Új lengőkarok, kormánymű gumiharang, hátsó lengéscsillapító pár, alvázvédelem, féktárcsák, fékdobok, betétek és az apróságok: megindult a műszaki 2011 projekt.
80 alaphangon csak alkatrész, anyag és szerek tekintetében. Plusz munkadíj, plusz vizsga. A 3 éves teszkós (előző tulajnál belekerült) akku is felmondta a szolgálatot, ízzókkal, fékcsővel ez máris 100 inkább. És még nem tudni mi jön közben elő.
A CO is 8,5 volt, még ha hidegen is. Melegen sem lett sokkal jobb, lambda szonda csere megoldotta. Befejeződött a projekt, két év nyugi is jöhet...
Olajcsere 188560 kmnél úgy gondoltam, biztonságosabb, ha friss Seléniát kap. Bele is ment 4 liter. Hamarosan a rángatás okára is fény derülhet. Vagy nem.
Ééééss íme az új tag :)
Szép, ifjú és piros, az mindig gyorsabb.
"Tele van extrával." Stabil, sebes és gyönyörűűű.
Reccsengetős váltóm potenciális utódja megérkezett, persze csak akkor kerül beépítésre ha muszáj lesz :) Zoli155 Cartárs rengeteg jót mondott róla.
Reccsengetős váltóm potenciális utódja megérkezett, persze csak akkor kerül beépítésre ha muszáj lesz :) Zoli155 Cartárs rengeteg jót mondott róla.
Mai főképvadászatunk igencsak komoly akadályokba ütközött. Jutaspuszta, Veszprém, a rallypályán túl :)
Debütáltam! Sajnos a zuhany az eső formájában is megérkezett, de szerencsére a helyszínen már nem esett. Csak a szél ne lett volna ott.
Apróbb hiányosságok ellenére a rendezvény jó volt. A 33-akat keresni kellett, de nem ez nem okozott nagy gondot. Sajnos (szerencsére) a legtöbb cartárs szebb verdával vonult fel, de így felújítás után, kasztnizás közben, újrafényezés hiányában örültem a részvételnek is :)