Ma megvédtem a márka becsületét.
Egy jaguár (2.7-es),próba rendszámmal le akart tolni 120 körül.A lökösömnek volt tapadva és azt nem nagyon bírom.Hagytam,hogy megelőzzön és utána elkezdtem én letolni.180-ig egész jól ment,aztán kikerültem,intettem és 240.ig nyomtam neki,majd mikor utolért,hagytam elmenni.Persze ez a hepe-hupás 6-os úton volt.Az asszony mellettem majd le szedte a fejem.Azt mondta,a jaguárosnak biztos nem törtem le a szarvát és olyan vagyok mint egy kis gyerek és hogy mire volt ez jó?Meg azt,hogy nincs még egy ilyen hülye (apámon kívül) aki visszaelőzte volna. Vagy van? :-)
'''''2013-04-27 19:47:30 // 34720
Piritu - 1.000.0002013-04-27 19:25:00 // 34719
A TopGear adás mindent elárul róla. Sajna magyarul nem találtam meg :-(
Liquid2013-04-27 18:22:24 // 34718
én ugyanígy voltam vele, aztán a 2.4 lett :)
A 2.2-ről azt mondják nem az a pörögni akaró motor mint a TS volt, és a hangja se túl szép. Én mondjuk még a kezdeti szakaszban kibántam maqam belőle, így nem is láttam közelről.
A 2.2-ről azt mondják nem az a pörögni akaró motor mint a TS volt, és a hangja se túl szép. Én mondjuk még a kezdeti szakaszban kibántam maqam belőle, így nem is láttam közelről.
Bambinoo2013-04-27 17:39:30 // 34717
Hali, 2.2JTS-ről miket lehet tudni? Mert benzint szeretnék mindenféle képpen, bár kacsingatok még a 2.4 felé... :)
GTPeti2013-04-27 14:24:59 // 34716
Nem hülyeség 150, de max. 200ekm-nél felújíttatni a generátort. Én is jártam úgy, mint te és megtanultam ezt.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2013-04-27 14:10:26 // 34715
Nkem is volt ilyen . A generator , ill a csatlakozoja okozza a hibat .
ALFI1562013-04-27 13:25:16 // 34714
Bocs már látom,hogy kigyuladt és mentél még 100kilómétert.Akkor ennyit bírt az aksi töltés nélkül.
ALFI1562013-04-27 13:24:02 // 34713
És mikor nem volt töltésed nem világított a kis ikon?Nem láttad,hogy nincs töltés?
.......................2013-04-27 09:24:53 // 34712
De mivel a tiéd automata ,màs is lehet
.......................2013-04-27 09:22:39 // 34711
nekem a lüktető gyorsulàst a szétkopott szívósorban lévő pillangók okoztàk
padlógàzon volt hibakód is
padlógàzon volt hibakód is
Gábor792013-04-27 09:01:18 // 34710
? Ezt nem értem... felcsiszoltad a lámpákat? A P40 az durva, nem? Utána felpolírozod? Vagy minek csinálod? (bocs a sok kérdésért, csak nem áll össze a kép :-))
Gábor792013-04-27 08:59:45 // 34709
Köszi a tippet!
És ez olyan dolog, amit csak "turbos" tud megnézni, vagy csak egyszerű tömítetlenség (tehát akár én is, vagy autószerelő-fater)?
Hallok néha hangokat is, amíg lassan megyek (40km/h alatt), hogy amikor leesik a turbonyomás, akkor szaggatott leszisszenés történik, ami egyre halkul... az egész mindössze egy fél másodperc... ennek is lehet köze ahhoz, amit leírtál?
És ez olyan dolog, amit csak "turbos" tud megnézni, vagy csak egyszerű tömítetlenség (tehát akár én is, vagy autószerelő-fater)?
Hallok néha hangokat is, amíg lassan megyek (40km/h alatt), hogy amikor leesik a turbonyomás, akkor szaggatott leszisszenés történik, ami egyre halkul... az egész mindössze egy fél másodperc... ennek is lehet köze ahhoz, amit leírtál?
droberto2013-04-27 08:04:44 // 34707
Csiszolás nyomok. A ködlámpát P40-el nyomattam!
.......................2013-04-27 07:44:52 // 34706
Kifúj valahol a szívó oldala a feltöltésnek,valszeg a kis pillangók mellett..
'''''2013-04-27 07:39:27 // 34705
Rakj fel képet a verdáról.Kíváncsi vagyok milyen lett.
Gábor792013-04-27 07:14:27 // 34704
Sziasztok!
Tapasztaltatok már hasonlót? Nincs valami tippetek mi lehet a baj?
A tünetek: pályán mikor gyorsítok 120ról 140re tempomat karral (adott szakaszon mindig így szoktam), az történik, hogy elkezd jól gyorsulni, felmegy a turbonyomás majdnem max-ra, majd vissza leesik és bealszik az autó (kevésbé gyorsul)... majd megint felmegy a nyomás, majd vissza... Sokkal tovább tart elérni 140et. A múltkor, mikor előjött ez a tünet, nyomtam tovább.... hát a 180at alig akarta elérni... korábban nem ilyen volt. Ami még tünet (sztm), hogy 140nél sokkal többet mutat a pillanatnyi fogy.jelző hosszú távon. Eddig 6,5-6,8 (kb.), most meg 1 literrel több. Ami változás történt mostanában, hogy 16 helyett 17-es nyári került fel, volt egy injektor tisztítás. Alacsonyabb sebességnél (110) nincs fogyasztás növekedés... és minden egyéb a megszokott módon történik... pl. a gyorsulásával sincs gond kisebb temponál.
Lehet a turbó? Mit javasoltok?
Még egy érdekesség: 110 környékén ha tempomattal megyek, nem tartja normálisan a sebességet, tehát egyenetlenül tartja a tempot, miközben a turbo nyomás fel-le ingadozik :-(
Előre is köszi a tippeket!
Tapasztaltatok már hasonlót? Nincs valami tippetek mi lehet a baj?
A tünetek: pályán mikor gyorsítok 120ról 140re tempomat karral (adott szakaszon mindig így szoktam), az történik, hogy elkezd jól gyorsulni, felmegy a turbonyomás majdnem max-ra, majd vissza leesik és bealszik az autó (kevésbé gyorsul)... majd megint felmegy a nyomás, majd vissza... Sokkal tovább tart elérni 140et. A múltkor, mikor előjött ez a tünet, nyomtam tovább.... hát a 180at alig akarta elérni... korábban nem ilyen volt. Ami még tünet (sztm), hogy 140nél sokkal többet mutat a pillanatnyi fogy.jelző hosszú távon. Eddig 6,5-6,8 (kb.), most meg 1 literrel több. Ami változás történt mostanában, hogy 16 helyett 17-es nyári került fel, volt egy injektor tisztítás. Alacsonyabb sebességnél (110) nincs fogyasztás növekedés... és minden egyéb a megszokott módon történik... pl. a gyorsulásával sincs gond kisebb temponál.
Lehet a turbó? Mit javasoltok?
Még egy érdekesség: 110 környékén ha tempomattal megyek, nem tartja normálisan a sebességet, tehát egyenetlenül tartja a tempot, miközben a turbo nyomás fel-le ingadozik :-(
Előre is köszi a tippeket!
Gábor792013-04-27 07:08:21 // 34703
Mik azok a lámpáidon?
Gábor792013-04-27 06:58:38 // 34702
Pont így jártam anno én is... 60km-re voltam hazulról, kiscsaláddal, 35 fokban :-(
Szar volt... (lásd blogom)
Szar volt... (lásd blogom)
droberto2013-04-27 02:26:17 // 34701
No, most végeztem a 159 reszelésével. Reggel 7 óta mókoltam. Innenen még egyszer köszönöm a barátaimnak a kitaró munkájukat. Rendesen belefeszültünk, mert délután menyasszony sofőr leszek.
Néhány részlet a termésből:
A fék meg a telipolír projeket, sajnos most csúszik. :(
Ja, és erre léptem ki a zuhanyzóból:
:)
Ma nagykanál... :)
Néhány részlet a termésből:
A fék meg a telipolír projeket, sajnos most csúszik. :(
Ja, és erre léptem ki a zuhanyzóból:
:)
Ma nagykanál... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-26 20:18:21 // 34699
simán :D ha nem lesz meg az sem akkor Phedrával :P
ALFI1562013-04-26 20:11:25 // 34698
Akkor mi volt a gond?Nem értem.Mi az az altenator?
Laosz1562013-04-26 20:09:34 // 34697
szerencsere nem...
ALFI1562013-04-26 20:02:38 // 34696
Akumlátor meghalt?
Laosz1562013-04-26 19:58:46 // 34695
ma egy olyan erdekes dolog tortent velem,h autopalyan kigyulladt az aksi ikonja a kijelzon...eljottem kb. 100km-t,utana radio elhallgat,orak fentakadtak es az osszes letezo hibauzenet egymas utan megjelent a kijelzon...megalltam,bedogleszt...aksi saru le majd vissza,fel fordulat tekeres es ennyi...alternator megadta magat. :(
Piritu - 1.000.0002013-04-26 14:22:32 // 34694
Akkor hogyan jössz a 159 talira? :-O
Dömpi (il dottore)2013-04-26 12:08:37 // 34693
a Brera nálunk nem alternatíva (2 gyerek), de a lányom meg van érte őrülve. Most még ugyan csak 7 éves, de az 10 év bazi gyorsan eltelik, aztán apuka veheti a kocsit a kicsi lányának :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-26 10:09:40 // 34692
addig is megíratom a GT-t :D
Vermacy2013-04-26 10:09:05 // 34691
http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE
Én is majdan e szerint próbálkozom, ha végre egyik hétvégén nem kell sehová sem mennem...
Én is majdan e szerint próbálkozom, ha végre egyik hétvégén nem kell sehová sem mennem...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-26 10:08:49 // 34690
elvitték amit kinéztem :( lesz bennem kitartás meg erő bele pattintunk egy 2,4-es-t a GT- be :)
.......................2013-04-26 09:24:35 // 34689
hoppá,
mégse Brera?
mégse Brera?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-26 08:32:14 // 34688
ott a lapomon egy GT lesz egyenlőre
Alfa156SW2013-04-26 08:31:32 // 34687
Köszi)
mizooo2013-04-26 08:21:05 // 34686
Alfa156SW2013-04-26 08:10:21 // 34685
igazán baráti az ár szerintem annak tükrében,hogy az újat 205.000 ért árulják!!
Alfa156SW2013-04-26 08:08:07 // 34684
Coolby2013-04-26 08:06:08 // 34683
adatlap szerint csak nem egy Alfa Romeo GT?
stukker19872013-04-26 07:58:30 // 34682
Szia!
Nálam hasonló tünetet a turbónyomás szabályozó produkált.
Érdemes lenne kipróbálnod egy cseredarabot...vagy legalább a csatit betámadni kontakt javítóval...
Nálam hasonló tünetet a turbónyomás szabályozó produkált.
Érdemes lenne kipróbálnod egy cseredarabot...vagy legalább a csatit betámadni kontakt javítóval...
mizooo2013-04-26 07:38:16 // 34681
Na... Meglepi lesz, vagy lehet tudni előre részleteket?
ValeRossi462013-04-26 07:10:41 // 34680
Tud valaki ajánlani olyan embert,aki korrektül políroz ? tegnap előtt rádőlt az elejére egy raklap és meghúzta a lakkot :(
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-26 07:01:03 // 34679
ez így van jól én is bele tettem gond nélkül 70e-et :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-26 07:00:11 // 34678
jövő 7en már ismét Alfázom úgy néz ki végre valahára :)
Tibcsi1662013-04-26 00:48:07 // 34677
Egyre többen szeretnének rakni utastérbe LED-eket ezért gyorsan leírtam, hogy tavaly én hogy csináltam meg:
LED-es utastér világítás.
Nagyon jó dolog, így tényleg lehet olvasni is a kocsiban :)
LED-es utastér világítás.
Nagyon jó dolog, így tényleg lehet olvasni is a kocsiban :)
Tibcsi1662013-04-26 00:20:19 // 34676
Nekem is világítottak halványan a LED-es olvasólámpák. De megoldottam. Nem fontos CANBUS-osra cseréni, mert az sokat fogyaszt és melegszik. Elég berakni egy-egy 500Ohm-os 5W-os sönt ellenállást és már nem fog sehogy világítani. A középsőbe viszont ellenállásos kell, mert különben villog. Amúgy én is hagyom, hogy hátul világítson, így legalább nem hisztizik a gyerek, hogy sötét van :)
Tibcsi1662013-04-26 00:05:13 // 34675
Jaa így van, én is már több mint másfél éve csak megyek-megyek és semmi problémám. Se rángatás se ugrálás semmi. Már a legelején gondoskodtam róla, hogy ne is legyen. :):)
Köszönet érte Erhardnak. Még jó hogy hallgattam rád!
Köszönet érte Erhardnak. Még jó hogy hallgattam rád!
Dömpi (il dottore)2013-04-25 21:55:56 // 34674
jáááá...újra itt az alfátlan alfás!
Mikor alfázol be újfent?
Így nagyon el vagy alfátlanodva :)
Mikor alfázol be újfent?
Így nagyon el vagy alfátlanodva :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-25 21:27:54 // 34673
az nem semmi még jó hogy nem kapott egy új blokkot ... azért sok mindent meg lehet spórolni nekem ezeket nem kellett cserélni anno pl
.......................2013-04-25 16:05:08 // 34672
én kicseréltem az EGR t,
kapott egy jó állapotú szívósort,
és a turbó geom is ki lett pucolva
az injektorok felújítva
most szépen megy ,nem rángat (elötte olyan volt mintha hátulról ütemesen lökdösnének)
kapott egy jó állapotú szívósort,
és a turbó geom is ki lett pucolva
az injektorok felújítva
most szépen megy ,nem rángat (elötte olyan volt mintha hátulról ütemesen lökdösnének)
.......................2013-04-25 16:00:12 // 34671
"Mivan akkor ha beteszem a dugót a motorhiba kijön azt meg hagyom :D"
semmi ,csak minden indításkor sííípol
meg a vizsgán nem megy át
semmi ,csak minden indításkor sííípol
meg a vizsgán nem megy át
Online tag
0
Vendég0
555