Nem olvastad tovább... HF Integrale. 200 ló, 300Nm, 1300kg. Egy törékeny, kicsi, nem sok vasból épített szörny, ami csak az élményért van. Közúti sebességtartományban is kiélvezhető. Nem próbáltam még ilyet, de nagyon kéne. Nem mondanám Wartburg kategóriának.
Egyébként meg ha ültél volna a Wartburgomban, lehet jobban megértenéd, hogy miért gondolom feleslegesnek ezeket a modern, túlpumpált, elektronikával és mindenféle technikai trükkel agyontömött valamiket. Számomra ezek autóskártya kategória. És ezt a 159 tudatosította bennem.
A legnagyobbakat állatkodni közúton a Wartburggal lehetett, csak jelzem :-) 1.6 szívó motor, 4-2-1 leömlő, dupla torkú karbi, elektromos AC, ültetett, keményített futómű, üvegszálas sárvédő lemezek, átalakított féltengelyek, a létező legrövidebb kiosztású 5-ös váltó...és gombos indítás :-D 90 ló lehetett? Picivel több? Ki tudja. Nem az számított. Nem a leggyorsabbnak kellett lenni, csak a legjobbat játszani.
Aztán ott volt a 146-om. 150ló, 330Nm, 1300kg. Nem egy Integrale, hangban pláne nem, de ha megnézzük azokat az adatokat, és a felépítését, élvezeti cikknek nem rossz. Napi használatban tolta az élményt rendesen. Néha kicsit sok is volt, eddig ez az autó tudta egyedül azt, hogy egy-egy adrenalin fröccsös önfeledt akció után még percekig remegett a lábam a gázpedálon :-) Iszonyú intenzív volt egy ekkora autóban ennyi nyomaték. És még véletlenül a futóműve is nagyon jó hangolású volt a 146-ok közül csak a jtd kapott meg pár módosított alkatrészt (részben egyezett a Bravo GT futóművel) és persze ott volt még a quick-rack kormánymű (2.2 fordulatos).
Aztán most itt a 159, 240 lóval. Mit mondjak. Nem kell utcára 510 ló, ebben egészen biztos vagyok. :-) A 240 fölényként használható, élményként alig. Nekem ennyi erő pont a nyugalmat hozta el. Lassan csak rájöttem, hogy azért nincs izgalom, mert minden szituáció egy enyhe gázpedál legyintéssel megoldódik. Nem kezd el hevesen verni a szívem, hogy gyorsulunk, vajon beférek e, mert beférek és kész. Azért nincs izgalom, mert a 60-as kanyarban úgy megyek át 80-al, hogy nem különösebben tűnik fel. Általában fogalmam sincs, hogy mennyivel megyek. A 471-esen vettem magam észre a múltkor, hogy én ott nyugisan fűzöm a kanyarokat, közben a sebességmérő meg olyan túl sokat mutat. Én ennyivel akkor mentem régen, amikor siettem. Előzésnél dettó. A 146-tal azért volt izgalom abban, amikor egy előzést 140 fölött fejeztem be, onnan fékeztem vissza a sorba. Most? Fingom nincs mennyivel előzök. Legutóbb 170-en állt a mutató, amikor kicsúszott a számon annyi, hogy "hopp, kicsit megszaladt". Nem lehet észrevenni, sok izgalom sincs benne.
És azóta átértékeltem, ez nekem jó :-D Hogy mit tudna igazán, azt esélyem sincs kipróbálni közúton, de annyira nem is szeretném. Ott ha valamit benézek, nagyot esek. Szóval én megérkeztem oda, hogy szeretem ezt a kicsit élménygyilkos tudást. Ebben az autóban még egyszer sem éreztem azt, amit határhelyzetben az ember átél, hogy vajon befér e, kiadja e? Ésszerű és még afölötti tempókon is kiadja. Ahhoz meg lehet igazad van és öreg vagyok, hogy ésszerűtlen tempókon rángassam bele a kanyarokba, 200 fölött zavarjam másodrendű utakon. Lehetne, nekem nem igényem.
Szóval ennyi. oké, öregszem biztos. Lényeg, hogy megtaláltam ebben is a magam öreges nyugis élményét :-D Végre tudok úgy gyorsan autózni, hogy a lányom nincs rosszul. Én nem fáradok el. Nem káromkodok, nem nyomom a dudát. Az erőhatások direktsége, a harsány hang, a necces szituk. Jók voltak, de ennek a magabiztos szörnynek nagyon ideje volt.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-15 14:33:34 // 97999
Smith2017-08-15 14:14:02 // 97998
Itt ingyenes az előzetes. :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-15 13:46:15 // 97997
Igen, ezt már általában mindenhol így csinálják. A szerelőd felhívja a vizsgabázist, hogy küld egy autót "előzetesre". A szerelőknek általában megvan a kedvenc vizsgabázisuk, ahol jóban vannak a személyzettel. Némileg így biztonságosabb, hogy nem kezdenek el cseszekedni veled, és nem fognak direkt hibákat találni, hogy aztán ott javíttasd meg náluk.
Szóval elviszed előzetesre, ott végigmegy a vizsgasoron. Előre szólni kell, hogy ha minden okés, akkor vizsgázzon is le az autó. Jó esetben egy óra múlva friss műszakival mehetsz is. Ha van valami (mint nálam a "vékony fékbetét"), akkor kapsz egy hiba listát és csak pár ezer Ft-ot kell fizetned az átvizsgálásért.
Szóval elviszed előzetesre, ott végigmegy a vizsgasoron. Előre szólni kell, hogy ha minden okés, akkor vizsgázzon is le az autó. Jó esetben egy óra múlva friss műszakival mehetsz is. Ha van valami (mint nálam a "vékony fékbetét"), akkor kapsz egy hiba listát és csak pár ezer Ft-ot kell fizetned az átvizsgálásért.
Smith2017-08-15 13:37:10 // 97996
Kérsz egy időpontot, odaviszed, leülsz, iszol egy KV-t, fél óra múlva mehetsz haza.
Ahova én szoktam menni, ott van egy úgynevezett ingyenes előzetes, ahol tét nélkül beviszem, megnézik, megmondják mit kell (ha kell) csinálni. Ha ilyenkor belül van az 1 hónapon, akkor a vizsgát is megcsinálják, ha nem, akkor még egy alkalom kell.
Ahova én szoktam menni, ott van egy úgynevezett ingyenes előzetes, ahol tét nélkül beviszem, megnézik, megmondják mit kell (ha kell) csinálni. Ha ilyenkor belül van az 1 hónapon, akkor a vizsgát is megcsinálják, ha nem, akkor még egy alkalom kell.
Macccy2017-08-15 13:35:54 // 97995
Szeva!
Ha van szerelőd ő pár líráért felkészíti, beíratja, elviszi. Adott esetbe ha a vizsgasoron nem ismersz senkit (és az autód nem 100% átmenős, füst, módosításoktól mentes, nincs fólia vagy utólagos LED) akkor jobb ha a szerelőddel egyezteted és ő viszi, mert ő felel azért, hogy olyan állapotban legyen, ami átmegy. Ha utcáról mész vizsgaállomásra, akkor van még úgy tudom "próbavizsga", megnézik valamennyi zsetonért a dolgokat, hogy kell e valamit csinálni. Nekem az off-A4 évekig fizetős vizsgás volt fólia, LED és EGR miatt, nameg a fékek miatt is, az 18 helyett rendre 25-30 papírba fájt.
Ha van szerelőd ő pár líráért felkészíti, beíratja, elviszi. Adott esetbe ha a vizsgasoron nem ismersz senkit (és az autód nem 100% átmenős, füst, módosításoktól mentes, nincs fólia vagy utólagos LED) akkor jobb ha a szerelőddel egyezteted és ő viszi, mert ő felel azért, hogy olyan állapotban legyen, ami átmegy. Ha utcáról mész vizsgaállomásra, akkor van még úgy tudom "próbavizsga", megnézik valamennyi zsetonért a dolgokat, hogy kell e valamit csinálni. Nekem az off-A4 évekig fizetős vizsgás volt fólia, LED és EGR miatt, nameg a fékek miatt is, az 18 helyett rendre 25-30 papírba fájt.
RomeoOne2017-08-15 13:25:38 // 97994
Csak egy ilyen általános kérdés:
Hogy zajlik egy műszaki? Kb. bő két évnyi autótulajdonos tapasztalattal rendelkezek, de műszakizni még nem voltam. Ősszel viszont aktuális lesz. Mit kell csinálnom? Kérek egy időpontot és odaviszem, mint pl. egy eredetvizsgára és pár óra múlva mehetek érte? Vagy előtte fel kell készíteni valahogy a kocsit? Mi mindent néznek meg rajta? Mire kell figyelnem?
Hogy zajlik egy műszaki? Kb. bő két évnyi autótulajdonos tapasztalattal rendelkezek, de műszakizni még nem voltam. Ősszel viszont aktuális lesz. Mit kell csinálnom? Kérek egy időpontot és odaviszem, mint pl. egy eredetvizsgára és pár óra múlva mehetek érte? Vagy előtte fel kell készíteni valahogy a kocsit? Mi mindent néznek meg rajta? Mire kell figyelnem?
Tocke2017-08-15 11:01:15 // 97993
Légszűrő a jobb első kerék előtt a lökös mögött van, haspáncélt leveszed utána alulról tudod cserélni a szűrőt.
Pollenszűrő a kesztyűtartóban van, valakinek van fent egy tök jó szerelési blogja, de már nem tudom kinek.
Pollenszűrő a kesztyűtartóban van, valakinek van fent egy tök jó szerelési blogja, de már nem tudom kinek.
Tocke2017-08-15 10:58:15 // 97992
Nekem is a tiéd tetszett meg, rá is kerestem de 50e pénz nem volt rá. A lökhárító festés meg a felső lengőkar csere elvitte. Én is az eredeti ködlámpát használva csináltam meg a DRL-t, de csak mint hordozó felületet használtam. Vezérléssel, ahogy kell. Sajnos az E nincs bent (a ködlámpában bent van és nehéz megmondani, hogy nem együtt van a kettő) de remélem nem ennyire szőrözőssek a rendőreink. Elvégre nem egy kocka ladán van:-) A műszakin szerencsére meg tudom oldani, hogy ne jelentsen gondot.





Smith2017-08-15 10:13:30 // 97991
A majdnemet hogy érted? :) Azért nem jó mert a gyári helyén van? Rosszul hallanak a másik oldalon?
Én teszteltem asztalon a rádiót, és nagyon jó volt a kihangosítója a saját mikrofonjával, szeretném ha az autóban is olyan lenne :) Csak spórolnék a kábelezéssel, ha lehet.
Már tényleg szinte plug&play lesz, minden adaptert megépítettem, még ez a mikrofon dolog van hátra. A gyári mikrofon biztosan más, azon nem tudok ellenállást mérni, gondolom van ott még valami kondival leválasztás. A gyári pioneer mikrofon meg sima 900 ohm-os. Szóval nem ugyanaz :)
Építek jack adaptereket és használom a gyári kábelezést, csak az meg plusz sok-sok kontakthiba lehetőség... :( Lehet megnézem a gyári, ha szét tudom kapni, rámérek, ha az is 900 ohm körüli, átkötöm a kondiját, aztán szerintem nem lehet baj vele. Vagy nem tudom :)
Én teszteltem asztalon a rádiót, és nagyon jó volt a kihangosítója a saját mikrofonjával, szeretném ha az autóban is olyan lenne :) Csak spórolnék a kábelezéssel, ha lehet.
Már tényleg szinte plug&play lesz, minden adaptert megépítettem, még ez a mikrofon dolog van hátra. A gyári mikrofon biztosan más, azon nem tudok ellenállást mérni, gondolom van ott még valami kondival leválasztás. A gyári pioneer mikrofon meg sima 900 ohm-os. Szóval nem ugyanaz :)
Építek jack adaptereket és használom a gyári kábelezést, csak az meg plusz sok-sok kontakthiba lehetőség... :( Lehet megnézem a gyári, ha szét tudom kapni, rámérek, ha az is 900 ohm körüli, átkötöm a kondiját, aztán szerintem nem lehet baj vele. Vagy nem tudom :)
Ngynrbrt2017-08-15 10:11:50 // 97990
Sziasztok! Levegőszűrőt és pollenszűrőt hol találom, merről közelítsek?
Zolibácsi2017-08-15 10:05:10 // 97989
Dz - Zsolti megnezte és a geometria szépen mozog allitasa szerint. Ennél több bevizsgalas nem történt. Addig nem akartam a turbot leszedetni amíg nincsen másik és nem lett rendesen ki diagolva.
pettinke2017-08-15 09:24:34 // 97988
kérdezem mégegyszer:
"De a turbódat bevizsgáltattad?" Geometria hogy érzi magát?
EGR-ed van még?
"De a turbódat bevizsgáltattad?" Geometria hogy érzi magát?
EGR-ed van még?
Zolibácsi2017-08-15 09:18:01 // 97987
Az a baj, hogy értem amit mondasz de valami mégsem stimmel. Mitől lehet az hogy 2000-től tiltásig kitartja a nyomást. Ha 2500 akkor háromnegyed gazon játszani kell a pedállal és lesz nyomás. 3000 felett pedig lepadlozom és 1,2 vagy 1,4 ezeket a tüneteket szinte bármikor tudom produkálni. Érezhető a lóerős hiánya is ilyenkor.
Dömpi (il dottore)2017-08-15 09:15:52 // 97986
És ami még előnye, hogy eddig egy szembejövő sem villogott, hogy vakítaná.
Dömpi (il dottore)2017-08-15 09:14:32 // 97985
Mellékúton este fel szoktam kapcsolni a H7-es tompított mellé. Olyan a hatása, mintha xenonnsl mennék. Teljesen bevilágítja az út szélét a bokrokig így nagyobb eséllyel veszem észre a kiugrani készülő vadat.
Ködben jobb mint a gyári ködlámpa.
Ez nálam másfél év tapasztalata.
Ködben jobb mint a gyári ködlámpa.
Ez nálam másfél év tapasztalata.
David | Centocinquantanove2017-08-15 08:54:45 // 97984
Egy időben próbálkoztam ledes helyzetjelzővel, több kört is próbálkoztam vele, de egy hónapnál tovább nem bírta egy sem.
Villódzik, aztán már nem is világít...
Igaz, hogy ebayes madeinchina verziókat próbáltam, de ezek mind szarok voltak... Pedig tetszett a fénye...
Villódzik, aztán már nem is világít...
Igaz, hogy ebayes madeinchina verziókat próbáltam, de ezek mind szarok voltak... Pedig tetszett a fénye...
Shadin2017-08-15 08:47:19 // 97983
Yani próbálta a gyári mikrofont a nem gyári fejekhez és nem volt jó emlékeim szerint.
Én meg beépítettem a gyári helyre a Pio mikrofonját és majdnem tök jó...
Én meg beépítettem a gyári helyre a Pio mikrofonját és majdnem tök jó...
Shadin2017-08-15 08:44:53 // 97982
"ha 2000-ről padlózom rendben tölt, ha 2500 felett inkább 3000 felé alig tölt 1.2-1.4 körül"
Dehát ez normális....
Padlózd 1800-tól 4500-ig folyamatosan és azt nézd vagy log-old. Az tök normális, hogy a fordulat emelkedésével csökken a tb nyomás. Még a TBi is így dolgozik.
Dehát ez normális....
Padlózd 1800-tól 4500-ig folyamatosan és azt nézd vagy log-old. Az tök normális, hogy a fordulat emelkedésével csökken a tb nyomás. Még a TBi is így dolgozik.
Shadin2017-08-15 08:36:53 // 97981
Én is a vákuum rendszernél kezdeném.
multizseti2017-08-15 08:12:04 // 97980
Hali! Ködlámpa része este(ködben) mennyire használható?
Dömpi (il dottore)2017-08-15 08:10:02 // 97978
De az enyém elektronikával együtt van, csak be kellett kötni. Gyújtás ráadásakor kapcsolja a DRL-t, tompított helyzetjelző felkapcsolásakor a DRL-t lekapcsolja, viszont a gyári ködlámpa gombot benyomva kapcsolja a ködlámpa funkciót.
Ja, és E jelzés megvan, yard nem köthet bele.
Ja, és E jelzés megvan, yard nem köthet bele.
Liquid2017-08-14 23:37:25 // 97977
Az üléseket emeld fel és akkor alulról hozzáférsz, nem egyszerű de megoldható.
Smith2017-08-14 23:24:34 // 97976
Szeretném kivenni a középső könyöklős részt, kézifék fölötti elemet. Ahogy nézem oldalról 2-2 csavar tartja. Ha előrehúzom az ülést, akkor a két hátsóhoz hozzáférek. Az elsőhöz meg ki kellene vennem az üléseket? Oda akarok egy plus AUX és USB aljzatot tenni, ami a tárolórekeszben lenne.

Valaki használta már a beépített B&M mikrofont nem gyári fejegységhez? Spórolnék a kábelezéssel :)

Valaki használta már a beépített B&M mikrofont nem gyári fejegységhez? Spórolnék a kábelezéssel :)
Liquid2017-08-14 23:11:21 // 97975
az utolsó mondatod igaz lehet
Piritu - 1.000.0002017-08-14 23:08:07 // 97974
Azért merült fel bennem,mert amúgy meg minden sz@rra emlékszik. Mikor, hol, kivel, mit beszélt, mit látott, stb.
Nem hiszem el, hogy még életében nem járt fékpad közelében és nem látott még mérést. Innentől az értetlensége ez ügyben csak bohóckodás lehet. Vagy nem bírja elviselni, hogy másnak is igaza lehet...
Nem hiszem el, hogy még életében nem járt fékpad közelében és nem látott még mérést. Innentől az értetlensége ez ügyben csak bohóckodás lehet. Vagy nem bírja elviselni, hogy másnak is igaza lehet...
Liquid2017-08-14 22:58:06 // 97973
az is lehet, hogy kell a "konfliktus"
pettinke2017-08-14 22:55:20 // 97972
De a turbódat bevizsgáltattad?
Piritu - 1.000.0002017-08-14 22:55:15 // 97971
Néha az az érzésem, hogy szándékosan csinálja. Ennyire buta nem lehet...
Liquid2017-08-14 22:50:12 // 97970
Igen, így van. Azt még elfeledtem hozzátenni, hogy a tudatlanságát ellensúlyozza a hangerővel és a hülyeség mantrázásával.
Némely dolgokban egyetértek vele, meg jók a meglátásai, de ahogy öregszik (vagy én) ez egyre kevesebb :)
Némely dolgokban egyetértek vele, meg jók a meglátásai, de ahogy öregszik (vagy én) ez egyre kevesebb :)
Piritu - 1.000.0002017-08-14 22:31:50 // 97969
Gyakorlatilag az összes égésteret meghallgattam, volt amit többször is.
Nagyon sok esetben alapdolgokat nem tud, vagy nem ért. Cserébe mindenről van véleménye, amit a többiek szavába vágva el is mond. Jó néhány adás hallgathatatlan miatta. Az olajokról szóló is ilyen volt.
Nagyon sok esetben alapdolgokat nem tud, vagy nem ért. Cserébe mindenről van véleménye, amit a többiek szavába vágva el is mond. Jó néhány adás hallgathatatlan miatta. Az olajokról szóló is ilyen volt.
Liquid2017-08-14 22:23:34 // 97968
Persze hogy lehet :)
Én is cseréltem, igaz előtte vettem egy gyári újat, majd a régit felújítottam.
Én is cseréltem, igaz előtte vettem egy gyári újat, majd a régit felújítottam.
Zolibácsi2017-08-14 22:20:58 // 97967
eléggé rá volt kokszolódva és miután jól levakargattam nem volt változás, olcsón hoztak egy újat. Beszereltem és mentem egy karikát, hogy kiderüljön van e változás. Csövek mindenhol jók.
ha 2000-ről padlózom rendben tölt, ha 2500 felett inkább 3000 felé alig tölt 1.2-1.4 körül
pár embert bontóst megkerestem a garett turbó miatt de mondták, hogy mivel a Manky-Föckös leírta a forumra hogy a k04 az nem jó azóta hiány cikk a garett. és senki nem viszi a k04-et. Mondtam neki, hogy sarkosan fogalmazott nagyon....
ha 2000-ről padlózom rendben tölt, ha 2500 felett inkább 3000 felé alig tölt 1.2-1.4 körül
pár embert bontóst megkerestem a garett turbó miatt de mondták, hogy mivel a Manky-Föckös leírta a forumra hogy a k04 az nem jó azóta hiány cikk a garett. és senki nem viszi a k04-et. Mondtam neki, hogy sarkosan fogalmazott nagyon....
Liquid2017-08-14 22:19:54 // 97966
Winkler sajnos nagyon sok területen igen felszínes, és tudatlan
FRC2017-08-14 22:17:21 // 97965
Dömpi (il dottore)2017-08-14 22:04:32 // 97964
Van kontraszt rendesen! Szerintem a villanydodgem buziknak való 🤔
Dömpi (il dottore)2017-08-14 21:43:09 // 97963
Néhányan érdeklődtek nálam a ködlápám helyére beépített Keetec DRL 2in1 (menetfény+ködlámpa) iránt.
Ma rákérdezett a szerelőm az árra. Most 50 000 Ft.
Nekem tavaly még 32 000-be került.
Rendesen felment az ára😩
Ma rákérdezett a szerelőm az árra. Most 50 000 Ft.
Nekem tavaly még 32 000-be került.
Rendesen felment az ára😩
Zsolt1552017-08-14 21:33:35 // 97962
"... Nem cél a tartósság, nem cél az igazi minőségi színvonal, a biznisznek pörögni kell. ..." A fogyasztói társadalmat erőltetik. Nem a tartósság, ha nem az a cél, hogy minél sűrűbben cseréld a tárgyaidat. Így viszont tényleg csak a szemetet termeljük. Egyébként lényegében egyetértünk.
pettinke2017-08-14 20:34:55 // 97961
Miből gondoltad, hogy pont a MAP-ot ki kell cserélni?
Turbo geo, EGR, lukas csövek, annyi minden más lehet még.
Turbo geo, EGR, lukas csövek, annyi minden más lehet még.
Zolibácsi2017-08-14 20:29:50 // 97960
Alfa159 2,4 logok
Cseréltem map szenzort és nem oldotta meg a turbo nyomás problémát.
első teligáz nem töltött rendesen, második és harmadik igen.
nagyon fucsa a diag logok adatai, teligáznál hirtelen 0 az értéke majd le is esik a nyomás, majd vissza.
Szerintetek, hogy érdemes ezt jobban diagolni?
Cseréltem map szenzort és nem oldotta meg a turbo nyomás problémát.
első teligáz nem töltött rendesen, második és harmadik igen.
nagyon fucsa a diag logok adatai, teligáznál hirtelen 0 az értéke majd le is esik a nyomás, majd vissza.
Szerintetek, hogy érdemes ezt jobban diagolni?
pettinke2017-08-14 20:21:12 // 97959
alfa155gyuri2017-08-14 20:02:39 // 97958
Macccy2017-08-14 20:00:32 // 97957
Mio fratello, mi Scusi!
Gyűjtöttem pár kérdést, beírom egyben :
1.) Xenon magasság állító motorka jobb elöl nem mozdul, pedig nincs a rudazat szétesve, a futóművön is megvannak a pozíció szenzorok, a bal xenont állítja is. A MES a sima bluetooth ELM csatival tudná ezt diagolni, tesztelni? Van esetleg a lámpatest elektromos bekötéséhez rajzotok? Ötlet? Nem tudom kap e villanyt a motorka.
2.) Vezető jobb lábánál a padló kárpit akinek lecsúszik/-szott, hogyan csinálta meg?? Kb. egy centivel lejjebb van, mint a patent kiadná, a gázpedál melletti patent hiányzott is, a váltóhoz közelebbi meg feszül. De a k*csög kárpit eléggé kemény, fogás nincs rajta, nem tudom hogyan lehet ezt fentebb imádkozni, főleg maradandóan (patentot szereztem, de csak azzal kifeszíteni nem lehet).
3.) Ezt már kérdeztem azt hiszem, de felteszem: Szhbatta - Érd környéken tud valaki ajánlani értő, kedvenc szerelőt? Alsó-hátsó támasztó szilent csere kéne.
Grazie mille
Gyűjtöttem pár kérdést, beírom egyben :
1.) Xenon magasság állító motorka jobb elöl nem mozdul, pedig nincs a rudazat szétesve, a futóművön is megvannak a pozíció szenzorok, a bal xenont állítja is. A MES a sima bluetooth ELM csatival tudná ezt diagolni, tesztelni? Van esetleg a lámpatest elektromos bekötéséhez rajzotok? Ötlet? Nem tudom kap e villanyt a motorka.
2.) Vezető jobb lábánál a padló kárpit akinek lecsúszik/-szott, hogyan csinálta meg?? Kb. egy centivel lejjebb van, mint a patent kiadná, a gázpedál melletti patent hiányzott is, a váltóhoz közelebbi meg feszül. De a k*csög kárpit eléggé kemény, fogás nincs rajta, nem tudom hogyan lehet ezt fentebb imádkozni, főleg maradandóan (patentot szereztem, de csak azzal kifeszíteni nem lehet).
3.) Ezt már kérdeztem azt hiszem, de felteszem: Szhbatta - Érd környéken tud valaki ajánlani értő, kedvenc szerelőt? Alsó-hátsó támasztó szilent csere kéne.
Grazie mille
multizseti2017-08-14 19:24:59 // 97956
Igen, az utas oldalit is cserélni kell.
yani🍀2017-08-14 19:00:06 // 97955
Tibcsi166 írt róla blogot.
Revitox2017-08-14 18:48:41 // 97954
Vezető oldal csukódik de az utas oldal nem.
Revitox2017-08-14 18:47:54 // 97953
RomeoOne2017-08-14 18:21:30 // 97952
Sosem értettem ezt a "közútra felesleges" mondást. Egyik kollégám jut mindig eszembe, aki mesélte, hogy az apja világ életében a kétütemű wartburgot vezette, aztán ő megvette az első autóját, valami 90 lóerős nyugatit. Beültek, a kollégám gyorsult kicsit (már amekkorát gyorsulni lehet egy 90 lóerős kocsival) az apja meg az anyósülésen taposta a féket, hogy sok az a 90 lóerő...
Szóval, Warbi, ne mondj ilyen hülyeségeket, mert azt fogom hinni, hogy megöregedtél :D
Szóval, Warbi, ne mondj ilyen hülyeségeket, mert azt fogom hinni, hogy megöregedtél :D
RomeoOne2017-08-14 18:18:11 // 97951
Erre lennék én is kíváncsi, amit említenek, hogy milyen amikor a villanymotor kb. a teljes tartományon adja le a brutál nyomatékot. Nagy feeling lehet. Ahogy mondják is, ilyet belsőégésű motor soha nem fog tudni.
De hogy ez a Winkler milyen értetlen. Rendesen megütköztem rajta. Kb 1 óra körül, amikor a fékpadról van szó, nem fogja fel, hogy hogy mérhetnek a padon akkora teljesítményt, mint a gyári adat, ha az egyszer főtengelyre van megadva. Ketten próbálják magyarázni neki, hogy a gép tudja mérni a a hajtáslánc veszteségét is, de nem bírja felfogni. Komolyan, ennyi ideje autós újságíró és ennyi érzéke van hozzá? Nem tűnik valami jó eszű embernek.
De hogy ez a Winkler milyen értetlen. Rendesen megütköztem rajta. Kb 1 óra körül, amikor a fékpadról van szó, nem fogja fel, hogy hogy mérhetnek a padon akkora teljesítményt, mint a gyári adat, ha az egyszer főtengelyre van megadva. Ketten próbálják magyarázni neki, hogy a gép tudja mérni a a hajtáslánc veszteségét is, de nem bírja felfogni. Komolyan, ennyi ideje autós újságíró és ennyi érzéke van hozzá? Nem tűnik valami jó eszű embernek.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-14 17:11:13 // 97950
Közútra mindkettő teljesen felesleges :-) Ha lenne annyi pénzem, egy HF Integrale-t vennék, mert AZ móka :-)
Az elektromos autó témához csak még két videó:
2015-ből
és
pár évvel korábbról
Az elektromos autó témához csak még két videó:
2015-ből
és
pár évvel korábbról