Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2014-10-16 22:56:59 // 60140
neemrossz ötlet, csak Erhard miatt pár havonta újat kéne kitalálni :D
Haddel2014-10-16 22:12:31 // 60139
Azon gondolkodtam, be kéne vezetni valami beavatási szertartást,az új Cartársaknak :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-16 22:04:04 // 60138
rendesek vagytok :)
Piritu - 1.000.0002014-10-16 21:46:57 // 60137
Cartárs! Nem fogunk századszor is leírni mindent! Olvass vissza a topikban vagy használd a keresőt! :-DDD
Liquid2014-10-16 21:30:30 // 60136
hú sokmindenre :) Ne forgasd 1450 fölé.
Chianti2014-10-16 21:23:29 // 60134
Tényleg hülye kérdés volt... nem olvastam elég figyelmesen... :o)
Chianti2014-10-16 21:20:42 // 60133
Gratula! Bár hülye kérdés (válasz borítékolva), azért felteszem... Maradtál a sötét (dejzel) oldalon, vagy ezúttal átálltál a (benyás) lázadókhoz? :o)
droberto2014-10-16 21:17:04 // 60132
E4 emisszó korlátozó berendezések. Nemvárosiautó. Néha jólhajcsadmeg. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-16 21:02:54 // 60131
köszi...tudtok segíteni? típushibák? mire kell oda figyelni?
Piritu - 1.000.0002014-10-16 20:56:49 // 60130
Üdv újra a klubban! :-))
Giuntini2014-10-16 20:50:05 // 60128
Nem lehet 59 nélkül élni! SW?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-16 20:30:59 // 60127
semmi extra :) csak egy 1.9-es grafit, jól felszerelt ...
Shadin2014-10-16 20:08:58 // 60125
Az első fele nálam is így van, tehát normális :-D Fogy a vákuum...
Az, hogy a kuplungnak mi köze hozzá azon kívül, hogy egy kulacsból isznak, nem tudom.
David | Centocinquantanove2014-10-16 19:55:47 // 60124
Szerintem teljesen jól csinálod, én is így szoktam.
Ha felengeded 60-ig városon belül és nem kell lassítani vagy megállni (zebra, lámpa, forgalom, stb. miatt) akkor mehet a 4., nem lesz tőle baja.
Tozo2014-10-16 19:28:35 // 60122
Sziasztok,
van vkinek ötlete, hogy mi okozhatja a következő hibajelenséget?
Többszöri fékezést követően a fékpedál felkeményedik, pár másodperc múlva megint minden ok. Ha benyomom a kuplungot azonnal kőkeménnyé válik a fék, kuplungot kiengedve megint ok?!
Találkozott már vki ikyen hibával?
Előre is köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-16 19:11:56 // 60121
áhh addig beszéltek itt már minden márkáról, hogy megint vettem egy 59-et :) meg lesz egy GT is az asszonynak ha minden igaz :D
Vermacy2014-10-16 19:05:58 // 60120
Én a benzinesnél is ezt tapasztalom. Kivéve az Opelnél. Annak FOS mindegy, mert ígyisúgyis FOS
Piritu - 1.000.0002014-10-16 18:41:43 // 60119
A világ olajkészletét már elpöfögték a V8-asokkal a Föld túlsó felén :-(
Pár éve volt botrány németben, mert felmerült, hogy x LE felett ne lehessen autót forgalomba hozni. Valahol 150-160 LE körüli értékről volt szó. Ha a készletekkel való takarékosságot komolyan vennénk ilyenekben kell gondolkodni.

A benzin és a gázolaj egyszerre keletkezik a kőolajból. Ha csak dieselek lennének az a sok benzin a nyakunkon maradna.
Jupiter1552014-10-16 18:21:16 // 60118
Sziasztok!

Olvasgatom, hogy ki hol vált fel. Én 3000 környékén, és a városban legszívesebben 3.-ban közlekedek (50-es tempó mellett), 2000 fordulat környékén, mert úgy érzem, hogy itt még nem erőlködik (mint ha 4.-ben mennék, alacsonyabb fordulaton), viszont meg is indul visszaváltás nékül, ha a helyzet úgy hozza :)

Még csak egy hete az enyém az autó, sosem vezettem előtte dízelt, szóval, lehet, hogy még mindig benzinesen vezetek? :) Rosszul csinálom? A dízelt másként kellene vezetni?

A használati útmutató szerint az elektromos üléssel felszerelt modelleknél be lehet állítani, hogy a jobb külső tükör parkolóállásba álljon. Ezt a funkciót elő lehet csalogatni valahogy elektromos ülés nélkül is? (Az elektromos ülés csak a "programozáshoz" kell)
Piritu - 1.000.0002014-10-16 17:53:48 // 60117
Tapasztalatom szerint a prémium nyállal halkabb lesz a diesel. Lassabb az égés, nem annyira kopogós.
Piritu - 1.000.0002014-10-16 17:52:50 // 60116
A méret nem zavar. Bizonyíték erre a Spider a maga 110 (!!) literes csomagtartójával :-))
De ettől még kicsi. Sokan azért adták el, mert nem fért bele a család.
Piritu - 1.000.0002014-10-16 17:51:07 // 60115
Tudom, de azzal se sokra megyek, én egy ALFÁ-t szeretnék venni nem Fiatot :-((
Piritu - 1.000.0002014-10-16 17:49:56 // 60114
Összeszerelésről csak a sajátomról tudok nyilatkozni, amibe még a gyári fóliás állapotában ültem bele. Először az ülésben kezdett nyöszörögni a magasság állító (SKRISZ-ében is), aztán szívócső, aztán a váltókar kezdett zörögni 4-6-ban (megcsinálták, de később visszajött, már lesz@rom), aztán a bal hátsó ajtó burkolata, mert Giovanni egy kárpitpatentet elgörbített benne az összerakásnál (hiába cseréltem a zaj marad, mert valószínűleg deformálódott valami). A műszerfal nem fut egyik oldalon se az ajtóhoz, a rés a két oldalon nem egyforma :-((
.......................2014-10-16 17:26:07 // 60113
A diesel 30% jobb hatásfokú mint a benzines,
Ez kíméli az olajkészletet ergo később fogy el a világ olajkészlete
Vermacy2014-10-16 17:17:00 // 60112
Ezt nem kétlem, sőt! Azonban pont azért vannak a gyűrődési zónák, hogy túléljünk. Legjobb példa erre a Smart! Betonkemény utascella, csak az ütközés erejétől a belső szerveid robbannak szét...

Mindezekért szeretem, ha van orra és hátsója egy verdának (A Puntót meg azért, mert Cabrió :o)) és ilyennel szeretek főúton közlekedni!
Giuntini2014-10-16 17:14:32 // 60111
A biztonságos közlekedésről annyit, hogy a mai autók jobban törnek az energia elnyelő zónák miatt. Kisebb koccanásoknál régen az autókon alig látszódott valami, most meg százezrekbe kerül. Én nem azt mondtam, hogy nincs fejlődés, hanem annyit, hogy a motorok terén a dízelek elvesztették megbízhatóságukat, és igénytelenségüket. Amit ma ráköltünk kettőstömegűekre, szívósorra és egyebekre 150-200ezer kilométer környékén, abból bőven tudtuk volna tankolni a régi dízeleket. A Croma td első komolyabb javítása kuplungcsere volt 400 ezer kilométernél. 450ezerrel adtam el, és hiszem, hogy azzal a motorral, mindig rendesen karbantartva 800ezer kilométert el lehetett menni. A Mareával 300ezret mentem, és a motorra rá sem kellett nézni. Sajnos, ma az autógyártók beépítik az alkatrészekbe az avultatást. Ez vonatkozik minden ország gyártmányaira.
Vermacy2014-10-16 16:53:53 // 60110
"Sajnos" ez van raktáron, de nem gyorsulás volt, hanem 70-nél kifordult mögém a főútra és mivel dobott a Bömös egy korompamacsot (beterítette fél Alaszkát) így dobtam egy 3-ikat és ráléptem Én is...
Vermacy2014-10-16 16:51:48 // 60109
Miután nem tudott utána már nem volt más szempont ;-) Feltétlenül fontos volt az erőfitogtatás, mivel az éppen aktuális Gyárigazgató taposta a Bömöst... >:-)
Vermacy2014-10-16 16:49:28 // 60108
Utoljára 9 milla volt listaáron a 2.0 JtdM
gecsa2014-10-16 15:37:46 // 60107
a "jól megy" eléggé relatív fogalom.. :D én pla a mostanira sem mondom azt, hogy jól megy..
mex862014-10-16 15:22:41 // 60106
gyorsuläsra tudnék néhäny alkalmasabb tipust mondani mint egy ólomnehéz 1.9es 159 :D
akär alfa palettäbol is, nemigen kéne sokat gondolkodni :DD
gecsa2014-10-16 15:09:57 // 60105
na ja, meg az eszetlen sebességi fokozatszám növelés..
gecsa2014-10-16 15:08:34 // 60104
ha csak gyorsulási versenyre kell, akkor sanszos, hogy nem.. :D
Liquid2014-10-16 15:07:58 // 60103
így van, az elfuserált fogyasztásmérés illetve az arra épülő törvények miatt kellenek a szarrá bonyolított turbós fűnyírómotorok
Giuntini2014-10-16 15:05:14 // 60102
Létezik, de az csak rajtad múlik. Viszont ami céges, azt ütik vágják.
mex862014-10-16 14:47:55 // 60101
nem gondolod hogy van esetleg más egyéb szempont is mint az hogy állva tud hagyni-e vagy sem?
gecsa2014-10-16 14:27:57 // 60100
A 2.0 V6 TB, és a 3.0 V6 közel azonos teljesítménnyel, és közel azonos fogyasztással is rendelkeznek. A downsizing inkább a környezetvédelmi és egyéb előírások miatt született meg, a kisebb turbós motor simán beszippant annyit, mint a nagyobb szívó társai.
.......................2014-10-16 14:27:57 // 60099
Mire gondoltàl 9 milla-èrt
Vermacy2014-10-16 14:17:55 // 60097
Márakinek. Sztem, hogy egy 525d nem tud állva hagyni az azt jelenti, hogy nem ér egy fikarcnyival sem többet, nemhogy 9 milla helyett 15...
Vermacy2014-10-16 14:07:57 // 60096
Hol a fogyasztási fejlődés? Természetesen a súlykülönbségre "megy" el, ami viszont biztonságosabbá teszi a közlekedést és az eseteges törést.

Mivel látok egy-két menedzsert az ingyen üzemanyagon nyélgázon közlekedni mindenhol a másfél tonnával (és a felett) ezért kerestem EGY EMBERES BEJÁRÁSRA! HA meg kell halnom egy ilyen miatt, akkor dögöljön meg Ő is, mert a fizikát nem tudja átverni!
Egyébként nem lenne szükségem ekkora és/vagy ilyen autóra, ettől függetlenül tetszik. :o)
.......................2014-10-16 14:06:40 // 60095
De az ötös bömös 50 % -al többet is èr
Vermacy2014-10-16 13:59:47 // 60094
Nézzetek meg egy 2005-ös C-s Mercit :o) Sztem hányás ránézésre, de tapintásra elfogadható. Mégis kva drága, mert jó a marketingje. Ezzel szemben áldottam magam, hogy megnéztem a 159-est, mert két nagyságrenddel minőségibb a beltere! IS...
Vermacy2014-10-16 13:57:04 // 60093
Sztem az olaszon is érezhető a prémium és normál üzemanyag közötti különbség. Tegnap toltam tele a kis cabriót Evo Neoval és sztem csendesebb lett...
Vermacy2014-10-16 13:52:59 // 60092
NE aggódj! Az 5-ös Bömös sem nagyobb, cserébe ~50%-al drágább...
Vermacy2014-10-16 13:52:09 // 60091
1,4 TSi Octavia Mór-BP-Mór 14 liter átlag. Céges, pull car.
1,9 Mjet 16V 159 Mór-Mannheim-Mór 6,5 liter átlag. Saját, céges úton.

Felhasználó függő, de a TSi-vel nem értünk volna ki egy tankkal 1000 km-re.

Továbbá 140 lovas Tdi Tiguan 9,8 liter!!! átlagban Csehországba oda-vissza úgy, hogy Én vezettem és Én nem nyomom. F.O.S, gyenge motor és 4x4. Azért a 10 literes átlag így is elképesztően kúúúrva sok!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak