Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-22 21:47:59 // 70490
egyszar :)))
Giuntini2015-08-22 21:47:25 // 70489
Szerintem 8 és fél körül jött ki, volt benne Bp is. Klimaval olyan 9,5 környékén jön ki.
Liquid2015-08-22 21:46:40 // 70488
de amit a tiéd kajol, annak legalább jó a szaga :D
Zolibácsi2015-08-22 21:27:19 // 70487
kormány szervó olajat, házilag le tudom cserélni?
Zolibácsi2015-08-22 21:26:33 // 70486
Közben megnéztem, hogy tudom kicserélni az olaj szűrőt otthon. :-)
Szerintetek üzemanyag szűrőt is cseréljek? eléggé frissnek néz ki kívülről
Szerintetek üzemanyag szűrőt is cseréljek? eléggé frissnek néz ki kívülről
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-22 21:19:48 // 70485
a Q4 rátesz azért...de akkor én nem is sírok :)
Liquid2015-08-22 20:51:10 // 70484
mennyi az az 1 literrel több? Emlékeim szerint az enyém bő 9 olyankor.
yani🍀2015-08-22 20:50:20 // 70483
Sikeresen megjártuk Horvátországot. Durván 1500 Km-t mentünk, 140-es autópálya tempóval, némi ácsorgással a fizető kapuknál,, klímával a fogyasztás 6,5l volt. Sajnos az idő nem volt a legjobb, de legalább az oda és visszautat élveztem.
csAR2015-08-22 20:42:59 // 70482
A gyújtás rajta maradhatott tankolás közben.Ilyenkor csak lassan áll be a mutató.
Tankold tele mégegyszer gyújtás nélkül ha zavar.
Tankold tele mégegyszer gyújtás nélkül ha zavar.
Giuntini2015-08-22 17:38:43 // 70481
Érdekes dolgot tapasztaltam, tankolásnál. A műszer totál teletankolva az 1 alatt valamivel megállt, már azt hittem hogy teljesen leragadt, amikor megindult a gázolaj csökkenésével lefelé. Lehet, hogy a tankban az úszó megragadt?
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Én úgy tapasztalom, hogy autópályán mérve kb. 150km/h-s sebességnél a 2.4 klímával kb. 1 l-el fogyaszt többet. Nektek mi a tapasztalatok?
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Én úgy tapasztalom, hogy autópályán mérve kb. 150km/h-s sebességnél a 2.4 klímával kb. 1 l-el fogyaszt többet. Nektek mi a tapasztalatok?
Giuntini2015-08-22 17:34:22 // 70480
A kormányszervó mindegyiknél ilyen. Nem árt lecserélni a szervóolajat.
norbi04092015-08-22 16:45:18 // 70479
DPF: 100.33%
WTF? Normális hogy ennyire felmegy? Vagy lehet a multkori kényszer regen hatása? Holnap mennék vissza pestre...remélem nem lesz gond :/
WTF? Normális hogy ennyire felmegy? Vagy lehet a multkori kényszer regen hatása? Holnap mennék vissza pestre...remélem nem lesz gond :/
Szabi(kispalinagyobbikfia)2015-08-22 16:21:03 // 70478
OZ Ultraleggera ;)
Zolibácsi2015-08-22 15:58:22 // 70477
Sziasztok,
Sikerült egy 2006-os 159 2,4 jtdm szereznem. Olaszból hozták. Rádugtam a FES-t hogy megnézegessem a computert mit ír.
utolsó olajcsere 20.000 km ezelőtt volt, (ajtón a matrica is egybecseng) meg a DPF is ezt írja.
Szívem szerint cserélném az olajat. Kérdésem az lenne, hogy otthon simán megcsinálható vagy valami szivattyús megoldás kell hozzá? mert néztem az olajszűrőt és az már nem úgy néz ki mint Párom 1,9jtd ben...
illetve olvasgattam, hogy sokatoknak problémás az EGR és a DPF is. Mire kellene odafigyelnem ezzel kapcsolatban.
amit még láttam, hogy 3x programozták az ECU-t 2007-ig. Az ECU pár ezer km-el kevesebbet ír mint a fedélzeti kijelző.
