Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2015-12-10 20:03:52 // 74640
Nekem, ha bevadul, abba sem hagyja :-( Ki kell kapcsolnom.
.......................2015-12-10 20:02:13 // 74639
Abban igaz hogy keresztben van beépítve és 5hengeres soros
Egyébiránt semmi köze hozzá
.......................2015-12-10 20:00:19 // 74638
Nekem jól mükszik,néha egy hangyányit túl is töröl
'''''2015-12-10 19:56:12 // 74637
Nekem a szakaszos törlés valamiért esélytelen.Elkezdi aztán a második törlés után teljesen leáll.
Shadin2015-12-10 19:55:52 // 74636
HP :-)
emGéza2015-12-10 19:54:59 // 74635
Ha szitál az eső , akkor nálam is ezt játssza el .
Én már csak mosolygok , hogy milyen műsorokat tud , a MŰVÉSZNŐ :-)
Shadin2015-12-10 19:52:13 // 74634
Akkor nem velem van baj. Nem gond, ami rossz, vagy elromlik azt kiírjuk belőle :-)
Shadin2015-12-10 19:51:31 // 74633
Ezt kipróbálom :-)
'''''2015-12-10 19:50:09 // 74632
Nálam is úgy működik ahogy ő akar.Ez sajna ilyen vagy csak én nem jöttem még rá,milyen állásban törölne normálisan.
'''''2015-12-10 19:48:35 // 74631
Ma egy ismerősöm azzal fárasztott,hogy egymás mellett álltak egy volvóval és ugyan az a motor van mindkettőben.Ö egy 2.4jtdm brerával volt.
Én erről még nem hallottam.Ez igaz???
yani🍀2015-12-10 19:46:57 // 74630
Valóban elég érdekesen tud működni. Nekem a 2. állásban általában jól teszi a dolgát.
Piritu - 1.000.0002015-12-10 19:43:46 // 74629
Anno az ilyen kérdést elkerülendő nem kértem anno :-DD
Shadin2015-12-10 19:41:41 // 74628
Amikor csak szemerkél az eső akkor vagy nem töröl amikor szerintem kellene, vagy töröl és abba sem hagyja. Sőt még a sebességet is cifrázza :-)
mzo2015-12-10 19:36:15 // 74627
Mi a baja?
Shadin2015-12-10 19:32:57 // 74626
Ha szépen kérem, elmondja valaki, hogy miért működik az esőérzékelő úgy ahogy működik ebben az autóban? Köszi :-(
.......................2015-12-10 15:21:15 // 74625
A műsor profi
Amit ők autós hozzáértésnek gondolnak az nulla
David | Centocinquantanove2015-12-10 14:56:30 // 74624
Ma beadta a pre-heat glow plugs unavaiable hibát...
El is intéztem a szervizt, de sajnos nem tudtam BERU gyertyákat rakatni bele, mert nem volt raktáron csak 3 db... :S
Ehelyett méla undorral BOSCH-t kértem. Egyébként majdnem egy árban volt a két márka.

A kérdésem az volna, hogy sokkal sz*rabb a bosch mint a beru? Mik a tapasztalatok?
David | Centocinquantanove2015-12-10 14:54:26 // 74623
Persze, hogy nem az egy átlagember számára. De ahogy mondták is nem ez a lényeg.
Persze szép is lenne a műsor, ha csak olyan autókat mutogatnának benne, amit egy átlag magyar gyári munkás meg tud fizetni.
Biztos lenne így is pár modell, de úgy nem volna az igaz :)

Egyébként számomra szórakoztató a műsor, szeretem őket akár hitelesek akár nem. Nekem tetszik, hogy ha kell lehúzzák a béjemvét is ha olyan, de ugyanúgy tudnak fikázni egy bármilyen más többtízmilliós szuperautót is.
Az tény hogy az ebben a műsorban szereplő autók 95%-a nem nekem szól, de ettől még szerintem maga a műsor zseniális... volt.
Shadin2015-12-10 14:16:10 // 74622
Egy hét szabit vettem ki amíg lezajlott a csere :-)
Na jó, nem. Pont szabin voltam véletlenül...
De a költségtérítéses vadi új Skoda-t átadtam a kollégámnak.
Giuntini2015-12-10 13:58:25 // 74621
Egyszerűen jobb érzés vezetni, jobb érzés körbepillantani az utastérben. Még úgy is, hogy el van tömődve a DPF. Hétfőn Szatyi kitakarítja.
Giuntini2015-12-10 13:52:13 // 74620
Te amìg nem volt autód a felajànlott Octaviàba sem ültél be, inkább BKV-ztàl.
.......................2015-12-10 13:34:14 // 74619
Amúgy az ódi is ráfaragott a hexagon tengellyel a TDI 2,0ban ,sok a motorkár
Vagy a V6TDI szar piezo injektorok,megrepedő blokk,swirlklappe gondok ott is,vezérműlánc ,
A barmok hátratették a láncot ,ráfogazva a főtengelyre,hogy ha szétkopik a lánc viszi a lánckereket is ,egyben kelljen főtengellyel venni
Szóval ezért én se venném

Jtdm forever
Shadin2015-12-10 13:27:06 // 74618
Még jó hogy elférünk egy fórumban, pedig mennyire mások vagyunk :-D Soha nem ülnék be abba az Audiba. Nem vagyok rászorulva hogy racionális legyek.
.......................2015-12-10 13:26:25 // 74617
Ez igaz
Az plusspont hogy MÁS
Liquid2015-12-10 13:18:43 // 74616
az, hogy nem mindig minden racionális, és nem mindenki gondolkodik uniformizáltan.
Pl. mi is egy Alfával járunk, te egy 3 ajtóssal én berlinával. Mindkettő teljesen rossz mert kicsi a csomagtartó, nincs benne elég tárolórekesz, nem megy jobban mint német konkurensei, mégis szeretjük, vagy legalábbis én szeretem, mert pluszt ad.
Na ezt a pluszt adta a TopGear-eseknek a Ferrari...
.......................2015-12-10 13:07:37 // 74615
Ha csak a képeket nézegetem akkor audi
Ha belemélyedek a technikai részletekbe akkor is audi
A Jag gyártson V8as luxus kabriót azt tud
De dieselt kétlem
Shadin2015-12-10 12:55:28 // 74614
Arra gondol, hogy valamirevaló ember a Jaguárt veszi meg és nem az Audit...
TC
.......................2015-12-10 12:47:05 // 74613
Mi a lényege szerinted?
Liquid2015-12-10 12:43:22 // 74612
nem érted a lényegét, vagy nem akarod érteni...
.......................2015-12-10 12:35:00 // 74611
Megfizethető?
Egy ferrari?
Max nekik akik szarrá vannak(voltak) fizetve
Ők nem ebben a világban élnek
Így tök mindegy mit mondanak ,
Nem hitelesek
David | Centocinquantanove2015-12-10 11:42:26 // 74610
Pont a napokban néztem a TopGear 20. évadját, ott az egyik részben úgynevezett megfizethető árú kabrió szuperautókkal mentek. Volt egy ódi R8, egy mekláren MP4, és egy ferrari 458 spider.

Nagyon objektíven megvizsgáltak egy csomó témát, hogy melyik a legjobb autó (volt benne egy csomó baromság is :) )
a lényeg, hogy kihozták, hogy kb mindenben az R8 a jobb, azonban a végén, amikor arról volt szó, hogy ki melyiket venné meg, mindenki a ferrarit vette volna, pedig a döntés a teszt alapján teljesen irracionális döntés.

???

Legalább látni ilyet is, hogy nem állnak be a birkák közé, és nem ajnározzák a németeket, ha nem szolgáltak rá.

A kereskedők meg nem tudom hogy a német márkákat is lehúzzák e, de az tény, hogy az olasz autók újraeladhatósági faktora sokkal rosszabb mint egy németé. Mármint úgyértem, hogy a német ugyanannyi idő alatt sokkal kevesebbet veszít az értékéből mint egy olasz. Ezért biztosan nem szeretik...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-10 11:35:12 // 74609
töltögetem fel a Giuliettát bakker ez ám az igazán öszvér autó, 156 kerékcsapágy Grande puntó stabpálcák :)
Shadin2015-12-10 11:01:23 // 74606
Papíron így van, de az életben simán (majdnem) folyamatosan húz leszabályozásig. A nyomaték nem minden, a TBi sem nyomatékból pörög 5000-nél hanem teljesítményből.
Shadin2015-12-10 10:58:37 // 74605
Én is pörgetem a dízelt, simán nem 2000 környékén autózom. A 2.0 még jobb is a felső tartományban, mint az 1.9.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-10 10:42:26 // 74604
egy sima benzines nagyobb tartományban kezd el húzni, viszont egy turbós teljesen más világ, hiába nagyobb a nyomatéka egy 2.0 dejzelnek, mint mondjuk a TBi-nek fasorban sincs, rugalmasság vagy gyorsulás szintjén, teljesen más világ a kettő, a benzinesnél gyakorlatilag nincs turbójuk bármilyen sebességnél, bármilyen tartományban húz, ezért írtam almát a körtével nem hasonlítok, a gyári 2,4-et is megeszi a TBi keresztben, hosszában...a dupla turbós dejzel már más tészta ott van nyomaték végig, mint mondjuk egy 330d...ezért leszek kíváncsi a dupla turbós Giu-ra benyásban közel 300 nyiha lesz :)))
Haddel2015-12-10 10:26:29 // 74603
Köszi srácok😃
Liquid2015-12-10 00:04:11 // 74602
az szép, gratula :)
Chianti2015-12-09 23:35:14 // 74601
Egészségetekre! Még legalább 3-szor ennyit kívánok nektek! :o)
Haddel2015-12-09 23:16:29 // 74600
Ma betöltöttük a 70ezredik közös kilóméterünket Bocival :)
.......................2015-12-09 22:51:14 // 74599

Jó északát kívánok ezzel a képpel
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:48:03 // 74598
Az 1,6-2,0 3 mp-es különbsége akkor is adott a Giu-nál, hisz mindkettőt korlátozzák.
Volt rugalmasság mérésem is, de most nem találom, lehet, hogy a régi gépen maradt.
mzo2015-12-09 22:31:54 // 74597
Azért ez nem csak pusztán le nyomaték kérdése. Van itt súly előny is és emissziós norma előny is. Na meg az áttételezés ugye.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:26:27 // 74596
Az eddig használt gumik közül nálam is a Conti SportContact 5 jött be a legjobban, meg téliben is.
A Giu bőrje is teljesen más, mint a 159-é. Megkockáztatom, hogy nem is mindenhol igazi bőr.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:21:08 // 74595
A 98-as TS-en is van túlpörgés számláló.
Amúgy normál üzemi tartományról beszélünk a 2,0 esetében, nem a piros zónáról.
.......................2015-12-09 22:19:05 // 74594
Van ehhez rugalmasság mérésed is?
A multijetek nyomatéka 1es 2esben erősen korlátozott,
hogy a váltó ne menjen szét
Ezért nem jó az állórajtos adat
.......................2015-12-09 22:16:49 // 74593
Az avantgarde félbőr az tényleg mübőr
De az árlistán is kiírják,
Ugyhogy tudnia kellene a tulajnak
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:15:45 // 74592
Az egész - szerintem - csak turbó kérdése. A 2.0-ra szép nagyot akasztottak, cserébe van is turbólyuk. At, hogy a Giu-nál ezt hogy tüntették el, azt nem értem.
.......................2015-12-09 22:14:41 // 74591
Nekem azt is fáj hallgatni mikor szarrápörgetik a zöldkártyán
De nem véletlenül van túlpörgetésszámláló az ECU ban
Még azt is méri hány másodperc ig volt a piros tartomány felett a motor
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak