Gondolom nehezen is indul.
En amikor kicsereltem (rossz akkuval vettem) olyan lett, hogy el sem hittem. Az addig normalisnak tuno indulasi procedura hirtelen teljesen megvaltozott es eltunt minden ilyen amit leirtal...
tdemeter2014-08-31 14:02:35 // 57815
magento2014-08-31 14:01:03 // 57814
OK, köszi, tehát ez normális viselkedés. Akkor holnapig nem aggódok annyira :)
.......................2014-08-31 14:00:28 // 57813
Csak info
.......................2014-08-31 13:57:59 // 57812
Alig van Ghibli az utakon németo ban,auszt ,vagy svájcban,de még UK ban sincs,
még Tesla is több van,
Használt meg majdnem reménytelen
még Tesla is több van,
Használt meg majdnem reménytelen
GTPeti2014-08-31 13:57:49 // 57811
(Nem München v. Stuttgart belvárosáról írtam.)
GTPeti2014-08-31 13:54:57 // 57810
Úgy mondod, mintha nem itt laknék. :)
tdemeter2014-08-31 13:54:48 // 57809
Jo eselyel gajjra ment az akkumlatorod. Nekem is volt ilyen. Ilyenkor a fedcomp mindenfele hibat kezd el irni, olyanokat amelyek nincsnenek is, vegul a kocsi be se indul...
tdemeter2014-08-31 13:53:36 // 57808
Igen, errol sokat lehetne beszelgetni...
Jo lenne latni egy maserati rendelesi listat, hogy mibol rendelik a tobbet es hogy kik:)
Jo lenne latni egy maserati rendelesi listat, hogy mibol rendelik a tobbet es hogy kik:)
.......................2014-08-31 13:53:34 // 57807
Bajorország albérletet szorzd meg kettővel
magento2014-08-31 13:48:41 // 57806
Ciao, tanácsot kérnék!
Pénteken kaptam egy "alacsony akkumulátor töltés" hibaüzenetet... a hibát a héten már nem sikerült orvosolni, és ma ahogy beindítottam, végigsorolt a comp egy csomó dolgot: ABS, ASR, VDC, hill holder, airbag - ezek lehetnek az alacsony töltés miatt, vagy kezdjek megijedni ?
Mindenesetre holnap kap új aksit a gép...
Köszi!
Pénteken kaptam egy "alacsony akkumulátor töltés" hibaüzenetet... a hibát a héten már nem sikerült orvosolni, és ma ahogy beindítottam, végigsorolt a comp egy csomó dolgot: ABS, ASR, VDC, hill holder, airbag - ezek lehetnek az alacsony töltés miatt, vagy kezdjek megijedni ?
Mindenesetre holnap kap új aksit a gép...
Köszi!
GTPeti2014-08-31 13:43:52 // 57805
OFF
Olyant, hogy "átlagfizu" nem tudok mondani, ennyire nem vagyok benne a témában. A 4000 euró nettó, már egy középvezetői fizetés egy nagyvárosban. Egy kis lakás bérlése 5-600 eurónál kezdődik (Nyugat-No-ban), egy családnak is megfelelő lakás simán van 1000 euró is. Kicsit elkanyarodtunk a témától. Egy biztos, a gondolkodás nem egészen olyan, mint ahogy Mo-n sokan képzelik. Bizonyos dolgok emellett bruálisan drágák (pl. a szervíz).
ON
Olyant, hogy "átlagfizu" nem tudok mondani, ennyire nem vagyok benne a témában. A 4000 euró nettó, már egy középvezetői fizetés egy nagyvárosban. Egy kis lakás bérlése 5-600 eurónál kezdődik (Nyugat-No-ban), egy családnak is megfelelő lakás simán van 1000 euró is. Kicsit elkanyarodtunk a témától. Egy biztos, a gondolkodás nem egészen olyan, mint ahogy Mo-n sokan képzelik. Bizonyos dolgok emellett bruálisan drágák (pl. a szervíz).
ON
tdemeter2014-08-31 13:39:20 // 57804
Mennyi kint az atlagfizu? Es mennyi a rezsi / csalad?
GTPeti2014-08-31 13:35:11 // 57802
ON
Akár hiszed, akár nem egy 4000 eurót fizető német nem (sem) herdál. (Nem zsugoriak.) Persze, akinek a hang megér dupla fogyasztást, vegye a csúcsmodellt. :)
Engem az is zavarna a JTD-s utak után, hogy "állandóan" ki kéne menni tankolni. :) (Ez egy igen fontos érv számomra.)
Egy 100 milliós ház a németeknél minimálisan az átlag feletti. Több kollégám 200-300e ojrónál több hitelt vett fel, egy teljesen átlagos családi házra. Eközben pármilliós autókkal járnak. Node ez már erősen OFF. :)
Csak azt akartam mondani, hogy egy 1-1,5 milliót kereső német nem nagyon viselne el havi 100e Ft-nyi "kidobott pénzt". Legalábbis a többség nem. Ezért volt remek döntés a Maseratitól, hogy végre hajlandó kiszolgálni őket.
OFF
Akár hiszed, akár nem egy 4000 eurót fizető német nem (sem) herdál. (Nem zsugoriak.) Persze, akinek a hang megér dupla fogyasztást, vegye a csúcsmodellt. :)
Engem az is zavarna a JTD-s utak után, hogy "állandóan" ki kéne menni tankolni. :) (Ez egy igen fontos érv számomra.)
Egy 100 milliós ház a németeknél minimálisan az átlag feletti. Több kollégám 200-300e ojrónál több hitelt vett fel, egy teljesen átlagos családi házra. Eközben pármilliós autókkal járnak. Node ez már erősen OFF. :)
Csak azt akartam mondani, hogy egy 1-1,5 milliót kereső német nem nagyon viselne el havi 100e Ft-nyi "kidobott pénzt". Legalábbis a többség nem. Ezért volt remek döntés a Maseratitól, hogy végre hajlandó kiszolgálni őket.
OFF
tdemeter2014-08-31 13:18:32 // 57801
Ugy erted, hogy a 31 literes atlagfogyi kisse zavarna a lelkedet?:) Szerintem ha egy 30 millios kocsival jarkalsz akkor biztos van egy 50-100 millas hazad, ehez pedig kell annyi fizetes, hogy ne tunjon fel az a havi 50-100e ft plusz kiadas:) Teny, hogy ez nekem sem menne de szerintem kulfoldon pl ahol havonta nem 100-150e ft a fizetes hanem 1, 1,5 milla ott is kb mindegy...
GTPeti2014-08-31 13:07:12 // 57800
1,30 a dízel (sima) és kb. 1,50 a VPower 100 (OK, ez nem a sima).
GTPeti2014-08-31 12:39:47 // 57798
Ha lenne annyi zsém, akkor is emlékeznék rá , hogy honnan jöttem és nem szórnám feleslegesen. Mert a 2x fogyasztás az nálam annak számít. Nem véletlen, hogy 7-es BMW-ből is több dízelt adnak el, mint benzinest.
tdemeter2014-08-31 12:34:46 // 57797
Gratula!!!
tdemeter2014-08-31 12:34:35 // 57796
Ha lenne annyi zsé, hogy egy ilyet tudjon venni az ember akkor szerintem kb mindegy lenne, hogy v6 vagy dizel...
Szabolcs 1592014-08-31 12:34:03 // 57795
GTPeti2014-08-31 12:14:37 // 57794
Perpill gondolkozás nélkül ilyet vennék, ha sokat kéne utaznom és lenne della. Dízelt természetesen. :) De ezek a feltételek nem teljesülnek. :(
tdemeter2014-08-31 11:50:22 // 57793
Kicsit OFF, de ennek apropojan elolvastam a TC ghibli tesztjet es ahogyan a formakat bamultam es olvastam a cikket rajottem, hoyg eddig kb nekem ez jon ben legjobban a 159 utan Van benne valami a 159-bol, legalabbis nekem oldalnezetbol egybol ez az erzesem tamadt.... Es nem is lehet ez veletlen, a forma szamomra valamiert hasonlo... Pedig a ket kocsi nem azonos, de valahogy a gyokerei miatt talan elegge megfogott... Persze ilyen autom max 10 evesen lesz majd, de azert jo latni, hogy a 159 utan is van elet...
Ghibli teszt
Ghibli teszt
GTPeti2014-08-31 11:20:44 // 57791
A Jövő Alfái topicban.
dev1662014-08-31 11:17:04 // 57790
Még csak a platformot tesztelik, Ghibli köntösben. Ezekből a képekből annyi derül ki, h milyen hosszú és széles lesz a 159 utódja, formatervhez ennek semmi köze, se belül, se kívül. A bennfenteseken kívül egyelőre senki nem tudja, hogy fest a 159 utódja.
Shadin2014-08-31 11:01:51 // 57789
Hol vannak ezek az (új?) kémfotók?
GTPeti2014-08-31 10:43:17 // 57788
"Senki sem dízel párti itt!!!"
Ha lenne egy olyan benzines, ami hasonlóan nyomatékos, értsd: ugyanolyan jó pályán (ez nálam mindig az autópályát jelenti :) És annyival kevesebbet fogyaszt, hogy kompenzálja a 20 centes felárat, akkor megtérek.
Addig pedig: DE. :)
Ha lenne egy olyan benzines, ami hasonlóan nyomatékos, értsd: ugyanolyan jó pályán (ez nálam mindig az autópályát jelenti :) És annyival kevesebbet fogyaszt, hogy kompenzálja a 20 centes felárat, akkor megtérek.
Addig pedig: DE. :)
tdemeter2014-08-31 10:25:41 // 57787
Szerintem viszont nagy baj lenne, ha ez az uj lenne:) Ha megnezed, a kerekek es a karosszeria tenyle nem passzolnak, nem esnek kozepre ugyanis, tok aranytalan a sarvedo merete a kerekekhez kepest es azok allasa is necces. A neten egyebkent sokkal tobb foto van fent mint itt. Ha ez lenne az uj 159-es, az szerintem eleg nagy baj lenne...
mizooo2014-08-31 06:42:15 // 57786
Nekem sincs vele semmi gondom, de azért néha beböfögök valamit :D
Chianti2014-08-30 22:37:39 // 57785
Lehet azért nem jelentkeznek a benzines cartársak mert nincs semmi gondjuk a verdával, egyszerűen csak élvezik az Alfázást... :o)
.......................2014-08-30 22:35:31 // 57784
Hogyan tudok nagy navis fejegységgel Bluetooth al zenét lejátszani?
Dömpi (il dottore)2014-08-30 22:19:54 // 57783
Köszi Srácok!
Én itt próbáltam lelket önteni a sok csendben olvasgató benzines CarTársba, hogy nyugodtan szólaljanak meg, legyenek aktívabbak....ti meg ááááááááááá, hagyjuk!
Pedig színesebb lenne a topic a benzinesekkel :)
Én itt próbáltam lelket önteni a sok csendben olvasgató benzines CarTársba, hogy nyugodtan szólaljanak meg, legyenek aktívabbak....ti meg ááááááááááá, hagyjuk!
Pedig színesebb lenne a topic a benzinesekkel :)
Szabolcs 1592014-08-30 20:43:54 // 57782
.......................2014-08-30 18:42:39 // 57781
A benzines is csak minimum 5 hengeresen fasza,de inkább V8
A V8 meg dieselben is fasza
A V8 meg dieselben is fasza
LaciR2014-08-30 16:53:57 // 57780
Chianti2014-08-30 15:59:46 // 57779
Bocs lehet félreérthetően fogalmaztam. Az én autóm esetében sem volt feltüntetve km - mondjuk ezt rohadtul nem értem, miért csinálják - de amikor telefonon rákérdeztem hogy mégis pontosan mennyi, azt mondták 120.000 "körül"... Aztán amikor elmentünk megnézni a kocsit és a helyére került az indítókulcs mindjárt megjelent a kijelzőn a 157.000 km... szóval így értettem a +37.000 km eltérést. De mivel tényleg olyan állapotú volt az autó, hogy nem nagyon lehetett belekötni, nem is stresszeltem magam tovább a km-en.
Van az a nagyon nagy okosság, hogy használt autó esetében az ember állapotot vegyen és ne km-t, de azért némi támpontot mégis nyújt ha odabiggyesztenek 1 "pontos" óraállást a hirdetésbe...
Van az a nagyon nagy okosság, hogy használt autó esetében az ember állapotot vegyen és ne km-t, de azért némi támpontot mégis nyújt ha odabiggyesztenek 1 "pontos" óraállást a hirdetésbe...
Giuntini2014-08-30 15:44:53 // 57778
Azért a -tól àrakkal vigyàznék kint is.
.......................2014-08-30 14:14:30 // 57777
A 2,2es jóval erősebb,fasza pörgős motor 15 liter fogyasztással
DJ2014-08-30 13:44:50 // 57776
Inkább drágább csak a Tbi, nem drága!
...2009-es modelleket 100.000km körül már 8.500 Eur-tól kapni.
...2009-es modelleket 100.000km körül már 8.500 Eur-tól kapni.
Giuntini2014-08-30 13:12:25 // 57775
A 2.4 hangügyileg ez alól kivétel.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-30 13:06:47 // 57774
én spec dízel párti vagyok nem volt benzines autóm 6-7 éve....mára elérkezett oda a dejzel, hogy veri a benyást minden tekintetben egyedül hangügyileg nem de az engem nem érdekel, mivel mindig ordít a zene :P
mizooo2014-08-30 12:17:15 // 57773
Most hívott a cimbi beszélt a kereskedéssel, de csak annyit mondtak h külföldi. Úgy tervezzük, holnap elmegyünk megnézni. Mivel nagyon messze van a B terv Debreceni kirándulás :)
tirex2014-08-30 10:31:21 // 57772
Nekem csak benzines kétajtós sportos kocsijaim voltak autóim voltak.A 159-es az első diesel de nem csalódtam benne. Sportos vaddisznó, ráadásul kényelmes és 5 ajtós. Ennek ellenére ha le tudnák vinni a benzinfogyasztást 6-7 literre ugyanilyen dinamika mellett, azonnal visszaülnék benzinesbe, természetesen 159-be, megszerettem.
dev1662014-08-30 10:29:25 // 57771
ezt a 37e-s különbséget gyanítom, h a műszerfal és a fes/mes odometer paramétere közötti különbségként számolta, de mint tudjuk az az égvilágon semmit nem mond. ettől még lehet az is, hogy nincs visszacsavarva, de az is, h 150e km-rel fiatalították meg. ebben épp az a "szép", h sosem tudjuk meg.:))
Piros Madaaar2014-08-30 10:04:15 // 57770
Koszonom az infot.
Meg mindig rakoncatlankodik a fedcomp. Arra lettem figyelmes hogy balra kanyarban mukodik:-)vagy ha sok a katyu akkor neha bekapcsol.ezt onnan tudom hogy ha vilagit a biztonsagi ov ikon akkor szamolja az atlagfogyit es a pill. A tobbi adat mukodik ha nemvilagit. Van valaki aki megtudna nezni gondolom valami erintkezesi gondja lehet neha ha ravagok a muszerfalra akkor is vissza all:-)
Meg mindig rakoncatlankodik a fedcomp. Arra lettem figyelmes hogy balra kanyarban mukodik:-)vagy ha sok a katyu akkor neha bekapcsol.ezt onnan tudom hogy ha vilagit a biztonsagi ov ikon akkor szamolja az atlagfogyit es a pill. A tobbi adat mukodik ha nemvilagit. Van valaki aki megtudna nezni gondolom valami erintkezesi gondja lehet neha ha ravagok a muszerfalra akkor is vissza all:-)
Giuntini2014-08-30 09:49:24 // 57769
Én azért dízel párti vagyok. 91-től nincs is más autóm. Kezdetben a gázolaj alacsony ára (91-ben 1700 ft-ért tankoltam a Croma D 70l-es tankját), meg a nagy évi futásteljesítmény miatt (60000 évente). Jó a CromaTD-ben kéthavonta cseréltem olajat, de melyik az a benzines, amelyik elmegy félmilliót úgy, hogy csak a szelepeket kellett ellenőrizni, 30000 km-enként. A mai dízel teljesen más, drágább a fenntartása, sokkal kultúráltabb a motor működése, viszont igénytelenségét elvesztette. Ma 18-20000km-t megyek évente mégis jobb választás a dízel, egyszerűen sokkal jobb a motor karakterisztikája egy hasonló méretű benzineshez viszonyítva. Természetesen egy sportkocsiban csakis benzines kerülhetne szóba, de az más tészta.
Giuntini2014-08-30 09:27:09 // 57768
Neked szép állapotban van az autód, de ezt a 37000km eltérést nem értem. Ennyit visszatekerni minek. Ezzel csak a vásárlót szívatják meg, ő maguknak ez nem hoz hasznot. Pl. azt hiszed, hogy vezérlést nem kell cserélni, pedig már itt lenne az ideje.
Shadin2014-08-30 09:22:17 // 57767
Légköri és kipuf. nyomás különbségből és a korábbi 5 ciklus statisztikájából számolja, 2011-es sw.-vel kb 17% és 86% között.
norbi04092014-08-30 09:15:13 // 57766
Ha jól tudom, a DPF eltömődés mértéke határozza meg, hogy mikor regenerál, tehát ha elég sok mocsok van már benne, akkor áll neki. Az, hogy ez mennyire gyakori, vezetési stílustól, és attól is függ, hogy hol használod az autót inkább :)