'''''2014-09-12 19:36:12 // 58564
Shadin,az a cég akinek múltkor a 3.2-es benyását belinkelted,most ment ki egy 2011-es 1.8 tbi verdáért ami 10.000Km alatt van. Érdekel? :-)
Csabi2014-09-12 19:35:23 // 58563
Röviden, igen. Én is meglepődtem, h gyakorlatilag alig fog meg vízet a szélvédőnél a "tömítőléc".... (Egy félliteres palackból öntöttem vízet a szélvédőre, annak kb 1/3-a az ajtóból folyt ki alul)
Viszont nem véletlen van 3-4 nagy keresztmetszetű kifolyó az ajtó alján, jó esetben ott távozik a víz....
Sajna azt kell mondjam ez egy újabb típushiba...
Viszont nem véletlen van 3-4 nagy keresztmetszetű kifolyó az ajtó alján, jó esetben ott távozik a víz....
Sajna azt kell mondjam ez egy újabb típushiba...
mzo2014-09-12 19:07:45 // 58562
Akkor jol ertem az normal allapot hogy az ajtoba befolyik a viz?
Csabi2014-09-12 19:02:04 // 58561
Az van amit írtál, az ajtóborítás alján lévő gumi tömítés gyakorlatilag elporlad, az idő megeszi,no meg a víz...
Nálam jobb hátul ázott be annyira, h a szőnyegre is ráfolyt...javítás után minden ok...
viszont végig néztem ma én is, és gyakorlatilag, a másik 3ajtómnál is ott a víz, csak nem nagy mennyiségben így még nem folyik a küszöbön át.....
újra kell tömíteni...
Nálam jobb hátul ázott be annyira, h a szőnyegre is ráfolyt...javítás után minden ok...
viszont végig néztem ma én is, és gyakorlatilag, a másik 3ajtómnál is ott a víz, csak nem nagy mennyiségben így még nem folyik a küszöbön át.....
újra kell tömíteni...
mzo2014-09-12 18:38:15 // 58560
Korbe is neztem a tomites mindenhol, de elvileg oke. Mar azon agyaltam hogy nem lehet hogy az ablak uveg mellett befolyik a viz es onnan meg alul az ajto boritas alljan meg tavozik? Masra nem tudok gondolni....
mzo2014-09-12 18:34:10 // 58559
Vazz engem ugyanez a kep fogadott ma, :O
Shadin2014-09-12 18:24:19 // 58558
Shadin2014-09-12 18:21:13 // 58557
Anélkül nem nyílt nekem elég magasra a csomitartó ajtó és mindig az ablaktörlőnél fogva nyitottam, mert nem fért be a kezem. Most már a gyerekek is tudják nyitni rendesen anélkül, hogy összekaristolnák a fényezést.
Piritu - 1.000.0002014-09-12 18:16:53 // 58556
Nagy tömegben még olcsóbb :-P
David | Centocinquantanove2014-09-12 17:43:37 // 58555
Ebayen van vagy 2000 ft egy ilyen világítós embléma, ezek meg jòpénzért beleteszik extraként. Ez a biznisz kéremszépen...
mzo2014-09-12 17:32:56 // 58554
Ennek a kis rúgózó bizbasznak egyébként milyen szerepe van? És annak hogy összenyomható állapotában rögzíthető?
Shadin2014-09-12 15:55:42 // 58552
Félretéve :-D
David | Centocinquantanove2014-09-12 15:55:06 // 58551
Parkolófény.
Leállított motornál ha benyomod, akkor felkapcsolja a helyzetjelzőket. Ha az irányjelzőkart le vagy felnyomod végállásba, akkor csak az adott oldalon világít a helyzetjelző.
Pedig a KRESZ-ben vannak ilyen pontok, ahol leírják, hogy mikor KELL használni, nem véletlenül van az ott...
Leállított motornál ha benyomod, akkor felkapcsolja a helyzetjelzőket. Ha az irányjelzőkart le vagy felnyomod végállásba, akkor csak az adott oldalon világít a helyzetjelző.
Pedig a KRESZ-ben vannak ilyen pontok, ahol leírják, hogy mikor KELL használni, nem véletlenül van az ott...
.......................2014-09-12 14:10:25 // 58550
a Fiat 1,6 osokban is (alfa Mito 1,6 jtdm,Lancia Delta 1,6 jtdm)
ugyanaz az EGR csoport van,
de ott érdekes nem okoz ilyen gondot ez a müanyag dekli
ugyanaz az EGR csoport van,
de ott érdekes nem okoz ilyen gondot ez a müanyag dekli
yani🍀2014-09-12 13:06:29 // 58549
Hát, akkor csak a gyári marad, bár azt is öntik valahogyan.
.......................2014-09-12 12:43:58 // 58548
abban van a vákuumdob is ,ami tárolja a vákouumot,
szóval nem csak egy kupak
szóval nem csak egy kupak
Piritu - 1.000.0002014-09-12 12:00:00 // 58547
Szerintem meglesz még valahol a garázsban. A hétvégén körülnézek.
Fontosabb lenne, hogy tényleg változtattak-e rajta valamit, hogy ne repedjen. Mert akkor csak le kell cserélni és nincs többé gond.
Fontosabb lenne, hogy tényleg változtattak-e rajta valamit, hogy ne repedjen. Mert akkor csak le kell cserélni és nincs többé gond.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-12 10:34:56 // 58546
azért bírják a strapát kell vele menni egy jó 10-20km-et, hogy gallyra menjen az a nagyobb gáz mikor elfolyik a víz akkor pár perc és vége...
ValeRossi462014-09-12 10:19:06 // 58545
Részvétem....:(
Giuntini2014-09-12 10:14:55 // 58544
Egyébként mennyi az esély rá hogy megrepedt?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-12 10:02:40 // 58543
hali azt bontottan vegyél sokkal olcsóbb, új ára horror...csak azt is vidd el nyomáspróbára ne legyen repedt, deformálódott
Giuntini2014-09-12 09:57:52 // 58542
Jó reggelt!
Főleg Erhardtól kérdezném, hogyha rossz esetben megrepedt a hengerfej, mennyiért lehet azt szerezni.
Főleg Erhardtól kérdezném, hogyha rossz esetben megrepedt a hengerfej, mennyiért lehet azt szerezni.
David | Centocinquantanove2014-09-12 09:23:47 // 58541
Kicsit kifejtenéd? Már engem is érdekelne... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-12 09:17:33 // 58540
atombiztos
VKG231!!! (156+75)2014-09-12 09:13:12 // 58539
(A 155-ben van hűtőfolyadék-szint visszajelző... Kicsit túlérzékeny, de ártani nem árt.)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-12 08:50:12 // 58538
esőben, nagykerékkel? szerintem normális a 8V-től ekkora súllyal, "kevés" lóerővel sajnos ez ilyen combo
tdemeter2014-09-12 08:35:19 // 58537
nekem sem eszik ennyit a 8v bar 1x volt egy 8.3-as fogyim az egesz tankra vonatkozva de akkor csak varosban ment
Liquid2014-09-12 08:07:45 // 58536
kevesebb volt eddig?
mert szerintem egyszerűen ennyi legyőzni az ellenállást :)
najó egy 1.9-től valóban magas a 110-nél 7.2
mert szerintem egyszerűen ennyi legyőzni az ellenállást :)
najó egy 1.9-től valóban magas a 110-nél 7.2
tdemeter2014-09-12 08:03:55 // 58535
Üzemanyag szar, tobbszor volt ilyen mar nekem.
Egyszer ugy jartam, hogy egy ilyen noname kutnal tankoltam (oil! vagy mi) 60 litert az offos picassoba.
Eletem legrosszabb fogyija volt: 450 km alatt megette.
Vegyel bele 2-3 tank premiumot es nezd meg mi valtozik, tankolasonkent plusz 1500 ft kibirhato.
Egyszer ugy jartam, hogy egy ilyen noname kutnal tankoltam (oil! vagy mi) 60 litert az offos picassoba.
Eletem legrosszabb fogyija volt: 450 km alatt megette.
Vegyel bele 2-3 tank premiumot es nezd meg mi valtozik, tankolasonkent plusz 1500 ft kibirhato.
yani🍀2014-09-12 07:44:11 // 58534
meg van= megvan
yani🍀2014-09-12 07:43:01 // 58533
Jó reggelt mindenkinek!
Ha esetleg neked meg van még a repedt ház. és nincs rá szükséged, elküldhetnéd nekem. Megnéznénk és szerintem alumíniumból ki lehetne önteni. Az illeszkedő felület megmunkálását meg tudom oldani. Az biztosan nem repedne el.
Ha esetleg neked meg van még a repedt ház. és nincs rá szükséged, elküldhetnéd nekem. Megnéznénk és szerintem alumíniumból ki lehetne önteni. Az illeszkedő felület megmunkálását meg tudom oldani. Az biztosan nem repedne el.
mzo2014-09-12 06:11:53 // 58531
Sztem első lépésként próbáld ki hogy ankolj vmi teljesen új helyen, ahol még idáig nem. Haveromnak volt hasonló problémája akkor neki bejött. Elsőlépésként ezt a legolcsóbb kipróbálni. :)
Dömpi (il dottore)2014-09-12 00:27:36 // 58530
Tudna valaki linkelni nekem ebay-ről vezetékes ELM327-et? (Bluetooth-os van)
Továbbá kellene, hogy melyik lábakat kell forrasztgatni, hogy mindenhová beengedjen?
Köszi előre is!
Továbbá kellene, hogy melyik lábakat kell forrasztgatni, hogy mindenhová beengedjen?
Köszi előre is!
Dömpi (il dottore)2014-09-12 00:26:10 // 58529
Ma kipucoltam az EGR-t, mert brutál fogyasztási adataim lettek az elmúlt időszakban.
100-ig semmi különös, 5,2-5,4
110-nél már 7,2
130 felett pedig nem megy 8 alá
egy padlózás 20-22 liter pillanatnyiba kerül
komótos előzés 110-ről 6-ból nem visszaváltva 10-12 lityó pillanatnyi (aztán beáll 8-ra)
Eddig nem ilyen volt.
Szétszedve az EGR-t nem mondanám, hogy iszonyat kormos lett volna. Jó, kormos volt, de nem ragadt. Tavaly májusban volt takarítva.
Ellenőriztünk keréknyomást is pontos műszerrel, elöl 2,6 hátul 2,4. Holnap fújok hátra 3 tizedet, előre meg 2-őt. De ez nem okozna ekkora változást.
FES-el megnéztük a korr. tényezőket, a légmennyiséget és az üz.a. nyomást is. Minden totál normális.
Egyéb tünet nincs, nem rángat, nem dadog, nem remeg - sőt, megy mint állat.
Mi lehet a gond?
Holna és holnaputás suli, úgyhogy hosszú pesti utak (egy ilyen 7-vége 400 km), kíváncsi leszek mit produkál fogyasztásilag a kitakarított EGR-el.
Valakinek esetleg tipp, hogy mitől több a fogyi?
100-ig semmi különös, 5,2-5,4
110-nél már 7,2
130 felett pedig nem megy 8 alá
egy padlózás 20-22 liter pillanatnyiba kerül
komótos előzés 110-ről 6-ból nem visszaváltva 10-12 lityó pillanatnyi (aztán beáll 8-ra)
Eddig nem ilyen volt.
Szétszedve az EGR-t nem mondanám, hogy iszonyat kormos lett volna. Jó, kormos volt, de nem ragadt. Tavaly májusban volt takarítva.
Ellenőriztünk keréknyomást is pontos műszerrel, elöl 2,6 hátul 2,4. Holnap fújok hátra 3 tizedet, előre meg 2-őt. De ez nem okozna ekkora változást.
FES-el megnéztük a korr. tényezőket, a légmennyiséget és az üz.a. nyomást is. Minden totál normális.
Egyéb tünet nincs, nem rángat, nem dadog, nem remeg - sőt, megy mint állat.
Mi lehet a gond?
Holna és holnaputás suli, úgyhogy hosszú pesti utak (egy ilyen 7-vége 400 km), kíváncsi leszek mit produkál fogyasztásilag a kitakarított EGR-el.
Valakinek esetleg tipp, hogy mitől több a fogyi?
Dömpi (il dottore)2014-09-12 00:15:05 // 58528
részvét, szorítok neked!
Dömpi (il dottore)2014-09-12 00:14:41 // 58527
mert a 8V-s milyen?
Dömpi (il dottore)2014-09-12 00:03:39 // 58526
Nekem 1 kell (hiányzik róla a gumi)
Piritu - 1.000.0002014-09-11 22:46:00 // 58525
Megelőzni egy egyszerű hűtővízszint jelzővel lehetne. Ha fogy, azonnal stopp. De az megint pénzbe került volna és nem lehet felárat kérni érte...
Piritu - 1.000.0002014-09-11 22:44:17 // 58524
Sehogy, max kidobod, mielőtt elreped. Állítólag úgy 80-100 között bír. Nekem 97-nél repedt el, hatalmas mákom volt. (Állítólag az Opelekben is ilyen.) Egyes hírek szerint 2013-ban módosítottak rajta, de ezt se cáfolni, se megerősíteni se tudom.
Történet 1 rész - 2. rész - 3. rész
Történet 1 rész - 2. rész - 3. rész
dev1662014-09-11 22:30:33 // 58523
hogy lehet ezt megelőzni? így időzített bomba, ami elég kiábrándító. Eddig a 2.0 Mjet-et jó motornak tartottam, de amit leírtál az egy konstrukciós szarvashiba.
forrasr2014-09-11 22:17:57 // 58522
bugattival van tapasztalat?nekem most az van benne
Liquid2014-09-11 22:16:48 // 58521
a 156-é is ilyen igazi műszer volt, a Panda 2003-as, abban már nem mozog a mutató
Piritu - 1.000.0002014-09-11 22:12:31 // 58520
A Spideré is ilyen. (Sokan meg pont ezt nem értik. Mármint hogy minek mászkál ide-oda, tuti rossz. - nehéz az emberek kedvére tenni)
Piritu - 1.000.0002014-09-11 22:10:07 // 58519
Nincs hűtővized, a többi már elképzelhető...
(tudom)
(tudom)
dev1662014-09-11 22:08:01 // 58518
:(( drukkolunk, h csak a kisebbik rossz legyen.
Én is érdekes megfigyelést tettem ezzel kapcsolatban. A vízhőfok visszajelzése a JTD-kben félrevezető. A régimódi műszerek pontosan visszajelzik a víz hőmérsékletét, így hosszú úton szépen visszahűl a motor 85 fokra, városban, vagy hosszú alapjáratás után simán elszáll 97-ig, míg be nem indul a ventill 1-esen. Ez a jelenség egy oldschool gépben, mint pl. a 164-esen jól látható a belső műszeren, az újabb autók elektronikusan vezérelt műszerei viszont csalnak, mert úgy áll 90-en a mutató, mint a cövek, miközben a FES/MES szerint több mint +-7 fok hőingás is simán előfordulhat normál, meleg üzem közben.
Ugyanez az oka annak, h sokkal nehezebb észrevenni a termosztát problémákat is az új autókban, mert a belső műszer elfedi azt a tényt, h a motor melegedés közben néha bizony durván visszahűl, ha haldoklik a termosztát. A FES/MES-ben viszont jól látszik, ha gond van vele.
Én is érdekes megfigyelést tettem ezzel kapcsolatban. A vízhőfok visszajelzése a JTD-kben félrevezető. A régimódi műszerek pontosan visszajelzik a víz hőmérsékletét, így hosszú úton szépen visszahűl a motor 85 fokra, városban, vagy hosszú alapjáratás után simán elszáll 97-ig, míg be nem indul a ventill 1-esen. Ez a jelenség egy oldschool gépben, mint pl. a 164-esen jól látható a belső műszeren, az újabb autók elektronikusan vezérelt műszerei viszont csalnak, mert úgy áll 90-en a mutató, mint a cövek, miközben a FES/MES szerint több mint +-7 fok hőingás is simán előfordulhat normál, meleg üzem közben.
Ugyanez az oka annak, h sokkal nehezebb észrevenni a termosztát problémákat is az új autókban, mert a belső műszer elfedi azt a tényt, h a motor melegedés közben néha bizony durván visszahűl, ha haldoklik a termosztát. A FES/MES-ben viszont jól látszik, ha gond van vele.
tdemeter2014-09-11 22:05:36 // 58517
Es utana mi tortenik?
1.9em van
1.9em van
Piritu - 1.000.0002014-09-11 21:58:10 // 58516
Akkor ne vegyél 2.0-t. Itt az egr hűtő fedele reped el spontán. Esély sincs, pár mp elég...