Fórum >> Típusok >> 159

MatthewGT2014-11-20 10:18:45 // 61655
Igen...mint utólag kiderül! Viszont a Bánréve is Brerát elvitték...:S
Hege2014-11-20 09:23:48 // 61654
Írtam neked, hogy a menübe nézd meg. Szerintem ki van kapcsolva.
.......................2014-11-20 09:08:19 // 61653
Végül is abban is van hőmérő
MatthewGT2014-11-20 08:53:03 // 61652
Meg lett a 2.0JTDm végzetes (P242A hibakódú) hőmérséklet jeladó hibája, amiben itt sokan próbáltak segíteni jó pár napon keresztül(ezért is sok köszönet! :))! Végül is MAP volt a hibás így 12e ft-ból rendben van a gépezet! :)
gpek2014-11-19 22:37:45 // 61651
Köszönöm a választ majd vizsgálom a dolgot ha van valami írok.
KLeventeee2014-11-19 21:21:01 // 61650
Helló.
Nekem 1.9 jts-em van,és nekem is azt csinálja hogy az olajszint ingadozik. Ezért is cseréltem le benne egyszer az 5000 km-es olajat, mert amikor cserélve lett rendesen be lett lőve a szint min. és max közé (BC-n maxon volt mindig) de amikor rá néztem a nívóra, a max fölött volt vagy 2 centivel. A legrosszabbra gondoltam, hogy kopott a motor, és a hengerfal-dugattyú között jut le a benzin a karterba és az emeli az olajszintet. De a motorból annyi olaj jött le amennyi korábban bele lett töltve. Második olajcsere alkalmával is min. és max közé lőttem be az olaj szintet rá 200 km-re az olaj majdnem fekete, és maxon van a szint. Egy autószerelő ismerősöm mondta hogy ezekbe a kartergáz szűrő hajlamos egy bizonyos mennyiségű olajat időszakosan "fel venni" majd vissza engedi a karterba.
droberto2014-11-19 18:19:41 // 61649
Nemnekemkészül! :)
Shadin2014-11-19 18:11:40 // 61648
Nagyfékprodzsekt? :-D
Shadin2014-11-19 18:07:04 // 61647
+1
Haddel2014-11-19 17:27:04 // 61646
Úgy rémlik,hogy semmi felirat nem volt rajta,ellenben az újba bele volt nyomva az alfa jel.
GTPeti2014-11-19 16:18:28 // 61645
Milyen gyártmány volt ez a szétrohadt dob? (Azon kívül, hogy gyári.)

Az én 156-om gyárija 12-13-évig húzta és nem nézett ki ilyen rosszul. :(
csocsi2014-11-19 15:14:59 // 61644
Februárban vettem az akksit, remélem nem kell cserélnem.
Hétfőn többet tudok majd.
csocsi2014-11-19 15:13:59 // 61643
Említettem a srácnak ezt a dolgot is.
Remélem megoldódik a cserével, ha nem akkor ..................
droberto2014-11-19 15:12:51 // 61642
Hmm... 2009 után is volt még lefele... :(
droberto2014-11-19 15:11:21 // 61641
Jóval egyszerűbb dob a 2.0-é (tréh anyagból). Gondolom ezen sokat spóroltak. :)
droberto2014-11-19 15:09:50 // 61640
A cső nem rozsdamentes (csak a dob csonkja).
droberto2014-11-19 15:09:06 // 61639
Ez konkrétan Brera dob. Nem csekkoltam, de gondolom ua. mint a 159-en csak dupla véggel.
droberto2014-11-19 15:07:56 // 61638
Attól még rozsdásodhat. Ezekből is van többféle anyagminőség.
Az enyémen is volt rozsda.
yani🍀2014-11-19 13:58:23 // 61637
nekem 5 éves, de a rozsdamentes lemez egyik fele már levált, mert az alatta lévő lemezről a hegesztés lerohadt.
Kapott egy rozsdamentes dobot karbon véggel. Ezzel már többet nem lesz dolgom.Kipufogódob
mex862014-11-19 13:38:07 // 61636
na azért ilyen nem volt
pedig akkor az mär 7éves volt mikor hozzäm került
mex862014-11-19 11:49:46 // 61634
akkor lehet benéztem és csak a csövön volt
rég volt...
majd keresek elö fotokat
valahol a rendszeren volt az fix szal hogy az egész nem savällo volt az holtziher
Giuntini2014-11-19 11:43:11 // 61633
Én is néztem az enyémet, 2007-es azon sem láttam rozsdát.
.......................2014-11-19 11:41:45 // 61632
Ja a Brerán is savállók a dobok
mex862014-11-19 11:41:12 // 61631
nem a 166oson hanem a 159en...
Coyote2014-11-19 11:32:02 // 61630
tényleg? na majd még nézem mert nekem nem rémlik :-D
mex862014-11-19 11:12:44 // 61629
az én 06os 2.4emen emlékeim szerint volt mär rozsda a hätso dobokon
szal nem bizti h mind ugyanolyan
droberto2014-11-19 11:08:30 // 61628
Előrehaladásom:



Fogadtam egy profit :)
droberto2014-11-19 10:45:08 // 61627
Szolgálati közlemény:
A 2.4-es hátsó dob (+ a csonkjai) valami jobbféle rozsdamentes anyagból vannak. Míg az 1.9 valamiféle galvanizált. (Az utóbbi mágnesezhető.)


Ja, és gyárilag a dobok alját és hátulját feketére alvázvédőzik, hogy ne világítson ki a verda alól.
droberto2014-11-19 10:34:01 // 61626
A Hi-nál van ott még egy.
Risztó, tetőablak lehet talán...
gpek2014-11-19 10:16:58 // 61625
Oh köszi, az nem kell :)
pettinke2014-11-19 10:16:15 // 61624
ha van gyári riasztó, akkor a csillárban van a két beltéri érzékelő, azé lesz a "fölös" mazzag.
gpek2014-11-19 09:54:42 // 61623
Kiszedtem a csillárt elöl (nem ott volt a baj) Na de van egy fehér csati, amit sehova nem lehet bedugni, az mi? 2 dugó van a lámpa panelbe egy fekete és egy fehér, és van még egy fehér ami kallódik a mennyezeti kárpit fölött. Van 5let? Tempomat dugót is megkeresem, mert úgy néz ki lesz egy karom.
Liquid2014-11-19 09:46:38 // 61622
bár órákig nem tudok gyorsan menni :)
de meg szoktam kergetni
Liquid2014-11-19 09:46:04 // 61621
nagyobb részt pályán mászkálok.
.......................2014-11-19 09:41:25 // 61620
Szoktad autópályán használni?
nekem kifejezetten jót tett,hogy 180 al hajtottam órákig
Dücslandban
Csabi2014-11-19 08:49:22 // 61619
én is ezt mondom...csak hogy találod meg mi az? lehet akku, izzító, kontakt-hiba, önindító, de tudok olyanról, h volt aki leszedette a hengerfejet, mert a szelepei el voltak rakodva koksszal és nem zártak már tömören...ergo csökkent a kompresszió a hengerben/ekben...
volt akinek az injektor csere segített...szóval nem olyan egyszerű, diagolni nem lehet...
droberto2014-11-19 07:36:48 // 61618
Nocsak-nocsak... nem is mondtad. Gratula. :)
Majd csekkolom én is. Erhard, ha beválik, szerintem berendelheted a az önindító szénkeféket. :)
droberto2014-11-19 07:35:19 // 61617
Vizuális típus vagyok, lerajzolnád? :)
droberto2014-11-19 07:34:38 // 61616
Pont tőletek hazafele hajnal egykor rágcsálta békésen a füvet egy bambika. :) Megijedtem rendesen, pont erre gondoltam. Satuztam én is egyből.
Egy hónapja meg egy kifejlett szarvasbika gombázott el egy kisautót. Az autós továbbment, gyanítom sokkot kapott. Én is átszellemültem. Az agancsos el sem esett, csak bicegett kicsit. Majd 2 s múlva ugrott vagy egy 3m-eset vissza az erdőbe. Az állat keresztbe kis hijján átérte a 6-os utat.
Liquid2014-11-18 23:42:47 // 61615
max. magamnak veszek prémium üzemanyagot (valami rendes bort/sört/páleszt) :D
Liquid2014-11-18 23:41:39 // 61614
tavaj, meg azelőtt nem volt gondom, pedig akkor is volt tél és ugyanígy tankoltam, valami zavar van...
Giuntini2014-11-18 22:44:36 // 61613
Milyen árban?
Csabi2014-11-18 22:06:45 // 61612
Egyébként, jó hogy írtad..páran szívnak ezzel, 1,9ek körül is....köszi. Majd karácsonyra kérek egy önindítót :P
Csabi2014-11-18 21:56:01 // 61611
No igen a listán az is ott van/volt...és nem kis szerepe van az indulásban..:) a felújítás után gondolom nem volt jelentős változás a "tekerés" gyorsaságában, vagy igen?
Norby2014-11-18 21:52:42 // 61610
Nekem az 40-50fokos vízzel való indulási problémám az önindítóban lakozott. Szénkefe csere és láss csodát. Azóta semmi gond. Előttem meg sokszor 3-4x kellett indítózni, ha már melegedett a víz.
De hidegen sem indult szépen. Az is megoldódott.

Én sem gondoltam volna, hogy köze van az önindítónak hozzá, de az volt a probléma.
Csabi2014-11-18 21:48:53 // 61609
fene tudja....én már úgy vagyok vele, h nem nyomozom....prémiumot tankolok mindig aztán kész..
Csabi2014-11-18 21:35:08 // 61607
nincs EGR-em, lemezelve, kiírva...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-18 21:29:49 // 61606
lehúzott EGR-rel is csinálja?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak