Egy erősebb fékezést követően a jobb első lengőkar bekötésénél a bölcső erősen deformálódott. Az alkatrészek már tavaly be lettek szerezve, de úgy gondoltam még ráér. Hát nem annyira.
Album
Az egy szezont futott Uniroyal Rainsport 3 (235/40 R19) kereket felcseréltem elöl hátul.
'-es kép az első kerék belső fele, a 2-es kép pedig a hátsó kerék belső fele.
Berohadt a tengely, szét kellett szedni. Csináltam ilyet 10 éve, olyan ez mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni. Tengelyt meg kellett tisztítani a rozsdától, kapott friss zsírt és most jó.
Korábbi posztban írt javítókészlet beépítésre került, masszív darab.
Csak ne lett volna berohadva a bal lámpa horizontális állítócsavarja ill.
ennek következményeként letörve a tengelyről a fogastárcsa :-(
Megpróbáltam megragasztani, majd kiderül...
Rögzítőcsavarokból három hiányzik. Legközelebb pótlásra kerül.
Album
155640 Km
Most Castrol EDGE (Sport?) 0W-40 A3/B4 került bele.
Nem C3-as mint az előírás, de meggyőző a YouTube videón. Remélem nem csapja agyon a katalizátort, mással csak jót tesz ez az olaj.
14382 Km ment bele ebbe az olajba. Meglehetősen sötét cucc jött le a kocsiból és a MES szerint az olaj 0%-ra el van használódva. Olajwebshop embere szerint szar a LM olaj és egész egyszerűen megégett és azért ilyen ill. azért kezdte megenni a végén.
Droberto szerint meg jó ha fekete, rendesen működnek benne a detergens és a diszpergens adalékok.
Hidegindításnál nyoma sincs a szokásos kipuf. oldali vezérlésmódosító hangjának .
Szeptemberben volt a fórumon téma, hogy mi a legjobb megoldás a lefittyedt lámpa javítására. A Manoloff oldalon lévő nyert. A rendelésem elveszett, meg nulla volt a kommunikáció a PayPal-os fizetést követően. Pár válasz nélküli levelet követően visszakértem a PayPal-tól a pénzem, meg is kaptam és elfelejtettem az egészet. Majd december környékén jött egy levél a sráctól, hogy bocsi de gondjai voltak mind a levelezésével, mind pedig a bolgár postával és elnézést kér mindenért. Csak fizessek 9 Eurót egy jó postáért és máris küldi újra a cuccot. Annak ellenére, hogy ekkor már visszakaptam a pénzem tőle, amit közöltem is vele. Ennek ellenére mostanra megérkezett a készlet, ami 9 Euróba került így. Ezek után ki-ki döntse el h akar-e foglalkozni vele. A listaár plusz a szállítás kb. 8000 Forint, de ha megjön akkor ez egy jó cucc.
Album
Minden állapotban akadozott már a törlés, így javítani kellett. A műtét sikerült és a páciens is életben maradt.
Album
Egy kis MAP szenzor mizéria. 1-es képen a 2010-ben cserélt gyári cikkszám, aminek Bosch katalógus szerinti kompatibilitása a 2-es képen és maga a szenzor a 3-as képen és a doboza a 4-es képen. Nincs is ezzel baj, csak hát az 5-ös képen látható volt benne ahogy még vagy két másik cartárs TBi-jében is. Ez a Bosch katalógus szerint nem is lehetne az autóban :-(
Dehát olasz ez, azt tesznek bele ami éppen kézre esik a polcon :-(
A lényeg, a teljesítmény hullámzás magas fordulaton megszűnt és a fene tudja miért, de azóta alapjáraton nem érződik a járó motor, nem "rezeg" át.
Kicseréltem a Ti és a Giugiaro emblémákat, továbbá lefestettem a hátsó féktárcsákat egy kis Hammerite-tal.
Kattog már a kuplungszerkezet, de gondoltam hátha javul a helyzet, ha lecserélem a kuplung hidraulikában az olajat, de sajnos a légtelenítő be volt rohadva, így vettem egy új munkahengert. Csere után kapott friss olajat és ezeknek köszönhetően a kuplung(pedál) használhatóbb lett, kattog ugyan, de el lehet rendesen indulni az autóval, nem akadozik fogásponton.
album...