Blog >> felni

>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

15"-os gyári 147-es felnik Nokian 205/55R15-ös gumikkal (50eFt). Merwede 30mm ültető rugó (32eFt) + a lassú, hozzáértő "autószerelő" munkadíjja, aki kb egy hétig cserélte a rugókat. Nem tudom már mennyit kért el, de nem keveset a k.....
(+postaköltség a kerekeknek 9eFt)

>> SzervizSlowfeet // Alfa 146 1.6 TS // 2007-05-17

Másfél év hezitálás után végre megvan a fehér OZ felni! Vettem rá új gumikat is. Mivel az öntvényeket egyetlen cég importálja (Y2000), meg elég jó árat is adtak, gondoltam nem szórakozok, majd ők jól felrakják a gépre.
Nem is volt semmi gond az első autópálya menetig. 120 felett aztán elkezdett rázkódni a gép. De annyira, hogy azt hittem leesek az útról. Újabb gumis (Rábaközi, Fehérváron), és kiderült, hogy jéééé....össze vissza el van súlyozva az összes kerekem.
Most akkor valahol veszel egy felnit, mert ott olcsó, aztán veszel rá gumit máshol, mert az ott olcsó, aztán elviszed az egészet egy harmadik helyre, mert ott meg képesek rendesen összerakni?
Remélem a szelepek nem esnek ki a helyükről...

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-04-01

A második esztergomi találkozóm. Szokásos jókedv, móka, kacagás... :-)

Valamint felkerültek a kupakok a felnimre. Tom12 hozta a martricát Esztergomba. Végre nincs nagy luk... :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-03-20

2006. március 20-án elérkezettnek láttam az időpontot, hogy a megújult felnik felkerüljenek az autóra. A 4 felnim lelett szinterezve hófehérre a télen, és így megint megújult picit a kocsi külseje. Közben megrendeltem a felni közepére való kupakra a matricát is.

>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-05-14

2006. március 31-én felkerültek a 17-es Alessio Monza felnik, Pirelli P Zero gumikkal. Régi álmom vált valóra ezekkel a gurulókkal :) Köszönet a segítségért a Lariva Guminak, hogy Esztergomba már ezeken tudtam száguldani :)

>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-05-14

Később nem bírtam ki és 17-es re váltottam... :) A szép gyári 15-ös felnik pedig télen szépítik az autót, mert az acélfelni+dísztárcsa kombináció nem áll jól neki! :)

Sajna a figyelmetlen autóstársak miatt mindkét ajtómon horpadások voltak, ami annyira zavart, hogy újrafényeztettem őket. Ez lehetőséget teremtett egy kis átalakításra is, eltűntettem a zárakat.

>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-05-14

Sajnos, amikor vettem, már az összes QV-t elkapkodták, így be kellett érnem az 1,6-os motorral. Mentális lóerők azért vannak: felkerültek a QV-lóherék a küszöbre, ha már ott volt a hely nekik :)

Persze én sem bírtam sokáig, és elkezdtem csinosítgatni: például a három év alatt kétfajta sportkipufogó volt rajta - a híres duplasugárhajtómű azóta már Teddy autóját díszíti :)

Kapott fóliát és 16-os felniket is a nyári szezonra.

>> Tuning és extraHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2007-05-14

Gumik: Dunlop SP SportMAXX, 225/40 R18 (Thanks to Lariva Gumi! :)
Felnik: A GT gyári 18-as felnije (amúgy a Toora csinálja). Szerintem a legszebb a gyári GT felnik közül :) A felniket amúgy 160 ezerért sikerült megszerezni, dobozban :)

Kicsit féltem a 18-as karikáktól, de a 145-ösömön lévő 17-esekhez képest sokkal kényelmesebb :)