850 km bejáratás, szűrő olajcsere Selenia 20k-ra, gyors zuhany, és irány Esztergom!




Bejáratáson túl van lassan, 780 kmnél jár. 7L, illetve 10,6L fogyasztás jellemzi. Minden remek lett úgy néz ki, kapott egy új középdobot is, mert a régi kifingott :) Még egy olajcsere, Selénia 20k-ra, és jöhet Esztergom.




Hosszú idő után végre egy közös élmény. Kicsit egyenetlenül jár még, de iszonyatos erő lakozik benne. Karburátorhangolás után remek lesz majd, remélem. A szerelő unszolására fölé vittem azért 4000-nek. Ott már érzékelhetően energikusabb, mint volt. Csak menjen el még annyit gond nélkül amennyit eddig a gondokkal együtt.
A hajtókarcsapágy (KING) 3. "túl"méret volt, pedig STD volt cikkszám szerint. Újabb egy nap csúszás. Plusz a boltos inkább "benyelte" az árát, és visszaadta, de nem merte visszaküldeni a szakallmetalnak, holott egyértelmű, hogy gyári félrecsomagolás. Úgyhogy vettem egy másfélszeres árú AE-t. Eredetileg is azt akartam ugyan, de győzködtek, hogy a king az "király". Szóval vegyetek AE-t, ha így jártok.




Alkatrészek megrendelve: King akármilyen csapágy 6k, tömítésgarnitúra 16k, gyűrűszett (Goetze) 15k, A dugó pedig 18,7, AE lesz. SZ.A (szerelés alatt :))
Ez nem alfa ugyan, de jópofa :) Meglátogattam WhiteSkull-t és megfosztottam 3. számú féltett kincsétől. Mostantól nálam üzemel a Fiat Tempra. Elsősorban pótolni az Alfa felújítása okozta űrt, de emellett a legfőbb ndok, hogy a gépparkból hiányzott még a Red az RGB skálához. Igaz mindegyik másra jó, de szépen mutatnak így együtt. Hát még ha a 33 is köztük virítana. (A Blue sajnos nem látszik, mert az Alfa helyén pihen a garázsban. Aztán rögtön indíthattam téligumi szettel, meg is tankoltam okosan.




Állóháború alakult ki. Nincs bele dugó. Most garázsban pihenget szétszedve.
A hengerek jónak tűnnek. Motor szétbontva, hengerfejek, dugók, hajtókarok nélkül.
A tátongó Űr. Kicsit hiányos a motortér.



Nos ez talán nem hétköznapi sérülés. Főleg a harmadik képen látszik a szépség. A hengerrel nincs baj.




Hát elég gyanús, mi okozza a 3 baros kompresszót.Enyhe folytonossághiány. Közelebbről megnézve már elég ronda a helyzet. És mintha elég régi sebesülés lenne. A dugó túloldala viszont még friss.



