Fórum >> Típusok >> 145-146

J-Imi2009-07-02 11:17:19 // 97155
Egy kis fejlemény, hogy a fordulatszámmérő jócskán csal, alapjáraton jól mutat, de óra szerint 3500-nál csak 2600-ot pörög a motor... tehát tulajdonképpen megegyezik Jorije által mért sebességekkel, 130-nál 3000 körül forog a motor. Most üzemanyagszűrőt kicseréljük meg megnézegetjük a porlasztókat, aztán próba:)
pb_2009-07-02 09:30:41 // 97154
Direkt a kedvedért írtam így, Papa!DD
Föckös2009-07-02 09:26:10 // 97153
"kicsit érthetőbben"

professzorúr...
ZNÁÁÁ
pb_2009-07-02 08:57:20 // 97152
Valami nem stimmel ezzel a méréssel, mert a fordulat növekedésével csökken a sebesség. A szabályosság a következő: 1k furdalatonként mindig annyival nő a sebesség, amennyi az 1. 1knál volt. Vagyis kicsit érthetőbben:
1. 1k 7, 2k 14(7+7), 3k 21(14+7), 4k 28(21+7)
2. 1k 12, 2k24(12+12) 3k 36(24+12), stb, stb

1.4 TS 15/58as difivel:


1.4 TS 15/59es difivel:


A szabályosság itt is +figyelhető, valamennyi Ltérés természetesen van, és a fordszám növekedésével 1re nagyobb, ez a 10edesekből adódik.
J-Imi2009-07-01 22:52:52 // 97150
egészen biztos, lesz mit megnézni:)
Jorjie2009-07-01 22:22:23 // 97149
Remélem, hozzá tudtunk járulni a megoldáshoz.
J-Imi2009-07-01 20:22:24 // 97148
nah akkor megcélozzuk ezeket az értékeket:) Hétvégén megnézzük az összes alapvető dolgot, meg leellenőrizzük a fordulatszámmérőt, állítólag van vmi mérő amit az adagolóra lehet tenni és úgy méri a fordulatot. Ha semmi eredmény nem lesz, akkor marad hogy szétszedjük a váltót kuplungot... csak hát az nem kis meló. De köszönöm hogy segítettetek, így már van támpont. Ha vmire jutunk akkor megosztom veletek:)
Átok79146TD2009-07-01 18:06:43 // 97147
nem nagy munka beépíteni.

csak sajna ezek az órák nem olcsók...

énis grátisz jutottam hozzá..
Jorjie2009-07-01 18:04:44 // 97146
Nincs, pedig jó lenne.
Átok79146TD2009-07-01 17:54:20 // 97145
hinnye......:))))

akkor ilyened neked nincs??:)))

Jorjie2009-07-01 17:45:21 // 97144
Néha.
Nincs.
:-)))
Átok79146TD2009-07-01 17:44:15 // 97143
padlógázos gyorsításoknál se nincsen?:)))

neked nincs benne turbonyomás mérő??
Jorjie2009-07-01 17:42:32 // 97142
Fogalmam sincs mennyi lehet a turbónyomás.
Van füst, de változó, hogy mennyi. Ha sokat tötymörgök, azután odalépek, akkor van. Autópálya után nincs.
Átok79146TD2009-07-01 17:40:08 // 97141
van füstöd?mekkora nyomással jársz?
Jorjie2009-07-01 17:36:54 // 97140
Na jó, de én szeretem, amikor a turbó odaver :-))
Átok79146TD2009-07-01 17:34:03 // 97139
aham akkor megvan különbség..:)))

nekem egy literrrel kevesebb a fogyim kb..:)))
Jorjie2009-07-01 17:32:16 // 97138
6,2 és 6,7 között volt már minden :-))
Átok79146TD2009-07-01 17:30:11 // 97137
nekem eddig 185 volt a max..:(
asszem tennem kell valamit..

mindened gyári még?
fogyid mekkora?
Jorjie2009-07-01 17:29:55 // 97136
Azt tudom, hogy négyezernél 180 körül megyek. Óra szerint.
Jorjie2009-07-01 17:28:01 // 97135
Egyetlen egyszer feltornáztam a sebességet 200-ra, de már nem emlékszem mennyi volt a fordulat.
dfg (Tanárúr)2009-07-01 17:27:56 // 97134
akkor azért megy annyira 100ig
olyan rövid a váltója, mint egy 100as skodának....
Átok79146TD2009-07-01 17:25:53 // 97133
5.ben neked meddig forog el?
Jorjie2009-07-01 17:24:42 // 97132
Közben én is mértem:
1, 1000:20 2000:20 3000:28 4000:38 4900:45
2, 1000:20 2000:31 3000:50 4000:65 4900:80
3, 1000:28 2000:50 3000:75 4000:95 4900:120
4, 1000:40 2000.68 3000:100 4000:135
5, 1000:50 2000:85 3000:130 több út nem volt :-))

Óra szerinti eredmények ezek, 195/50 R15 gumikkal.
És 4900-nál többet nem akar forogni.
És a vizem is melegedett. :-)
dfg (Tanárúr)2009-07-01 17:23:57 // 97131
nehogymá ne tudj izkéül!
Átok79146TD2009-07-01 17:21:28 // 97130
no...
ha kuppl nem csúszik márpedig nem....
egyre inkább úgy tűnik váltó...

5. ben 2000nél 90 2500nél 110 3000nél 130.nekem..

hogy mennyit forog le 2-ben 3-bn, zt nem tudom, de elképzelhető hogy elforog addig.
z dgoló beállításán múlik...
J-Imi2009-07-01 17:16:34 // 97129
Sajnos elég elkeserítő eredmények jöttek ki, nagy a különbség ahhoz képest amit számoltál:S Leírom hogy miket mértem:
1. 2000: 14, 3000:19, 4000:23
2. 2000: 24, 3000:34, 4000:44
3. 2000:38, 3000:53, 4000:68
4. 2000:56, 3000:74, 4000:?100
5. 2000: 71 3000:?105 4000:?120-130
Amit kérdőjelesen írtam, azt óra szerint mértem korábban, a többi halál pontos gps szerint. Elképzelhető hogy a fordulatszámmérő csal felfele, mert vagy 2-esbe vagy 3-asba, már nem emlékszem kipörgött 5500fölé és azt kétlem, bár ha lehetséges javítsatok ki
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-01 16:34:44 // 97128
Nem, J-Iminek akartam a táblázatot megcsinálni a td-hez. Kb ugyanaz lehet, mint a jtd, csak a 2.0 ts difiáttételével, vagy valami hasonló. Sajna a manualom Holland :-S
Axl Trans2009-07-01 16:28:06 // 97127
Ma még vezetnem kell, lesz 10 mire hazaérek...
pb_2009-07-01 16:22:51 // 97126
Akkor inni kell 1 kis sört.DD
Axl Trans2009-07-01 16:21:31 // 97125
Lehet, hogy rosszul emléxem, hazamegyek megnézem. Agyamra ment a meleg...
pb_2009-07-01 16:19:33 // 97124
Tudnak a traktorok, Papa!DDD
pb_2009-07-01 16:18:23 // 97123
+ 1ben, 3ban, és 4ben.
Föckös2009-07-01 16:15:31 // 97122
td 7000-es fordulat, és 300nál is nagyobb sebesség?
ZNÁÁÁ
öccsém :-)
Föckös2009-07-01 16:14:07 // 97121
annó készítettem egy táblázatot, ami kiszámolja a boxira.
felmerült, h cserélni fogjuk az 5ödik áttételét, vagy a difit, vagy mindkettőt.
végül úgy döntöttem, h marad minden a régiben.

de ha kell vkinek a táblázat, akkor dob egy mailt, és küldöm.
pb_2009-07-01 16:13:36 // 97120
A boxerre lennél kíváncsi?))
Axl Trans2009-07-01 16:10:59 // 97119
Azt olvastam a manualban, hogy a TD és a QV csak 5..ben tér el. A többi meg1ezik.
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-01 16:07:13 // 97118
Hát az enyémben csak a jtd és a ts-es vannak benne...
pb_2009-07-01 15:57:44 // 97117
+, a manualból néztem ki.))
pb_2009-07-01 15:56:42 // 97116
Az lesz.
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-01 15:55:54 // 97115
Megvannak a gyári áttétel értékeid? Gyűjtöm a váltóáttételeket :-DDD
Axl Trans2009-07-01 15:54:46 // 97114
Csak mert ez így több mint rejtélyes... Csak a váltó marad.
pb_2009-07-01 15:47:25 // 97113
Befogó fék nem okoz ilyet, az +int nem változtatja + fordszám seb viszonyt.
Jorjie2009-07-01 15:45:10 // 97112
Megfürdettem a szívem csücskét :-))
Axl Trans2009-07-01 14:13:09 // 97111
Kézifék rendesen ki van engedve? Most ez hülyén hangzik, de ha fordulat van akkor naftát kap. Ha kuplung sem csúszik akkor valami megfogja az autót. Ez egy rém egyszerű szerkezet. Egy dolog tud még sz@rozni, az elektromos dúsító. Nekem egyszer hasonló gondot okozott, azóta szét van húzva. Télen sem kellett, kis gáz, pöcc-röff.
pb_2009-07-01 13:57:29 // 97110
Sztem váltó lesz az. A kuplung csúszását gyorsan fel lehet ismerni, főleg, ha fordulaton Lkezd automatázni, ill már szaga is kellett volna, hogy legyen, nem is kicsit.
pb_2009-07-01 13:54:37 // 97109
Jaja, az utcadíszek pont ilyenek.D
pb_2009-07-01 13:53:26 // 97108
Itt vannak számolva az értékek:



Ahogy számolgattam még az 1.4 TS váltója forog 4,5knál 135öt.
dfg (Tanárúr)2009-07-01 13:48:06 // 97107
Ez biza fontos :)
Jorjie2009-07-01 13:05:05 // 97106
Dízelt akkor sem hajtunk hidegen :-))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak