Megnéztem ! :D
építsem be ?
emGéza2015-08-10 10:12:19 // 70171
GTPeti2015-08-10 09:42:02 // 70170
Legkésőbb az átégett szívósornál elkezdenék egy kpl. EGR-off-on gondolkodni. ;)
GTPeti2015-08-10 09:38:34 // 70169
Examinerrel próbáltátok?
Ha nem, azzal kéne.
Az angol nyelvű hibaüzenetre pedig rákeresnék Google-vel.
Ha nem, azzal kéne.
Az angol nyelvű hibaüzenetre pedig rákeresnék Google-vel.
Piritu - 1.000.0002015-08-10 09:08:12 // 70168
El kell, hogy keseritselek, nem ez a megoldas. Pontosabban annak tunhet, amig nem hallasz normalisan megszolalo cuccot.
Mas megoldast talaltam, ha tovabb olvasod a blogomat, ott le van irva minden :-)
Mas megoldast talaltam, ha tovabb olvasod a blogomat, ott le van irva minden :-)
Martin Kovacs2015-08-10 08:59:31 // 70167
Koszi a segitseget ;)
David | Centocinquantanove2015-08-10 08:47:48 // 70166
Köszönöm az infót!
Ebben az esetben egy akksis bluetooth receivert intéztem, állítólag 8-10 órát üzemel és USB-ről lehet tölteni.
Kiváncsi vagyok milyen lesz.
Ebben az esetben egy akksis bluetooth receivert intéztem, állítólag 8-10 órát üzemel és USB-ről lehet tölteni.
Kiváncsi vagyok milyen lesz.
Csosznorbert2015-08-10 08:30:41 // 70165
Nekem a polaroid a műszerfali kijelzőt "sötétíti el" bizonyos rátekintési szögben.
emGéza2015-08-10 06:56:51 // 70164
"- - - A gyári zenecucc hangja finoman szólva is kritikán aluli, azt még megértem, hogy mély nincs (mert nincs mélynyomó), de hogy magas sincs, azt nem."
Elsőre nekem is ilyennek szólt . De ! Az USER EQ SETTING beállítva , van mély -magas és még rányomva a LOUD , ami még kiemeli a mélyet és a magast .
Mivel ezt lassan 5 éve írta Kend , azóta biza már beállíthata :D
Elsőre nekem is ilyennek szólt . De ! Az USER EQ SETTING beállítva , van mély -magas és még rányomva a LOUD , ami még kiemeli a mélyet és a magast .
Mivel ezt lassan 5 éve írta Kend , azóta biza már beállíthata :D
Piritu - 1.000.0002015-08-10 06:53:39 // 70163
A jobb elso helyzetjelzo eget ki.
Martin Kovacs2015-08-10 00:37:47 // 70162
Sziasztok Cartarsak !!!
A muszerfalon folvillant a check right hand side front light uzenet ! Semmi baj nincs ezzel ertettem is az uzenetet. De ! Megneztem az osszes elso izzot es egyik sem ment ki ! Ilyenkor mi van ?
Koszi: Martin
A muszerfalon folvillant a check right hand side front light uzenet ! Semmi baj nincs ezzel ertettem is az uzenetet. De ! Megneztem az osszes elso izzot es egyik sem ment ki ! Ilyenkor mi van ?
Koszi: Martin
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:26:00 // 70161
Piritu - 1.000.0002015-08-09 22:11:28 // 70160
Akkor lehet, hogy ezért nem zavar? :-D
.......................2015-08-09 22:05:52 // 70159
Polaroid napszemüvegel nincs ilyen
Piritu - 1.000.0002015-08-09 21:24:37 // 70158
Ezek szerint nem csak nekem tűnt fel két napos használat után.
Mondjuk már nem zavar...
Mondjuk már nem zavar...
Shadin2015-08-09 20:39:39 // 70157
Majd ha lekopik az "eladási" szilikon a műszerfalról és koszosabb lesz a szélvédő, már nem is fog tükröződni.
:-)
:-)
Shadin2015-08-09 20:35:17 // 70156
nincs
Pityukoma2015-08-09 20:13:00 // 70155
Azt nem néztem. Majd ha megint kézben lesz kipróbálom.
Csabi2015-08-09 20:12:49 // 70154
Főleg azért is, mert így ugrott a garancia is...
Csabi2015-08-09 20:10:26 // 70153
Felemerülne bennem, h az injektorok jók-e....(Semmi hibakód nincs? ) Egyébként meg , kicsit sem értem, ha kiadsz több százezret új injektorokra, akkor miért nem bízod szakemberre a cseréjét?!
vexdecore2015-08-09 20:06:20 // 70152
Sziasztok.
Nem túl rég van meg az Alfa 159-em. és már az elején feltűnt, hogy a szélvédőben erősen tükröződik a műszerfal teteje, főleg a fűtés rács. Gondoltam, majd megszokom, de azóta is elég idegesítő, főleg napsütésben. Másnak is van ilyen gondja? Lehet esetleg orvosolni?
Nem túl rég van meg az Alfa 159-em. és már az elején feltűnt, hogy a szélvédőben erősen tükröződik a műszerfal teteje, főleg a fűtés rács. Gondoltam, majd megszokom, de azóta is elég idegesítő, főleg napsütésben. Másnak is van ilyen gondja? Lehet esetleg orvosolni?
Csabi2015-08-09 20:03:41 // 70151
"Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is."
Végül is, nem tömörzárásra hívatott, de nagy mennyiséget semmiképp nem engedhet át...A régi EGR-ed kézzel megnyomkodva, nem szorul?
Végül is, nem tömörzárásra hívatott, de nagy mennyiséget semmiképp nem engedhet át...A régi EGR-ed kézzel megnyomkodva, nem szorul?
DESQE2015-08-09 20:01:21 // 70150
Sziasztok! Injektorcsere után még mindig nem indul... :(
- Új injektorok kódjai beirva
- Öntanulási értékek törlése - sikeres
- Vezérlőegység/befecskendezők csere - Hiba a végrehajtásban
esetleg járt már valaki hasonlóan?
- Új injektorok kódjai beirva
- Öntanulási értékek törlése - sikeres
- Vezérlőegység/befecskendezők csere - Hiba a végrehajtásban
esetleg járt már valaki hasonlóan?
Csabi2015-08-09 19:48:56 // 70149
Pont akkor dobja hamarabb amikor működnie kellene, ....legalábbis amikor próbálgattam, mindig dobta már menet közben is pár km után....
Intenzívebb menetben később...
Intenzívebb menetben később...
Pityukoma2015-08-09 19:33:48 // 70148
No ezt majd kipróbálom. Megint tanultam valamit :-)
Pityukoma2015-08-09 19:17:01 // 70147
Lehet, a csuda tudja. Ez az EGR nevű szerkezet joggal örvend közutálatnak :-D Brutál mi dzsuva jött ki a szívósorból, csak mostam-mostam....és folyt, időnként röpködött ki belőle a szutyok. Pedig első ránézésre nem tűnt vészesnek amikor lámpával belevilágítottam.
Elképzelhető hogy nem zárt 100%-ban. Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is.
Kíváncsi leszek az enyémre. Majd lövök fotókat róla.
Elképzelhető hogy nem zárt 100%-ban. Az az érdekes hogy simán tüdővel át tudom fújni a zsír újat is és a régit is.
Kíváncsi leszek az enyémre. Majd lövök fotókat róla.
.......................2015-08-09 19:00:07 // 70146
Ez igaz ,ha tök ledugózod és mész 500km ert 2000es fordulaton,nem lesz egr hibakod
Majd Csak az első üzemmeleg alapjáratnál lesz sípolás
Majd Csak az első üzemmeleg alapjáratnál lesz sípolás
Csabi2015-08-09 18:36:40 // 70145
"Az EGR rendellenes működéséről kapásból kapnèk hibaüzenetet? "
Sajnos nem , csak akkor kapsz ha már teljesen beállt..
Az alapjárati gond, indítás után, igen lehet az EGR-től, akár le is fulladhat tőle...( szorul, akadozva jár)
Sajnos nem , csak akkor kapsz ha már teljesen beállt..
Az alapjárati gond, indítás után, igen lehet az EGR-től, akár le is fulladhat tőle...( szorul, akadozva jár)
.......................2015-08-09 18:36:31 // 70144
Az egr szívesen leragad az 1,9 2,4 jtdm nél ha tempomatal mész tartósan
Abból érzed hogy padlógázra nem lesz max turbónyomás
Abból érzed hogy padlógázra nem lesz max turbónyomás
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-09 18:32:50 // 70143
No volt egy 600 km es kis túránk autopálya 150 meg autóút 120 sok előzés így is maradt a 9,5- ös fogyi... élmény volt vele menni :)
Csabi2015-08-09 18:29:39 // 70142
Az nem lehet, h a gumigyűrű elolvadása/tönkremenetele már az okozat? Arra gondolok, h ott kezdődött, mert az EGR nem zárt rendesen, és a tartós 140-es tempó már a szívósort is elkezdte olvasztani? (megnéztem egykét MES arhívumot 140nél 450-470°C a kipuffgáz hőmérséklete...igaz 2,4nél , de nem hiszem, h sokkal kevesebb lenne 1,9 esetében...csak érdekességként) Többek között ezért is tutifix, h 140-nél már zárva van , és nem nyitogat az EGR.
Amúgy köszi a szívósorról a fotót, komoly ez a fogasléces megoldás, főleg a másik rudazatos megoldáshoz képest, látszik, ez már többet volt a tervezőasztalon...
Kár , h az EGR-t nem karolta fel senki....
Amúgy köszi a szívósorról a fotót, komoly ez a fogasléces megoldás, főleg a másik rudazatos megoldáshoz képest, látszik, ez már többet volt a tervezőasztalon...
Kár , h az EGR-t nem karolta fel senki....
DESQE2015-08-09 18:24:36 // 70141
Oksa szerintem kiprobálom majd, remélem megoldódik. :)
.......................2015-08-09 18:06:52 // 70140
Szerintem mindkettöt
Aztán csekkold le hogy a injektor kódok stimmelnek e?
Na nem korrigálni kell
Aztán csekkold le hogy a injektor kódok stimmelnek e?
Na nem korrigálni kell
norbi04092015-08-09 18:05:22 // 70139
Közben utánajártam...és okozhat ilyen tünetet ha hidegindítás után túl sok kipuffgázt vezet vissza. Megpróbálnám a takarítást...hátha. Valakinek van blogja róla? Milyen szerszám kell. 1 éve volt takarítva, akkor is Valerossival csináltuk és már nem emlékszem hogyan :) Hideg zsíroldó kell ehhez igaz?
DESQE2015-08-09 17:46:55 // 70138
Két menüpontot találtam:
- Öntanulási értékek törlése
- Vezérlőegység/befecskendezők csere
Melyiket kell új injektoroknál a kódok beirása után futattni?
- Öntanulási értékek törlése
- Vezérlőegység/befecskendezők csere
Melyiket kell új injektoroknál a kódok beirása után futattni?
DESQE2015-08-09 16:31:42 // 70137
Esetleg nem tudod merre lehet? Vgay honnan lehetne megtudni melyik az a menüpont? Nekem teljes verziós Multiecuscan programom van, de még csak most kezdtem ezt a játékot... :(
norbi04092015-08-09 15:08:40 // 70136
Azóta is gondolkodom az alapjárati gondon ami van nálam. Az EGR rendellenes működéséről kapásból kapnèk hibaüzenetet?
Maga az EGR ha nem működik 100%-osan, okozhat alapjáraton gondot? gondolok itt olyanra, hogy jobban nyitva van a kellettènèl vagy èpp hogy kevésbé...
Maga az EGR ha nem működik 100%-osan, okozhat alapjáraton gondot? gondolok itt olyanra, hogy jobban nyitva van a kellettènèl vagy èpp hogy kevésbé...
.......................2015-08-09 14:35:04 // 70135
Van valahol egy tanult értékek törlése menüpont ,
A MES ben
A MES ben
DESQE2015-08-09 13:53:29 // 70134
Igen új injektorokat vettem bele, eddig a kódok nem voltak átirva és úgy használtam, de most be lettek irva a kódok és mikor beinditottam először rémesen szar korrekciós értékek voltak, most meg be sem akar indulni. :(
GTPeti2015-08-09 13:22:23 // 70133
Látom, megfogadtad a tanácsom. :)
.......................2015-08-09 13:12:10 // 70132
Nincs ,kell neki külön táp
.......................2015-08-09 13:10:03 // 70131
Új injektorok kerültek bele?
DESQE2015-08-09 12:11:18 // 70130
Sziasztok
Injektorokat cseréltünk a 159-es Alfámban (2,4jtdm).
Egy darabig nemtudtam beirni a kódokat, úgy volt használva, jött ment.
Ma reggel eljött az idő és be lettek irva az injektorokon található kódok. Egy darabig járt az autó, a korrekciós értékek nagyon csúnyák voltak.
Jlenelg odaáig jutottam hogy be sem indul, beindul, egy hajszálnyit jár aztán egyből leáll. Mielőtt át lett irva a kocsiba a injektor kód, volt egy egr szelep hibakód is, az ki lett törölve.
Esetleg öttlet?
Injektorokat cseréltünk a 159-es Alfámban (2,4jtdm).
Egy darabig nemtudtam beirni a kódokat, úgy volt használva, jött ment.
Ma reggel eljött az idő és be lettek irva az injektorokon található kódok. Egy darabig járt az autó, a korrekciós értékek nagyon csúnyák voltak.
Jlenelg odaáig jutottam hogy be sem indul, beindul, egy hajszálnyit jár aztán egyből leáll. Mielőtt át lett irva a kocsiba a injektor kód, volt egy egr szelep hibakód is, az ki lett törölve.
Esetleg öttlet?
David | Centocinquantanove2015-08-09 11:59:38 // 70129
Nem tudja valaki véletlenül, hogy van e a gyári alap rádió hátulján 5V kimenet?
Bluetooth receiver berakásán gondolkodok... ahhoz kellene.
Bluetooth receiver berakásán gondolkodok... ahhoz kellene.
Szabolcs 1592015-08-09 11:56:52 // 70128
Pityukoma Sok örömteli km ert , , és köszi ezt a Sok hasznos infot mär Be is rendeltem a tömitéseket ,ha Meg jön csere ês Egr környékét ki pucolom ,,,ja én mär egy éve ilyet szükittö lemezt hasznälok Eddig bevalt 😃 szép napot mindenkinek!!!!!
imi1562015-08-09 11:00:44 // 70127
No.ezt a kormolódás-dolgot holnap én is szemrevételezem a motortérben:-)!
Köszönjük a beszámoló!.Remélem mielőbb újra 100%-os lesz a gép.
Köszönjük a beszámoló!.Remélem mielőbb újra 100%-os lesz a gép.
Chianti2015-08-08 23:09:54 // 70126
Örülök, hogy ilyen gyorsan összeálltak a dolgok, és külön köszönet a részletes beszámolóért. Hihetetlen, hogy egy elöregedett tömítőgyűrű képes ilyen komoly galibát okozni, mindenesetre tanulságos történet. Pláne az olyan tulajoknak mint én, akinek ugyanaz a motor dolgozik a géptető alatt. Kíváncsi leszek ősszel, amikor az enyém kerül szétbontásra, milyen állapotokkal fogunk találkozni odabent.
Shadin2015-08-08 22:46:03 // 70125
Látod, én is inkább a szívósorod cserélném holnap, mit hogy költöztetnék...
mzo2015-08-08 22:31:52 // 70124
Komolyan mondom élményszámba mennek a leírásaid! Lassan mar olyan leszel Te is mint Csikós cikkjei a tc-n, amikor már szinte várja az ember, hogy tönkremenjen valami végre már az épp aktuális autójában, mert élmény olvasni szívásokról szóló több oldalas írásait :))
GTPeti2015-08-08 21:07:19 // 70123
Na, ilyen egy alapos beszámoló. :)
Szili82015-08-08 16:32:43 // 70122
Köszönöm segítségedet!
Online tag
0
Vendég0
605