Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-27 15:03:57 // 68905
Csak a tutelanak... Meg a totlnak, a meguinnak, mannolnak stb, stb :-)
GTPeti2015-06-27 14:05:47 // 68904
Ha gondolod, vess egy pillantást a blogomra. Ha jól emlékszem a GTV-nél írtam a GL4/GL5 dilemmáról. A nem megfelelő egy kényesebb váltónál bizony tönkreteheti a szinkrongyűrűket. Az összeset.
dev1662015-06-27 13:54:54 // 68903
Az M32-es váltóba más GM típusoknál simán engedik a 75W-90-et beletenni. Csak a Tutela-nak van 75W-85-ös váltóolaja, így gyanítom, hogy üzleti érdekek, mintsem műszaki okok miatt kell bele 75W-85. Ettől függetlenül én is 75W-85-öt teszek az F40-es GM váltómba. Bármelyikhez is tervezték ezeket váltókat (ha valaki tudja, szóljon), kizártnak tartom, hogy akár hosszú távon is kárt tegyen bennük ez az igen kicsi viszkozitásbeli eltérés.
Az más kérdés, hogy a sárga váltóolaj nem feltétlenül 75W-90. pl a 80W-90 Epyx is sárga, de ennél sokkal sűrűbb váltóolajok is lehetnek sárgák.
Mivel tiszta olajat engedtetek le, szerintem nem kopott a váltód belseje. Akkor szürke, zavaros lötyi folyna ki. Vagy régebben megkopott és egyszer cserélték azóta.
Az más kérdés, hogy a sárga váltóolaj nem feltétlenül 75W-90. pl a 80W-90 Epyx is sárga, de ennél sokkal sűrűbb váltóolajok is lehetnek sárgák.
Mivel tiszta olajat engedtetek le, szerintem nem kopott a váltód belseje. Akkor szürke, zavaros lötyi folyna ki. Vagy régebben megkopott és egyszer cserélték azóta.
Greentimus2015-06-27 13:34:05 // 68902
Utoljára beírok a váltó hibám miatt, hátha lesz egy kósza tipp, ötlet a múltkori ötleteken felül.
M32-es váltó van az autóban.
Hibajelenség:
Hidegen teljesen jól lehet kapcsolgatni a váltóban a sebességeket, de 20-30 perc elteltével el kezd szorulni a váltókar és nehezen lehet betenni majd kivenni sebességből a váltót. Ez minden fokozatra igaz és csak melegen. Talán 5-ösben és 6-osban, illetve rükiben kicsit enyhébb a szorulás. Miután áll a kocsi és kihűl a váltó, megint jó egy darabig. Sárga 75W90-es olaj volt benne, amit lecseréltünk. Kosz, szennyeződés nem volt az olajban. Piros 75W85-öt tettünk bele, ami belevaló. Lehet a rossz olaj tett kárt a váltóban... Fene tudja mióta volt benne olyan olaj.
Eddig 3 szerelő nézte meg az autót és telefonon is konzultáltam már pár szerelővel, de senki nem tudja mi lehet a gond. Nyilván szét kell szedni és megnézni.
Gondoltunk arra, hogy a sárga olaj miatt a szennyeződések bent lerakódtak és azért szorul. Viszont teszt jelleggel kb. 40 km-t ment vele a szerelőnk, de semmit nem javult.
Bowden már volt cserélve, az teljesen jó volt igazából, váltókarnál a kulissza is pöpec. Egyértelműen a váltó belsejében van a hiba. A nyeles tengely - ami típushiba- nem áll fent, az más hibajelenségeket produkálna.
A tengelykapcsolót (lehet nem így hívják- ez felel a tengely mozgatásáért a váltásnál) kicseréltünk a nálunk lévő nyeles tengely hibás donor váltóban lévőre, de nem lett jobb a helyzet.
Szinkrongyűrűt a szerelők azért zárják ki, mert egyszerre nemigen szokott minden fokozat szétkopni. Max megint az olaj jöhet előtérbe és lehet az koptatta el az összes fokozatot. Ja és ami lényeges: leállított motorral is még melegen rossz a váltás, nem csak járó motorral.
Ez az egész egy X-akta...
Van most 2 váltó: az enyém aminek ki tudja mi a baja, de a nyeles tengely jó+ egy nyeles tengely hibás, amúgy kitűnő váltó-> ezekből lehetne esetleg egy működőt összerakni VAGY bontott váltó 150-ért...
Van még ötlet?
(A kuplung teljesen jó amúgy, 40 ezer km-rel ezelőtt volt cserélve. )
Ui.: Köszönöm az ötleteket a csomagtartó világítás hibámra, jelzek, hogy végül melyik oldotta meg a problémát.
M32-es váltó van az autóban.
Hibajelenség:
Hidegen teljesen jól lehet kapcsolgatni a váltóban a sebességeket, de 20-30 perc elteltével el kezd szorulni a váltókar és nehezen lehet betenni majd kivenni sebességből a váltót. Ez minden fokozatra igaz és csak melegen. Talán 5-ösben és 6-osban, illetve rükiben kicsit enyhébb a szorulás. Miután áll a kocsi és kihűl a váltó, megint jó egy darabig. Sárga 75W90-es olaj volt benne, amit lecseréltünk. Kosz, szennyeződés nem volt az olajban. Piros 75W85-öt tettünk bele, ami belevaló. Lehet a rossz olaj tett kárt a váltóban... Fene tudja mióta volt benne olyan olaj.
Eddig 3 szerelő nézte meg az autót és telefonon is konzultáltam már pár szerelővel, de senki nem tudja mi lehet a gond. Nyilván szét kell szedni és megnézni.
Gondoltunk arra, hogy a sárga olaj miatt a szennyeződések bent lerakódtak és azért szorul. Viszont teszt jelleggel kb. 40 km-t ment vele a szerelőnk, de semmit nem javult.
Bowden már volt cserélve, az teljesen jó volt igazából, váltókarnál a kulissza is pöpec. Egyértelműen a váltó belsejében van a hiba. A nyeles tengely - ami típushiba- nem áll fent, az más hibajelenségeket produkálna.
A tengelykapcsolót (lehet nem így hívják- ez felel a tengely mozgatásáért a váltásnál) kicseréltünk a nálunk lévő nyeles tengely hibás donor váltóban lévőre, de nem lett jobb a helyzet.
Szinkrongyűrűt a szerelők azért zárják ki, mert egyszerre nemigen szokott minden fokozat szétkopni. Max megint az olaj jöhet előtérbe és lehet az koptatta el az összes fokozatot. Ja és ami lényeges: leállított motorral is még melegen rossz a váltás, nem csak járó motorral.
Ez az egész egy X-akta...
Van most 2 váltó: az enyém aminek ki tudja mi a baja, de a nyeles tengely jó+ egy nyeles tengely hibás, amúgy kitűnő váltó-> ezekből lehetne esetleg egy működőt összerakni VAGY bontott váltó 150-ért...
Van még ötlet?
(A kuplung teljesen jó amúgy, 40 ezer km-rel ezelőtt volt cserélve. )
Ui.: Köszönöm az ötleteket a csomagtartó világítás hibámra, jelzek, hogy végül melyik oldotta meg a problémát.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-27 12:49:37 // 68901
Összegzés a TBi-ről.
Pár heti használat után azt kell mondjam, hogy nem egy rossz konstrukció ez az 1.8TBi, igaz elég kevés méter van az autóban ezért nem tudok mondani nagyon hibákat róla (gondolom biztos van, volt, lesz), a dejzeles mivolta talán a nyomatékban rejlik igaz nem akkora, mint egy dejzelé, de hasonlóan megy csak nagyobb tartományban mozog turbólyuk nélkül, amin változtathattak volna a fogyasztás érdekében 5-ben, 6-ban hosszabb áttétellel kevesebbet pörögne, így kevesebbet is fogyasztana, prémium üzemanyaggal nekem 10L-et eszik vegyesben az autó nem papás tempóban, ha nem dinamikusan vezetve. Miben jobb, mint egy dejzel? Talán kevesebb a hibalehtőség mivel nincs DPF, EGR, magasnyomású, elkopó injektor, viszont van benne kettőstömegű, trafó, 2 lambdaszonda is (dejzelben van 1db + oxigén szenzor)... Kettőstömegűnek nincs klattyanó hangja, mint ami az összes dejzenél hallható szerintem a kisebb nyomatéknak köszönhetően, már-már zavaró kísérteties csend ahogy megy...
Még mindig azt mondom, hogy a 2,4 eur3-mal majdnem ugyan azt a menetteljesítményt nyújtja, mint az 1.8TBi és kevesebb fogyasztással, kár hogy így elk"rják a dejzeleket ezzel az eu normával így viszont tényleg elgondolkodtató az a plusz 1,5-2L-es fogyasztás többlet tényleg számít e annyira, hogy az ember nyugodtan aludjon, vagy pucolgassa, az EGR-t, cserélje a szívósort, nézegesse a pillanatnyi fogyit mikor pucol a regen... a TBi igazi ellenfele egy kevés méteres dejzel amiből ki van iktatva az EU4, különben szerintem nagyjából egy árra jönnek ki a végén a fenntartási költségek a két típus között...
Ezen okoknál fogva és mivel lecsökkent az éves km limitem 20e km-re úgy döntöttem maradok a TBi mellett...majd meglátjuk 3-4 év múlva mit dob piacra a Julis milyen lesz egy V6-os dejzel vagy meddig bírja a duplaturbós TBi...legalább lesz normális motorválaszték, nem úgy, mint az 59-nél ahol elég sokáig csak kényszerűségből lehetett választani.
Pár heti használat után azt kell mondjam, hogy nem egy rossz konstrukció ez az 1.8TBi, igaz elég kevés méter van az autóban ezért nem tudok mondani nagyon hibákat róla (gondolom biztos van, volt, lesz), a dejzeles mivolta talán a nyomatékban rejlik igaz nem akkora, mint egy dejzelé, de hasonlóan megy csak nagyobb tartományban mozog turbólyuk nélkül, amin változtathattak volna a fogyasztás érdekében 5-ben, 6-ban hosszabb áttétellel kevesebbet pörögne, így kevesebbet is fogyasztana, prémium üzemanyaggal nekem 10L-et eszik vegyesben az autó nem papás tempóban, ha nem dinamikusan vezetve. Miben jobb, mint egy dejzel? Talán kevesebb a hibalehtőség mivel nincs DPF, EGR, magasnyomású, elkopó injektor, viszont van benne kettőstömegű, trafó, 2 lambdaszonda is (dejzelben van 1db + oxigén szenzor)... Kettőstömegűnek nincs klattyanó hangja, mint ami az összes dejzenél hallható szerintem a kisebb nyomatéknak köszönhetően, már-már zavaró kísérteties csend ahogy megy...
Még mindig azt mondom, hogy a 2,4 eur3-mal majdnem ugyan azt a menetteljesítményt nyújtja, mint az 1.8TBi és kevesebb fogyasztással, kár hogy így elk"rják a dejzeleket ezzel az eu normával így viszont tényleg elgondolkodtató az a plusz 1,5-2L-es fogyasztás többlet tényleg számít e annyira, hogy az ember nyugodtan aludjon, vagy pucolgassa, az EGR-t, cserélje a szívósort, nézegesse a pillanatnyi fogyit mikor pucol a regen... a TBi igazi ellenfele egy kevés méteres dejzel amiből ki van iktatva az EU4, különben szerintem nagyjából egy árra jönnek ki a végén a fenntartási költségek a két típus között...
Ezen okoknál fogva és mivel lecsökkent az éves km limitem 20e km-re úgy döntöttem maradok a TBi mellett...majd meglátjuk 3-4 év múlva mit dob piacra a Julis milyen lesz egy V6-os dejzel vagy meddig bírja a duplaturbós TBi...legalább lesz normális motorválaszték, nem úgy, mint az 59-nél ahol elég sokáig csak kényszerűségből lehetett választani.
Shadin2015-06-27 12:05:17 // 68900
OFF
A Dacia Sombréróban a fejegység A2DP-n OTA játszik a telefonról Spotify-t meg YouTube-ot :-( FCK
ON
A Dacia Sombréróban a fejegység A2DP-n OTA játszik a telefonról Spotify-t meg YouTube-ot :-( FCK
ON
Piritu - 1.000.0002015-06-27 09:32:02 // 68899
Szénkefét nem cserélték ki? Én kicseréltettem volna.
(A gyártunk szénkefés motorokat is. Néha látszólag indok nélkül megszorultnak a szénkefék a motorokban és nem mentek. Aztán megint, aztán megint nem. A végén kiderült, hogy bizonyos időjárási körülmények között (meleg, pára, stb.) egyszerűen "megdagad" a szénkefe.)
(A gyártunk szénkefés motorokat is. Néha látszólag indok nélkül megszorultnak a szénkefék a motorokban és nem mentek. Aztán megint, aztán megint nem. A végén kiderült, hogy bizonyos időjárási körülmények között (meleg, pára, stb.) egyszerűen "megdagad" a szénkefe.)
Pityukoma2015-06-26 23:22:51 // 68898
Erre kíváncsi leszek. Nagyon egy szemét szívatós hiba :-(
Lexlutor2015-06-26 21:15:41 // 68897
Tegnap megjárta a szerelőt a kocsim az indítási probléma miatt.
Szétszedték az önindítót de nem találtak semmit. Azt mondták újszerű a belseje. Bezsírozták kiporolták és összerakták. Hibakódot is olvastak, de semmi hiba. Szerelőnél mindig pöccre indult. Semmit nem találtak.
Be lett húzva egy szál kábel az önindítóra, egy led visszajelzővel a motorháztetőhöz.
Így ha megint nem indítózik , akkor látom hogy megy-e rá áram. Illetve ezzel a szállal be is tudom indítani a kocsit ha nem indul.
Várom újra a hibát hogy lássam mi van. Utoljára kedden csinálta azóta nem. Így talán kiderül hogy relé vagy más probléma van-e. Meglátjuk...
Dömpi (il dottore)2015-06-26 19:57:57 // 68896
csomagtér zár mikrokapcsoló...nem javítható, komplett zárcsere csak
zárcsere után ha nem akarod újra a mikrokapcsoló halálát, cseréld az izzókat LED-re
zárcsere után ha nem akarod újra a mikrokapcsoló halálát, cseréld az izzókat LED-re
.......................2015-06-26 19:05:17 // 68895
lehet a 8V jtdm még nem nyafog ha ledugózod
az végleges megoldás lenne
az végleges megoldás lenne
GTPeti2015-06-26 18:54:13 // 68894
Pontosan arra a szárra gondolok.
"és q@va drága" Persze. Végülis, ha 2 euróból kell legyártani a cuccot, amit utána legalább 150-ért árulnak, akkor tényleg drága. Viszont ha a milliós darabszámokra gondolunk, akkor egy nyavajás harmonika egyáltalán nem lenne megoldhatatlan. Ennek a vacaknak EL KELL romlania. De utálom az ilyent...
"és q@va drága" Persze. Végülis, ha 2 euróból kell legyártani a cuccot, amit utána legalább 150-ért árulnak, akkor tényleg drága. Viszont ha a milliós darabszámokra gondolunk, akkor egy nyavajás harmonika egyáltalán nem lenne megoldhatatlan. Ennek a vacaknak EL KELL romlania. De utálom az ilyent...
.......................2015-06-26 18:47:07 // 68893
milyen tengelynek?
az a szelep szára
a hengerfejben is érintkezik a kipufogó gázzal
ott sem szorul meg a szelepvezetöben
van olyan vegyipari alkalmazású szelep aminek a szelepszárra van egy saválló harmonika hegesztve,így fémtömör zárásu a szelepszár ,magyarul semmi nem tud kijutni mellette
de azt mérgezö anyagokra használják
és q@va drága
az a szelep szára
a hengerfejben is érintkezik a kipufogó gázzal
ott sem szorul meg a szelepvezetöben
van olyan vegyipari alkalmazású szelep aminek a szelepszárra van egy saválló harmonika hegesztve,így fémtömör zárásu a szelepszár ,magyarul semmi nem tud kijutni mellette
de azt mérgezö anyagokra használják
és q@va drága
GTPeti2015-06-26 18:36:05 // 68892
Kiváló konstrukció. Technikai zsákutca. A tengelynek nem lenne szabad közvetlenül korommal, ill. kipufogógázzal érintkeznie. Részemről: Ledugóz, kiír...
Nivan842015-06-26 15:57:19 // 68891
köszönöm szépen, majd beszélek a szerelővel.
.......................2015-06-26 15:41:25 // 68890
valszeg ki kellene mosni gázolajban,
és szárazon vagy egy két csepp motorolajjal kenve összerakni
nekem is így lett jó
és szárazon vagy egy két csepp motorolajjal kenve összerakni
nekem is így lett jó
Nivan842015-06-26 15:23:17 // 68889
Most elvittem, es kapott 1-2 padlós gyorsítást, visszatért az élet bele, eddig úgy néz ki. /lekopogom.
Szosza, mit kezdjek akkor azzal a rohadt egr szeleppel? 😃
Szosza, mit kezdjek akkor azzal a rohadt egr szeleppel? 😃
.......................2015-06-26 15:07:30 // 68888
Magyarul az LMM-től az elvárthoz képest túl alacsony jelet kapott.
ez igy van
valszeg szorul a vadi új EGR is,
nekem is ilyen volt,mert a szelep tengelyét bekenik zsirral a gyárban ,ami aztán besürüsödik a kipufogó gáz hö hatására,és megszorul
ez igy van
valszeg szorul a vadi új EGR is,
nekem is ilyen volt,mert a szelep tengelyét bekenik zsirral a gyárban ,ami aztán besürüsödik a kipufogó gáz hö hatására,és megszorul
Piritu - 1.000.0002015-06-26 15:02:39 // 68887
Először meg kellene várni, hogy visszajön-e az LMM hibaüzenet. Ha igen, akkor érdemes élőadatot nézni és az alapján dönteni.
Sajnos sokan cserélgetnek vaktában, mert sok pénzt akarnak lehúzni a tulajról vagy a diagnosztikához nem konyítanak.
Itt az Amorén is nem egyszer olvasni kocsikról, amin a tulaj már a fél autót kicserélte(tte) eredmény nélkül.
Sajnos sokan cserélgetnek vaktában, mert sok pénzt akarnak lehúzni a tulajról vagy a diagnosztikához nem konyítanak.
Itt az Amorén is nem egyszer olvasni kocsikról, amin a tulaj már a fél autót kicserélte(tte) eredmény nélkül.
Nivan842015-06-26 14:45:49 // 68886
Mert szerintem se lehet rossz az lmm. A kedves szervizes egyből cserét emlegetett. (A saját szerelőm szabin van).
Piritu - 1.000.0002015-06-26 14:29:58 // 68885
Szerintem egyszerűen azért, mert nem ment át a rendszeren annyi levegő, mint kellett volna. Magyarul az LMM-től az elvárthoz képest túl alacsony jelet kapott.
GTPeti2015-06-26 14:25:20 // 68884
Ja és felszólítanák mindenkit, hogy segítsetek nekem a Művész Urat munkára fogni. :D
Nivan842015-06-26 14:18:24 // 68883
Nekem is jött tegnap a szívritmus zavar. Este haza fele check engine hiba. Reggel vittem is, LMM és DPF... Valszeg nem ment le a regen. Kapott egy fél tank MaxxMotion dieselt, meg bele egy flaska Pro-Tec-es dpf adalékot, és vittem is ki az országútra. Azóta még nem dobta vissza a hibát.
LMM-et amúgy miért dobhatta? 2esben, 3asban egyáltalán nem rángatott eddig az autó, 4esben éreztem 1500as fordulatnál, amikor finomkodtam a gázpedállal. Vadi új EGR szelep van a gépben.
Köszi
LMM-et amúgy miért dobhatta? 2esben, 3asban egyáltalán nem rángatott eddig az autó, 4esben éreztem 1500as fordulatnál, amikor finomkodtam a gázpedállal. Vadi új EGR szelep van a gépben.
Köszi
GTPeti2015-06-26 13:29:28 // 68882
Erhard, lassan kéne már alkotni valamit. Akár még valami EGR-ről szóló kép is beleférne. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 08:52:44 // 68881
4 csavar fogja, csak hülye helyen van :)
SzJanos2015-06-26 08:08:52 // 68880
Akkor az nem az a helyben, 10 perc alatt kiszerelős fajta? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 07:14:22 // 68879
Az az egr hütö fedele, a szelep a blokk mögött lakik
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-26 07:12:41 // 68878
Nem mi? Ez is egy szar konstrukcio... Nyitva marad ezèrt a dödörèszös alapjárat....
Wasco2015-06-26 06:57:32 // 68877
Már volt itt szó róla és ennek alapján jómagam is felújítottat raktam bele. Van aki csak ezzel foglalkozik. Az 1.9-2.4-nek tényleg egyszerű a megoldása, az elektromágneses rész romlik el,a többit tisztítják. Én ott kiszereltem 10 perc alatt, bevittem és visszaszereltem a felújítottat. Ez már egy éve volt, tökéletesen műxik. Postán is kiküldik akinek kell, azért mondom csak, hátha valaki spórolni szeretne (Így 10e Ft. volt nekem). Nem kell félni a szakik akik csinálják Törökszentmiklóson csak ezzel foglalkoznak. Láttam hegyekbe állt náluk a postán küldött EGR, ugye a modern kis benzinesekben is vannak már és hát azok is romlanak. Ha valakinek kell tudok telefonszámot adni tud velük beszélni, és mondom nekem is itt ajánlották a fórumon.
Piritu - 1.000.0002015-06-26 06:52:16 // 68876
Nekem azt mondták, hogy az az egr hűtő fedele. Hogy mi van alatta, azt még nem láttam. Erhard talán megmondja a tutit.
Piritu - 1.000.0002015-06-26 06:50:52 // 68875
Csak a tiedben még a "régi" verzió van, amivel gyakorlatilag mindenkinek meggyűlik a baja.
Zsombor2015-06-26 02:27:30 // 68874
Az enyémben már kellett cserélni. Egy darabig takarítgatták, aztán egy idő után végleg összecsinálta magát. Pierburg a gyári is asszem. Azt vettem. Bárdinál kedvességgel olyan 37K körül volt. Ebből adódóan a teljes ára 70 fölött valamivel.
.......................2015-06-25 23:52:54 // 68873
Rossz helyen nézted,a 50eForit körül van
De nem szokott elromlani
De nem szokott elromlani
SzJanos2015-06-25 23:14:57 // 68872
Közben nézegettem a nem semmi blogodat, az első képen, a nyilazott cucc az EGR szelep?
Piritu - 1.000.0002015-06-25 22:04:57 // 68871
Esetleg Erhardot kérdezd meg :-)
Piritu - 1.000.0002015-06-25 22:04:08 // 68870
SzJanos2015-06-25 22:02:17 // 68869
Ahol néztem, ott a 2.0-hoz tartozó EGR szelep ára 85K-110K-ig terjedt.
Piritu - 1.000.0002015-06-25 21:58:35 // 68868
Máshol van, hűtött és nem csak egy egyszerű elektromágnes nyitja/zárja. Teljesen más konstrukció.
Mit jelent az, hogy horror?
Mit jelent az, hogy horror?
SzJanos2015-06-25 21:55:21 // 68867
Én itthon nem tudom kiolvasni, nincs hozzá semmilyen felszerelésem. Mennyiben más a 2.0 EGR-je? Azt láttam, hogy az ára "horror" kategória.
Piritu - 1.000.0002015-06-25 21:44:57 // 68866
A műszerfal csak akkor jelez, ha vészüzembe is tette a vasat a comp. Tárolt hibaüzenetnek kellene lennie szerintem, mert a mi egr-ünk nem úgy működik, mint az 1,9-2,4 párosé.
SzJanos2015-06-25 21:40:18 // 68865
Nem dobott semmit a műszerfalon.
Pityukoma2015-06-25 21:26:41 // 68864
Szia!
A csomagtér ajtóban lévő lámpa az működik??? Ha igen akkor lehet hogy csak kiégtek az izzók az oldalsó lámpákban. (mindháromnak egyszerre kell működnie) Ha az sem világít akkor nagy valószínűséggel kipurcant a kapcsolód (mint már többünknél). Arra 3 lehetőséged van: 1; veszel egy új v. bontott csomi ajtóban lévő zárszerkezetet. 2; kicseréled benne a mikrokapcsolót (mármint a zárban), mint Drobertó Cartárs (lásd blogját róla) 3; a zárban lévő másik még működő mikrokapcsolóval és egy mini relével kiváltod az elromlott kapcsolót (mint én), majd kicseréled az izzókat LED-re.
Hátsó ajtóban lámpa??? Újat mondasz.
Ez nem lámpa, hanem egy fényvisszaverő öntapadós műanyag lapocska.
Komolyan, kimentem megnézni hogy van-e lámpa. Az enyémben nincs, de az nem azt jelenti hogy másnak nem lehet.
A csomagtér ajtóban lévő lámpa az működik??? Ha igen akkor lehet hogy csak kiégtek az izzók az oldalsó lámpákban. (mindháromnak egyszerre kell működnie) Ha az sem világít akkor nagy valószínűséggel kipurcant a kapcsolód (mint már többünknél). Arra 3 lehetőséged van: 1; veszel egy új v. bontott csomi ajtóban lévő zárszerkezetet. 2; kicseréled benne a mikrokapcsolót (mármint a zárban), mint Drobertó Cartárs (lásd blogját róla) 3; a zárban lévő másik még működő mikrokapcsolóval és egy mini relével kiváltod az elromlott kapcsolót (mint én), majd kicseréled az izzókat LED-re.
Hátsó ajtóban lámpa??? Újat mondasz.
Ez nem lámpa, hanem egy fényvisszaverő öntapadós műanyag lapocska.
Komolyan, kimentem megnézni hogy van-e lámpa. Az enyémben nincs, de az nem azt jelenti hogy másnak nem lehet.
Piritu - 1.000.0002015-06-25 19:43:40 // 68863
A 2.0-nál nem kellene hibaüzenetet kellene dobnia?
SzJanos2015-06-25 19:02:47 // 68862
Igen, erősebb gázadással továbbment, és magasabb fordulaton nem rángatott, aztán ha bemelegedett a motor, akkor el is múlt a rángatás. Mivel sok hasonlót olvastam már itt a fórumon, én is azért gyanakodtam az EGR-re.
.......................2015-06-25 18:15:08 // 68861
szorul az EGR ,
ha nyomsz egy padlót akkor megy rendesen?
ha nyomsz egy padlót akkor megy rendesen?
SzJanos2015-06-25 17:39:41 // 68860
Ma melegebb volt, nem is volt semmi tünetem hazafelé. Egyébként én szinte 60%-ban pályán használom, 30% városon kívül, és a maradék városon belül.
Azt néztem, hogy jellemzően 1500-as fordulat környékén rángatott be 2-es és 3-as fokozatban.
Szívosorral azért nem lehet (remélem tényleg nem) gond, mert most cseréltettem, teljesen új van benne 1 hónapja.
Figyelem majd, hogyan alakul a jelenség, egyenlőre ma nem jelentkezett. Köszönöm a hozzászólóknak.
Azt néztem, hogy jellemzően 1500-as fordulat környékén rángatott be 2-es és 3-as fokozatban.
Szívosorral azért nem lehet (remélem tényleg nem) gond, mert most cseréltettem, teljesen új van benne 1 hónapja.
Figyelem majd, hogyan alakul a jelenség, egyenlőre ma nem jelentkezett. Köszönöm a hozzászólóknak.
David | Centocinquantanove2015-06-25 15:10:51 // 68859
A rángatáson nálam szokott segíteni egy egy hosszabb út, ahol viszonylag nagyobb terhelést kap a motor huzamosabb ideig.
Ha jól meg van hajtva néha néha és jól "kikormolod" az csodákra képes olykor.
Egy Balaton oda vissza és hetekig hónapokig eszébe nem jut rángatni.
Ha jól meg van hajtva néha néha és jól "kikormolod" az csodákra képes olykor.
Egy Balaton oda vissza és hetekig hónapokig eszébe nem jut rángatni.
norbi04092015-06-25 15:02:00 // 68858
Ez van valami hatással az autóra? :) Le kell venni vagy helyben megoldható? :) Van esetleg valakinek blogja róla?
.......................2015-06-25 14:43:29 // 68857
takarítás is ok lenne,ha nem lenne q**va nagy meló
.......................2015-06-25 14:42:10 // 68856
az új szívósor drága,
meg gyakorlatilag semmi hatása nincs az autó dinamikájára,
amúgy is csak 2000 fordulatig hatásos,utána úgyis jön a töltönyomás ,és mindent visz
meg gyakorlatilag semmi hatása nincs az autó dinamikájára,
amúgy is csak 2000 fordulatig hatásos,utána úgyis jön a töltönyomás ,és mindent visz