Fórum >> Típusok >> 159

Kolci2016-12-31 15:13:55 // 89289
Csak nem Nagymaros? Mármint a látkép Visegrád :)
Hardy2016-12-31 14:59:10 // 89288
Most nyitva volt és én voltam az első. Aztán jöttek sorba más elvetemultek is megnézni a napfelkeltet.
Hardy2016-12-31 14:56:08 // 89287
Valaki járt. Motorcsere lett a vége.
Don Vito2016-12-31 14:51:06 // 89286
Hátha valakinél aktuális: a Pappas Autónál 1500-3000 Ft közötti összegért cserélik az első emblémát.
konigla2016-12-31 14:11:32 // 89285
ja és köszi a tanácsot!
konigla2016-12-31 14:11:06 // 89284
Még nem érzem elkerülhetetlennek, de furcsa így a turbó benzines után. A chiptuning-tól meg mindíg ódzkodtam, de meglátjuk mikor megy el az eszem. Sajnos szinte biztosra veszem, hogy el fog ;-)
Shadin2016-12-31 13:35:49 // 89283
Ha elkerülhetetlen, Manky-t keresd itt a fórumon.
emGéza2016-12-31 13:31:10 // 89282
Sajnos nem nyert ! 😉
A helyes válasz : az autó mellett. 😁

B.Ú.É.K !
konigla2016-12-31 13:07:43 // 89280
Folyamatosan tudósíts légyszi a novitec box-al kapcsolatban, kíváncsi vagyok a tapasztalataidra. A magam részéről kicsit tartok tőle, függetlenül attól, hogy a novitec olasz specialista. Rigotech-nél járt valaki?
emGéza2016-12-31 13:05:49 // 89279
Passz! Hol?

Egy tegnapi kép. Hol vagyok ? ...címmel.
yani🍀2016-12-31 12:33:23 // 89278
Ha a sarut leveszed, akkor biztosan nem. Itt találsz videót is.
vexdecore2016-12-31 12:25:01 // 89276
Köszönöm.

A légzsáknak nem lesz baja? Vissza lehet simán tenni? Nem lesz hibakód?
Pappy2016-12-31 12:15:31 // 89275
Sziasztok,
Szekesfehervar kornyeken nem tudna valaki segiteni nekem hibakod torlesben?
Elore is koszi!
Piritu - 1.000.0002016-12-31 11:54:34 // 89274
Sose tudtam oda felmenni, mindig volt valami útban.
Csak ilyen van :-((
yani🍀2016-12-31 11:52:07 // 89273
Le kell venni a kormányoszlop burkolatát, majd hátulról a kormányon találsz két furatot. Egy lapos csavarhúzóval be tudsz nyúlni és azt elfordítva ki tudod pattintani a légzsákot. Ez után tudod szintén hátulról 3 csavarral levenni a burkolatot.
Mielőtt a légzsák csatiját széthúzod érdemes az akku sarut levenni!
vexdecore2016-12-31 11:34:29 // 89272
Sziasztok.