Hiba üzi nincs.
1 dolog van ami kicsit bántja a fülem, lehet a kormány szervó az, álló helyzetben illetve lassú manőverezésnél (5km-h) mintha valami gyantás úton mennék, de ilyen hang és jön be mintha gumi a gumin tapadva-csúszna. Lehet ezzel valamit kezdeni? szervó olaj csere?
Továbbá van egy olasz navi cd-m, lehet valahonnan szerezni full európa cd-t? angol vagy német....olaszul még nem tudok
Köszi előre is! Amúgy nagyon f@sza a kocsi :-)
Sikerült egy 2006-os 159 2,4 jtdm szereznem. Olaszból hozták. Rádugtam a FES-t hogy megnézegessem a computert mit ír.
utolsó olajcsere 20.000 km ezelőtt volt, (ajtón a matrica is egybecseng) meg a DPF is ezt írja.
Szívem szerint cserélném az olajat. Kérdésem az lenne, hogy otthon simán megcsinálható vagy valami szivattyús megoldás kell hozzá? mert néztem az olajszűrőt és az már nem úgy néz ki mint Párom 1,9jtd ben...
illetve olvasgattam, hogy sokatoknak problémás az EGR és a DPF is. Mire kellene odafigyelnem ezzel kapcsolatban.
amit még láttam, hogy 3x programozták az ECU-t 2007-ig. Az ECU pár ezer km-el kevesebbet ír mint a fedélzeti kijelző.
Hiba üzi nincs.
1 dolog van ami kicsit bántja a fülem, lehet a kormány szervó az, álló helyzetben illetve lassú manőverezésnél (5km-h) mintha valami gyantás úton mennék, de ilyen hang és jön be mintha gumi a gumin tapadva-csúszna. Lehet ezzel valamit kezdeni? szervó olaj csere?
Továbbá van egy olasz navi cd-m, lehet valahonnan szerezni full európa cd-t? angol vagy német....olaszul még nem tudok
Köszi előre is! Amúgy nagyon f@sza a kocsi :-)
norbi04092015-08-22 15:16:26 // 70476
Szépszombatot! :)
Milyen feltételek kellenek a normál regen elindulásához? Már 96.70%-nál jár az eltömődés :)
Azt vágom, hogy üzemmeleg motor meg elég idő.. :)
Milyen feltételek kellenek a normál regen elindulásához? Már 96.70%-nál jár az eltömődés :)
Azt vágom, hogy üzemmeleg motor meg elég idő.. :)
.......................2015-08-22 11:02:09 // 70475
tegyen félre fél millát javításokra ,és ok
hol használja majd?
magyaro on?
vagy kijárni németo ba veszi?
hol használja majd?
magyaro on?
vagy kijárni németo ba veszi?
Skodra2015-08-22 10:55:18 // 70474
csocsi2015-08-22 10:53:07 // 70473
Sziasztok :))
A véleményeteket szeretném kérni erről a gépről. A fiam barátja szemez vele.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-9229837
Előre is köszönöm a véleményeket.
A véleményeteket szeretném kérni erről a gépről. A fiam barátja szemez vele.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-9229837
Előre is köszönöm a véleményeket.
afla1592015-08-22 10:20:31 // 70472
Cartársak!!
Pár hónapja rendeltem Erhardtól 1.9 jtdm (8V) kuplung szettet (tárcsa, szerkezet, hidraulikus kinyom csapágy) de különböző okok miatt nem került beépítésre. A gyári dobozában pihennek (Valeo) és eladnám ha valakinek szüksége lenne rá. Természetesen nem bolti áron ...Ha valakit érdekelne csörrentsen meg. Ha jól emlékszem akkor Erhardtól 90 ezer körül vettem.. Szerintem tőle is leinformálható..valszeg emlékszik rám. :)
Szép napot mindenkinel
Pár hónapja rendeltem Erhardtól 1.9 jtdm (8V) kuplung szettet (tárcsa, szerkezet, hidraulikus kinyom csapágy) de különböző okok miatt nem került beépítésre. A gyári dobozában pihennek (Valeo) és eladnám ha valakinek szüksége lenne rá. Természetesen nem bolti áron ...Ha valakit érdekelne csörrentsen meg. Ha jól emlékszem akkor Erhardtól 90 ezer körül vettem.. Szerintem tőle is leinformálható..valszeg emlékszik rám. :)
Szép napot mindenkinel
Liquid2015-08-21 23:16:17 // 70470
bő egy éve letört az enyém is, nem hiszem hogy tudsz olyat venni, mivel tudtommal egyben cserélendő alkatrész. Én vettem 10e-ért egy bontottat.
Nivan842015-08-21 23:03:32 // 70469
Urak!
Vadászom a kis gombocskát amivel az elektromos tükröket lehet állítani. A kis joystick "kupakja" gyakorlatilag amit keresnelék. jófogáson ebayen nem sikerült rábukkani. Valakinek van eladó vagy tudna segíteni pontosan milyen néven keressem?
Köszönöm
Vadászom a kis gombocskát amivel az elektromos tükröket lehet állítani. A kis joystick "kupakja" gyakorlatilag amit keresnelék. jófogáson ebayen nem sikerült rábukkani. Valakinek van eladó vagy tudna segíteni pontosan milyen néven keressem?
Köszönöm
.......................2015-08-21 16:10:05 // 70468
például
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-21 16:08:28 // 70467
ki sem kell venni, első egy résolaj mérés, már ott kiderül ha gáz van
.......................2015-08-21 15:58:03 // 70466
a diesel motor alapja a jó porlasztás,
a tökéletes égés,
kb. 20 perc kikapni az injektorokat ,és próbapadra tenni
5eFt / darab az ellenörzés
a tökéletes égés,
kb. 20 perc kikapni az injektorokat ,és próbapadra tenni
5eFt / darab az ellenörzés
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-21 15:45:38 // 70465
igen
.......................2015-08-21 10:40:09 // 70464
van valakinem Kayaba lengéscsillapító 159 ben ?
kellene valami tapasztalat,kemény ebb vagy lágyabb mint a gyári?
kellene valami tapasztalat,kemény ebb vagy lágyabb mint a gyári?
denil12015-08-21 10:28:52 // 70463
rossz porlasztó tud olyat csinálni,h egyszer tökéletesen működik aztán pedig nem?
denil12015-08-21 10:27:43 // 70462
Az LMM 2 hetes benne.
Most lett cserélve. ( lehet,h az új LMM nem jó? )
Most lett cserélve. ( lehet,h az új LMM nem jó? )
denil12015-08-21 10:26:33 // 70461
az érdekes az,h mikor először csinálta akkor 10km-ert tudtam vele menni dadogva. Csak utána dobott hibakódot viszont akkor nem lehetett belépni az ECU-ba 1 órán keresztül. Egyszer mégis beengedett 2 percre (mielőtt kivágott volna) és akkor EGR-t írt ki, de ennek ellontmond az,h mikor mégis beengedett a gép akkor minden helyreállt és az EGR-t is tudtuk működtetni ( az EGR-t 3 hónapja ellenőriztük és bár teljesen tiszta volt mégis hagytuk állni 1 éjszkát WD40-ben ).
A legutóbbi dadogásnál hibakódot sem dobott.
Tegnap 70km-ert kocsikáztam,h előjöjjön a hiba és nem jött. Csak így nem merek járni az autóval.
A legutóbbi dadogásnál hibakódot sem dobott.
Tegnap 70km-ert kocsikáztam,h előjöjjön a hiba és nem jött. Csak így nem merek járni az autóval.
W.2015-08-21 08:50:04 // 70460
Nekem is össze-vissza jelez. Már megszoktam... :)
Don Gombóc2015-08-21 07:22:11 // 70459
Csak neked lesz igazad, ami a totális herélést illeti.
Pityukomának meg tisztelet a nagy türelméért.
Én már felgyújtottam volna. :-)
Pityukomának meg tisztelet a nagy türelméért.
Én már felgyújtottam volna. :-)
Pityukoma2015-08-20 22:53:51 // 70458
"Szerintem az érzékelő ment át a szórakoztató iparba ." ez tecccik, megjegyzem :-D
emGéza2015-08-20 22:25:40 // 70457
Elolvastam ! Hmmm ... a válaszom
Ez a műszer is olyan mint a Km óra , kár nézni ;)
Most megnéztem és maxot mutat . Viszont nem találtam a "hagyományos"
olajnyomás visszajelzőt . Pedig arra érdemes adni , főleg , ha kanyarba be villan .:)
Így marad , ha hidegen csattog a hidrotőke .:D
Ez a műszer is olyan mint a Km óra , kár nézni ;)
Most megnéztem és maxot mutat . Viszont nem találtam a "hagyományos"
olajnyomás visszajelzőt . Pedig arra érdemes adni , főleg , ha kanyarba be villan .:)
Így marad , ha hidegen csattog a hidrotőke .:D
Pzk2015-08-20 22:09:39 // 70456
Igen abban kell legyen a szűrő, tehát ezekszerint itt mégsem egymás alatt van a 3 ág (offos E46-ban egymás alatt volt), hanem 2 előre, egy pedig hátra néz. Szükség van a szűrőre, hogy vákuum ejtéskor tiszta levegő kerüljön be a rendszerbe. Nagyon kafán el tud tömődni.
Pzk2015-08-20 22:05:19 // 70455
A szelepnek 3 egyforma bemenete van egymás alatt 2-re cső van húzva, a harmadikon pedig van egy kis dobozka, amiben egy szűrő van. Ezt a kis dobozkát vhogyan óvatosan le lehet pattintani. Ezen a szűrőn keresztül tudja az elektronika csökkenteni a rendszerben a vákuum értékét. Ha sikerült lepattintanod, akkor a szűrőt el lehet mosni samponos vízzel, majd kiszárítani és visszaszerelni.
Piritu - 1.000.0002015-08-20 21:43:48 // 70454
Ha te nem érted, akkor mit mondjak én? :-DD
Peeeti852015-08-20 21:30:00 // 70453
A nivopalca alapjan jo. Belement szepen az 5.5 liter.. neztunk egy nivo szinetet es a max alatt volt 1vonast. Utanna belenyomtunk meg par decit, sot jarattuk is kicsit.. aztan hagytuk lefolyni es meg mindig nem erte el a maxot, csak miutan beletoltuk mind a 6litert. Szerintem nincs tultoltve mert a nivo max jelzesere allitottuk.
Alejandro2015-08-20 20:11:03 // 70452
ez azért fura. én sosem töltöttem bele 6 litert és mégis maxon volt. nem hinném, hogy a gyárilag megadott érték nem venné figyelembe a motor valós olajmennyiség igényét. nincs az túltöltve?
Alejandro2015-08-20 20:06:41 // 70451
na ezért örülök, hogy az én multi kijelzőm nem mutatja gyújtáskor az olajszintet. ellenben a nívópálca nem hazudik...
emGéza2015-08-20 19:36:57 // 70450
Ezt a műszerfali olaj ellenőrző , vagy a nívó mutatta ?
Nem látni a nívón , hogy enné az olajat . Szerintem az érzékelő ment át a szórakoztató
iparba .
Nem látni a nívón , hogy enné az olajat . Szerintem az érzékelő ment át a szórakoztató
iparba .
emGéza2015-08-20 19:17:17 // 70449
Szia!
... hát én már nem is értem .
Ma ráraktam a gyújtás , max alatt 2 (!?) , levettem a gyújtás és ismét rá , akkor
már maxot mutatott .
Ezért lemostam , kitakarítottam , mert megérdemli :D
Azt kéne tudni , hogy hol van az érzékelő , kicsit megvizsgálnám ! ;)
... hát én már nem is értem .
Ma ráraktam a gyújtás , max alatt 2 (!?) , levettem a gyújtás és ismét rá , akkor
már maxot mutatott .
Ezért lemostam , kitakarítottam , mert megérdemli :D
Azt kéne tudni , hogy hol van az érzékelő , kicsit megvizsgálnám ! ;)
gpek2015-08-20 18:46:49 // 70448
Sajnos én ismerem ezt a dolgot, mondjuk enyém ette is mint állat. Simán volt olyan hogy az autópályán megálltam kb. 80 km után és azt jelezte nincs olaj 10 perc indulás után. Aztán mentem vele úgy csak 90-el majd új megállás után már félig volt.
Shadin2015-08-20 17:05:50 // 70447
Mindig érdemes olvasni a fórumot :-) Nem tudtam, h ott van szűrő :-(
norbi04092015-08-20 16:47:27 // 70446
norbi04092015-08-20 14:29:49 // 70445
Igyekszem nem izgulni :) Köszi!
Olyan mint egy nő? Hmmm...lehet ezért is szeretem ennyire... :D
Olyan mint egy nő? Hmmm...lehet ezért is szeretem ennyire... :D
Shadin2015-08-20 14:18:13 // 70444
Ne izgulj, meg fogja csinálni...
Olyan mint egy nő, sose tudod mit mikor miért csinál...
Olyan mint egy nő, sose tudod mit mikor miért csinál...
Pityukoma2015-08-20 14:17:41 // 70443
Igen, csak az egr keverő tisztítása. A szívósor leszereléséhez az olaj szeparátort, és a CR pumpát is le kell szerelni amit a vezérműszíj hajt. Az már nem egyszerű feladat. Azért írtam hogy ha már az egr keverő a kezedben van onnan már belátni a szívósorba és lekapargatható a dzsuva jelentős része, majd porszívóval kiszívható. Persze így nem lesz 100%-os tiszta a szívósor. Viszont így viszonylag kevés bontással is jó eredmény érhető el.
norbi04092015-08-20 13:51:12 // 70442
Sziasztok!
A kényszerített regen után ugye beállt 70%-ra a DPF tömődöttsége. Ma hazajöttem Ajkára. Nagy részben tempomattal, így nem vettem észre regent. Megérkezés után egyből elő a laptop, gondoltam meglesem mi a helyzet, mert kicsit bennem van az aggodalom a multkori nyomsákülönbség szenzor hiba miatt ami előjött 3-szor, de mindig azt írta, hogy a hiba nem áll fenn, csak érvénytelen jelet kapott, majd kicsit megfújkodtuk kontaktspray-vel a csatit meg kifújtúk a cső csatlakozást majd vissza. Azóta mondjuk nem jött elő a hiba (lekopogás).
Na mindegy a lényeg, hogy ránéztem és 88.88%-on áll a DPF. Az utolsó regen a kényszerített volt 180 km-el ezelőtt.
Nem kellett volna regenerálnia már? Budapest-Ajka 150 km...bőven lett volna idő és a feltételek is megvoltak úgy vélem.
Szerintetek?
A kényszerített regen után ugye beállt 70%-ra a DPF tömődöttsége. Ma hazajöttem Ajkára. Nagy részben tempomattal, így nem vettem észre regent. Megérkezés után egyből elő a laptop, gondoltam meglesem mi a helyzet, mert kicsit bennem van az aggodalom a multkori nyomsákülönbség szenzor hiba miatt ami előjött 3-szor, de mindig azt írta, hogy a hiba nem áll fenn, csak érvénytelen jelet kapott, majd kicsit megfújkodtuk kontaktspray-vel a csatit meg kifújtúk a cső csatlakozást majd vissza. Azóta mondjuk nem jött elő a hiba (lekopogás).
Na mindegy a lényeg, hogy ránéztem és 88.88%-on áll a DPF. Az utolsó regen a kényszerített volt 180 km-el ezelőtt.
Nem kellett volna regenerálnia már? Budapest-Ajka 150 km...bőven lett volna idő és a feltételek is megvoltak úgy vélem.
Szerintetek?
Peeeti852015-08-20 13:16:25 // 70441
Szia. Most mar tobb mint egy honapja szerencses tulaja vagyok egy hasonlo motorral szerelt 159esnek mint a tied. Amikor megvettem az autot egybol olajcserevel kezdtem. Amikor a szerelom beleontotte az 5.5litert nekem nem erte el a nivonak a felso jelet. Egeszen addig mig bele nem raktuk a 6liter olajat. A feltoltes kozben mi 1x rainditottunk h. mindenhova erjen el az olaj.. nem lehet, hogy ti kihagytatok ezt a lepest es nem volt valojaban a nivo tetejen?