült vennem alvázvédőt, így ma lefújtam az érintett részt.
Az első kör után még áttetszett a szürke, a negyedik réteg már nagyon hasonlított az eredetire.

 
>> Tuning és extra2018-03-31

Sikerült szereznem egy 145 comp csatit. Ma szétszedtem, hogy a belőle kinyert érintkezőket majd fel tudjam használni.
A fehér fedél alatt valami ragadós cucc volt. Nem tudom mi lehet, de sok-sok év után még gusztustalanul ragadt.
Remélem jók lesznek a kibányászott érintkezők...

 
>> Tuning és extra2018-03-18

Kárpitos munkát még nem csináltam, de tegnap belevágtam.
A ragasztás egész jól sikerült. Egy napig száradt, aztán bekerült.
Jól mutat.
Már csak a limitált széria táblának kell megjönnie a középkonzolra...

 
>> Tuning és extra2018-03-15

A berakás pár perc.
Keretet ki kell pattintani, majd a belső felét tartó füleket laposfogóval óvatosan ki kell hajtogatni. A hasított végénél kipattintva kijön. Visszafelé adja magát a szétszedés alapján.
Király lett.
A váltószoknya nem lett betéve, mert ragasztani kell és nincs ragasztóm.
Próbaképp odatettem. A vaku csal, nincs ekkora színkülönbség, mint az utolsó képen. A váltóról készült kép színhelyesebb.

 
>> Szerviz2018-03-15

Tegnap megjöttek a Zimmermann betétek, ma bekerültek.
Sokkal bizalom gerjesztőbben a benne lévő Textaroknál.
A próbaútra az időjárás nem adott engedélyt :-(

 
>> Szerviz2018-03-11

A mai kör során koptattam be az új fékeket. Egyre jobb lett a fékhatás, 50 km után már felgyűrtük az aszfaltot. Valahogy mégsem az igazi, nem tetszett.
Hazaérve érdekes dolgot vettem észre.
Az első tárcsák közepén egy más kopottságú, színű csík fut. Olyan mintha itt mindig hozzáérne a betét tárcsához. A tárcsa meleg is volt rendesen és a fék is.
A német által berakott gyakorlatilag új Textar betéteket megtartottam, a tárcsa új.
Úgy néz ki, hogy hiba volt. Minden esetre kicserélem a betétet, aztán meglátjuk.

update 2018.03.13.
Kiszedtem a betéteket a bal oldalon. Mindkettő "púpos".
Rendeltem Zimmermann-t, holnap itt lesz :-)

 
>> Esemény2018-03-11

Jó az idő, ideje ébresztőt fújni.
Akksi beköt, borítást visszarak. Pöcc-röf :-)
Gyors mosás az udvaron, hogy megszabaduljunk a tél porától, majd keréknyomás állítás.
58.316 km

Irány a Balaton!
Badacsonyban kis kirándulás a mólón. Idáig nagyrészt nyitott tetővel jöttünk.
A Balcsi még részben befagyva.
Aztán mászkálás az északi parton Keszthelyig. Végül haza.
Hazafelé átléptük a háromezredik közös km-t (58.500).
Hazafelé észrevettem, hogy a jobb tompított nem világít. Megálltam megcserélni az izzókat, de nem volt rá szükség. A csatlakozó nem volt rádugva. Valószínűleg a kürt beszerelése után nem került vissza.
213 km után hazaértünk
Most már tudom, hogy mi hiányzott egész télen.

 
>> Szerviz2018-03-04

2018.02.10-én utána néztem a dolognak és nem tetszett amit láttam
2018.02.12-én rendeltem
2018.02.19-én meg is jött.
Ma eljött az ideje a cserének.
A szétszedés és összerakás már gyorsan ment. A visszarakás előtt a motort megjárattam egyet a kerti traktor akkujáról. Szépen fut.

A régi, még használható fogaskereket lezsírozva bezacskóztam és beraktam a motor mögé. Ha kell kéznél van és gyorsan cserélhető.

FONTOS! Kímélési lehetőségre találtam. Ha az ember a bovdeneket leköti, akkor az egész benyomható és egy osztásnyit fordítható. Pont annyit, amennyit jár. Nem is kell szétszedni hozzá.
Nem ugyan ott terhelődik a fogaskerék esetleg tovább használható.

 
>> Tuning és extra2018-02-20

Megjött a távirányító.
Jobb, mint gondoltam, még az ablakot és a csomagtérzárat is tudja irányítani.
Már csak ki kell bogozni, hogy hová lehetne bekötni.
Aztán lehet, hogy nem lesz belőle semmi. Minden esetre a lehetőség adott.

 
>> Egyéb2018-02-19

Ma meghozta a postás a rendelt műanyag fogaskereket.
Az első kép az eredeti, szerintem ez pont olyan. 66 mm az átmérője és ahogy számolom a fogszám is stimmel.