Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2014-11-09 19:45:07 // 61154
Én minden dízel autómba raktam STP-t, kb. minden harmadik tankolásnál, az első Cromámba kellett cserélni, befecskendezőket, de az szerintem egy erősen visszatekert autó volt. A TD Cromámban és a Mareában viszont tökéletesek voltak. Előbbit 450ezerrel adtam el, utóbbit 310ezerrel. Ezekben soha nem kellett cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:37:51 // 61153
a 2.0-nak van egy nagyon r@baszós típushibája, az EGR hűtője kilyukad vagy pedig a hőcserélő belyukad...az utóbbi a rosszabb megy a motorba a víz ...úgy veszed észre amíg csak cseppek mennek hogy lambdszonda vagy dpf hőfok hibát ír és néha kicsit berángat az autó kis fordulaton...amikor már durvábban kapja a vizet fehér füst jön a kipuffból...
MatthewGT2014-11-09 19:27:56 // 61152
akkor a szezornak semmi baja?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:27:53 // 61151
Grat :) én ilyen túl a barátságon szülinapi bulit nem tervezek a 40-re :D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:25:44 // 61150
persze, nemrég szoptam ezzel...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:24:59 // 61149
8 év alatt soha nem kerestek még magasnyomásút azaz 1x adtam el stilo-hoz, mert a kannás gázolaj szétmart mindent ...
MatthewGT2014-11-09 19:16:31 // 61148
Senkinek 2.0 jtdm???
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-11-09 18:41:37 // 61147
Az 1.9 8v 115-nél 50.000ft a felújítás.
'''''2014-11-09 18:38:10 // 61146
Köszönöm! :-)
Haddel2014-11-09 18:27:25 // 61145
Fogadd gratulációmat! :-)
GTPeti2014-11-09 18:23:28 // 61144
Egy magasnyomású mennyi?
MatthewGT2014-11-09 18:09:50 // 61143
Na most a kérdés a következő, hogy a bal oldali lent vagy a szembe lévő a hőfokjeladó? A lentit milyen szerszámmal lehet kivenni...villáskulccsal esélytelen...
MatthewGT2014-11-09 17:54:33 // 61142
EGR-t? Nem vmi hozzáférhető helyen van...valahol a szívósor mögött lent ha jól tudom!? Az okozhat ilyen hibát? Illetve vmi kép nincs fent róla,mert a régebbi jtd-knél sokkal egyszerűbb az egr...
'''''2014-11-09 17:51:06 // 61141
Mivel szinte valamennyiőtöket személyesen is ismerem és egy nagy családnak tartom magunkat ezért feltöltök pár Robi által készített képet.Nem a kérkedés vezérelt hanem az őszinte öröm amit veletek is szerettem volna megosztani.



Pár kompromittáló kép (bocs Robi!) :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 17:48:28 // 61140
Szedjetek le az egr-t ha viz van benne akkor csereljetek az egesz egyseget...
MatthewGT2014-11-09 17:43:15 // 61139
igen!! P242A hibakóddal...külső sérülés(szakadás) stb nincs rajta Ohm-ot tudtunk mérni, kb 260at jelzett vissza! Gondolom cserés a dolog...mert az autó vészmódba van és így nem olyan jó.. :S :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 16:24:30 // 61138
Akkor nagyjabol 1l 3x tankra azaz kb egy jo 2t 2500 3000ft... Nagyjabol 1000ft/1000km....2 kilo 200e-nel....4db porlaszto feujitasa max 160e ft...
GTPeti2014-11-09 15:05:00 // 61137
(Még vmi. Adagolás: 2,5-3 deci 60 literhez az elterjedt arány.)
GTPeti2014-11-09 14:58:57 // 61136
(Azért félszintetikust vagy ásványit - a jóváhagyások figyelembevételével -, mert ezek tisztábban égnek el, mint a fullszint. Egyébként a 2T motoroktól történő égéstől gyökeresen eltér a dízelekben a dolog, emiatt nemhogy több füst lesz, hanem kevesebb. Többet itt tényleg nem tennék hozzá.)
GTPeti2014-11-09 14:56:07 // 61135
Hagy tegyem hozzá, hogy nagyon nem mindegy melyiket választja az ember, ugyanúgy mint a motorolajnál. (Amúgy semmi köze hozzá.) Ebből bizonyos okokból NEM jobb a szintetikus. Félszintetikust szokás használni, JASO FC/API TC ajánlásokkal. Fontos, hogy alacsony legyen a szulfáthamu-tartalma, ez az adatlapból derül ki (ha hozzáférhető). Ez pl. kiváló e célra, 0,03% a sz.h-tartalma.