Van valami mód a kormányon kinyitni az ezüstszínű panelt? A rádió vezérlő kontaktos, ha kicsit megfeszítem a panelt fölfelé akkor rendbe jön, aztán megint elrázódik. Nagyon idegesítő.
Hardy2016-12-31 11:30:22 // 89271
Így könnyebb:
Hardy2016-12-31 11:26:39 // 89270
Na ma is autóztam egyet saját szorakoztatasomra. Azért hosszú távon meg egy pici Pest 6.2 lett a fogyasztás. Nagyon jó ez a box nagyon élvezem. Vajon hol ért a napfelkelte? Bár Piritu nak tuti van egy képe hogy itt álldogál valamelyik autójával. :-)
Shadin2016-12-31 10:17:45 // 89269
forrasr2016-12-31 09:14:22 // 89268
Ez így van ahogy írod, valamiért itt még talán a szoci autók minőségéből eredeztethetően azt szeretik ha 100e alatt mutat a km óra, megnyugtatja őket vagy nem tudom. Szerintem felesleges is ezen az óra témán pörögni vásárlói szempontból, mert ahogy a példa mutatja a trükk megmarad csak a módszer fog változni. (bocs az off-témáért)
forrasr2016-12-31 09:01:35 // 89267
Nem tudom,hogy még megy-e ez így de egy időben EU adószámmal megvették kint számlára nettóban, aztán itthon meg számla nélkül adták tovább, így nem volt áfa befizetésük utána, azt nem tudom navval miként küzdöttek meg, meg hány hónap után döntötték be a cégeket.
Kunyho2016-12-31 06:23:30 // 89266
Már egy hónapja ez a terv, meg is van a kiszemelt, de nem akarják elvinni a CX 7-et. Talán az új év szerencsét hoz.
Marseus2016-12-30 22:47:02 // 89265
Azért ez nem olcsó..főleg,h bármi történhet...vagy nem?
Hardy2016-12-30 20:50:49 // 89264
Köszi közbe megtalaltam én is. Amugy mit keresel erre? Csak nem veszel egy ilyent :-)
Kunyho2016-12-30 19:34:12 // 89262
Itt írnak róla:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Motor-Sportluftfilter/Novitec-Powerrail-5::3416.html
Tom_1562016-12-30 19:30:43 // 89261
Urak továbbra is küszködök az alábbi problémával: kb 80 km/h-nál ráz az autó, illetve sebességben, olyan 80 km/h felett kattog vmi, de csak gázadásra, motorfékkel gurulok akkor nincs semmi, illetve ha sebességben, menet közben jobbra balra szlalonozok, amikor balra húzom az autot jobbról kopog vmi, vagy kattog, hátra menetben jobbra kitekert kormánynál, jobb oldalrol kattan vmi. Ezek alapján nekem ez féltengelynek tűnik.
Jól gondolom szerintetek?
yani🍀2016-12-30 18:39:57 // 89260
2009 után már csak a 2.0 motorral szerelték, így csak véletlen találhatsz valamiért beragadt 1.9 8V motorost. a 2.0-ban volt 136 és 170 lovas is, de mindkettő 16 szelepes. Amúgy a 2.0 is jó konstrukció, itt már a DPF közvetlenül a leömlő után került elhelyezésre így kevésbé problémás mint az 1.9-nél. Az EGR hűtő szivárgása típushibának nevezhető ennél a motornál. Mindettől függetlenül a Hahun több olyan példány is volt már, amiben 300K volt a bevallott méter.
Zselé2016-12-30 17:42:14 // 89259
Sziasztok, az a helyzet hogy januárban eladom az OFF-os autómat, és venni szeretnék egy 159-es kombit, valamilyen diesel motorral. 2010 utánit szeretnék, és azt láttam, hogy 120 ill. 150 LE-s 1.9-esek, valamint 2.4-esek elszórtan fordulnak elő, inkább a 2.0 170 LE-s változatok jelennek meg a keresésekben.

Korábban volt egy 1.9 8V-s (115LE-s) 156-osom, és imádtam azt a motort mind teljesítményében mind megbízhatóságában. Viszont az egy jóval könnyebb autó volt, teljesen más váltóval. Azt tudom, hogy a 120LE-s 1.9-es még mindig 8V, és egy legendásan megbízható motor (haverom opel taxijában is az van, és 474000 Km-nél egy csepp olaj nem fogy...). Viszont kacérkodom a 170 lovasokkal is, mert az azért mégis csak fickósabb menetteljesítményeket ígér...

Mik a tapasztalatok a 2.0 170 LE-s motorral? vannak már tanulságok sok százezret futott példányokkal? Én legalább 5 évre szeretném megvenni a szerzeményemet, és a munkámból kifolyólag havi 2500-3000 km autópálya bele fog szaladni, tehát ha találok egy valóban 150.000 km körüli futásút, egyéb utazásaimat is bele véve 350-400 ezer km lesz benne ennyi idő alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-30 15:35:54 // 89258
Na igen ha itt is lenne az átlag kereset havi 1 milla nem okozna gondot az új Gyula... itt még a 3-4 millás autó is luxus :(
RomeoOne2016-12-30 14:57:51 // 89257
Én már kipróbáltam mindent, de sehogy sem működik. Visszaküldöm az eladónak és talán veszek egy kábeleset. Az már majdcsak jó lesz.
Giuntini2016-12-30 14:40:02 // 89256
Így van, pokoli drága a szolgáltatás Svájcban, és teljesen a fizetésekhez van szabva. Ami tetszik, ha valakinek két autója van, elég egy névre szóló rendszám. Ott valóban nem éri meg fenntartani egy régebbi autót, mert aránytalanul sok lesz rajta a költség. Mi viszont nem tehetjük meg, hogy max. 4-5 évenként autót cseréljünk újra. Ezért maradnak az általuk levetett autók, a gyár által beépített programozott amortizációval. Ki van ez találva....
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-30 14:20:51 // 89255
Nem tudnak trükközni az adóval mivel a kiléptetéshez ki kell fizetni...általában no-ba lépterik mivel 19%...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-30 14:17:50 // 89254
Svájcban aminek nincs müszakija és vagy enyhén sérült, szervizelésre szorul olcsón mérik, mivel a fantasztikus fizetések mellett fantasztikusabb szolgáltatási dijak is vannak... ami jó és müszakis az drága...
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-30 13:24:22 // 89253
Aha.. csak mert 3.3 körül volt ősszel egy TBi ha jól rémlik. Azt ki is néztem magamnak, csak.. na mindegy, nem rajtam múlott :-) TI, full bőr, 100e km felett picivel. Az svájci volt. Azóta hasonlókat 4m magasságában látok. Nem kicsi különbség, főleg ha belegondolok hogy ezen a kereskedőnek haszna volt, és még ÁFA-t is fizetett, honosította is.
Giuntini2016-12-30 12:33:35 // 89252
Az enyém Ausztriából van, de semmi adás - vételi nem volt, csak a kinti számla. És nem én vagyok az egyedüli, hanem nagyon sokunk volt így. Én is Olaszországból akartam hozni saját lábon autót, nálam semmi nyelvi nehézség nincs, mégis itt vettem meg. Én meg fordítva vagyok, lehet hogy soha nem vennék többé Magyarországon kereskedőtől használt autót. Kivétel van, mert Erhardtól simán vennék:)
Tomi Stark2016-12-30 12:27:24 // 89251
Én magam hoztam az autót Milánóból, rendes olasz embertől, mégis valami Abdul Hamed... egyiptomi volt az eladó, szóval az áfa és a garancia, az ott tűnt el. És ami a legdurvább, az ottani okmányirodás teljesen tisztában van vele, hogy mi történik. Megérte a kaland, de nem biztos, hogy mégegyszer megtenném olaszból saját lábas magánimportot.
Giuntini2016-12-30 12:05:08 // 89250
Svájc más tészta! Ott nagyon jó autók vannak olcsón. Ennek egy magyarázata van. Svájcban olyan kemény a vizsga, hogy csak tökéletes, újjal egyenértékű autók képesek átmenni. Amik nagyon olcsóak, azok vizsga előttiek. A levizsgáztatott, vagy még jóval vizsga előttiek viszont drágák.
Ezen én is agyaltam, hogy lehet, hogy csak egy kinti számlával jön be az autó, és a kereskedő neve sehol sem szerepel. Vajon ki és hol fizeti meg ezekre az autókra az ÁFÁ-t? Nagyon nagy trükközések vannak a használtautó kereskedelemben.
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-30 11:39:01 // 89249
Az mi az, hogy nem fizet ÁFÁ-t? Hogy? Oké, hogy EU, de valahol az EU-n belül meg kell fizetnie, nem? Nettóban naná, hogy kívánatosak az árak. Csak ha kint nem fizetem meg, akkor itthon kell. Persze kivéve, ha cégre veszem és lízingelem, mert akkor bérleti díjnak számít. Ha jól gondolom,akkor majd a lízing végén, a maradvány értékre kell csak adózni.
Vagy trükközés van? Kint számlásan veszi, adómentesen, aztán eltűnik a számla és magánszemély adásvételivé alakul?
Ezen sokat agyaltam, hogy hogy létezik, hogy a normális autók kint drágábbak. Ha én odamegyek, megveszem, honosítom, többe jön ki, mint az itthon csodás ajánlatnak tűnő autók. Svájcból pláne nem vágom, hogy hogy jönnek olcsón jók, ott még fentebb van az igazán szép darabok ára anetes keresések szerint legalábbis. Semmi másra nem tudok gondolni, hogy a km bár valós, de nagy részük törve jön be. Persze lehet rosszul gondolom.
mizooo2016-12-30 11:10:29 // 89247
Szia, amikor megvettem nekem is volt párszor ez a lomha indulás! Manky szoftver óta nincs.
Giuntini2016-12-30 10:24:34 // 89246
Viszont még hozzáteszem, azért más szempontból nem lehet párhuzamot vonni, mert anyagokban, összerakás minőségében a mai autók sokkalta fölötte vannak a régieknek. Csak a környezetvédelem, és a fejlődés megölte a dízelek tartósságát. Az is tény, hogy egy régi szívódízel arra sem volt elég, hogy a forgalommal tudjad tartani a lépést. Ezekkel a maiakkal meg átugrod a forgalmat. Valamit valamiért.
Giuntini2016-12-30 10:17:17 // 89245
Na ja! De ha nem kilométert és évjáratot akarnának venni lehetőleg minél olcsóbban, akkor megszűnne az óratekergetés. Ha az emberek elfogadnák, hogy egy 6 éves dízelben átlagban 150-200 ezer méter van, és hogy egy 10 évesben is 300 ezer környékén (bár az első tulajnál futnak bele a méterek, mivel általában céges), akkor másképp állnának hozzá. Akkor elfogadnák, hogy kell rákölteni, és ezt bele kell kalkulálni. Ez a dízel már nem a 2,5-ös Croma motor, amelyik 6-700 ezret elmegy úgy, hogy meg sem kottyan neki.
Liquid2016-12-30 10:06:20 // 89244
ez pontosan így van
Erhard 242 (Pure Energy)2016-12-30 09:35:28 // 89242
jah, kb... meg behozták a pár évesen 100-200e km-et futott darabokat, amit hirdettek jó sokáig de a kutyának nem kellett, mert nagyon sok a km és biztos minden szar az autón, ezért elkezdték tekerni (tisztelet a kivételnek), mert nagyjából mindenki tisztában van, volt vele, hogy nem lehet benne 50e, de jóleső érzés a legtutibbat kifogva, még átb@szva is a kevés méteres autóban ülni. És ezt nem csak a nepperek, ha nem a magánemberek is ugyan úgy megjátcák, mert kis hazánkban lassan mindenki autót árul...
Ez így fog menni, folyton folyvást míg kötelezővé nem teszik az elektronikus szervizkönyvet.... akkor meg a szalonok fognak csalni, ahogy most is teszik páran csak hogy kerek legyen a történet :P
A becsületes nepperek meg szívják a fogukat, mert senki sem hisz nekik ....
Giuntini2016-12-30 09:11:03 // 89241
Meg nincs adásvételi mostanában. Van egy kinti számla, és a kereskedő neve sehol sem szerepel. 7-8 millió új ár az még eléggé az olcsóbb árak voltak. 2007-ben egy 2,4 sw Q-tronic Distinctive felszereltséggel közel 12 milliót kóstált.
forrasr2016-12-30 09:00:12 // 89240
Azért a nagy arányú behozatalban annak is van szereppe, hogy itthon nem volt elég fizetőképes kereslet aki 7-8M+ ért meg tudta volna venni anno az 59-eket, használtban meg kívánatos darab az örökifjú formavilágával így van rá kereslet, amit a hazai forgalomba helyezésű példányok használt kínálata nem tud lefedni, így hoznak be kintről amit aztán elkapkodnak, még a lehasznált darabokat is. Azt meg ne várjuk, hogy aki kint megveszi beleteszi a pénzét, hazahozza és haszon nélkül adja tovább. Az már más kérdés, hogy on plus' hazai nepper "trükköket" bevetve kívánatosabbá teszik a kínált darabot, elfedve vagy éppen elvonva a figyelmet a hibákról. Ehhez még hozzájön, hogy lehet alapból a kinti arab/szerb/török kereskedő is megtette amit lehet.
Az árral kapcsolatban csalóka lehet, hogy többnek tűnhet a kinti ár, de ha számlaképes az eladó, akkor lehetséges, hogy nettóban veszik meg, a hazai áfát nem fizetik be, de normál piaci azaz bruttó áron adja tovább az autót, így már versenyképesebb az árképzése is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak