Blog >> 155

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2010-03-29

Ma kicseréltem a gumi benzincsöveket a szívócsonk alatt..... nem volt kellemes mutatvány...

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2010-03-20

Új valeo hűtő, fűtéscsap csere, hűtőrendszer mosása.

Mint kiderült a bentlevő hűtő kisebb volt, mint a belevaló....
Érdemes megsasolni a hűtő és klímahűtő közt kialakult bundát is :)

>> EseményBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2004-02-28

Megláttam a neten és egyből beleszerettem! Másnap elmentem megnézni ide és már együtt jöttünk haza Kispestről! Persze azért egy kis alkudozás is volt az árból, mert 990-ért akarták adni! Így maradt az átíratásra is! ;-) Azt mondják, az első mindig nagyon emlékezetes... az is... mármint az első út! ;-)) (IS)

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2010-03-04

Az országban az utsó két darab Magnetti-Marelli a bárdiautótól...

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2010-03-01

A hétvége szerelgetős volt:
- Kicseréltem az ajtók gumikédereit.
- a pedálgumikat (akkor most visszatekerhetek 100K-t az órában :P)
- csomagtartófedél teleszkópjait
- leszedtem az ajtókárpitokat, kinyomtam pár kisebb horpadást
- hajlítgattam az első ajtók zárjainak rudazatain, most nem kell tökig feltépni a kilincset, hogy nyisson
- állitottam az összes ajtózáron, most lágyan csukódnak, kívülről meg faszán egyvonalban vannak
- fujkáltam WD40el, most nem nyikorog semmi

Elszántam magam a kisebb nagyobb fényezési hibák kijavitására, a héten megy a cucc Kriszhez.
- Hátsólökös leszedve
- elsőlökös leszedve
- küszöbök leszedve


Kb ez az a fordulópont, hogy vagy rendbevágom, vagy elbontom :))


A jó hír, hogy egy gram razsda sincs :)
Hiába, 2003-ig olaszhonban lakott...

>> Tuning és extrasüsnye // Alfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2009-12-29

Ez olyan elem, amiről nem gondoltam, hogy létezik vagy hogy nekem valaha lesz :) Köszönhetően Marklar kollégának, lett.
Felkerült végre. Igaz 16Vről való, de tulajdonképpen egész könnyű volt felrakni.

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2009-11-19

Estefele pár téglából, meg foszniból kreáltam egy ferde rámpát, feltoltam rá a kocsi orrát, azt kicseréltem a λ-szondát. Egy élmény volt hanyattfekve a kocsi alatt a betonyon... bele is volt gyógyulva rendesen.

Most úgy néz ki, elaludt az injektorpilácsom, ami mostanság folyamatosan égett.

Érdekesség: amit kivettem szondát, azon "VW AG." felirat volt... :P

Másnap reggel volt a próbaút: rugalmasabbnak tűnt az autó, hamarabb lép gázadásra, meg nem rángatott be kettesalapjáraton gurulásnál. Ennek örülünk Vincent.

Most nem ég folyamatosan az injektorpilács, viszont random módok ki-ki gyullad. Leginkább folyamatos, egyenletes haladásnál. Gázadásra nem.
Gázelvételre, motorfékre elalszik.

Miafasztol lehet ez?

Marklar kollégától végre sikerült beszerezni egy jobbos e-tükröt. Eddig manuális volt (nem gyárilag, de már így vettem). Pesze a "leveszem, forrasztom, felrakom" elgondolás kicsit bonyolultabbra sikerült, mivel a tükörlap fordítva volt felszerelve a konzolra (nemtom ehhez mennyit kell inni), így egyik irányba megakadt a keretbe. Így, csak le kellett szedni a tükörlapot és gondoltam, akkor már megvizslatjuk, mitől mozog az a tükör. :)

Selenia 20K, 215500km

Mivel Marklar kolléga igen sokszor rémisztget a bontott 155ök hátsó lökős által takart sárvédőrészének rémképeivel, gondoltam rászánom magam megnézem mi lehet ott. Hát... azért ez a két karosszéria elem egymásra "vasalása" nem tűnik egy okos ötletnek...:( látható, h az alsó szépen el kezd korrodálni, és amire a felszínre ér addigra tképpen már mindegy. Pesze lekezeltem , amennyire tudtam (az eddig látott képekhez képest nem durva), de tartós megoldást csak egy komoly lakatolás nyújthat...