pepel2015-12-18 18:01:43 // 75040
Köszi szépen,állat a gép,szeretjük
Shadin2015-12-18 17:58:31 // 75039
Üdv itt!
Öröm és boldogság újabb őrültet tudni magunk között :-DDD
Öröm és boldogság újabb őrültet tudni magunk között :-DDD
pepel2015-12-18 17:53:33 // 75038
végül is mindegy,csak kíváncsi voltam,ha nagy távolságra indulok,akkor szoktam csak,hogy ne kelljen megállnom tankolni,köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-18 17:51:32 // 75037
én csak egy kattanásig tankolom tele, minek kell sz@rásig csurig rakni? a TBi-vel jó esetben még tudok menni a 4L-rel 40km-et ...nem mind1? :DDD
pepel2015-12-18 17:46:09 // 75036
helló mindenki Dávid vagyok,vettünk egy 159-est1.8 tbi
olyan kérdésem lenne,hogy tankolásnál a 145 öst is úgy szoktam tankolni,hogy amikor már teli van kihúzom a csövet,és még kb 2l benzint beletankolok,de most a 159 nél kihúzom,lassan tankolom tovább,de itt van 2 pici lyuk,amin folyik vissza,ha túltankolnám,de nem a kocsi alá,most kb 4 litert is sikerült,A KÉRDÉSEM,AZ ,HOGY HOVÁ FOLYIK A BENYÓ?
olyan kérdésem lenne,hogy tankolásnál a 145 öst is úgy szoktam tankolni,hogy amikor már teli van kihúzom a csövet,és még kb 2l benzint beletankolok,de most a 159 nél kihúzom,lassan tankolom tovább,de itt van 2 pici lyuk,amin folyik vissza,ha túltankolnám,de nem a kocsi alá,most kb 4 litert is sikerült,A KÉRDÉSEM,AZ ,HOGY HOVÁ FOLYIK A BENYÓ?
Kolci2015-12-18 16:15:48 // 75035
Az már fél siker :)))))))
Piritu - 1.000.0002015-12-18 16:12:05 // 75034
Szerintem igen.
Az viszont tuti, hogy az utca végén jó felé indult el :-)))
Az viszont tuti, hogy az utca végén jó felé indult el :-)))
csAR2015-12-18 15:47:50 // 75033
Ááhh!Csak szólt:
Jóccakát -léptem...
Jóccakát -léptem...
vargadre2015-12-18 15:21:20 // 75032
Sziasztok! 159 1.9 jtdm-hez keresek huto also vizcsovet. Aki tud valahonnan esszeru aron kerem jelezze. Szolnok es kornyeke előnyben. Választokat elore is köszönöm.
Kolci2015-12-18 14:35:09 // 75031
Részvétem! De jó helyre ment nem?
Piritu - 1.000.0002015-12-18 14:07:49 // 75030
Shadin2015-12-18 13:55:33 // 75029
The dipped headlamps (earth) activation signal (stable mode) is sent to pin 4 of connector I of the Body Computer M1 from the steering column switch unit H5; the flasher activation (earth) signal (unstable mode) is, on the other hand, sent to pin 33 of connector G of the Body Computer M1.
The Body Computer M1 controls the supply for the dipped headlamps sending an earth signal to relay T2 in the junction unit in the engine compartment B1 from pin 9 of connector A of M1 which energizes relay T2: this supplies the dipped headlamps F10 (left) and F11 (right). Each circuit is protected by a fuse in the junction unit B1 : F15 for the left headlamp and F14 for the right.
Both electronic systems inside the headlamps F10 (left) and F11 (right) are supplied - pin 9 - from the INT line of junction unit B2 protected by fuse F37.
Pins 12 of the two control units are connected to one another by means of a special serial line, whilst the speedometer signal from the Body Computer M1 (pin 28 of connector B) reaches pin 10 of the junction unit located in headlamp F10.
Pins 11 of the two headlamps are connected to the diagnostic K line
The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "main beam headlamps" warning light.
The Body Computer M1 controls the supply for the dipped headlamps sending an earth signal to relay T2 in the junction unit in the engine compartment B1 from pin 9 of connector A of M1 which energizes relay T2: this supplies the dipped headlamps F10 (left) and F11 (right). Each circuit is protected by a fuse in the junction unit B1 : F15 for the left headlamp and F14 for the right.
Both electronic systems inside the headlamps F10 (left) and F11 (right) are supplied - pin 9 - from the INT line of junction unit B2 protected by fuse F37.
Pins 12 of the two control units are connected to one another by means of a special serial line, whilst the speedometer signal from the Body Computer M1 (pin 28 of connector B) reaches pin 10 of the junction unit located in headlamp F10.
Pins 11 of the two headlamps are connected to the diagnostic K line
The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "main beam headlamps" warning light.
Shadin2015-12-18 13:50:59 // 75028
Van mert rá lehet csatlakozni MES-sel, de nem tudom hol, mert azt írja, hogy a bizti táblán/táblában van :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-18 13:21:08 // 75027
no akkor földié lesz :))))
Roben52015-12-18 13:12:39 // 75026
Sziasztok!
A gyári xenon-nak van külön vezérlője?Ha van akkor merre??köszi....
A gyári xenon-nak van külön vezérlője?Ha van akkor merre??köszi....
Hardy2015-12-18 10:38:47 // 75024
Nyomozonak kene lenned. :-)
Marcox2015-12-18 00:16:40 // 75023
Pityukoma2015-12-17 23:47:18 // 75022
Piritu - 1.000.0002015-12-17 22:20:42 // 75021
Piritu - 1.000.0002015-12-17 21:59:34 // 75020
A szintadó hagyta el magát a tankban?
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Angelo Bianco2015-12-17 21:37:54 // 75019
Sziasztok!
Tapasztalt már valaki ilyesmit????
Lassan már 3 éve megvan a vas, eddig nem, de körülbelül 3 hónapja elkezdte ha teletankolom nem megy fel a üzemanyag szintjelző mutatója a maximumig. A tank tele lehet a beletankolt literek alapján, de a megtehető km-ek (RANGE) száma is kevés. Anno 1000 km felett irta egy tele tanknál, most 800 km körül írja. DE!!!! Ugyanannyit elmegyek egy tankkal a végén mint régen.
Mi lehet a gondja, tipp, ötlet?!
Tapasztalt már valaki ilyesmit????
Lassan már 3 éve megvan a vas, eddig nem, de körülbelül 3 hónapja elkezdte ha teletankolom nem megy fel a üzemanyag szintjelző mutatója a maximumig. A tank tele lehet a beletankolt literek alapján, de a megtehető km-ek (RANGE) száma is kevés. Anno 1000 km felett irta egy tele tanknál, most 800 km körül írja. DE!!!! Ugyanannyit elmegyek egy tankkal a végén mint régen.
Mi lehet a gondja, tipp, ötlet?!
yani🍀2015-12-17 21:23:38 // 75018
Minden megkezdett regenerálást számol, így a megszakítottakat is.
Piritu - 1.000.0002015-12-17 21:18:25 // 75017
Az elgondolásaimban nem szerepelt ennyi papír :-)
(Árban meg igen.)
(Árban meg igen.)
Giuntini2015-12-17 20:38:02 // 75016
Mi a szösz! És elgondolásod szerint adod el?
Giuntini2015-12-17 20:37:03 // 75015
Megoldás: Hybrid 7-es busz! Ma én is elindultam a belváros felé, de előtte Sasadon voltam. A Hegyalja út már teljesen be volt állva, dobtam egy hátraarcot otthagyjam a Panteronát a Bornemissza térnél, és hybrid 7-essel megközelítettem a belvárost. még egy előny, lehet ilyenkor inni egy kis forralt bort.
Piritu - 1.000.0002015-12-17 20:12:33 // 75014
Úgy gondolom, hogy az a stílszerű, ha ő teszi közzé az eseményt :-)
Balazs802015-12-17 18:57:02 // 75013
Köszönöm. Na pont ezt szeretném én is.
Shadin2015-12-17 17:57:27 // 75011
Logikusnak tűnt :-D
Pityukoma2015-12-17 17:41:32 // 75010
Örülök hogy nem kerül ki a látóképből :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-17 17:36:06 // 75009
Helyes a következtetés :-)
Shadin2015-12-17 16:55:34 // 75008
Akkor jobban jártam az NJL-lel legalább a sorompók miatt :-)
Shadin2015-12-17 16:54:26 // 75007
Insider?
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:49:16 // 75006
Aha :-)
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Liquid2015-12-17 16:42:56 // 75005
na, megvan az új gazda?
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:40:27 // 75004
Nagyon úgy néz ki, hogy a Párduc ma alszik utoljára itthon :-((
Pityukoma2015-12-17 15:27:34 // 75003
Sziasztok :-)
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.
Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.
Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
Csabi2015-12-17 15:20:05 // 75002
"Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Regenerálások teljes száma: 1061.0"
144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
Regenerálások teljes száma: 1061.0"
144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
Giuntini2015-12-17 14:42:45 // 75001
Detto ugyanez van nálam is. Nekem is rajta van a 11-es frissítés. Nekem is kb fél litert csal.
Shadin2015-12-17 14:22:10 // 75000
Nekem a Fiat Szabónál csinálták Érden. Fél rezsi óradíj volt meg pár szöszmösszel együtt 12 gurigát fizettem.
norbi04092015-12-17 14:17:37 // 74999
Ezt a frissítést hol/kik tudják rétenni a kocsira? :) Milyen anyagi vonzata van egy ilyen beavatkozásnak? Nekem rendszeresen 100%körül kezd el regenerálni..mondjuk soha nem volt vele bajom :)
zsoltika2015-12-17 14:16:04 // 74998
Nekem 2006-os 2.4 és egyszer nekem is bedobta már a lámpát + üzenetet.
Shadin2015-12-17 14:07:27 // 74997
"A 2011-es sw. frissítés után lesz az a jelenség, hogy nem engedi 100% felé az eltömődés mértékét, hanem valahol 86% környékén indítja a regenerálást ha megfelelnek a feltételek, ha meg nem , akkor is van még X% tartalék amíg próbálkozhat. Ezáltal gyakrabban fog regenerálni, de nekem azóta egyszer sem állt meg az autó, előtte meg igen. Viszont ezután a trip fogyasztás mérése el hangolódik kicsit, 0,4-0,5 decivel kevesebbet mutat mint amennyit beletankolsz."
Balazs802015-12-17 13:35:23 // 74996
Ezt hogy érted, hogy DPF rutinhoz volt?
David | Centocinquantanove2015-12-17 13:15:26 // 74995
Váu... tényleg... :) Köszi! :)
Piritu - 1.000.0002015-12-17 12:08:26 // 74994
Gratula a k-hoz! :-)
David | Centocinquantanove2015-12-17 10:40:30 // 74993
Shadin2015-12-17 09:39:03 // 74992
Elteszem a MES+ELM cuccot a fiókba, hogy boldogan élhessek tovább :-)
.......................2015-12-17 09:08:35 // 74991
Akkor tökéletesen mükszik:)
No para
No para