Tagok >> Kn[.]xX >> 156 16V 1.8 TwinSpark >> Blog
- Típus:156 16V 1.8 TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:grigio chiaro met. 612/A (ezüst
Eladásra került (0312) a Sony CDX-GT410U fejegységem bővítés miatt. Az új kiszemelt áldozat a Pioneer polcairól származó DEH-P6000UB fej. Nagyon tetszik és meg is felelne az elvárásoknak, annak ellenére, hogy kék színű a kijelzőszíne és nem zöld (mint a többi műszer), csak egy nagy gondja van, hogy nem lehet kapni.. Illetve ahol lehet, ott nem adják olcsón. Úgyhogy úgy néz ki, egy hetet várnom kell rá és akkor talán megkapom a kinézett (2/3-os) áron. Addig pedig legyen itt róla pár kép a netről. Buksitól meg bocs, de így neked is várnod kell a sony-val - bár ezt már telefonon rendeztük :)
Az Agip kúton járva (0307) leltem rá a pénztárnál arra, amit már több alfán is láttam - az alfás szelepsapikra. Eddig eszembe nem jutott, hogy vegyek, mivel sokaktól hallottam, hogy lelopkodják, de most magával ragadott a hév. 'Muszáj volt' vennem:) hisz nemsokára szép új felniken fog gurulni a masina, ahhoz meg csak ilyen sapi illik.
Ma (0303) elvittük a karikákat a Szentmihályi útra - nyári 17-es alukerekek -, hogy újra görgőztessenek, javíttassanak és fényeződjenek. 1,5 hét és elkészül a mű. Remélem, addigra lesz már tartósan olyan idő, hogy egyúttal fel is kerülhessenek egyből a bódé alá. Ameddig ott voltunk - 10-15p -, láttam, hogy már szét is kapták a fiúk a kerekeket és átvitték egy másik műhelybe. Nem szaroznak, na:) Csak a fényezésre kell várni többet majd.. A felségjelzéseket visszaadták. Én meg még itthon jól felírtam a felnik sorszámát, nehogy vmi gagyi replikát adjanak vissza a gyári sorszámozott GTA felni helyett:P :) Felteszem mi maradt belőle, egyelőre.
Egy hete kb. észrevettem, hogy a pajzson lévő emblémáról leesett a lakk réteg. Javításra szorul, csak tudnám honnan szerzek be lakkot ilyen kis mennyiségben.. Viszont jó lenne minél előbb megoldani a problémát, amíg a nap magáénak nem tudja teljesen..
Mai napon (0226) meglátogattuk toto-t (cirka 160km.. :), hogy meglessük, hogy halad a küszöbspoilereimmel, illetve vittünk neki egy első lökhárítót, amire majd meg tudja csinálni a képeken látható toldatot. Az autónak valami hasonló kinézetet fog kölcsönözni a kit, ami készül. Remélem mihamarabb felkerül, hogy Esztergomban már félig kész harci díszben jelenhessünk meg. Azért csak félig, mert az oldalspoiler és a hátsó lökhárítóra már nem lesz idő a találkozó előtt, így azok csak vmikor utána fognak felkerülni a vasra. Erről viszont még a képek sem árulkodnak.. legalább addig maradjon titok:)
Pénteken (0213) megérkezett a 100db kártyanaptár, úgyhogy most már végre örülhetnek a 'megbízóim', hogy hozzájuk is eljut a beígért naptár mennyiség. A képen már csak ~60db látható (az előző adagból maradt darabokkal együtt), mert 40-et még aznap szétosztottam a megfelelő emberek között.
Ha már a kártyánál tartunk, ha nem is naptár, de alfás.. Egy nappal a naptárak érkezése előtt, párom egy autós kártyával kedveskedett nekem, mert meglátta az elején az alfa romeo jelet. XXI. század autói címmel, melyek között -sajnos csak- egy alfa romeo (159) is szerepel. Íme:)
Mai nap (0208) a jó időnek köszönhetően megvolt első idei itthoni fürdésünk. A hőmérő 12-13 fokot mutatott, úgyhogy nem vittem holmi autómosóba a kicsikét most már, hanem habos szivaccsal körberajongtam egy alapos porszívózás után. Szép lett. Csak kár, hogy a végére el kezdett esni az eső :\ :) Holnapra meg havazást mond. Hurrá..
Ellátogattunk ismét (0131) a Paradox műhelybe Szadára. Ez már-már ilyen tavaszt váró eseménnyé fogja kinőni magát, mert minden évben kora tavasszal egy-egy újabb hangminőség változást kerekítünk a vasba.
A mai nap - kicsit nagyon is kora tavaszi volt:) sőt.. inkább késő télinek mondható még, de elérkezettnek láttam az időt, hogy újabb technikát építtessünk az autóba a srácokkal.
A csomagtartóban kialakításra került egy, az új kondit (Audison Connection 1F kapacitású kondenzátor, kijelzővel (BCA DGT) + táp- és testelosztóval (BCA 32) szerelve) és az erősítőt fogadó fa lap, a csomagtartóban az ott lévő kárpit színével azonos borítással, ill. az utastérben látszó részt (hátsó könyöklő lehajtásakor) fekete bőrrel borították be, a MOMO belsőre való tekintettel.
Az első ajtókba a gyárik helyére egy mac Audio Mobil Exclusive 2.16 szett került beépítésre. A mélyközép szebben szól, a magassal pedig már-már vágni lehet. Szóval sokkal jobb lett és egyes zenékben olyan részeket is hallani mostmár, amiket a szerző megírt, de az előző zenekar nem játszott el.
Audison Connection Best szériájú hangszóró és RCA kábelek kerültek a fejegység és az erősítő, ill. a hangszórók közé. A hangváltókat pedig az ajtókban rejtették el.
A nagyobb dolgokat sikerült akciósan vennem ismét:) Az első szett 34.990-ről, míg a kondi csomag 41.990 jó magyar forintról lett leárazva és egy teszt CD-t is kaptam ajándékba.
Olyannyira nincs még tavasz, hogy mire befejeztem a blogot, elkezdett szakadni a hó. Erről ennyit. :S
[Költségeim: macAudio Mobil Exclusive 2.16 első szett 29.990Ft, Audison Connection kondi szett 19.990Ft :), munkadíj (5óra) 20.000Ft, Audioson Connection Best BT2 500 RCA kábel 5.690Ft, Audison Connection Best UF 214 10méter hangszóró kábel 8.900Ft, kárpitozás-bőrözés 5.000Ft, stb.]
Mai nap (0130) erre is sor került, mivel napok óta nem akart felmenni a mutató 60-70 fok fölé, ezért rendeltem egy termosztátot Gerissimo-éknál, aki ma ki is cserélte nekem.
A szerviz előtt azért kapott egy kiadós mosást és porszívózást, hogy ne érezze magát olyan rosszul a 'doktor bácsinál' :)
Odafelé úton megemberelte magát még utoljára a termosztát, mert Pesten úgy állt a mutató, ahogy kellene - köszönhető ez a dugónak. Az új termosztát BEHR típusú, többektől hallottam, hogy ez jó féle, úgyh ilyen lett belé rakva.
Tegnap ystuc cartárs segítségével találtam és vettem egy ablakmodult a vaterán, ami azt a célt szolgálja, hogy nyáron a lehúzva felejtett ablakokat is felhúzza, mikor bezárom/beriasztom az autót, azaz csak szolgálná, mert nem sikerült még beépíteni, ugyanis mindig kicsapta vmelyik biztosítékot :\ Ezzel azt hiszem vmi elektromos szakit keresek meg majd.
A bal első övfeszítőm kicsit gyengélkedett az utóbbi időben, így azt is kicseréltük arra, amit nem régiben András bácsitól vettem. Mostmár szuperul visszahúzza, úgy, ahogy az a nagykönyvben meg van írva.
A tetőkárpitom a hátsó ablak vonalában egy kicsit lógott - istentudjamitől.. és ahhoz is kapott a kicsike új patentokat, mostmár az is szép:)
[Költségeim: 11500Ft BEHR termosztát, 4500Ft ablakmodul, 9500Ft = fagyálló hűtő folyadék, bilincs, tetőkárpit patentok, munkadíj (6óra), stb. ]