tdemeter2014-05-29 11:16:53 // 54065
Szerintem pedig de, de nem kell egyetertened velem:)
KollerT2014-05-29 11:13:44 // 54064
[Üzemanyag]
Novoth Tibiék a prémium dízelt javasolják, szóval én minden esetben azt tankolok bele. Náluk nagyobb tudású autodiagnoszta szerintem nincs.
Nincs valakinek tippje, hogy hol a legérdemesebb? Eddig volt -25Ft-os kuponom a közeli MOL kúthoz, de az lejárt. Így pedig az egyik legdrágább kút...
Novoth Tibiék a prémium dízelt javasolják, szóval én minden esetben azt tankolok bele. Náluk nagyobb tudású autodiagnoszta szerintem nincs.
Nincs valakinek tippje, hogy hol a legérdemesebb? Eddig volt -25Ft-os kuponom a közeli MOL kúthoz, de az lejárt. Így pedig az egyik legdrágább kút...
KollerT2014-05-29 11:10:36 // 54063
[Bőr belső, DPF off, Chip, TI felni]
Sziasztok!
Régen írtam, szóval sorra leírom a tapasztalataimat a címben megjelöltek szerint. Hátha valakinek segít.
[Bőr belső]-t vettem az autóba, fekete, 25000km-es autóból tényleg mintha új lenne. Szerintem sokkal kényelmesebb, mint a szövet, és talán annyira nem is izzadok benne, ami gondolom fura. Tetszik, hogy nagyon kemény.
[DPF off] Pilmannál kivettük a DPF-et, berakott egy csövet helyette, eszméletlen lett a kocsi hangja, ellenben néha füstöl. De nem érdekel, mert öröm vezetni és a DPF szűrőm szemmel láthatóan el volt dugulva, nem értem azt miért nem vették észre egyik márkaszervízben sem. Mindenhol csak gyári regenerálták...
[CHIP] A Ti felnik mellé szerintem nagyon kell, Manky csinálta kuplungkímélősre, 2500-nál van elvileg a nyomatékcsúcs. Szerintem nagyon jól megy vele az autó, megérte teljesen! Persze kicsit füstöl a szűrő nélkül, de ez inkább állóhelyzetben jön elő, és akkor is csak kicsit fehér. Levideózni kb nem is lehet. :S :(
[TI, 19-es felni, BUDAPEST] Én semmi különbséget nem érzek a 16-os felnikhez képest, maximum jobban kell vigyázni, kicsit jobban megvezetik a nyomvályúk az autót. Szerintem tökéletes Budapesti használatra is, direkt beültettem másokat is és mondták, hogy meglepő tényleg. Continental gumi van rajta.
Remélem segítettem annak, aki valamelyiket is megakarja csinálni a közeljövőben.
[Ragasztott fém rendzsámtábla] Itt majd azért arra kell figyelni, hogy az elsőt, azt rendesen ívre hajtsuk, mert nekem most elkezdett lejönni. Bár többezer km-t mentem úgy, hogy csak a felét tartja ragasztó... :) (180-200km/h-val is)
Sziasztok!
Régen írtam, szóval sorra leírom a tapasztalataimat a címben megjelöltek szerint. Hátha valakinek segít.
[Bőr belső]-t vettem az autóba, fekete, 25000km-es autóból tényleg mintha új lenne. Szerintem sokkal kényelmesebb, mint a szövet, és talán annyira nem is izzadok benne, ami gondolom fura. Tetszik, hogy nagyon kemény.
[DPF off] Pilmannál kivettük a DPF-et, berakott egy csövet helyette, eszméletlen lett a kocsi hangja, ellenben néha füstöl. De nem érdekel, mert öröm vezetni és a DPF szűrőm szemmel láthatóan el volt dugulva, nem értem azt miért nem vették észre egyik márkaszervízben sem. Mindenhol csak gyári regenerálták...
[CHIP] A Ti felnik mellé szerintem nagyon kell, Manky csinálta kuplungkímélősre, 2500-nál van elvileg a nyomatékcsúcs. Szerintem nagyon jól megy vele az autó, megérte teljesen! Persze kicsit füstöl a szűrő nélkül, de ez inkább állóhelyzetben jön elő, és akkor is csak kicsit fehér. Levideózni kb nem is lehet. :S :(
[TI, 19-es felni, BUDAPEST] Én semmi különbséget nem érzek a 16-os felnikhez képest, maximum jobban kell vigyázni, kicsit jobban megvezetik a nyomvályúk az autót. Szerintem tökéletes Budapesti használatra is, direkt beültettem másokat is és mondták, hogy meglepő tényleg. Continental gumi van rajta.
Remélem segítettem annak, aki valamelyiket is megakarja csinálni a közeljövőben.
[Ragasztott fém rendzsámtábla] Itt majd azért arra kell figyelni, hogy az elsőt, azt rendesen ívre hajtsuk, mert nekem most elkezdett lejönni. Bár többezer km-t mentem úgy, hogy csak a felét tartja ragasztó... :) (180-200km/h-val is)
tdemeter2014-05-29 11:08:47 // 54062
Arra figyelj, hogy 1 tank utan nem varj csodat.
Legalabb 3x tankold tele es utan nezd meg a fogyasztast.
Nekunk bevalt.
Legalabb 3x tankold tele es utan nezd meg a fogyasztast.
Nekunk bevalt.
tdemeter2014-05-29 11:07:25 // 54061
Annyi a koze hozza, hogy amikor a gep nem ment beirta a szamitogepbe, hogy a turbo nem tudta leadni a kert turbonyomast:) Innen indult a story, hogy talan a turbo szar.
Csosznorbert2014-05-29 10:32:02 // 54060
Sziasztok.
Szombathely vagy kisebb vonzáskörzetében tud valaki jó klímás szakit? Tölteni kellene gázt, mert alig jön egy kis hűs szellő.
Szombathely vagy kisebb vonzáskörzetében tud valaki jó klímás szakit? Tölteni kellene gázt, mert alig jön egy kis hűs szellő.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 10:29:12 // 54059
jah és ugyan ez a véleményem a nyugati nyálról is az sem jobb semmivel ellenben olcsóbb akkor meg miért ne :P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 10:26:33 // 54058
már bocs de mi köze az üzemanyagnak a turbóhoz? Bátyám mivel sz*rrágó csak a madarasteszkónál tankol a döglött oroszlánba amit 0 km-esen vett és most 120e lakik benne...semmi baja...
V púder és társai ...egyszer próbáltam ki mikor HR-be mentünk legénybúcsúba semmivel nem ment jobban az autó és semmivel nem evett kevesebbet 1000km-en ...ezért soha nem fogok ilyet venni, mert semmi értelme ellenben drágább, mivel én akkor tankolok mikor kifogy
V púder és társai ...egyszer próbáltam ki mikor HR-be mentünk legénybúcsúba semmivel nem ment jobban az autó és semmivel nem evett kevesebbet 1000km-en ...ezért soha nem fogok ilyet venni, mert semmi értelme ellenben drágább, mivel én akkor tankolok mikor kifogy
GTPeti2014-05-29 10:23:39 // 54057
Én egyszer tankoltam az Uno-ba (ugyanannál) az Auchan-nál és nekem is az volt az érzésem, hogy mintha nem menne... Köszönöm a megerősítést.
A VPower-t viszont ki fogom próbálni, legközelebb azt kap a GTV.
A VPower-t viszont ki fogom próbálni, legközelebb azt kap a GTV.
tdemeter2014-05-29 10:13:46 // 54056
A dolog ugy indult, hogy megvettuk az OFF-os c4 grand picassot. Hazafele beugrottam tankolni (mert ures volt kb) a fehervari auchan kutra. Teletettem.
Ezutan hazaindultunk, de furcsa mod az erdi lejton nem akart felmenni a gep, a tempomat meg kikapcsolt. Jol megijedtem mi van, de gondoltam a tempomat szarakszik.. Elvittem a kotelezo szervizekre, de a tempomat csak ki-ki kapcsolt folyton egye egy komolyabb emelkedon es a kocsi is erezhetoen gyengebb volt mint az elozo ami szinten egy citroen xsara picasso volt. Jott a para, hogy talan a turbo... Veletlenul a szomszedomnak turbofelujito cege van. beszeltem vele es mondta hogy megnezi, de elotte vigyem mar el egy igazi peugeot szakihoz. Elvittem. Ott mertunk, teszteltunk, hatjottunk, mindent csinaltunk, az eredmeny eleg ledobbento volt: szar a turbo... Nem volt mit tenni, szedszedte a szomszed, kitakaritottuk, de az egatta vilagon semmi baja sem volt. Olyan volt mint az uj.
Ekkor jott a kerdes, hogy akkor megis mi a fene van? A tempomat - mint kiderult - azert kapcsolt ki, mert a turbo keptelen volt azon a fordulaton tartani a gepet amin kell.
Kitalaltam, hogy nezzunk meg egy injekotor tisztito folyadekot. A citroennek direkt van egy gyari ilyenje, de akkor epp nem volt kaphato ezert beletankoltam tisztitas kepp egy full tank vpowert. Mar az elso tanknal sokkkal jobb volt.A fogyasztas ekkor kb 7.5-7.9/100 volt. A masodik tanknal ez leesett 7.0-7.2-re. Innentol nem volt megallas. Most ugy allok, hogy 6.2-ot eszik 100on, pedig joreszt csak varosban megy.
2x kellett eddig valamilyen okbol kifolyolag mast tankolnom, mindket esetben 7 fole ment a fogyasztas.
Konkluziokent elmondhatom hogy soha az eletben nem fogok auchannal tankolni megegyszer. A vpower pedig szerintem kicsit sem draga, csak sokan nem ismerik a trukkjet. En pl mindig hetvegen tankolok, ekkor 10 ft-al olcsobb a helyi kut. Ha veszek 290 ft-ert egy ujsagot, abban van egy kupon amivel tovabbi 15 ft-al olcsobb minden liter. Egyszeru matek, hogy ezzel egyutt nem dragabb mint barmelyik sima uzemanyag. A kulonbseg pedig siman van 1 liter/100 (legalabbis a picassoban) . Ez a kocsi nagyon erzekeny az uzemanyagra. Erezhetoen sokkal jonbban is huz vele, bar 50% biztosan placebo..
Tobb kuton is kerdeztem mar, mindenhol egysegesen azt mondtak, hogy a vpower kulfoldrol jon, tehat nem a moltol mint ahogy minden mas kutra is onnan hordjak az uzemanyagot. Azt egy masik kamion hordja, es nem mol uzemanyag.
Amiota megvan a 159 abban is azt teszek. Ma tankoltam, 7.1-et mertem. (egy kis programmal merem amugy, andoridos, fuel log)
Szerintem ez jo, a vas meg szepen megy nagyon.
Ezutan hazaindultunk, de furcsa mod az erdi lejton nem akart felmenni a gep, a tempomat meg kikapcsolt. Jol megijedtem mi van, de gondoltam a tempomat szarakszik.. Elvittem a kotelezo szervizekre, de a tempomat csak ki-ki kapcsolt folyton egye egy komolyabb emelkedon es a kocsi is erezhetoen gyengebb volt mint az elozo ami szinten egy citroen xsara picasso volt. Jott a para, hogy talan a turbo... Veletlenul a szomszedomnak turbofelujito cege van. beszeltem vele es mondta hogy megnezi, de elotte vigyem mar el egy igazi peugeot szakihoz. Elvittem. Ott mertunk, teszteltunk, hatjottunk, mindent csinaltunk, az eredmeny eleg ledobbento volt: szar a turbo... Nem volt mit tenni, szedszedte a szomszed, kitakaritottuk, de az egatta vilagon semmi baja sem volt. Olyan volt mint az uj.
Ekkor jott a kerdes, hogy akkor megis mi a fene van? A tempomat - mint kiderult - azert kapcsolt ki, mert a turbo keptelen volt azon a fordulaton tartani a gepet amin kell.
Kitalaltam, hogy nezzunk meg egy injekotor tisztito folyadekot. A citroennek direkt van egy gyari ilyenje, de akkor epp nem volt kaphato ezert beletankoltam tisztitas kepp egy full tank vpowert. Mar az elso tanknal sokkkal jobb volt.A fogyasztas ekkor kb 7.5-7.9/100 volt. A masodik tanknal ez leesett 7.0-7.2-re. Innentol nem volt megallas. Most ugy allok, hogy 6.2-ot eszik 100on, pedig joreszt csak varosban megy.
2x kellett eddig valamilyen okbol kifolyolag mast tankolnom, mindket esetben 7 fole ment a fogyasztas.
Konkluziokent elmondhatom hogy soha az eletben nem fogok auchannal tankolni megegyszer. A vpower pedig szerintem kicsit sem draga, csak sokan nem ismerik a trukkjet. En pl mindig hetvegen tankolok, ekkor 10 ft-al olcsobb a helyi kut. Ha veszek 290 ft-ert egy ujsagot, abban van egy kupon amivel tovabbi 15 ft-al olcsobb minden liter. Egyszeru matek, hogy ezzel egyutt nem dragabb mint barmelyik sima uzemanyag. A kulonbseg pedig siman van 1 liter/100 (legalabbis a picassoban) . Ez a kocsi nagyon erzekeny az uzemanyagra. Erezhetoen sokkal jonbban is huz vele, bar 50% biztosan placebo..
Tobb kuton is kerdeztem mar, mindenhol egysegesen azt mondtak, hogy a vpower kulfoldrol jon, tehat nem a moltol mint ahogy minden mas kutra is onnan hordjak az uzemanyagot. Azt egy masik kamion hordja, es nem mol uzemanyag.
Amiota megvan a 159 abban is azt teszek. Ma tankoltam, 7.1-et mertem. (egy kis programmal merem amugy, andoridos, fuel log)
Szerintem ez jo, a vas meg szepen megy nagyon.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 10:02:53 // 54055
sose tankoltam prémium dejzelt és egyik autómnak sem volt baja ....
Liquid2014-05-29 09:57:06 // 54054
ez szerintem is így van
David | Centocinquantanove2014-05-29 09:52:22 // 54053
Jó jó a vpúder de az sem csodaszer... Kissé túl van marketingezve és misztifikálva...
Ha jó az autó akkor tökmindegy mit teszel bele. De ha rossz, akkor is.
Ha van rá pénzed és szívesen szánod primcsi üzemanyagra, akkor rosszat biztos nem teszel, de szerintem annyit nem ér, hogy mindig azt tegyek bele.
Ha jó az autó akkor tökmindegy mit teszel bele. De ha rossz, akkor is.
Ha van rá pénzed és szívesen szánod primcsi üzemanyagra, akkor rosszat biztos nem teszel, de szerintem annyit nem ér, hogy mindig azt tegyek bele.
tdemeter2014-05-29 09:42:25 // 54052
En 2 eve mar, hogy semmi mast sem tankolok csak vpowert. Mindig ugyanannal a kutnal, ket kocsiba is.
A kettovel elozo kocsimban 150-tol rengeteg bajom volt a befecskendezo rendszerrel, most a c4 grand picassoval 160-nal jarok de semmi baja sincs. Sok helyen irjak, hogy a reszecskeszuro se szereti a rosszabb minosegu uzemanyagot, en nem akarok kockaztatni.
A kettovel elozo kocsimban 150-tol rengeteg bajom volt a befecskendezo rendszerrel, most a c4 grand picassoval 160-nal jarok de semmi baja sincs. Sok helyen irjak, hogy a reszecskeszuro se szereti a rosszabb minosegu uzemanyagot, en nem akarok kockaztatni.
David | Centocinquantanove2014-05-29 09:37:20 // 54051
Én is szoktam rakni 4-5000 km-enként STP Diesel treatment injector cleanert, meg felváltva tankolok Vpúdert és simát. Szerintem ezek nincsenek hatással a regenek közti távolságra, vagy ha igen akkor elenyésző.
Véleményem szerint a használat módja sokkal inkább befolyásolja. Ezt úgy értem, hogy ha valaki városban többet használja, akkor jobban kormol, ergo kisebb időközönként regenerál. Volt egy időszak amikor a gyerekem miatt relatíve sokat városoztam akkor nekem is lement 600 km körülire, egyébként meg közel 1000 km-enként csinálja.
Néha jól ki kell kormolni, meg kell adni a motornak amit kíván, nem kell azt annyira sajnálni, és meg fogja hálálni.
Véleményem szerint a használat módja sokkal inkább befolyásolja. Ezt úgy értem, hogy ha valaki városban többet használja, akkor jobban kormol, ergo kisebb időközönként regenerál. Volt egy időszak amikor a gyerekem miatt relatíve sokat városoztam akkor nekem is lement 600 km körülire, egyébként meg közel 1000 km-enként csinálja.
Néha jól ki kell kormolni, meg kell adni a motornak amit kíván, nem kell azt annyira sajnálni, és meg fogja hálálni.
tdemeter2014-05-29 09:12:10 // 54050
VTT-n is volt egy ilyen szinu, nem?
Giuntini2014-05-29 09:10:25 // 54049
Bár a 2.4-nél így kell csinálni. Szerintem az 1.9-nél sincs különbség.
Giuntini2014-05-29 09:08:58 // 54048
Ez érdekes, hogyha rajta van a frissítés, akkor 450-500km-enként kell regenerálnia. Az 2006--7essel kell 7-800km-enként.
Hege2014-05-29 09:04:07 // 54047
Érdekesség, én tavaly ősszel voltam a szervizbe megbeszéltük hogy feldobjuk a frissítést, de azt közölték velem, hogy nem tudjál rá rakni mivel már rajta van. Az autóm a volt SPQR tulajdonában volt, így ők megcsinálhaták . A kezdeti kb. 700 km regent mára kitolta olyan 1000 km a legutóbb is 1057 km-nél csinálta hazafele jövet a VTT-ről. Nem tudom hogy befolyásolja-e, de adalékot szoktam tenni minden tankoláskor a gázolajba.
Giuntini2014-05-29 09:01:22 // 54046
Ez a szín jól áll a 159-nek. Viszont igazad van, a világosabb kék, ami a bilikékre hajaz, valóban nem áll jól.
David | Centocinquantanove2014-05-29 08:56:37 // 54045
Szabolcs 1592014-05-29 07:46:44 // 54044
Igy järtam èn is de èn csak ugy Vettem èszre hogy Az aszony ment melozni! De nem jelzett a müszerfal ki èrti eszt???
Piritu - 1.000.0002014-05-29 04:53:23 // 54043
Érdekes dolgot tapasztaltam. VTT 2.0-ról kifelé jövet szóltak a többiek, hogy nem világít az egyik hátsó lámpám. Hazaérve utána néztem, és tényleg nem világított a csomagtartón lévő izzó. Az egy dolog, hogy két szálas izzó (5-21Watt) volt/van benne, de az már érdekesebb, hogy csak az 5 Wattos fele van bekötve. Az meg még érdekesebb, hogy miért nem jelezte a műszerfalon, hogy nem ég?
Giuntini2014-05-28 21:40:51 // 54042
Ezzel csak az a probléma, hogyha pl. sorozatosan leállítod regenárálás közben, előbb-utóbb el fog tömítődni a DPF-ed, és ha egy hosszú autópálya menetben nem sikerül kitisztítani, akkor be kell vinni a szervízbe kényszerregenárálásra. Irdatlanul magas fordulaton, hosszú ideig, és bizony volt már arra precedens hogy szétugrott a motor. Ha gond nélkül akarsz autózni, és élvezni akarod az autót, akkor lehet hogy jobb ezt nem szem elől téveszteni. Lehet, hogy neked megérné a 2011-es szoftver frissítés.
tdemeter2014-05-28 20:43:32 // 54041
Ha mar ugy is enyem volt az ottlet, en elfogafdok egyet:)
Csabi2014-05-28 20:15:19 // 54040
Simán megoldható lézerrel is
David | Centocinquantanove2014-05-28 20:10:46 // 54039
Ezeket asszem nem lézerrel hanem vízsugárral vágják, mert akkor nem ég meg a fém. Amúgy királyul néz ki!
tdemeter2014-05-28 19:31:34 // 54038
Tudsz ilyen lezeres kivagast vagy hogy?
Norby2014-05-28 18:54:10 // 54037
David | Centocinquantanove2014-05-28 17:11:45 // 54036
De akkor regenerál amikor kell, csak ő kb 1000 kilóméterenként érzi hogy kell. 800 km után a megfelelő inger hatására előrehozható... :-D
Egyébként sokszor észre sem veszem, ha csinálja. Nagyon kell figyelnem, hogy észrevegyem...
Egyébként sokszor észre sem veszem, ha csinálja. Nagyon kell figyelnem, hogy észrevegyem...
Chianti2014-05-28 16:13:11 // 54035
Teljesen egyetértek! Amúgy is van elég stressz az ember életében, ha beülök az Alfámba, az legyen már a nyugalom szigete! Persze csak miután megtettem minden tőlem telhetőt, hogy olyan legyen kívül-belül, amilyennek én szeretem. :o)
tdemeter2014-05-28 16:07:04 // 54034
Nem akkor general amikor kell?
En azt hittem az eltomitettseg szamit neki.
Amugy mind1, nekem 8 mikor csinalja:)
En azt hittem az eltomitettseg szamit neki.
Amugy mind1, nekem 8 mikor csinalja:)
David | Centocinquantanove2014-05-28 15:57:44 // 54033
Nekem valószínűleg még a régi program van a vasban, mert rendre 800-1000 km ciklusokban regenerál. Viszont 800 km után már néhány nagyobb gázfröccsel, vagy dinamukusabb gyorsulással szinte "manuálisan" is elindítható a regen...
tdemeter2014-05-28 14:58:03 // 54032
Egyebkent az elmult 3 napban kb 1000 km-ert vezettem es miutan eleg jol raertem (autopalya) igy kicsit elkezdtem figyelni a dpf mukodeset. Kitalaltam, hogy kifigyelem, mikor no meg a fogyasztas.
Na mondanom sem kell, hogy a legnagyobb dugo kellos kozepen csiptem nyakon a jelenseget, pesten a bah csomopontnal. Az autopalyan lehet h nem szereti csinalni (talan tul nagy a szembeszel:))
A lenyeg, amire rajottem, hogy ez az egesz dpf-es mizeria szerintem tokeletesen idealis arra, hogy az ember jol felidegesitse vele magat:)
En ugy dontottem, hogy amig nem tapasztalok semmilyen rendellenesseget addig leszarom ezt, mert a vegen fuggo leszek es majd olyan leszek mint a horgasz aki csak a csalira tud figyelni....
Maradok az autozasnal, elvezni akarom a tajat es a gep zugasat, a tobbi nem erdekel:)
Na mondanom sem kell, hogy a legnagyobb dugo kellos kozepen csiptem nyakon a jelenseget, pesten a bah csomopontnal. Az autopalyan lehet h nem szereti csinalni (talan tul nagy a szembeszel:))
A lenyeg, amire rajottem, hogy ez az egesz dpf-es mizeria szerintem tokeletesen idealis arra, hogy az ember jol felidegesitse vele magat:)
En ugy dontottem, hogy amig nem tapasztalok semmilyen rendellenesseget addig leszarom ezt, mert a vegen fuggo leszek es majd olyan leszek mint a horgasz aki csak a csalira tud figyelni....
Maradok az autozasnal, elvezni akarom a tajat es a gep zugasat, a tobbi nem erdekel:)
tdemeter2014-05-28 14:53:25 // 54031
Bar egyebkent ahogy elkepzelem, ezek mindegyike elobb-utobb lekoptatjat a kulcs alatti reszt, nem? Lehet nekem eleg a karika is:)
Liquid2014-05-28 14:52:55 // 54030
ez nemrossz, csak amellett hogy csilingelni fog, még össze is karcolja a burkolatot.
Én is agyaltam kulcstartón, aztán arra jutottam hogy inkább nem kell :)
Én is agyaltam kulcstartón, aztán arra jutottam hogy inkább nem kell :)
David | Centocinquantanove2014-05-28 14:46:18 // 54028
Ez a zsugorcső még akár egy jó megoldás is lehet.
Nekem az a bajom, hogy a kulcs mellett vagy mégegy majdnem ugyanakkora távirányítója a riasztónak is.
Eddig össze volt rakva kulcskarikával, de a slusszkulcs füle nem díjazza. Én is valami bőrös megoldáson agyalok, ez is azért tetszett, mert tokként is funkcionál ha zsebrevágom a kulcsot (mondjuk aprópénzzel együtt).
Nekem az a bajom, hogy a kulcs mellett vagy mégegy majdnem ugyanakkora távirányítója a riasztónak is.
Eddig össze volt rakva kulcskarikával, de a slusszkulcs füle nem díjazza. Én is valami bőrös megoldáson agyalok, ez is azért tetszett, mert tokként is funkcionál ha zsebrevágom a kulcsot (mondjuk aprópénzzel együtt).
SilentSound2014-05-28 14:38:27 // 54026
Köszi! Nagyon hasonlót én is találtam ebay-en, látom, a kulcskarikát saját kezűleg kiváltottad. :) Azóta azért szépen megemelkedett a kulcstartó árfolyama. :)
Én azt találtam ki, hogy veszek valami ilyesmit, a kulcskarikára meg ráhúzok fekete zsugorcsövet és onnantól az se karcol. :)
Én azt találtam ki, hogy veszek valami ilyesmit, a kulcskarikára meg ráhúzok fekete zsugorcsövet és onnantól az se karcol. :)
droberto2014-05-28 14:08:24 // 54025
Parancsolj. :)
SilentSound2014-05-28 13:50:34 // 54024
Én is nézegettem bőr kulcstartókat, nekem nem kéne ilyen beledugós, mert macera, de valami kifejezetten alfásat szeretnék, amit ehhez hasonlóan lehet kulcsra fűzni, hogy kulcskarika ne csessze szét a kulcs festését, meg a másik fele is bőr kéne hogy legyen, hogy a műszerfalat se csessze szét. Ebayen ilyet nem találtam, te nem futottál bele véletlenül hasonlóba? :)
ALFI1562014-05-28 13:49:47 // 54023
Így van ahogy írod.Ez is személy kérdése.Nállam kizáro ok a hiánya.
Dömpi (il dottore)2014-05-28 13:44:49 // 54022
de ott egy 3er BMW volt lefotózva, nem pedig egy AR159. Azért is nem vettem meg.
SilentSound2014-05-28 13:29:18 // 54021
Első ránézésre a gagyi / nem gagyi kérdés el tud dőlni, ha van valami közeli jó minőségű fotó a cuccról, ezen kívül kérdés, hogy simán ráeresztik a diódára a bemenő 12V-ot vagy van előtte valami driver (nem lesz szerintem). Érdekes még az, hogy a leírt teljesítmény mire vonatkozik (gondolom, lámpánként lehet), meg hogy hány lm/W-ot tud a LED, hogy tudd, mekkora fényerőre számíts. Ha kíváncsi vagy, rendeld meg, max ne várj nagy csodát tőle. Meg ha rá is van írva, hogy 20-30-50 000 óra élettartam, abból is változó számú nullát le kell venni a végéről. :)
droberto2014-05-28 13:22:09 // 54020
Nekem amit tavaly linkeltél, az szimpibb volt. Voltak fotók is meg olcsóbb is volt talán.
droberto2014-05-28 13:10:26 // 54018
Köszi, ez jónak tűnik. :)
Dömpi (il dottore)2014-05-28 13:09:19 // 54017
Ha esetleg írnék az eladónak, mégis mit lenne érdemes megkérdezni?
Persze próbálnék fotókat is küldeni.
Szerintem ki fogom próbálni...legfeljebb kidobok 7000 Ft-ot.
Persze próbálnék fotókat is küldeni.
Szerintem ki fogom próbálni...legfeljebb kidobok 7000 Ft-ot.
droberto2014-05-28 13:09:14 // 54016
"nem is nagyon érdekelne senkit" - Erre azért ne vegyél mérget. :)))