Shadin - főkép
>> SzervizAlfa Giulia 2.0 Super // 2024-01-10

Persze, hogy a kék (5) adapterem hibás, tehát az lett a vége a tükörbehajtás menüben történő megjelenítésének, hogy villog a km számláló, nem hajlik be már a tükör az autó zárásakor, de cserébe még a menüben sem jelenik meg az opció.

De legalább komolyabb hibát nem okozott a hibásan végigfutó rendezés.

Az akku nincs a helyzet magaslatán, feltehetőleg amiatt nem működik a S&S meg a tükör párátlanítás.

Kék adaptert berendeltem, remélem hamar megjö és mehet be az ACC kapcsoló meg a váltófülek.

 
>> SzervizAlfa Giulia 2.0 Super // 2024-01-07

Egy mustránál a kezemben maradt ez a pöcök, nem értem hogy lehettem ilyen erős.
Végül kiderült, hogy nem volt rendesen a helyén azért lötyögött.
A bajonett és foglalata épek, a problémát az okozza, hogy a gumiharang peremes része a helyén kell legyen a pöckön, majd azzal együtt kell a helyére tenni, majd 90 fokkal balra tekerni amíg érezni, hogy a helyére pattan a bajonett.

 
>> SzervizAlfa Giulia 2.0 Super // 2024-01-07

Valójában 47535 km, az utolsó szervize 32000 km-nél volt 2022 áprilisában.
Azaz kb 20 hónapja ami ugye 8 hónappal meghaladta a 12 hónapos szervizintervallumot
:-(
Megtörtént az első MO.-i szervize is.
- 5.5L Selenia Digitek 0w30
- olajszűrő
- pollenszűrő
- átvizsgálás

Azért vicces árak vannak manapság.

megállapítást nyert, hogy az első fékek mindenpercesek,
a hátsók meg majdnem, így hamarosan cserélem körbe.
Rotinger tárcsa lesz ATE betéttel.

 
>> EgyébAlfa Giulia 2.0 Super // 2024-01-05

Mindkét rendszám felhelyezésére több opció volt, elől matrica vagy fém, konzolra vagy lökhárítóra stb. Az első konzol nem túl szép és a mérete sem stimmel. Ha keretet tennék még rá az fújj, mert túllóg a konzolon és még vastag is, nem fekszik fel rendesen a konzolra, csak ha megerőszakolom az ívre. Konzolra a lemez jobb lett volna, de 1-1 cm-rel rövidebb a rendszám mint a konzol :-(
Végül a lemez behajtogatása mellett döntöttem, mert az első lökhárítő szita és a matrica nem nézne jól ki rajta, mert átütnek rajta a lyukak, javítgatni nem akartam. Elég érdekes formára kellett rádolgozni, de végül sikerült 95%-osra.
Hátul a meglévő konzollal hasonló problémáim voltak, full béna, így azt is kukáztam és egy minimalista keretet ragasztottam fel végül.

Album

 
>> EgyébAlfa Giulia 2.0 Super // 2024-01-03

Párszáz km-rel a hátunk mögött kezdünk összeszokni.
Volt egy kis frász részemről amíg ideért, de minden úgy alakult ahogy nekiindultunk.
Maximálisan megfelel az elvárásoknak, egyelőre semmi bibi, szinte új az autó.
Szokatlan az RWD, elsőre idegen volt a komfortos futóműhangolás,
de kezdem úgy érezni, hogy a napi közlekedés komfortján túl tudja amit egy kvázi sportos autónak tudnia kell, bár még nem éreztem rá ennyi idő alatt.
Remélem nem bánom meg az 200 paci RWD-t, az alapelgondolás Veloce volt.
Ezúton is köszönöm Erhard cartársnak a segítségét!

 
>> EgyébAlfa Giulia 2.0 Super // 2023-12-20

Németországból jött, egytulajos 2019. 04.-es forgalombahelyezés, 47e km van benne.
Holnap megyek átvenni.

 

A 145-nek kerestem méltó utódot, GT-t akartam, végül MiTo lett.
Igazi Alfa, nem gondoltam volna míg bele nem ültem.

 
>> AutóápolásAlfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2019-09-15

Egy néma csöndben felhúzott ablakkal történő eladási próbakör alkalmával felfigyeltem két zörgésre. Egyik az első ülés, a másik pedig a hátsó ülés alatt, mindkettő a jobb oldalon. A jobb első végül 2 külön zörgés volt, az egyik forrása egy az ülés alá csúszott izzókészlet, a másik pedig egy kábel/csatlakozó a pollenszűrő ajtónak csapódása.

A jobb hátsó forrását az üléslap alatt kerestem, ezért az egyszer használatos patenteket eltörve kiszedtem a lapot, ami alatt lévő idegen tárgyakat eltávolítottam :-)

Az FL után az ülőlap rögzítése némileg változott, nincs harmadik rögzítő fül mint ahogy az Pityukoma blog-jában látható, csak az egyes és kettes fülek vannak.

 
>> EgyébAlfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2019-08-25

Terhelve az Eibach rugók mélyebbre engedik az autó fenekét mint a gyári. Üres magasságuk kb. egyforma. Nem jó minőségű a 2-es kép, ami a gyári rugós magasság, de azért kivehető hogy az egyenesebben fekszik mint az 1-es képen az Eibach-kal.

>> SzervizAlfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2019-08-04

Egy kis szerelés ismét. Valami kopogott elől és már csak ezek nem voltak kicserélve.
Kopogás megszűnt és sokkal egyenesebb az aszfalt a kerekek alatt.

Album...

Update: A sárvédő ív feljebb ment a gumitól vagy fél centivel.