Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002014-06-28 17:26:37 // 55403
Ez ebben a formában nem igaz. Mint írtam többen is 100e km felett vannak boxal gond nélkül,én 53-at mentem.
Piritu - 1.000.0002014-06-28 16:17:01 // 55402
A 156 nekem akkor kormolt (pontosabban dobott pamacsot) a gyorsításnál, amikor az egr ár a végét járta és nem működött rendesen. Aztán megszorult, ki lett cserélve és az újjal megint füstmentes volt.
vargadre2014-06-28 13:24:45 // 55401
Köszi srácok az infót, egyébként én is azt hallottam, hogy a tuningbox nem tesz jót a kocsinak. Az chiptuning sokkal korrektebb, pontosabb és finomabb.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-28 13:14:13 // 55400
ami a furcsa, hogy nálam anno sosem volt limp üzemmód, vagy hiba jelzés, miközben ment a regen az autó nem ment többel, mint 130-140, rángatózás és ennyi...de ez sem mindig és csak 20 fok felett....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-28 13:09:11 // 55399
szfváron van egy nagyon jó ismerősöm, ő foglalkozik DPF pucolással meg megfúrja úgy, hogy többet nem pucolja a comp kiírás nélkül...most viszem hozzá az 1.3-as multifost
Csabi2014-06-28 12:58:16 // 55398
Jah, végül is igazad van, tudnia kellene a deltap mérésből, h tele van...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-28 12:43:12 // 55397
gyakorlatilag nem lehet, mivel van nyomáskülönbség érzékelő ami a kipuffgáz áramlását figyeli és többek között ez (meg az oxigén szenzor) alapján indítja a komp a regent...az új szoftverrel max a százalékokkal játszanak ami alapján kitolják az értékeket ... itt vagy rossz valamelyik szenzor, vagy el van tömődve a DPF...
mizooo2014-06-28 12:27:54 // 55396
Most teszteltem az előbb a Manky féle programot, egy 320d után haladtam, előtünk egy Lada 60-al főúton.... Jött az egyenes term. a Bimmer index nélkül kivágott én szabályosan utánna, ő visszament én nem. Láttam, hogy tolja neki nem is volt nagy a különbség de gyönyörű volt ahogyan a motorom tovább húzott és nem gyengült el a felső tartományban. Sipítozó anyám, működő klíma és telitank ellenére is megfogtam :D
Csabi2014-06-28 11:55:36 // 55395
VTT óta már akartam róla írni, de elmaradt... Szóval a VTT-n a box próbálgatás után feltűnt, ha a kipuffjaim a megszokottól 2X jobban kormosak.... +Rossi meg is jegyezte, h amikor próbálgattuk, a gyorsítás elején azért füstölt a verda...ergo a DPF-et megfüstöltetni azért nem kis dolog ....nagyjából ezért mondtam le a boxról, ha láthatóan több a füst akkor mi lesz a DPF-el....
Szóval ezután többször megfordult bennem a tavalyi eseted....nem lehet, h a box miatt több a kormod, ami előjön hatványozottan a pályás menetben, az ECU pedig nem tud róla a box miatt, és ezért nem regenerál időben?
Persze ez csak az én elméletem, viszont az tény h szemmel láthatóan több korom volt a boxxal az én autómnál...
Másrészt tényleg próbáld meg a frissítést, lehet segít.
vzolee2014-06-28 11:53:23 // 55394
Örülök, hogy tetszett. Azt el is felejtettem mondani, hogy a tó után fordulj balra és pár km után az út bal oldalán van egy pisztrángos, amit érdemes megnézni.
Shadin2014-06-28 10:48:04 // 55393
'11-es frissítés? :-(
droberto2014-06-28 10:21:56 // 55392
Sajnos a tavalyi autópályás DPF-es tünet is visszatért.

(Most megyek még csak diagolni, de vsz. ua. lesz a hiba.)

Annyiban tért el a múltkoritól, hogy most nem volt limp, hibaüzenet. Jöttünk már haza az M6-on, Újváros magasságában - pont ott ahol tavaly letérdeltünk -, fokozatosan elment a motorerő vagy 80%-a. Úgy vettem észre, hogy mentünk fel a dombon, aztán tempomat ellenére elkezdett le-le esni néhány km/h-át a sebesség. Padlógázra pedig már nem gyorsult jobban. Pillanatnyi fogyi sem ment feljebb. Motorhőfok, jó, turbónyomás rendben. Ami érdekes, hogy restart után egész jó lett (visszajött az erő 80%-a), de kis idő után újra legyengült, illetve kissé remegett a motor. Most ott volt a Laptop, de siettünk, nem akartam baszakodni vele.
Egyébként meg Egerben benne volt a fejemben, hogy nézek egy nyomáskülönbséget, de lusta voltam. :(

Szerintem megint elfelejtett regenerálni a drága.

Tehát ismét felütötte a fejét a tavalyi talány:
Miért megy fel autópályán lassabban, a tömődés százaléka?
A nyomáskülönbségen kívül, mér-e mást, mikből számolja a dugulás értékét?
Miért térdel le annyi 159 a pályákon?
droberto2014-06-28 10:04:42 // 55391
Megjöttünk az Egerből. Tegnap még Vzolee tanácsára :) kerültünk egyet Lillafüred-Miskolc irányába. Mit is mondjak? 30 km tömény szerpentin a Bükk szívében. Lélegzetelállító látvány volt.



Nem volt most kőkemény raccing, de a fékezni nem fékeztem. Belőttem a tempomatot 58-ra, és csak úgy faltuk a kanyarokat. :)
~700 km-t mentem, és a nagyfogyim 6,8 lett (1 dl-t ment vissza az odaút fogyija). Ebben volt 520 km autópálya, 100 km hegyi szerpentin, és 80 km város.
droberto2014-06-28 09:44:32 // 55390
Ez nem volt korrekt hozzászólás. Pontosabban nem kellett volna általánosítanod.
Akit pedig érdekel, a blogomba elolvashatja a saját tapasztalataimat.
dev1662014-06-28 09:33:23 // 55389
az árán kívül abszolút semmilyen előnyét nem látom egy korrekt chippeléshez képest és az egész tuningbox ötlet alapelve műszakilag minimum erősen megkérdőjelezhető.

az meg hogy minek árt és minek nem, hosszú távon derül ki, általában pont a következő tulajnál:)
Piritu - 1.000.0002014-06-28 09:14:21 // 55388
Most tűnik csak fel, hogy az oldal a 2,0-hoz csak plusz lovakat ír, Nm-t nem. A gyakorlat azért nem ezt mutatta :-)
'''''2014-06-28 08:11:26 // 55387
25.000Ft volt az első és hátsó emblémával együtt.
droberto2014-06-28 00:16:54 // 55386
Láttál már, próbáltál már boxot, vagy csak a szomszédod sógorának a barátja olvasta ezt az interneten?
Haddel2014-06-27 21:01:21 // 55384
Leadtam ma a verdát a lökhárító törés miatt. A helyi Vw szalont ajánlották a kollegáim. Szimpatikus volt a munkafelvevő hozzáállása. Hétfőn kihívja a kárfelmérőt ,aznap meg is rendeli az új lököst.Talán pénteken készen is lesz az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-27 20:57:12 // 55383
legalább én is hozzá tettem valamit :)))
Piritu - 1.000.0002014-06-27 20:56:07 // 55382
Írtam is egy blogot a tesztkörről :-)
Shadin2014-06-27 20:53:12 // 55381
Jaa :-D
DrB2014-06-27 20:49:55 // 55380
a karbon pajzs tetszik is, a króm nekem már kezd erősen kopni, lehet, le kellene karbonoztatnom, hmmm
DrB2014-06-27 20:48:25 // 55379
Kösz mindenkinek a tőcsavar német fordítását, egyszerűen felsorolom mindegyiket, s mint Erhard javasolta, vadul gesztikulálni fogok hozzá. :D
Piritu - 1.000.0002014-06-27 20:42:15 // 55378
53ezret mentem s 156-al egy Bacar boxal, semmivel se fogyasztott többet. Csak 8-on belül volt százon a kis 1,9 mjet SW. A motornak és a befecskendező rendszernek se lett semmi baja. A turbó ugyan kukás lett, de annak én voltam az oka, mert hidegen nyomtam neki. Van itt olyan is, aki 100e felett ment boxal, gond nélkül. Persze nem szabad minden szart megvenni.
Bilux2014-06-27 20:34:43 // 55377
Egész vagány így feketén :)
Vermacy2014-06-27 19:47:49 // 55376
Negatív változás? Hááát, az új 525d-t nem tudom otthagyni, csak a ~10 éves 330d-t :o)
'''''2014-06-27 19:43:10 // 55375
Mivel nem kell soha cserélnem semmit a verdán,így unalmamban lekarbonoztattam a pajzsot és kapott két új emblémát is. :-)

