Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2015-08-10 09:42:02 // 70170
Legkésőbb az átégett szívósornál elkezdenék egy kpl. EGR-off-on gondolkodni. ;)
GTPeti2015-08-10 09:38:34 // 70169
Examinerrel próbáltátok?
Ha nem, azzal kéne.

Az angol nyelvű hibaüzenetre pedig rákeresnék Google-vel.
Piritu - 1.000.0002015-08-10 09:08:12 // 70168
El kell, hogy keseritselek, nem ez a megoldas. Pontosabban annak tunhet, amig nem hallasz normalisan megszolalo cuccot.
Mas megoldast talaltam, ha tovabb olvasod a blogomat, ott le van irva minden :-)
Martin Kovacs2015-08-10 08:59:31 // 70167
Koszi a segitseget ;)
David | Centocinquantanove2015-08-10 08:47:48 // 70166
Köszönöm az infót!
Ebben az esetben egy akksis bluetooth receivert intéztem, állítólag 8-10 órát üzemel és USB-ről lehet tölteni.
Kiváncsi vagyok milyen lesz.
Csosznorbert2015-08-10 08:30:41 // 70165
Nekem a polaroid a műszerfali kijelzőt "sötétíti el" bizonyos rátekintési szögben.
emGéza2015-08-10 06:56:51 // 70164
"- - - A gyári zenecucc hangja finoman szólva is kritikán aluli, azt még megértem, hogy mély nincs (mert nincs mélynyomó), de hogy magas sincs, azt nem."

Elsőre nekem is ilyennek szólt . De ! Az USER EQ SETTING beállítva , van mély -magas és még rányomva a LOUD , ami még kiemeli a mélyet és a magast .

Mivel ezt lassan 5 éve írta Kend , azóta biza már beállíthata :D
Piritu - 1.000.0002015-08-10 06:53:39 // 70163
A jobb elso helyzetjelzo eget ki.
Martin Kovacs2015-08-10 00:37:47 // 70162
Sziasztok Cartarsak !!!

A muszerfalon folvillant a check right hand side front light uzenet ! Semmi baj nincs ezzel ertettem is az uzenetet. De ! Megneztem az osszes elso izzot es egyik sem ment ki ! Ilyenkor mi van ?

Koszi: Martin
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:26:00 // 70161
Jóccakát mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:11:28 // 70160
Akkor lehet, hogy ezért nem zavar? :-D
.......................2015-08-09 22:05:52 // 70159
Polaroid napszemüvegel nincs ilyen
Piritu - 1.000.0002015-08-09 21:24:37 // 70158
Ezek szerint nem csak nekem tűnt fel két napos használat után.
Mondjuk már nem zavar...
Shadin2015-08-09 20:39:39 // 70157
Majd ha lekopik az "eladási" szilikon a műszerfalról és koszosabb lesz a szélvédő, már nem is fog tükröződni.


:-)
Pityukoma2015-08-09 20:13:00 // 70155
Azt nem néztem. Majd ha megint kézben lesz kipróbálom.
Csabi2015-08-09 20:12:49 // 70154
Főleg azért is, mert így ugrott a garancia is...
Csabi2015-08-09 20:10:26 // 70153
Felemerülne bennem, h az injektorok jók-e....(Semmi hibakód nincs? ) Egyébként meg , kicsit sem értem, ha kiadsz több százezret új injektorokra, akkor miért nem bízod szakemberre a cseréjét?!
vexdecore2015-08-09 20:06:20 // 70152
Sziasztok.

Nem túl rég van meg az Alfa 159-em. és már az elején feltűnt, hogy a szélvédőben erősen tükröződik a műszerfal teteje, főleg a fűtés rács. Gondoltam, majd megszokom, de azóta is elég idegesítő, főleg napsütésben. Másnak is van ilyen gondja? Lehet esetleg orvosolni?
Csabi2015-08-09 20:03:41 // 70151
"Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is."
Végül is, nem tömörzárásra hívatott, de nagy mennyiséget semmiképp nem engedhet át...A régi EGR-ed kézzel megnyomkodva, nem szorul?
DESQE2015-08-09 20:01:21 // 70150
Sziasztok! Injektorcsere után még mindig nem indul... :(
- Új injektorok kódjai beirva
- Öntanulási értékek törlése - sikeres
- Vezérlőegység/befecskendezők csere - Hiba a végrehajtásban

esetleg járt már valaki hasonlóan?
Csabi2015-08-09 19:48:56 // 70149
Pont akkor dobja hamarabb amikor működnie kellene, ....legalábbis amikor próbálgattam, mindig dobta már menet közben is pár km után....
Intenzívebb menetben később...
Pityukoma2015-08-09 19:33:48 // 70148
No ezt majd kipróbálom. Megint tanultam valamit :-)
Pityukoma2015-08-09 19:17:01 // 70147
Lehet, a csuda tudja. Ez az EGR nevű szerkezet joggal örvend közutálatnak :-D Brutál mi dzsuva jött ki a szívósorból, csak mostam-mostam....és folyt, időnként röpködött ki belőle a szutyok. Pedig első ránézésre nem tűnt vészesnek amikor lámpával belevilágítottam.
Elképzelhető hogy nem zárt 100%-ban. Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is.
Kíváncsi leszek az enyémre. Majd lövök fotókat róla.
.......................2015-08-09 19:00:07 // 70146
Ez igaz ,ha tök ledugózod és mész 500km ert 2000es fordulaton,nem lesz egr hibakod
Majd Csak az első üzemmeleg alapjáratnál lesz sípolás
Csabi2015-08-09 18:36:40 // 70145
"Az EGR rendellenes működéséről kapásból kapnèk hibaüzenetet? "
Sajnos nem , csak akkor kapsz ha már teljesen beállt..
Az alapjárati gond, indítás után, igen lehet az EGR-től, akár le is fulladhat tőle...( szorul, akadozva jár)
.......................2015-08-09 18:36:31 // 70144
Az egr szívesen leragad az 1,9 2,4 jtdm nél ha tempomatal mész tartósan
Abból érzed hogy padlógázra nem lesz max turbónyomás
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-09 18:32:50 // 70143
No volt egy 600 km es kis túránk autopálya 150 meg autóút 120 sok előzés így is maradt a 9,5- ös fogyi... élmény volt vele menni :)
Csabi2015-08-09 18:29:39 // 70142
Az nem lehet, h a gumigyűrű elolvadása/tönkremenetele már az okozat? Arra gondolok, h ott kezdődött, mert az EGR nem zárt rendesen, és a tartós 140-es tempó már a szívósort is elkezdte olvasztani? (megnéztem egykét MES arhívumot 140nél 450-470°C a kipuffgáz hőmérséklete...igaz 2,4nél , de nem hiszem, h sokkal kevesebb lenne 1,9 esetében...csak érdekességként) Többek között ezért is tutifix, h 140-nél már zárva van , és nem nyitogat az EGR.
Amúgy köszi a szívósorról a fotót, komoly ez a fogasléces megoldás, főleg a másik rudazatos megoldáshoz képest, látszik, ez már többet volt a tervezőasztalon...
Kár , h az EGR-t nem karolta fel senki....
DESQE2015-08-09 18:24:36 // 70141
Oksa szerintem kiprobálom majd, remélem megoldódik. :)
.......................2015-08-09 18:06:52 // 70140
Szerintem mindkettöt
Aztán csekkold le hogy a injektor kódok stimmelnek e?
Na nem korrigálni kell
norbi04092015-08-09 18:05:22 // 70139
Közben utánajártam...és okozhat ilyen tünetet ha hidegindítás után túl sok kipuffgázt vezet vissza. Megpróbálnám a takarítást...hátha. Valakinek van blogja róla? Milyen szerszám kell. 1 éve volt takarítva, akkor is Valerossival csináltuk és már nem emlékszem hogyan :) Hideg zsíroldó kell ehhez igaz?
DESQE2015-08-09 17:46:55 // 70138
Két menüpontot találtam:
- Öntanulási értékek törlése
- Vezérlőegység/befecskendezők csere

