Fórum >> Típusok >> 159

.......................2014-11-10 07:18:44 // 61190
Ilyet még a Rail csövön lévő nyomás szabályzószelep is tud okozni,
Ha rosszul zár ide oda mászkál a rail nyomás

Ami furi ,felújítottak 2 injektort ? a többit miért nem?
mérési jegyzőkönyv van?

azt javaslom vidd vissza ,mert ezt felújítás után nem kellene csinálnia
.......................2014-11-10 07:06:01 // 61189
Nekem is füstölt fehéren indításkor,porlasztó felújítás után Ok
Csuklott is alapjáraton ,szívósor csere tisztára ,utána Ok
rángatott is kis gáznál ,EGR csere újra aztán Ok

A padlógázas autópálya kifejezetten jót tesz neki,
Utána frankó sima alapjárat ,semmi füst ,pedig csippes és No DPF
Huba2014-11-10 00:24:46 // 61188
Holnap megnézem, és tesztelem! Köszönöm a tanácsokat! írni fogok a tapasztalatokról!
Köszi!
dev1662014-11-10 00:22:58 // 61187
ha huzamosabb ideje fennáll a probléma és tényleg víz szivárgása a gond, akkor kell lennie észrevehető csökkenésnek a hűtővíz szintjében. Bár ha sosem nézegetted, akkor nincs mihez viszonyítani sajnos.

Nem járkál a vízszint a tartályban, ha jár a motor?
Huba2014-11-10 00:18:19 // 61186
Hogy lehet kizárni? Hogy tudjam eszi-e a vizet, nem kell járnom vele? Van rá valami mód, amivel ellenőrizni lehet?
dev1662014-11-10 00:15:09 // 61185
A világos, fehéres füst két dolgot jelenthet: olajpáraként távozó elégetlen gázolaj vagy vízgőz. Az előbbi rossz izzítógyertyák miatt, az utóbbi és ez a veszélyesebb égéstérbe kerülő víz miatt fordul elő.

Nem akarlak ráparáztatni, de én nem használnám, ameddig nincs kizárva a hf probléma. ha tényleg vizet nyel szegény, akkor bármikor kilehelheti a lelkét (a víz nem nyomható össze :(().
Huba2014-11-10 00:09:22 // 61184
A rángatás miatt lettek kivéve. Kettőt felújítottak, hármat tisztítottak, és beállítottak. A füst világos, és rángatással jár, néha le is fullad mindjárt. Ha nem áll 6-7 órát az autó, akkor nem csinálja. Van benne DPF.
dev1662014-11-10 00:06:38 // 61183
pár kérdés addig is:
a magas korrekciók miatt vették ki az injektorokat?
van benne DPF vagy nincs?
milyen színű füst hidegindításkor?
Huba2014-11-10 00:02:21 // 61182
Köszi!
Utána megyek a víz kérdésnek! Ez esetben egy tömítéscsere megoldást jelenthet? Viszont a porlasztók egy másik, külön hiba lehet, ugye?
dev1662014-11-09 23:58:48 // 61181
Általános esetben a 2.1mm3/i nem számít jónak, de nem is túl rossz. Ha viszont felújítottak az injektoraid, akkor valóban elvárhatók +-0.5-ön belüli korrekciók, ezért sejtem lejjebb a probléma forrását.

A vizet azért kérdeztem, mert 2.4-ek utolsó generációjánál előfordulnak hengerfej problémák (én a tömítésre gyanakszom) és víz juthat a hengerekbe. Az indításkori füst idegen anyag meglétére utal, amit nem tud megszűrni a részecskeszűrő, pl víz (amennyiben még van részecskeszűrő az autó alatt). Persze ez csak tipp, a szerelő dolga lenne, h ezeket a hibalehetőségeket kizárja/detektálja.

u.i: az EGR-t csak mellékesen írtam, mert szinte mindegyikben rosszul működik a szelep. Nem segít rajta a tisztítás és nem ad hibakódot sem, de a te problémádat biztosan nem ez okozza.
Huba2014-11-09 23:37:39 // 61180
Köszi! A korrekciók azt mondták, hogy nagynak számítanak 1 fölött. Olyan 1,5 és 2,1 között mozogtak. Nem vettük észre a víz fogyást. Az mit jelentene? Az EGR-t tisztították, nem adott hiba jelet...
dev1662014-11-09 23:33:51 // 61179
mennyire nagyok azok a korrekciók?
dev1662014-11-09 23:31:29 // 61178
Szia, hűtővízet nem eszi?
Ettől független, de EGR baja szinte biztos van, hacsak nem új a szelep.
Huba2014-11-09 23:15:44 // 61177
Sziasztok!
Tanácsot kérnék! 210 Le-s 2,4 JtdM. Finom gázpedál nyomásra rángat, mintha kihagyna egy-egy henger. Indításkor ( ha legalább 6-7 órát állt ) rángatva, büdösen füstölve indul. Alapjáraton melegen is kicsit ráng. Porlasztók BOSCH Benedeczkinél felújítva. Szamosiék műszere minden hibát kizárt. Csak annyit tudtak mérni, hogy nagy korrekcióval működnek a porlasztók. A baj az, hogy nem mindig ugyanazok. A nagy korrekció állandóan vándorol hengerről, hengerre. Padlógázra sem füstöl, jól fogyaszt. Szerintetek, mi lehet?
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 22:20:56 // 61176
no egy Alfa és egy Fiat között pont az a különbség amit írtál...az anyag
Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:18:36 // 61175
Szerintem nem a kitaláló a hunyó. Egyszerűen olyan k@rv@ bonyolult az egész konstrukció, hogy előbb-utóbb valami megadja magát. Valami szarság, egy érzékelő, egy jeladó, egy fedél, egy tömítés, egy cső, stb. Mindazon pontok, amire 10x ennyit kellett volna költeni, hogy ne legyen gond vele.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 22:13:49 // 61174
sajnos ez fiat konstrukció :(
Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:10:43 // 61173
Többször maradtam vele fekve, mint az összes többivel együtt. Nálam szó sincs mítoszról :-((((
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 21:57:25 // 61171
azért ahogy mennek bele az évek a 2.0-ba az atombiztos, nemmegytönkre mítosz kezd lerombolódni :(((
Liquid2014-11-09 21:46:55 // 61169
szó se volt kék osztrigáról? :D
droberto2014-11-09 21:45:24 // 61168
Félreérted!
Arról volt szó, hogy a Tomi barátunk egy Fred Astaire és meg akart tanítani táncolni.
:)
GTPeti2014-11-09 21:25:31 // 61167
Zoli, megtennéd, hogy ezt leírod az Olajtopicban is? Thx.. ;)

(BTW a GTV-m motorjának olyan lett a hangja, mintha gumiágyban lenne... Az Uno-mnak, pedig olyan, hogy az ékszíj surrogását lehet leginkább hallani. A hang nem minden, de nem nagyon hiszem, hogy ez rossz jel lenne.)
'''''2014-11-09 21:20:35 // 61166
Köszönöm szépen mindenkinek!
Mentem vele egy rövid kört.Nagyon furcsa,hogy a földön ülsz,nincs szervó és keresgéltem a kapcsolókat rajta.2percig tartott amíg arra rájöttem,hogy hol lehet az ablaktörlőt kikapcsolni. :-)
Liquid2014-11-09 21:08:19 // 61165
Isten éltessen! :) Komoly lehetett! :))
Shadin2014-11-09 21:04:49 // 61164
Cefetül hitetlen vagy :-) Xado EX120 a király! 2,5-ről 1-re vitte le az alapjárati korrekciót és a hangja is jobb lett. Mint ahogy a 40-es olajtól is. Sőt, ha extra OMV után simát tankolok akkor gyengébb az autó. Ez az én meggyőződésem.

Amit persze úgy sem tudok ráerőltetni senkire, de jó téma (ismét) :-D
droberto2014-11-09 21:02:09 // 61163
Itt is köszönöm, hogy részesülhetünk az örömödből. Még legalább vagy 2,5x ennyit. :)
Ennél nagyobb boldogság, nem érheti az embert, hogy együtt ünnepelhet a családjával, barátaival és a kollégáival, ráadásul úgy hogy nem is számít rá. Az Alfáról nem is beszélve. :) Vigyázz rá nagyon, sok boldog km-et 100 éves korodig. :) És tényleg ne tuningold szét. :)
Egyébként mentél vele? Milyen a Nord motor?
Chianti2014-11-09 21:00:14 // 61162
Beszédes fotók... Szóval te is behúztad a 4. X-et? Akkor Isten hozott a klubban! Most kezdődik csak az igazi férfiélet!!! Mindenesetre utólag is kívánok Sokat és Boldogat! :o)
Pityukoma2014-11-09 20:57:34 // 61161
Gratulálok :-) Egy életnagyságú Spider :-) -gyönyörű szép. Már megérte 40-nek lenni :-)
Jupiter1552014-11-09 20:53:34 // 61160
Gratula :)
Haddel2014-11-09 20:46:33 // 61159
Nekem az van ,de még szerelni nem kellett :)
'''''2014-11-09 20:16:23 // 61158
Meglepi buli volt.40 felett már mindennek örül az ember. :-)))
'''''2014-11-09 20:14:15 // 61157
Köszönöm szépen! :-)
Piritu - 1.000.0002014-11-09 20:07:33 // 61156
Hát tényleg nem sok van.
Ráadásul nem is nagyon bütykölték még a tulajok...
Csabi2014-11-09 19:53:56 // 61155
Utólag is boldog szülinapot kívánok, a meglepetéshez pedig gratula, szép ajándék! :))
Giuntini2014-11-09 19:45:07 // 61154
Én minden dízel autómba raktam STP-t, kb. minden harmadik tankolásnál, az első Cromámba kellett cserélni, befecskendezőket, de az szerintem egy erősen visszatekert autó volt. A TD Cromámban és a Mareában viszont tökéletesek voltak. Előbbit 450ezerrel adtam el, utóbbit 310ezerrel. Ezekben soha nem kellett cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:37:51 // 61153
a 2.0-nak van egy nagyon r@baszós típushibája, az EGR hűtője kilyukad vagy pedig a hőcserélő belyukad...az utóbbi a rosszabb megy a motorba a víz ...úgy veszed észre amíg csak cseppek mennek hogy lambdszonda vagy dpf hőfok hibát ír és néha kicsit berángat az autó kis fordulaton...amikor már durvábban kapja a vizet fehér füst jön a kipuffból...
MatthewGT2014-11-09 19:27:56 // 61152
akkor a szezornak semmi baja?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:27:53 // 61151
Grat :) én ilyen túl a barátságon szülinapi bulit nem tervezek a 40-re :D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:25:44 // 61150
persze, nemrég szoptam ezzel...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 19:24:59 // 61149
8 év alatt soha nem kerestek még magasnyomásút azaz 1x adtam el stilo-hoz, mert a kannás gázolaj szétmart mindent ...
MatthewGT2014-11-09 19:16:31 // 61148
Senkinek 2.0 jtdm???
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-11-09 18:41:37 // 61147
Az 1.9 8v 115-nél 50.000ft a felújítás.
'''''2014-11-09 18:38:10 // 61146
Köszönöm! :-)
Haddel2014-11-09 18:27:25 // 61145
Fogadd gratulációmat! :-)
GTPeti2014-11-09 18:23:28 // 61144
Egy magasnyomású mennyi?
MatthewGT2014-11-09 18:09:50 // 61143
Na most a kérdés a következő, hogy a bal oldali lent vagy a szembe lévő a hőfokjeladó? A lentit milyen szerszámmal lehet kivenni...villáskulccsal esélytelen...
MatthewGT2014-11-09 17:54:33 // 61142
EGR-t? Nem vmi hozzáférhető helyen van...valahol a szívósor mögött lent ha jól tudom!? Az okozhat ilyen hibát? Illetve vmi kép nincs fent róla,mert a régebbi jtd-knél sokkal egyszerűbb az egr...
'''''2014-11-09 17:51:06 // 61141
Mivel szinte valamennyiőtöket személyesen is ismerem és egy nagy családnak tartom magunkat ezért feltöltök pár Robi által készített képet.Nem a kérkedés vezérelt hanem az őszinte öröm amit veletek is szerettem volna megosztani.



Pár kompromittáló kép (bocs Robi!) :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak