Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- TĂpus:146 2.0 TD
Mindent errĹ‘l a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokolják a tĂpust - Évjárat:1996
- SzĂne:KĂ©k
*Bal oldali féltengely már kattogós volt már enyhe kanyarodásnál is, és kezdte megadni magát. Csere bontottra aminek hangja sincs és a pórvédő harmonikák is jók + a féltengely végére új anya
*nyomás szabályzĂłnál kicsike olaj folt, komplett csere csövekkel Ă©s kitakarĂtással + kipufogĂł pasztát kapott tömĂtĂ©snek az alap tömĂtĂ©s mellĂ©
*A következő ami még cserélve lett , azaz EGR + a hozzá tartozó csövek repedés végett
Kicsit erĹ‘teljesebben fĂĽstöl az autĂł, ezĂ©rt is cserĂ©ltem a dolgokat mint hogy csak takarĂtsam Ă©s pasztázzam. Ha meg nem változik Ă©s ugyan olyan mint elĹ‘tte akkor a rĂ©giek megmaradnak alkatrĂ©sznek. Aztán folytatás következik...





*Olajcsere elĹ‘tt kapott motor öblĂtĹ‘ adalĂ©kot amivel 10 percig járt alapjáraton ahogy az elĹ‘ volt Ărva
*Eresztett az olajteknĹ‘, Ăgy hát lett Ăşj tömĂtĂ©s Ă©s ki lett takarĂtva az olaj szivattyĂş szűrĹ‘je is
*Liqui moly 10w40 Diesel motor olaj
*Mann Filter olaj szűrő és levegő szűrő
*Új olaj nyomás mérő a digitális mérő órához
*4 db Ăşj H1 izzĂł, tompĂtott Ă©s reflektor. Evvel nem olyan sárgás a világĂtás
*Az erős helyzetjelző ki került belőle és vissza ment két új sima, na ez viszont sárga mint ahogy gyárilag
*Cserére szorult a jobb belső kormány összekötő is
Óra állás : 346000 km












Bontott db-okra cserĂ©ltem mind a 4 porlasztĂłt, mert már nagyon elkezdett fĂĽstölni, fĹ‘leg hideg motorral. Amik bent voltak porlasztĂłk, abbĂłl az egyik nem volt rendesen meghĂşzva mint kiderĂĽlt. KiszerelĂ©s után kivettem az alátĂ©teket Ă©s kipucoltam mindent majd ment vissza a másik 4 porlasztĂł. 17es Ă©s 27es kulcsok kellenek hozzá. A 27es az egy hosszĂtott dugĂłkulcs volt hogy könnyen ki lehessen szerelni.






FelkerĂĽltek a hátsĂł felnikre is a gumik, Ăgy most meg van a szeretett nyári szett :)
A két hátsó felni volt görgőzesen, mivel az előző peres gumi nem sokat védett, és lett bennük hiba. Ezért is cseréltem nagyobb oldalfalu gumikra a régieket.



Elkezdett szorulni a váltás, elĹ‘ször ellenĹ‘riztem egy olaj szintet ami rendben volt, Ăşgy hogy bĂztam benne hogy a rudazat kenĂ©si gondja okozhatja. Leszereltem a kipufogĂłt, aztán le engedtem az alagĂştban a váltĂłrĂşd Ă©s kĂ©zifĂ©k tartĂł konzolt, minden csavar a helyĂ©n, tehát meg zsĂroztam Ă©s jĂł lett. Most Ăşjra könnyű ;-)
Jorjie cartárstĂłl megvettem a gyári dĂsztárcsákat, aminek örĂĽlök hogy lett Ă©s hogy jĂł állapotban vannak :) 4000,- + posta. Van mĂ©g egy szett dĂsztárcsa, gyári, de azokat meg le kell fĂşjni mert kopott állapotuak, tartalĂ©kba lesznek.


Hirtelen jött a gumi váltás, mert a tĂ©li gumi bal elĹ‘l szál szakadásos lett :/ Ă©rintĹ‘legesen hozzáért egy magasabb patkához kB 5 km/h-val. Nem gondoltam volna :/. Pont ma jött meg Jorjie cartárstĂłl a gyári dĂsztárcsák, amit köszönök neki ;) KB. egy fĂ©l hĂłnapra mĂ©g feltehettem volna Ĺ‘ket



1
792
FĂłrum
Friss topicok
- Spider
- EgyĂĽnk-igyunk, amĂg teh...
- A jövő Alfái
- A Stellantis menedzsmen...
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegĂ©szĂt...
- Filmek
- Alfa reklám
- Forma-1
Tagok
Ăšj tagjaink
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8
- Biaaa
- Steve Luki
- jimmy64
- alfáspingvin
- Lassúnézésű