További kérdéseket a magam részéről csak mailben válaszolnék meg (ha van időm), mert szerintem erről a témáról a mai viszonyok között nem szerencsés egy publikus fórumban beszélni... (*Ez volt az egyik ok, amiért a blogposztot anno leszedtem.)
(Olyan 100x feltett kérdést, hogy jó-e ez meg jó e az, már most meg tudom válaszolni. Ha megfelel a fent leírtakak: IGEN. Ha nem: NEM TUDOM. Sorry.) (*Ez pedig a másik.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 14:46:03 // 61134
akkor nektek az első eset a megoldás ...
mreni2014-11-09 14:40:31 // 61133
Jelen esetben 340 ezerrel vált meg az e46tol...
Ertem a konklúziót egyebkent,de nekem megeri foglalkozni vele,foleg ugy hogy kitudja mennyi van most a 66omban,raadasul evi 35-40 ezret megyek,es nem 2evre veszek autot.
Peace
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 13:12:19 // 61132
én elhiszem, biztos vannak pozitív hatásai...csak ez olyan, mint a xado, az STP stb, sb...ha vennék 0km-es autót, amit tudom, hogy 3-400e km-ig használnék lehet tennék bele 0km korától, de mivel én is, mint a legtöbben veszünk egy használt autót amibe belerakunk kb 100e km-t és utána jön a csere, ezért nem fogok semmit sem bele rakni, semmilyen adalékot, mert semmi értelme ..a sokadik dejzel autót nyúzom egy kivételével tudom kik a mostani tulajok egyszer sem kértek üzemanyag rendszerrel kapcsolatban semmit...
még prémium üa-ot sem fogok venni annak sem látom semmi értelmét
mreni2014-11-09 12:36:40 // 61131
Érdekes téma ez a 2T,olaj,mivel vegyiparban dolgozom(többek között gázolajjal is) beszéltem már erről a témáról nálam jóval tanultabb tapasztaltabb szakikkal,illetve laboránsokkal is,és 100%-os volt a 2T olaj támogatottsága,olyannyira,hogy a technológusunk az összes dizel autójában használja rendszeresen.
e46 330D-je volt irt programmal,viz methanol befecsivel,most pedig márciusban vett egy 0km-es 430D-t amibe szintén minden alkalommal adagolja,első tankolástól... 1.5 órán keresztül elemezte nekem,hogy mi miért van és mik a jótékony hatásai..
Nekem eddig is pozitiv tapasztalataim voltak az olajjal,szóval nem lepett meg a dolog.
Döntse el mindenki maga ,hogy kipróbálja-e vagy sem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 12:24:58 // 61130
a lambdaszonda a hőfokjeladó...bejelez hibát?
Shadin2014-11-09 12:09:38 // 61129
Marcox2014-11-09 10:42:55 // 61128
Ezeket vki próbálta már? Ha már az elmúlt napokban pont ez volt a topik téma..tiszta orgia van itt ezen az oldalon :)
Méhész Szerviz
.......................2014-11-09 09:49:53 // 61127
Turbo után közvetlenül lefelé egy nagy henger ,
Az a Dpf egyben az oxy Cat al
MatthewGT2014-11-09 08:53:43 // 61126
Költői kérdés: 2.0JTDm Dpf merre? (Hőfok jeladó miatt, mert képeken blogokban az autó alatt található de a miénk alatt semmi..)
GTPeti2014-11-08 22:43:30 // 61125
Ezt de irigylem. Egy dízel 156 nagy szenvedés. (Az intercooler miatt még nehezebb.)
droberto2014-11-08 22:29:55 // 61124
Sok boldogságot a 40 éveseknek:

:)
norbi04092014-11-08 22:02:52 // 61123
Turbó olajsár...tegnap kérdeztelek titeket ezzel kapcsolatban.
A nyomással nincs baj ma direkt figyeltem is...emelkedőn 4esben odalépve tartotta az 1.5 bar-t, olajra nem kellett töltögetni mióta nálam van.

Így néz ki szegényem:
norbi04092014-11-08 21:45:19 // 61122
Sokan mondták, hogy nem vészes :D Csak én még sosem szedtem le és az első az mindig időigényesebb...meg nincs udvar ahol nyugodtan neki tudnék állni sajna. Utcán áll a kicsike, ahol azért nem szívesen állok neki egy ilyen műveletnek :D Amikor az üzemanyag szűrőt cseréltem, akkor is úgy néztek az ablakokból meg a járókelők mint ha el akarnám lopni a kocsit :D A motortér zár cseréjéhez is le kéne venni a lökőst? csak mert ha igen akkor azzal is egybekötném majd a műtétet (sajnos előző tulaj letörte a kart)
droberto2014-11-08 21:37:24 // 61121
Tavaly április végén políroztam. Tettem fel ide képeket asszem.
Dömpi (il dottore)2014-11-08 21:34:12 // 61120
Ne viccelj, a lökös leszedése pár perc, én még a VTT-n is lekaptam :)
Jupiter1552014-11-08 21:32:46 // 61119
Köszi mindenkinek a nitrós üzemanyaggal kapcsolatos meglátásokat, egyelőre sima ÖMV-t tankoltam.
Viszont, hogy legyen némi móka és kacagás is:
Kiégett az egyik fényszóróm. Megrendeltem az izzóket, megérkeztek, nekiálltam kicserélni. Persze, hogy az izzót odaszorító kis rugó kiesett a helyéről és leesett... Ha szerencsém van, még mindig ott van a motorvédő lemezen. Ha nem, akkor már elhagytam...
norbi04092014-11-08 21:08:32 // 61118
oooo...köszi szépen:) ahogy látom, egy kicsit melósabb dolog, meg a lökőst is le kell operálni, ugyhogy szerintem majd akkor kerül erre is sor amikor hűtőrács csere lesz :)
Dömpi (il dottore)2014-11-08 20:53:06 // 61117
Van, Lexlutor blogjaiban kutakodj, ő megcsinálta, erre határozottan emlékszem.
Dömpi (il dottore)2014-11-08 20:45:06 // 61116
És azóta is használod?
Dömpi (il dottore)2014-11-08 20:44:39 // 61115
nincs mit, neked bármikor Barátom :)
GTPeti2014-11-08 20:42:21 // 61114
Erre mondtam én, hogy 159-nél sokkal gyakoribb a kerékcsapágy hiba, mint a 156-nál. (Nem reprezentatív felmérés, de így tűnik.)
Liquid2014-11-08 20:35:56 // 61113
mit vezettél?
legutóbb kollegám Switjét vezetem, vicces volt :)
A legdurvább meg a 70km-es vontatás a 156-tal, szervó és fékrásegítés nélkül, na az férfimunka volt :)
Kazes☻2014-11-08 20:27:06 // 61112
Okkkéj... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-08 20:10:42 // 61111
az legalább lesz olcsón ..Ruville
Csabi2014-11-08 20:08:09 // 61110
ne is mondd azok még nem lettek cserélve...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-08 20:04:48 // 61109
bákker ma vezettem egy szervo nélküli autót...ahogy szoktam beültem és a mutató + matató ujjammal el kezdtem volna tekerni a kormányt, az alig mozdult de az ujjaim elhajlottak 90 fokban ...áhh cefet mire haza értem bedurrant a kormánymű :D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-08 19:57:45 // 61108
59 kerékcsapágyból is alig van vagy inkább nincs...most rendeltem a gyárból jó sokat...legalább legyártják ...vicces sztori...aki vett pl 2012-ben új 59-et és meghalt a csapágy annak nem tudják megcsinálni
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-08 19:55:16 // 61107
egy hónapja rendeltem kb és nincs :(
Csabi2014-11-08 19:52:50 // 61106
Van kifolyó, nem is egy..és tudják a dolgukat....viszont a szélvédőn az ajtóba csurgó víz útja, pont keresztezi ezt az alumínium burkolatot, ahol szép lassacskán becsurog a víz, a tömítetlenség miatt.
Csabi2014-11-08 19:42:40 // 61105
Ha nem kapok új tartályt, akkor csak a mosás jöhet majd szóba, vagy a használt... Kérdés mennyire könnyen lehetne visszamosatni...az a gyanúm, elég nagy nyomással kellene, akkor pedig szintén sérül/het a szűrő....de azért marha jó, ha megadja magát ez a kis szürő, gyakorlatilag menetképtelen lesz az autó...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak