Beszkenneltem a sablonokat!
Akinek kell szóljon, és küldöm!
Dömpi (il dottore)2013-07-04 09:12:01 // 37854
.....2013-07-04 09:09:32 // 37853
regenerálás nincs, sokat használom városban 8.5-9
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-04 09:06:36 // 37852
viszont az 1.9 16V 59 kevesebbel beéri mint a 2.0 bravo....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-04 09:03:48 // 37851
nálam drasztikusan esett...7-7.5 lett
.......................2013-07-04 08:58:27 // 37850
a mito n àtlag 350km enként regeneràl,tehàt tankonként 2* is
195 téli gumival,normàlisan vezetve 5 l/100km a fogyi
195 téli gumival,normàlisan vezetve 5 l/100km a fogyi
.......................2013-07-04 08:55:33 // 37849
és igy mennyi a fogyid?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-04 08:53:04 // 37848
nálam meg 0-át és az érzékelők sem működtek....
.....2013-07-04 08:52:18 // 37847
nálam 1000%-ot ír, az érzékelők működnek
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-04 08:40:51 // 37846
szerintem annyi a csízió, hogy mindig 0-át ír az eltömődésre ezért sosem pucol az érzékelőket meg kilövik....
Shadin2013-07-04 08:27:54 // 37845
Nekem egy emulátor van most feldugva.
Shadin2013-07-04 08:27:02 // 37844
Mindezt hány Km alatt teszi? Nekem tankonként kétszer is pedig extra nyálat teszek bele mióta megvan és rendesen, évente v. 15000Km-enként cserélem az olajat, szűrőt. És 8 litert zabált nem széthajtva.
.......................2013-07-04 07:54:47 // 37843
akinek ki van irva a DPF ,technikailag ,hogy van megoldva?
szoftvresen gondolom
szoftvresen gondolom
.......................2013-07-04 07:03:14 // 37842
na ez igy ebben a formában nem igaz,
a Mito 1,6 jtdm ben 4 év alatt se EGR se DPF se kis lapátkákról nem hallani,
nekem sem volt semmi baja,
mellesleg a minap néztem pályán regenerál és a DPF tömődés lemegy 75% ról 20% ra simán,szoval müködik
a Mito 1,6 jtdm ben 4 év alatt se EGR se DPF se kis lapátkákról nem hallani,
nekem sem volt semmi baja,
mellesleg a minap néztem pályán regenerál és a DPF tömődés lemegy 75% ról 20% ra simán,szoval müködik
Zsolt1552013-07-04 06:12:35 // 37841
Dömpi (il dottore)2013-07-03 23:14:11 // 37840
Tegnap, és ma a távirányítóval nem ment le az ablak. MIÉRT???
Tippek? Ötletek?
Tippek? Ötletek?
Shadin2013-07-03 22:43:12 // 37839
De most jól megy. Várom még a fogyasztást hogy igazolja vagy ne a tettemet.
Piritu - 1.000.0002013-07-03 22:42:34 // 37838
Dömpi (il dottore)2013-07-03 22:36:25 // 37837
Én Pilisen tudom ajánlani a klímásomat, az nincs messze Pesttől.
Én 3000 Ft-ot fizettem.
Én 3000 Ft-ot fizettem.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 22:21:51 // 37836
egy 1.9 sosem megy úgy ahogy azt elvárnám de még a 2.0 sem :)))
Shadin2013-07-03 22:08:24 // 37835
De tényleg!
Shadin2013-07-03 22:06:42 // 37834
Úgy legyen. Igazi baj az enyémmel sem volt csak sokat evett és nem ment úgy ahogy elvártam. A többi pedig mint a lavina...
Dömpi (il dottore)2013-07-03 22:04:38 // 37833
Sziasztok!
Akinek drága a gyári kavicsfólia és hasonló módon akarja megoldani a kavicsfóliázást mint én, annak tudok segíteni. Én ugyanis megtartottam a fólia hordozófelületét, ergo megvan a sablon.
Ha ezt DIN A4 lapra beszkennelem és lementem pdf-formátumban, bárkinek el tudom küldeni e-mailen. Ha otthon kinyomtatja, majd kivágja ollóval, akkor meg is van a sablon.
Ehhez csak kb. fél m2 3M fóliát kell venni, öszerendezni rajta a sablonokat, körberajzolni, kivágni, és felragasztani.
Akinek kell írjon az oldalamra.
Akinek drága a gyári kavicsfólia és hasonló módon akarja megoldani a kavicsfóliázást mint én, annak tudok segíteni. Én ugyanis megtartottam a fólia hordozófelületét, ergo megvan a sablon.
Ha ezt DIN A4 lapra beszkennelem és lementem pdf-formátumban, bárkinek el tudom küldeni e-mailen. Ha otthon kinyomtatja, majd kivágja ollóval, akkor meg is van a sablon.
Ehhez csak kb. fél m2 3M fóliát kell venni, öszerendezni rajta a sablonokat, körberajzolni, kivágni, és felragasztani.
Akinek kell írjon az oldalamra.
Piritu - 1.000.0002013-07-03 21:48:22 // 37832
Nálam 103-nál még fémszínű :-P
kacsa692013-07-03 21:42:22 // 37831
Ciao ! Fekete hűtőrács van az Alfámon, és fekete emblémát akarok (előre) mármint az alfa romeo embléma a gyári marad de a szélei feketék nem krom. Hol tudnék ilyet szerezni?!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 21:39:00 // 37830
lehet...viszont az euró 5-ös is dob 80e km-nél pamacsot indulásnál és a kipuff is kormos :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 21:37:58 // 37829
ma az 59-el mászkáltam (végre müxik a klíma) gyök kettő tempóban városon kívül 90-100, város 6l alatt eszik, pöccre indult 2 hét után semmi dadogás, rángatás, pechlámpa, szerintem ezen cserélték amit már ki kellett ....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 21:34:07 // 37828
persze mindig minden más, ezt már ismerjük :)
Piritu - 1.000.0002013-07-03 21:32:50 // 37827
Szerintem a gázolajos euro2-vel kevered. Ez KÉK plakettes.
"...a főváros mellett még tizenöt városban rendelték el a szmogriadót az országban. Emiatt vasárnap hajnaltól nem közlekedhetnek a fekete és piros környezetvédelmi plakettel ellátott rendszámú autók"
A német zöld plakettel meg mindenhová be lehet menni.
"...a főváros mellett még tizenöt városban rendelték el a szmogriadót az országban. Emiatt vasárnap hajnaltól nem közlekedhetnek a fekete és piros környezetvédelmi plakettel ellátott rendszámú autók"
A német zöld plakettel meg mindenhová be lehet menni.
Csabi2013-07-03 21:18:37 // 37826
ne kalandozz el....az más :))
Shadin2013-07-03 21:14:32 // 37825
Az első 200000Km után biztosan...
Ahol az Alfa is tart most. Amikor már az egyébként hibátlan dpf azért tömődik el mert ami előtte van az komplett cserére szorulna:-(
Ahol az Alfa is tart most. Amikor már az egyébként hibátlan dpf azért tömődik el mert ami előtte van az komplett cserére szorulna:-(
droberto2013-07-03 21:01:57 // 37824
Az emberi gyarlóság... :) Azért én bízom a Novitec-ben, mégiscsak ők a gyári tuningcsapat. :) Bár jót azért ez se tesz az alkatrészeknek az fix.
Bassz... neked ha Ghibli-d lenne annál is mindig aggódnál valamin. :)))
Bassz... neked ha Ghibli-d lenne annál is mindig aggódnál valamin. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 20:58:11 // 37823
az euro2 itt is az meg ott is...szmogriadónál nálunk sem lehet a városba bemenni vele a németek meg lelőnek érte ...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 20:56:44 // 37822
ha 4000 km alatt nem romlik el az EGR akkor 120e miért tenné? :)
Shadin2013-07-03 20:47:42 // 37821
Akkor tulajdonképpen azért alkalmazunk nem gyári sw, box beavatkozást az autóinkon, hogy ellensúlyozzuk az egr és dpf negatív hatásait és tovább tudjuk élvezni azok pozitív hatásait :-)
Éppen kezd aggasztani az autó menetdinamikája, már nem is merem nyomni neki pedig most menne. Úgy vezetem mint egy tata. Bezzeg annak előtte kitapostam a belét szegénynek. Lehet hogy visszaépítem, bár kipufogós levágta az érzékelők bekötési pontjait a dpf-ről.
Éppen kezd aggasztani az autó menetdinamikája, már nem is merem nyomni neki pedig most menne. Úgy vezetem mint egy tata. Bezzeg annak előtte kitapostam a belét szegénynek. Lehet hogy visszaépítem, bár kipufogós levágta az érzékelők bekötési pontjait a dpf-ről.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-03 20:42:47 // 37820
Lehet nem, de nekem 2 éve ki van herélve :) Na én nem a káros hatásai miatt iktattam ki, hanem mert elromlott hiába takarítottam lelkesen egy babetta le gyorsult, és úgy kormólt mint egy vonat.
Piritu - 1.000.0002013-07-03 20:34:09 // 37819
Csabi2013-07-03 20:33:11 // 37818
igaz nem sok a 4000, viszont ha ez alatt nem tömődött jobban, akkor 30ezernél miért tenné azt?! :)
droberto2013-07-03 20:31:54 // 37817
Akkor mégsem olyan szar dolog ez az EGR, nem? ;)
Nekem is bejövős lenne egy állófűtés, bár én elsősorban nem gazdaságossági szempontból tekintek rá, hanem a motor védelme szempontjából.
Nekem is bejövős lenne egy állófűtés, bár én elsősorban nem gazdaságossági szempontból tekintek rá, hanem a motor védelme szempontjából.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-03 20:28:44 // 37816
Aha, akkor az Egr árából vennem kell egy állófűtést :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 20:27:37 // 37815
mert az euro 2 ...lassan a városba sem mehetsz be vele :)))
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-03 20:15:32 // 37813
Egr nélkül lassan melegszik be a motor, de ha nincs akkor növekszik az égési hőmérséklet. Akkor miért nem melegszik be gyorsabban egr nélkül mint vele?
Piritu - 1.000.0002013-07-03 19:54:29 // 37812
Az én TS-emben nincs :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 19:22:08 // 37811
szinte minden autóban van :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-03 19:20:06 // 37810
4000??? majd menj vele 30-40e-et az már teszt :)
droberto2013-07-03 18:34:42 // 37809
Persze, E2-től felele pakolják a benzinesekbe...
Inkább itt arra lennék kíváncsi, hogy a Multiair-ben van-e még EGR, tudják-e a kipuff szelepeket rányitni sziváskor, vagy csak a szívószelepeket tudják "függetleníteni" a vezérműtengelytől?
Inkább itt arra lennék kíváncsi, hogy a Multiair-ben van-e még EGR, tudják-e a kipuff szelepeket rányitni sziváskor, vagy csak a szívószelepeket tudják "függetleníteni" a vezérműtengelytől?
droberto2013-07-03 18:27:52 // 37808
Találtam is egy megfelelőt.
Még ránézek a Δp szenzorra, hogy mi a méréstartománya és lehet megcsinálom.
Már csak egy T-idom kell, meg egy rejtekhely ennek a ronda órának (bár a számlapot le lehet cserélni egyszerűen).
Vélemény, ötlet valakinek?
Még ránézek a Δp szenzorra, hogy mi a méréstartománya és lehet megcsinálom.
Már csak egy T-idom kell, meg egy rejtekhely ennek a ronda órának (bár a számlapot le lehet cserélni egyszerűen).
Vélemény, ötlet valakinek?
Piritu - 1.000.0002013-07-03 18:26:06 // 37807
"Bár benzines, de azt tudjátok, hogy a Multair-ben van EGR szelep?" - egyes TS-ekben is van. Sőt,anno az OFF 1,3 benzines Kadettben is volt.
droberto2013-07-03 18:13:16 // 37806
Ez is egy (újabb) ajánlatos olvasmány. A DPF -ről (is) szól. (A cikket ajánlom a DPF-et gondolkodás nélkül kiírók számára.)
Ez is megerősíti a NOx és PM arány változását az égési hőmérséklet függvényében:
"A környezetvédelem kérdése itt igen összetett: a kipufogógáz NOx tartalmának csökkentése a részecske kibocsájtás növekedésével jár, a részecske emisszió csökkentése pedig NOx emelkedést okoz. A szakirodalom ebben a vonatkozásban is megdöbbentő adatokat hoz nyilvánosságra: "A koromszűretlen gépkocsimotorokból, a gépkocsi által megtett út minden milliméteres szakaszára, százmillió részecske jut. A dízelkoromszemcsékre el nem égett szénhidrogén-részecskék tapadnak, amelyek igazoltan rákkeltő anyagok" (Forrás: Autótechnika, Petrók János). "
Mintha szívemből szólnának:
"Éppen ezért lenne lényeges, hogy a vezető tájékoztatást kapjon a részecskeszűrő telítettségéről. Ez -viszonylag- egyszerűen elérhető. "
Vagy, LED-es visszajelző:
Ez is megerősíti a NOx és PM arány változását az égési hőmérséklet függvényében:
"A környezetvédelem kérdése itt igen összetett: a kipufogógáz NOx tartalmának csökkentése a részecske kibocsájtás növekedésével jár, a részecske emisszió csökkentése pedig NOx emelkedést okoz. A szakirodalom ebben a vonatkozásban is megdöbbentő adatokat hoz nyilvánosságra: "A koromszűretlen gépkocsimotorokból, a gépkocsi által megtett út minden milliméteres szakaszára, százmillió részecske jut. A dízelkoromszemcsékre el nem égett szénhidrogén-részecskék tapadnak, amelyek igazoltan rákkeltő anyagok" (Forrás: Autótechnika, Petrók János). "
Mintha szívemből szólnának:
"Éppen ezért lenne lényeges, hogy a vezető tájékoztatást kapjon a részecskeszűrő telítettségéről. Ez -viszonylag- egyszerűen elérhető. "
Vagy, LED-es visszajelző:
droberto2013-07-03 17:42:32 // 37805
Érdekes...
Pedig ezt több helyen is olvastam, ezért is vannak párban az EGR a NOx-ot, míg a DPF a PM-et csökkenti.
Egyébként egyre jobb az általam is favorizált injektor.hu WEB oldal. Egyre több az info.
AZ EGR-es cikkükben van néhány érdekesség a belső visszavezetésről (szivó és kipufogó szelep összenyitásáról). Talán ez a jövő???
Bár benzines, de azt tudjátok, hogy a Multair-ben van EGR szelep?
Egyébként pont ezt írtam én is délután:
"(Csupán zárójelben: a környezetvédelmi szempontok indokolnák a kipufogógáz összetételére közvetlenül ható alkatrészek - ilyen pl. az EGR szelep, a katalizátor, vagy a lambda szonda - elérhetőbb árszinten tartását. A fotón szereplő "gyári" EGR szelep ára márkakereskedésben 54e Ft, más kereskedelmi csatornákon pár ezer Forinttal alacsonyabb, ami még mindig egy igen tekintélyes summa. A már sokéves, alacsony értékű autók esetén ezek az összegek túl nagy rést ütnek a tulajdonos egyébként is lapos pénztárcáján. A kókler, sufnis, környezetromboló, de "kedvező árfekvésű megoldások" egy része sajnos erre vezethető vissza.) "
Csabi, köszi előre is a méréseidet. :)
Pedig ezt több helyen is olvastam, ezért is vannak párban az EGR a NOx-ot, míg a DPF a PM-et csökkenti.
Egyébként egyre jobb az általam is favorizált injektor.hu WEB oldal. Egyre több az info.
AZ EGR-es cikkükben van néhány érdekesség a belső visszavezetésről (szivó és kipufogó szelep összenyitásáról). Talán ez a jövő???
Bár benzines, de azt tudjátok, hogy a Multair-ben van EGR szelep?
Egyébként pont ezt írtam én is délután:
"(Csupán zárójelben: a környezetvédelmi szempontok indokolnák a kipufogógáz összetételére közvetlenül ható alkatrészek - ilyen pl. az EGR szelep, a katalizátor, vagy a lambda szonda - elérhetőbb árszinten tartását. A fotón szereplő "gyári" EGR szelep ára márkakereskedésben 54e Ft, más kereskedelmi csatornákon pár ezer Forinttal alacsonyabb, ami még mindig egy igen tekintélyes summa. A már sokéves, alacsony értékű autók esetén ezek az összegek túl nagy rést ütnek a tulajdonos egyébként is lapos pénztárcáján. A kókler, sufnis, környezetromboló, de "kedvező árfekvésű megoldások" egy része sajnos erre vezethető vissza.) "
Csabi, köszi előre is a méréseidet. :)