Lehet azzal is. Ha megnézed, elég vékonyka valami, ami a kipufogógáz és a hűtővíz között van. 
Az alap a ház elrepedése egy idő után. Egyszerűen a műanyag nem bírja a meleget. Elreped és ahogy a német szerelő mondta "placcs" elmegy a víz.
	Piritu - 1.000.0002015-12-08 21:16:25 // 74531
	
Giuntini2015-12-08 20:56:38 // 74530
	Kint voltam az autóval Érden, az autópályán elindított egy regent. Ami nagyon furcsa, iszonyú büdös van az utastérben, olyan égett szag, mintha regenerálna állandóan pedig nem.
	
Shadin2015-12-08 20:48:58 // 74529
	A 159-ben mármint.
	
Shadin2015-12-08 20:48:04 // 74528
	11-ben meg a TCT manuálisát tették bele :-(
	
Shadin2015-12-08 20:45:37 // 74527
	Nem azzal van a gond, nem?
	
Shadin2015-12-08 20:43:38 // 74526
	Végre reálisan gondolkodnak.
	
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:30:09 // 74525
	Nekem is "olyan van" :-P
	
.......................2015-12-08 20:28:07 // 74524
	2009 2010 évben az opel F40 váltóval szerelték a 2.0jtdm et
A yani nak olyan van
Az F40 400 Nm es ,az van a 2,4 is
	
A yani nak olyan van
Az F40 400 Nm es ,az van a 2,4 is
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:24:15 // 74523
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:23:29 // 74522
	akár vagy bízd a szerencsére :)
	
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:20:45 // 74521
	Sokra mentem vele amikor Nürnbergnél észrevettem, hogy fogy. A szervizből el se engedtek...
	
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:18:03 // 74520
	Megvolt :-P
Sokkal nyugodtabban alszom azóta.
	
Sokkal nyugodtabban alszom azóta.
yani🍀2015-12-08 20:16:47 // 74519
	Szerintem elegendő a folyadékszint figyelése.
	
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:16:19 // 74518
	Az olajcsere nélküli élet már csak azért is érdekes, mert - mint mindennek - az olajnak is van szavatossági ideje.
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
	
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:15:20 // 74517
	én is cserélek benne castrol-t meg kap egy kis xado-t :DDD
	
Shadin2015-12-08 20:10:21 // 74516
	EGR hűtőház preventív csere?
	
Shadin2015-12-08 20:09:32 // 74515
	Az történt :-)
Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.
Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
	
Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.
Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
Shadin2015-12-08 20:06:54 // 74514
	Én már hívő vagyok és hiszem a megmagyarázhatatlant :-)
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.
Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...
Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
	
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.
Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...
Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
Liquid2015-12-08 20:06:16 // 74513
	így van, az enyém is ilyesmi volt
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:03:23 // 74512
	opel váltó 60e-ként olajcsere, meg meg kell bele venni a fullos olajat :P
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:01:55 // 74511
	a DPF-je jó de az EGR-t inkább hagyjuk a 2.0-nál...
	
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:00:03 // 74510
	Az enyémen (még a régi) egy sima olajcsere is sokat dobott.
	
Shadin2015-12-08 19:57:55 // 74509
	Ja. 2.0-ban senki sem akar DPF-et kidobni és EGR-t falazni.
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
	
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
.......................2015-12-08 19:51:32 // 74508
	ebben igaza van ,bele kell törődni hogy a 2,4 nem euro4 es motor
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
	
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál
sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
.......................2015-12-08 19:47:00 // 74507
	van olyan mikor alapjáraton és részterelésen ok a porlasztó
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
	
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is
az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:22:49 // 74506
	egy rossz porlasztónak vannak jelei, döcörgő alapjárat, nehezen indul az autó stb...
	
mzo2015-12-08 19:15:48 // 74505
	Abba is gondoljatok bele, hogy a Dpf mitől tud eldugulni. Vagy attól, hogy beszarik valamelyik porlasztó, vagy a komplett rendszer, vagy esetleg rossz az olaj, nem Dpf kompatibilis. Vagy valami nem oda való dolog került a szűrőbe, amit nem tud kitakarítani a regenek alkalmával. 
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
	
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:06:36 // 74504
	szerintem ami ér valamit az az ha mechanikusan van kitisztítva a DPF, leveszik, szétvágják, kipucolják és vissza a helyére...ezek a "csoda" szerek semmit sem érnek
	
Giuntini2015-12-08 17:34:59 // 74503
	Erhard, szerinted ha beleöntöm a Liqui Moly részecske szűrő tisztítót, segít valamit? Tudom te a herélés hìve vagy, de én nem szeretném. Azon csodàlkozom, hogy mindig jól működött,  20 %-ra leregeneràlt. Vagy ez hirtelen is el tud tömődni?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 16:56:33 // 74502
	nem sok köze van az üzemanyaghoz...mit oldana le főleg a szívósorból vagy az EGR-től? oda sem jut a folyékony üzemanyag...sajnos a 2,4 DPF-je egy kalap sz@r, már mondtam hogy olyan, mint a vakbél....
	
norbi04092015-12-08 15:59:03 // 74501
	A 80%-al szerintem sincs semmi gond. Nekem rendszeresen 100% körül kezd regenerálni és mindig 16% környékére takarít...akár OMV akár Shell van a tankban :)
	
.......................2015-12-08 14:39:18 // 74500
	A gond szerintem az oxigén,
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
	
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
.......................2015-12-08 14:36:26 // 74499
	Egyszer megnéztem nyáron kánikulában padlógázon a kipufogó gáz hőmérsékletet
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
	
550fok a turbón ,a dpf ben 500fok max
És 650fokon indul be a korom égése
Esetleg segíthet ha hőálló bandázsszalaggal betekered a dpf ig tartó kipuffot
Csabi2015-12-08 14:34:38 // 74498
	Azzal sincs semmi gond, alapjáraton 200-250˘C a DPF hőmérséklete, ha leállítod rögtön hűl. Autópályán is 400˘C körül , pontosan ezért kell a regeneráció ami 600˘fölé viszi a hőmérsékletet, és akkor ég ki a korom. Kitalálták ezt jól...
	
Giuntini2015-12-08 14:33:56 // 74497
	Turbonyomas hibát is írt, de ez is a dugulas miatt. Lefogta az autót,  és ezért az sem volt megfelelő.  A turbó egyébként rendben. A Shell tankolàsàig semmi gond nem volt. Megvarom hogy lefogyjon és utana LM tisztító.
	
Giuntini2015-12-08 14:25:27 // 74496
	Nekem a nyal nagyon gyanús, nyàron amikor főleg pàlyàzom 1500 km körül regeneral. Tudom akkor más, mert állandóan megy a klima az is termel hőt. Így vegyesben 5-600 km. Gondoljatok bele, Alberfalvàról Békàsig a Szatyiig 20 km. Ahogy odaertem, ràtette az Examinert, és csak 145 fokos volt a Dpf, ami édeskevés.  Egyszerűen nincs hő. A motor rendesen felmelegszik 90 fokra, de a Dpf annyira tàvol van a leömlőtől, hogy nincs hő amitől tisztulna.
	
Csabi2015-12-08 14:10:10 // 74495
	A DPF-hez hozzá tartozik h eldugul ~ 85%-ra és akkor regenerál... Ezt követően leesik 20%-ra a dugulás...~500km múlva szintén kezdődik előröl.
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
	
Ezért is írtam, szerintem semmilyen gond nincs azzal, h a kiolvasás pillanatában 80%volt.
Nem hiszem, h lenne olyan mértékű lerakódás a DPF elött, ami ha "leválik" akkor gondot okozna ott.
Ha lenne is akkor az inkább az előkatalizátorban landolna mintsem a DPFben, szerintem.
Egyébként érdekes, h a sárga lápáid ellenére, nem volt tárolt hibakód. Ezek szerint csak a regen közben "él" a hiba...
Shadin2015-12-08 14:02:45 // 74494
	A 85Km-enként az csalóka, mert elég csak egyszer egy sikertelen regenerálás és az utolsó 5 értékét nagyon le tudja rontani. Nekem a 2.0 kaotikus még mindig. Soha nem akkor tisztít amikor kellene :-( Így most 385Km.
	
Giuntini2015-12-08 13:49:51 // 74493
	Nekem az a gyanúm, hogy a V power nitro feloldott valamilyen lerakódàst, és attól dugult így el. A Dpf mindig jó volt.
	
Csabi2015-12-08 13:35:52 // 74492
	"Ez érdekes, hogy így eldugult",
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
	
Ez normális, két regeneráció között ~20-85% között mozog a "dugulás" értéke, de gondolom ezt a szervizes is mondta.
Giuntini2015-12-07 22:14:50 // 74491
	Pityukoma mondta nekem. Beszéltünk a Dpf eltömődésről, és akkor mondta a híreket, hogy találkoztatok.
	
Dömpi (il dottore)2015-12-07 22:01:17 // 74490
	nem te, hanem Emil!
	
Lexlutor2015-12-07 21:22:48 // 74488
	Fújni kellett. Ajtó metál fényű volt enyém meg nem.
	
Pityukoma2015-12-07 20:57:12 // 74487
	??? Én tudom :-DDD
	
Pityukoma2015-12-07 20:44:19 // 74485
	A termosztátos blogom két utolsó képe talán segítség lehet. Bár az enyém 16v volt.
	
Pityukoma2015-12-07 20:41:41 // 74484
	
	
Pityukoma2015-12-07 20:38:28 // 74483
	Klassz lett, gratula :-)
	
Pityukoma2015-12-07 20:37:30 // 74482
	Örülök neki, szépen megcsinálták! Az ajtókat is fújni kellett vagy sikerült színkód szerinti azonosat venni?
	
Online tag
0
		Vendég0
385
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