Melyiket kell új injektoroknál a kódok beirása után futattni?
DESQE2015-08-09 16:31:42 // 70137
Esetleg nem tudod merre lehet? Vgay honnan lehetne megtudni melyik az a menüpont? Nekem teljes verziós Multiecuscan programom van, de még csak most kezdtem ezt a játékot... :(
norbi04092015-08-09 15:08:40 // 70136
Azóta is gondolkodom az alapjárati gondon ami van nálam. Az EGR rendellenes működéséről kapásból kapnèk hibaüzenetet?
Maga az EGR ha nem működik 100%-osan, okozhat alapjáraton gondot? gondolok itt olyanra, hogy jobban nyitva van a kellettènèl vagy èpp hogy kevésbé...
.......................2015-08-09 14:35:04 // 70135
Van valahol egy tanult értékek törlése menüpont ,
A MES ben
DESQE2015-08-09 13:53:29 // 70134
Igen új injektorokat vettem bele, eddig a kódok nem voltak átirva és úgy használtam, de most be lettek irva a kódok és mikor beinditottam először rémesen szar korrekciós értékek voltak, most meg be sem akar indulni. :(
GTPeti2015-08-09 13:22:23 // 70133
Látom, megfogadtad a tanácsom. :)
.......................2015-08-09 13:10:03 // 70131
Új injektorok kerültek bele?
DESQE2015-08-09 12:11:18 // 70130
Sziasztok
Injektorokat cseréltünk a 159-es Alfámban (2,4jtdm).
Egy darabig nemtudtam beirni a kódokat, úgy volt használva, jött ment.
Ma reggel eljött az idő és be lettek irva az injektorokon található kódok. Egy darabig járt az autó, a korrekciós értékek nagyon csúnyák voltak.
Jlenelg odaáig jutottam hogy be sem indul, beindul, egy hajszálnyit jár aztán egyből leáll. Mielőtt át lett irva a kocsiba a injektor kód, volt egy egr szelep hibakód is, az ki lett törölve.
Esetleg öttlet?
David | Centocinquantanove2015-08-09 11:59:38 // 70129
Nem tudja valaki véletlenül, hogy van e a gyári alap rádió hátulján 5V kimenet?
Bluetooth receiver berakásán gondolkodok... ahhoz kellene.
Szabolcs 1592015-08-09 11:56:52 // 70128
Pityukoma Sok örömteli km ert , , és köszi ezt a Sok hasznos infot mär Be is rendeltem a tömitéseket ,ha Meg jön csere ês Egr környékét ki pucolom ,,,ja én mär egy éve ilyet szükittö lemezt hasznälok Eddig bevalt 😃 szép napot mindenkinek!!!!!
imi1562015-08-09 11:00:44 // 70127
No.ezt a kormolódás-dolgot holnap én is szemrevételezem a motortérben:-)!
Köszönjük a beszámoló!.Remélem mielőbb újra 100%-os lesz a gép.
Chianti2015-08-08 23:09:54 // 70126
Örülök, hogy ilyen gyorsan összeálltak a dolgok, és külön köszönet a részletes beszámolóért. Hihetetlen, hogy egy elöregedett tömítőgyűrű képes ilyen komoly galibát okozni, mindenesetre tanulságos történet. Pláne az olyan tulajoknak mint én, akinek ugyanaz a motor dolgozik a géptető alatt. Kíváncsi leszek ősszel, amikor az enyém kerül szétbontásra, milyen állapotokkal fogunk találkozni odabent.
Shadin2015-08-08 22:46:03 // 70125
Látod, én is inkább a szívósorod cserélném holnap, mit hogy költöztetnék...
mzo2015-08-08 22:31:52 // 70124
Komolyan mondom élményszámba mennek a leírásaid! Lassan mar olyan leszel Te is mint Csikós cikkjei a tc-n, amikor már szinte várja az ember, hogy tönkremenjen valami végre már az épp aktuális autójában, mert élmény olvasni szívásokról szóló több oldalas írásait :))
GTPeti2015-08-08 21:07:19 // 70123
Na, ilyen egy alapos beszámoló. :)
Szili82015-08-08 16:32:43 // 70122
Köszönöm segítségedet!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak