Blog >> felni
Még idén szeretnék új rekordot futni gyorsulásban, ezért kihasználtam pár adodó lehetőséget. Vettem két Yokohama advan a048-as utcai slick gumit, két tojástartós felnit, és K&N betétszürőt. Mivel a yokokat nem akartam állandóra feltenni(kissé csapadékos skóciai éghajlaton ez veszélyes lehet:((( ) ezért kellett a két extra felni.
Mivel nem nagyon szeretem az ezüst felniket, igy áldozatúl estek festésnek. De hogy poén is legyen belöle, az utcai fekete felnik mellé ezeket fehérre festettem homemade:)
Igy legalább nem keverem össze öket. A szürőt már beraktam, a gumik a jövőhéten lesznek felszerelve a felnikre. ÉS jövő hétvégén kiprobáljuk beférek-e még idén 16 mp alá. Jó lenne, mert erőt adhatna átvészelni a telet:)
Ha minden kötél szakad 3 hét múlva az utolsó gyorsulási napon újra próba.



Felnik festve, felgumizva, felszerelve. Fura lett ez a fekete szín, lehet, hogy Whiteskull-nak volt igaza és ezüstre kellett volna, de már mindegy.:)


Nem örülök... Éjjel a szakadó esőben valaminek nekimentem a felnivel. Fogalmam sincs, hogy mi volt az, de ütött. Vizes volt az út, tócsák, stb, nem láttam semmit. Dia ült mellettem, Ő is az utat nézte, de Ő sem látott semmit. Lehetett egy rossz csatornafedél, vagy ki tudja...? A jobb első felnim sérült meg, de szerencsére a gumi nem. Pár centi hosszan lejött a színterezés. Nem szép... :-(


Gyári Alfa Romeo felni- Speedline 7x17" garnitúra
nyomtávszélesítő, hosszú csavarok
Várják a tavaszt :)
225/45R17es gumik fognak valószínűleg felkerülni rájuk.


Egyik felnim állítólag kicsit ütött lett, így elvittem görgőztetni. Most meg állítólag jó...
Nem túl látványos költségelem ez a móka.
Nem nevezném magam éppenségel női sofőrnek, de a felnik az elmult egy év alatt annyi padkázást szenvedtek el, mintha anyám használná a kocsit. A sunyin megbúvó parkolósorompó szigete, a parkolás közben megcsörrenő telefon, a hajnali órákban csipás szemmel való parkolás csúnya nyomokat hagyott mind a négy keréken, így már ideje olt egy felniperem javításnak. És ha már lent vannak a kerekek, legyenek kigörgőzve (a 4ből csak egyet kellett, ami meglepett, rosszabbra számítottam) és kapjon fém szelepet.
A Lariva végezte a munkát, szerencsére tudtak adni csere lemezfelnit is a javítás idejére. Ilyen csúnyának még nem láttam a kocsit :) De a végeredmény négy nullkilométeres felni lett.

Alfa GT 17" felnik, 225/45 Dunlop SP Sport Maxx gumikkal ,alig néhány ezret futottak.Még múlt év őszén vettem, nem is tudtam sokat használni.Már csak azért sem mert a járgány 2 személyessé vált.A hátsó kerékjárati ívbe beleért a kerék. Áprilisban elvittem egy ügyes karosszériáshoz,picit vágott belőle és tökéletes lett!Mindezt ingyé,protekciónak köszönhetően.


Kicseréltem mindkét izzót a tompítottban plusz került egy az izzókészletbe is. Azt hitem olcsóbb az izzó.
Pótoltam a felnikulcsot is, mert a szerzsámossal nem járt, amikor vettem a kocsit. Amit kéőbb pótoltam azt egy defektnél megette a csavar. :-) Inkább, mint a csavar feje kopjon le. :-) Ez befért a pótkerekes dobozba, de nem úgy, mint a gyári. Ezres volt. :-)