Laosz1562014-06-27 18:28:31 // 55373
Ma csont nelkuli muszaki vizsga! km: 179 000
Grando2014-06-27 18:20:01 // 55372
Óh, közben látom, hogy GTPetire reagáltál, csak félrenyomtad. Bocs! >:)
Pityukoma2014-06-27 17:29:40 // 55371
droberto Cartárs használ Novitec Pwerrail5 boxot. Tudtommal csak neki van közülünk. Ha box akkor csak ez. Mást ne használj, ahogy dev166 Cartás is írta előttem.
Szabolcs 1592014-06-27 16:16:19 // 55370
Ma sikeres TÜV vagyis müszaki szép napot
dev1662014-06-27 15:51:10 // 55369
ha jobb motorkarakterisztikára vágysz, akkor a remap a megoldás (a régi ECU kód egyébként bármikor visszatölthető). a tuningbox csak a rail nyomást emeli meg és meghamisít néhány érzékelt jelet. alapvetően egy dilettáns tuning módszer és a vége befecskendező rendszer (nagynyomású, injektorok, nyomásszabályzó), a turbó vagy az egész motor korai halála lesz. ja és többet is fog fogyasztani.
Grando2014-06-27 15:26:55 // 55368
Nem bolzen, hanem Stehbolzen. Ne szarakodjunk már ezen. :D
David | Centocinquantanove2014-06-27 12:34:47 // 55367
A bolzen az a klasszikus értelemben véve nem a leghelyesebb, mert az csapszeget (menet nélküli) jelent, de a Gewindestift és a Stiftschraube az ok. Inkább az előbbi.
vargadre2014-06-27 11:27:44 // 55366
Srácok 1.9 jtd-ben (150 Le) használ valaki huzamosabb ideje tuningboxot? Ha igen mik a tapasztalatai, milyet használ, érez e a kocsi szerkezetében negatív változást.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-27 09:26:24 // 55363
magyar módra: " ich spreche langsam....tőőőőőcsaaaavaaar ...ferstehst du? :)))))
Vermacy2014-06-27 05:56:09 // 55362
Ez király húzás volt! :o)
DrB2014-06-26 23:27:30 // 55361
GTPeti, Grando, Haddo!

Kösz mindhármótoknak!
GTPeti2014-06-26 23:25:46 // 55360
Jól mondod én v. simán Bolzen-nek nevezném, vagy Gewindestift-nek.
Grando2014-06-26 23:09:35 // 55359
(Auspuff-)Stehbolzen
(Esetleg Gewindestift, netán Stiftschraube) :)
Haddel2014-06-26 23:08:19 // 55358
Azt hiszem Stockschraube.
DrB2014-06-26 22:55:32 // 55357
Köszi, holnap megkukkantom.
Csabi2014-06-26 22:51:33 // 55356
lehet segít behatárolni, anno leírtam
nézd meg
Csabi2014-06-26 22:47:50 // 55355
Mehetsz vele nyugodtan, ha egyáltalán az a probléma.
DrB2014-06-26 22:40:36 // 55354
Törött tőcsavarral lehet azért még menni óvatosan, holnap még el kellene mennem melóba, hétfő reggel meg szervizbe?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak