Szabolcs 1592016-05-14 00:52:08 // 82959
Stabil pälca lenne Csak nem tudom melyik jo ??
Szabolcs 1592016-05-14 00:07:59 // 82958
Giuntini2016-05-13 21:31:46 // 82957
Valami hihetetlen, hogy milyen lepusztult darabokat árulnak most már. Ennek a hirdetésnek az apropójából megnéztem a többi portékát. Szerintem nagyon nehéz lenne jó 159-est találni. Legalábbis az 1,7 millió környékén. Most már lehet 1.5 millió alatt is találni, de melyik bontóból szöktek meg. Szerintem a nagy részük Olaszországból, annak is a déli részéből származik, már belső képeket sem mernek nagyon felrakni. Nagyon lerombolják most a 159 ázsióját. De ott van az ellenpélda. Magyarországon forgalomba hozott 2007-es 2,4 Q4 320 ezer km-el két és fél millióért. És jól néz ki, ápolt a képek alapján a belseje. A 120-130 ezer kilométeres hulladékok meg totál lelakottak. Nem értem az embereket, nem tudnak gondolkodni, hogy egynémely valós kilométere súrolja a 400 ezret is. Amiket itt árulnak másfélért, azok kint 2-3 ezer eurósak, nyíltan bevallva komoly sérülésekkel, vagy problémákkal. Itt meg megkíméltnek, vagy legrosszabb esetben normálnak árulják.
Csabi2016-05-13 20:58:16 // 82956
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-13 20:37:38 // 82955
ezt csak próbaúton tudod megnézni
maotun2016-05-13 20:15:09 // 82954
Üdv Erhard mester!kérdésem lenne mert nem volt még benzines turbós alfám
. " turbónyomás lehet árulkodó parkettánál ki kell mennie 1,2-1,4 bárig..."
ez alatt azt értem menet közben gyorsításkor padlógázon kell ekkora értéket mutatnia a nyomásmérőnek
gondolom üresbe hiába nyomok padlógázt letilt. tehát csak próbaúton tudom megnézni,(rendszám nélküli kocsival izgalmas lesz)
látatlanba mi a véleményed erről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_tbi_distinctive_4_ajtos_-_ritkasag_-_200_le-10120247
. " turbónyomás lehet árulkodó parkettánál ki kell mennie 1,2-1,4 bárig..."
ez alatt azt értem menet közben gyorsításkor padlógázon kell ekkora értéket mutatnia a nyomásmérőnek
gondolom üresbe hiába nyomok padlógázt letilt. tehát csak próbaúton tudom megnézni,(rendszám nélküli kocsival izgalmas lesz)
látatlanba mi a véleményed erről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_tbi_distinctive_4_ajtos_-_ritkasag_-_200_le-10120247
Kolci2016-05-13 18:55:54 // 82953
BBalázs2016-05-13 18:29:59 // 82952
Szia! Én anno megnéztem... Nem túlzok! Egy ép elem nincs rajta!!! Szinte minden elem javításra,fényezésre szorul. A tetőcsomagtartó feltámasztási pontjain centi mély horpadások... Talán zongorát szállítottak vele... Messze kerüljétek! És a kereskedő... Arra inkább semmit nem mondok... :)
Shadin2016-05-13 18:07:04 // 82951
Ez a belső kilincshez megy, a külsőhöz egy rúd csatlakozik egy műanyag ráfordulós rögzítőpöcökkel. Na az ha eltörik/lefordul akkor a rúd ki tud akadni...
David | Centocinquantanove2016-05-13 17:36:01 // 82950
Eladó Bluetooth ELM327 interfészt keresek, ami kipróbált és működik.
Ha van valakinek ne tartsa magában... :-)
Ha van valakinek ne tartsa magában... :-)
Putyesz2016-05-13 16:55:16 // 82949
Urak,egy barátom 159-et nézeget!mire kell figyelni mikor kipróbálja....esetleges tipushibák,vagy a hanyag karbantartás miatti hibák?
Ezt nézte....vki megnézte már esetleg?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_progression-10147950
Ezt nézte....vki megnézte már esetleg?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_progression-10147950
tirex2016-05-13 16:47:30 // 82948
Igen, ez szakadt el nekem is még régebben, bontóban kaptam hozzá. A cserére viszont nem vállalkoztam.
Csabi2016-05-13 15:32:29 // 82947
Dömpi (il dottore)2016-05-13 15:24:31 // 82946
Tekintve, hogy a gyermekeimet nem sikerült 100%-ban rászoktatni, hogy LÉPJÉK ÁT azt a k*ve küszöböt, apróbb karcok jelentek meg rajta. Nos ez a fekete műanyag küszöbön kezd látványos lenni, és nincs az a szilikon, ami eltünteti.
A napokban felmerült bennem a küszöbök karbonfóliázása.
Szerintetek?
(kérdés, hogy lenne megoldható, hogy az alfa romeo felirat megmaradjon a két első küszöbön)
A napokban felmerült bennem a küszöbök karbonfóliázása.
Szerintetek?
(kérdés, hogy lenne megoldható, hogy az alfa romeo felirat megmaradjon a két első küszöbön)
Csabi2016-05-13 15:22:01 // 82945
Hőmérsékletet is mér, a vízen túl... A nagynyomásúban biztos nincs, a rail cső két végén az egyik érzékelő lehet tudja a hömérséklet mérést, ennek utána kellene nézni, viszont ha az lenne annak P0190 lenne a hibakódja, nem 180.
sas-1592016-05-13 14:44:11 // 82944
hát ezzel sajnos szétzúztad reményeimet, hogy egy turbo tisztítással megúszom a dolgot.
a turbo-m hangosabban visít 0,2 bar nyomásnál, mint egy Integraléban. :)
legalábbis haverom Integraléjában elég hangos volt anno.
csak ott ez hozzátartozott a feelinghez, a 159-ben meg nem.
a turbo-m hangosabban visít 0,2 bar nyomásnál, mint egy Integraléban. :)
legalábbis haverom Integraléjában elég hangos volt anno.
csak ott ez hozzátartozott a feelinghez, a 159-ben meg nem.
sas-1592016-05-13 14:36:44 // 82943
köszönöm a tapasztalatokat a turbo-ról, a szerelőm már bejelentette egy turbóshoz a gépet. még nem tudom ki az.
akkor a dpf eltömődést is meg kell nézetnem nehogy újra problémát okozzon, ha az a tettes.
beszámolok majd a fejleményekről.
és tényleg a kipufogóm, mintha sokkal kormosabb lenne az eddig megszokottnál.
akkor a dpf eltömődést is meg kell nézetnem nehogy újra problémát okozzon, ha az a tettes.
beszámolok majd a fejleményekről.
és tényleg a kipufogóm, mintha sokkal kormosabb lenne az eddig megszokottnál.
tirex2016-05-13 12:35:07 // 82942
Mondanám hogy szedd ki a törött kocsimból de nem vészes összeg. Kár az időt elb@szni vele.
tirex2016-05-13 12:33:15 // 82941
Nekem volt már. Eltört egy pöcök a rudazatnál. Azt kicserélni horror.
ott22172016-05-13 12:02:01 // 82940
Válts bankot ! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-13 11:38:02 // 82939
szerintem zárkózz be, engedd le a redőnyöket holnap már nem lesz péntek 13 :)))
Giuntini2016-05-13 11:36:35 // 82938
Nekem valaki mondja azt, hogy ennek az autónak nincsen lelke. Két évvel ezelőtt, ugyanott, a Budapest Bank előtt szart be az ablakemelő motor, ugyanazon az ajtón. Most ugyanúgy májusban, elképzelhető hogy napra pontosan a kilincs. Hihetetlen..!
Kolci2016-05-13 11:25:13 // 82937
Amit beírt neked az az üzemanyag hőmérsékletét figyelő szenzor hibáját, vagy áramkörének hibáját jelzi, nem a vízét, s az üzemanyagszintét
BigBratyó2016-05-13 10:20:55 // 82936
A gázolaj szűrőben nem a víz jeladó van? A hőmérséklet jeladó nem az üzemanyag pumpába van benne?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-13 09:31:15 // 82935
egyben van a központival a kilincs ...lehet a mikrokapcsoló szart be vagy letörött ami azt megnyomja...
Pityukoma2016-05-13 09:29:53 // 82934
Még nem hallottam ilyen hibáról :-( Így megmondani nem nagyon lehet. Kárpit le, ajtó panel le, és utána belátni a mechanikához.
David | Centocinquantanove2016-05-13 09:29:01 // 82933
Köszönöm az infót!
RomeoOne2016-05-13 09:21:20 // 82932
Köszi, ezt olvasgatom majd, ha lesz egy kis időm
Giuntini2016-05-13 09:01:35 // 82931
Újabb hibácska történt. Reggel meghúztam a kilincset, egy pattanás, és az ajtót kívülről nem lehetett nyitni. Csak belűlről. Valakinek volt már ilyen? Mi törhetett el?
Shadin2016-05-13 08:48:23 // 82930
Ez szimplán nem igaz.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-13 08:37:47 // 82928
na várjunk csak alapjáratnál zárja a nagy beömlőket ahol a turbó nyomás nulla szóval mitől is menne több levegő? Gázadása meg szépen nyitja a nagyokat is...szóval ezt így hülyeségnek tartom...az eu3-as szívósorban nincs lapát a blokk ugyan az, ugyan az a lóerő, nyomaték...
RomeoOne2016-05-13 08:28:06 // 82927
"A teljesítmény növelése és a fogyasztás optimalizálása érdekében fejlesztették ki az úgynevezett örvénylapátokat [...] Nagy gázadásnál a lapátok elzárják az egyik beömlő nyílást. Így a kisebb keresztmetszetű nyíláson nagyobb sebességgel halad át a levegő. Ennek hatása, hogy örvénylő levegő érkezik az égéstérbe, így a hozzá befecskendezett üzemanyag egyenletesebben, tökéletesebben tud elégni. Ezzel nő a nyomaték..."
Gondolom ezért.
Gondolom ezért.
ott22172016-05-13 00:15:20 // 82926
Biztos,hogy van valamennyi teljesítmény csökkenés,csak mondjuk 2-3 lovat nem fogunk észrevenni. A zsebbenyúlós javítást /modjuk egy leszakadt lapátnál/ viszont igencsak. Anélkül hogy szakmáznék, csak annyit, hogy a szívócső hosszának a változtatása is sokat számít. Ez itt annyi jelent,hogy alacsony fordulaton nagyobb sebességgel áramlik a levegő és a szelepek zárása előtt több anyagot tart vissza a hengerekbe. Ezért is lehet hogy alacson fordulaton egy picit nyomatékszegényebb. Egy kis optimalizálós tuning viszon ezt full eltünteti,
ott22172016-05-12 23:51:35 // 82925
Nagyon jó mind a két leírás.Köszi! A dióhéjas tisztításról már hallottam,de ilyen konkrétan még nem. Majd valamelyik hosszú téli estén ki is próbálom.Sajnos ,lehet ,hogy a főtengelyem cseréje után a hengerfejet is le kell venni, így akkor én mechanikusan úgy is kitakarítom.
Liquid2016-05-12 23:10:01 // 82924
Nincs teljesítménycsökkenés a lapátok lekötésekor, illetve eltávolításakor, miért is lenne?
Giuntini2016-05-12 21:37:47 // 82923
Teljesítménycsökkenés egyáltalán nincsen! Annyi lehet, hogy indulásnál lehet egy kis lyuk. Bár aki kikötötte azt mondja nem igazán észrevehető.
RomeoOne2016-05-12 21:11:58 // 82922
Erről a szívósor témáról had kérdezzek már. Annyit láttam itt emlegetni, hogy utánanéztem már kicsit. Ha jól értem, akkor itt található az elvi leírás. Beugrott, hogy én már régen olvastam ennek a javításáról erről, csak az turbóbenzines motornál volt: Motorbontás koksz miatt? Soha többé!
Ez vajon dízellel is működhet?
Másik kérdésem ez a lapát kikötés. Ha jól értettem itt a fórumon olvasottakat, akkor ez akár teljesítmény csökkenéssel is járhat, viszont ahogy olvasgattam, azt láttam, hogy ez nem feltétlenül igaz. Máshol a a kikötés teljesítménnyel való összefüggéséről nem nagyon találtam semmit. Kell akkor ettől tartani?
Bár én semmiféle problémát nem érzek a motorral, de akkor a következő szerviznél úgy tervezem, hogy erre is ránézetek.
Ez vajon dízellel is működhet?
Másik kérdésem ez a lapát kikötés. Ha jól értettem itt a fórumon olvasottakat, akkor ez akár teljesítmény csökkenéssel is járhat, viszont ahogy olvasgattam, azt láttam, hogy ez nem feltétlenül igaz. Máshol a a kikötés teljesítménnyel való összefüggéséről nem nagyon találtam semmit. Kell akkor ettől tartani?
Bár én semmiféle problémát nem érzek a motorral, de akkor a következő szerviznél úgy tervezem, hogy erre is ránézetek.
Csabi2016-05-12 20:22:23 // 82921
Az érzékelő a gázolajszűrőben van, láttam nem rég cseréltél...Szóval mindenképp ellenőrizd a csatlakozót a szűrő alján...Aztán ha nem vezet eredményre akkor érdemes egy másik érzékelővel kipróbálni...
yani🍀2016-05-12 19:16:50 // 82920
Ez a hibakód vagy a szenzor, vagy annak áramkörének a hibájára utal. Első körben a csatlakozásokat vagy a vezetékeket kéne megnézni.
tirex2016-05-12 17:44:33 // 82919
Én mindig így járok vele mert a szerelőim nem tudják törölni. :) Semmit nem fog csinálni csak törlés után visszadobálja az üzenetet.
BigBratyó2016-05-12 15:39:47 // 82918
kitöröltem, visszaköpte
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-12 12:13:52 // 82917
9,3-9,7 között áll meg
maotun2016-05-12 12:08:44 // 82916
köszi a választ én is a 10000km.-t preferálom
A Tbi valós fogyasztása nálad hogy alakul?
A Tbi valós fogyasztása nálad hogy alakul?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-12 10:32:19 // 82915
áhhh nem csak 30%-ot .... gondold el a fizetésed 70%-at kapnád csak meg, vagy az 5L-es olaj helyett csak 3,5-öt kapnál stb, stb
Giuntini2016-05-12 10:20:57 // 82914
Ez olyan mint a tesztfogyasztás, bár Alfáék nem is hazudtak nagyot.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-12 09:59:02 // 82913
jaja tesztpadon a blokk folyamatos 80-nal pörgetve :DDDDDDD
Giuntini2016-05-12 09:49:27 // 82912
Szerintem ezeket az olajakat tesztelték laboratóriumi körülmények között, és ha minden optimális, akkor 30 ezer kilométert ki kellene bírnia. A valóság viszont mást mutat. Függ a motor állapotától, a használat módjától, az igénybevételtől, és mindentől. Én 15 ezrenként cserélek olajat, főleg nyáron általában hosszabb távon használom az autót. Nekem is a szervizkönyv szerint 30 ezrenként cseréltek olajat. Ez takarékos a szervizeknek, az első tulajnak,de 200 ezer km után nagyon sokat hoz a konyhára az alkatrészeseknek, és a szervizeknek, viszont mi meg a hajunkat tépjük. Nem mondom azt, hogy 30 ezres szervizt betartva nem lehet kímélni az autót, de aki egy 200 lóerős autót vesz, az nem 130-al használja az autópályákon.
yani🍀2016-05-12 09:31:32 // 82911
Én ennyire nem mélyedtem el a témában, Eddig minden autómban 10 ezrenként cseréltem az olajat és ezen a szokásomon nem is tervezek változtatni.
RomeoOne2016-05-12 09:28:55 // 82910
De akkor mit jelent ez, hogy a (**) szerint csak ha kéri vagy 24 hónaponként, miközben a (**) után folytatódik a szöveg zárójelben, hogy vagy 12 hónaponként. Akkor 12 vagy 24?