Trogerr2017-08-18 22:33:38 // 98139
Na ma sikerült nekem is kipróbálni a Giuliát, igaz csak a dízelt, autómatával. Én tényleg imádom a 159est és élvezek vele minden megtett métert, de a Giulia szerintem nagyon csúnyán odaver. Teljesen más kategória a két autó, jó mondjuk van egy évtized a két modell között. Ez az üléspozíció, mint egy gokart. Utoljára talán a BMW i8-ban ültem ilyen alacsonyan érzésre legalábbis...:) Pont egy új fullos dízel A4 után mentem közvetlenül az Alfával, kapóra jött egy gyors összehasonlító teszthez. Vezetési élményben a kanyarban sincs a német, minőségre (a belsőre gondolok, zajokra, hangokra) szerintem simán fej fej mellett a két autó. Amiben az alfát gyengébbnek érzem az a "geek" holmik. Az audiban ez a szabadon variálható központi kijelző ami a km óra helyén van az kurvajó, de ez az egyetlen ami jobban tetszett. Árban meg egy használt A4 ott kezdődik ahol egy Giuliát újonnan vihetek. Szóval így nálam 3:1 az olasznak, meg amúgy is elfogult vagyok. A lényeg a lényeg, az éppen épülő házunkat amint kész meghirdetem és veszek egy Velocét és visszaköltözünk anyámékhoz! :D
csokagm2017-08-18 22:14:09 // 98138
Lendületesebben jöttem ma haza, ez az autó fantasztikus. Imádom, nem szoktam tolni neki, de most... Dízel létére olyan boldogan forog a motor és ha nem figyelek simán 4500 fölött váltok. Imádom :)
Sandree802017-08-18 19:38:24 // 98136
Egyet értek, csak a Bárdiban néztem, jó lenne tudni, melyik a gyári beszállító...
Giuntini2017-08-18 18:24:59 // 98135
Szerintem gyárit vegyél! Nem érdemes ezen takarékoskodni.
Sandree802017-08-18 18:14:50 // 98134
Köszi!
Városban is. Az időjárás miatt most nem néztem klíma nélkül, de dugóban is így áll, ritkán megy fel középre, pedig eddig mindig ott volt.
Milyen márkát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.
Köszi2:
Sanyi
Városban is. Az időjárás miatt most nem néztem klíma nélkül, de dugóban is így áll, ritkán megy fel középre, pedig eddig mindig ott volt.
Milyen márkát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.
Köszi2:
Sanyi
antonov2017-08-18 18:05:19 // 98133
Jól tudom ugye, hogy légköri nyomás mellet 5 voltot kéne mérni a MAP szenzor 4-es lábán? Én most 1.8-at mérek.
David | Centocinquantanove2017-08-18 17:41:38 // 98132
Giuntini2017-08-18 17:05:31 // 98131
De csak tartós sebességnél? Mert be kell állnia középre ha városban jársz. Egyébként igazad van, termosztát.
Sandree802017-08-18 16:18:03 // 98130
Sziasztok!
159 JTDM 16V. A vízhőfok ebben a nagy melegben is kb fél 1 rovátkával lejjebb van, mint a közép. Gondolom termosztát csere, de azért megkérdezlek Bennetek :) .
Ha termosztát csere: milyen márlát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.
Előre is köszi:
Sanyi
159 JTDM 16V. A vízhőfok ebben a nagy melegben is kb fél 1 rovátkával lejjebb van, mint a közép. Gondolom termosztát csere, de azért megkérdezlek Bennetek :) .
Ha termosztát csere: milyen márlát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.
Előre is köszi:
Sanyi
Macccy2017-08-18 14:51:38 // 98129
Vágom a rutint, azzal nincs is baj, majd este autókázok ha jobb idő lesz, méregetek az AlfaOBD -vel (nagyon tetszik a cucc), majd akkor lehet egy rendes sík parkolót keresek neki. De az olajfogyás, valamennyi, az biztos mert 123ezernél cserélték, utána hoztam el, maxot illetve 5/6-okat mutatott a műszer. Most pedig 128ezresen túl 3/6 vagy 2/6 és ahogy mondtam, ha az ember leállítja, dolgot intéz aztán 2-3 perc után tovább megy, akkor le se folyik az olaj a technőbe, na olyankor simán elveszti azt a 2 rovátkát is és szól, hogy tölts.
Viszont.... az 1 lityó / 5K fogyásnak nem örülnék, az audi 0,5 l / 5K fogyasztása még elment, de már arra is furán nézett haver, akinek sose kellett rátölteni ..
Viszont.... az 1 lityó / 5K fogyásnak nem örülnék, az audi 0,5 l / 5K fogyasztása még elment, de már arra is furán nézett haver, akinek sose kellett rátölteni ..
pettinke2017-08-18 13:07:02 // 98128
már ha ferdén állsz a járdán (fél kerékkel lent) akkor is tud marhaságot mondani a kijelző. nem nagyon szabad neki hinni.
mindig sík talajon, régóta álló autónál kell a pálcával ellenőrizni a szintet.
mindig sík talajon, régóta álló autónál kell a pálcával ellenőrizni a szintet.
Macccy2017-08-18 12:38:07 // 98127
Jó az angol, hál'Istennek (meg anyáméknak) úgy olvasgatom az angolt, hogy el is felejtem, hogy nem magyar. Csak nem tudtam, hogy a mennyiséget is említi, de már megtaláltam szóval zsír. :)
Majd lecsekkolom valahol síkon, mert tegnap sűrűbb újraindítások után azt írta ellenőrizzem már, mert alacsony. Reggeli első indítás kb. 30% szint volt. Mindezt egyébként ~5000 km -el olajcsere után.
Majd lecsekkolom valahol síkon, mert tegnap sűrűbb újraindítások után azt írta ellenőrizzem már, mert alacsony. Reggeli első indítás kb. 30% szint volt. Mindezt egyébként ~5000 km -el olajcsere után.
David | Centocinquantanove2017-08-18 12:24:15 // 98126
Attis2017-08-18 12:02:22 // 98125
"A motorolajszint ellenőrzése
A motorolaj szintjét a gépkocsi vízszintesen
álló helyzetében, meleg motornál,
a motor leállítása után kb. öt perccel
ellenőrizzük.
Húzzuk ki az Amérőpálcát, tisztítsuk meg,
majd nyomjuk be teljesen, húzzuk ki és
ellenőrizzük, hogy az olajszint a pálcán bejelölt
MIN és MAX jelzések között legyen.
A mérőpálca MIN és MAX jelzései
közötti olajmennyiség kb. egy liter."
A motorolaj szintjét a gépkocsi vízszintesen
álló helyzetében, meleg motornál,
a motor leállítása után kb. öt perccel
ellenőrizzük.
Húzzuk ki az Amérőpálcát, tisztítsuk meg,
majd nyomjuk be teljesen, húzzuk ki és
ellenőrizzük, hogy az olajszint a pálcán bejelölt
MIN és MAX jelzések között legyen.
A mérőpálca MIN és MAX jelzései
közötti olajmennyiség kb. egy liter."
Piritu - 1.000.0002017-08-18 11:41:34 // 98124
Miert nem toltod le a magyar konyvet az elum-bol?
Piritu - 1.000.0002017-08-18 11:39:12 // 98123
A 156 q,9 jtdm-ben lityi volt. A 159-e ugyan az a motor.
Macccy2017-08-18 11:31:55 // 98122
Hoppácska, megvan, lap alja, sarka :D
"The gap between the MIN and MAX marks corresponds to about one litre of oil."
Köszi
"The gap between the MIN and MAX marks corresponds to about one litre of oil."
Köszi
David | Centocinquantanove2017-08-18 11:27:03 // 98121
Üdv!
Persze, azt tudom, hogy matt lesz, nem akartam annyit tökölni PS-ben, csak látni, hogy milyen lesz az összkép!
PS: üdv Nyergesújfaluról :)
Persze, azt tudom, hogy matt lesz, nem akartam annyit tökölni PS-ben, csak látni, hogy milyen lesz az összkép!
PS: üdv Nyergesújfaluról :)
Macccy2017-08-18 11:15:46 // 98120
Szia! Bocsi, hogy megkérdem, de ez általában ennyi, vagy konkrétan ennyi a 159 1.9 JTDm 16V mociban? Mármint csak azért mert nagyapám is mondja, hogy általában 1 L, de az off németben is sok modelljében 0.5 liter volt a min-max. :)
antonov2017-08-18 11:00:48 // 98119
Üdv Tátról! : ) Amúgy szerintem azért csalóka a látványterved, mert plasti dip-el matt lesz, nem pedig glossy ahogy a terven is van.
David | Centocinquantanove2017-08-18 10:58:35 // 98118
Erre én is gondoltam, de attól tartok, hogy ahol a krómos részre kerülne lakk, ott már nem lenne olyan szép tükrös, hanem a lakktól kevésbé lenne szép tükörszerűen fényes...
psychoati2017-08-18 10:50:36 // 98117
És ha a végén lelakkozod? Akkor nem lenne éle.
David | Centocinquantanove2017-08-18 10:35:46 // 98116
Ezaz, hogy ahogyan elterveztem, hogy a V formát meghagyni krómra, ott ugye lenne egy széle a gumibevonatnak, viszonylag elöl és nyitottan.
Ez érdekelt főleg, hogy az idővel mennyire szeretne majd elválni, kikezdődni...
Végülis ha telibe feketére nyomom, akár több rétegben az is csak segítene a látványon, mert a V aljában már elég csúnyán lepattogzott a krómréteg és csúnyácska.
Csak a összhatás szerintem azt kívánná, hogy a V eleje megmaradjon krómnak...
Ha esetleg a nagynyomású mosót nem bírja, az még oké, max nem tartom oda és azt a részt külön kézzel áttörlöm...
Csak azért nem fújnám rá a plasti dipet, hogy aztán 1 hét múlva letépkedjem, mert elválik a felülettől...
Ez érdekelt főleg, hogy az idővel mennyire szeretne majd elválni, kikezdődni...
Végülis ha telibe feketére nyomom, akár több rétegben az is csak segítene a látványon, mert a V aljában már elég csúnyán lepattogzott a krómréteg és csúnyácska.
Csak a összhatás szerintem azt kívánná, hogy a V eleje megmaradjon krómnak...
Ha esetleg a nagynyomású mosót nem bírja, az még oké, max nem tartom oda és azt a részt külön kézzel áttörlöm...
Csak azért nem fújnám rá a plasti dipet, hogy aztán 1 hét múlva letépkedjem, mert elválik a felülettől...
David | Centocinquantanove2017-08-18 10:28:40 // 98115
Ez csak képmanipuláció, megcsináltam PS-be, hogy mit mutatna ha egyszer kész...
David | Centocinquantanove2017-08-18 10:27:53 // 98114
Igen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-18 09:42:05 // 98113
mire kiérnél a Teszlával addigra haza érnék a 10 napos Bulgár nyaralásomból a ma10-zal :DDD
RomeoOne2017-08-18 08:56:21 // 98112
Áh, nem mernék belevágni, félnék, hogy lekörözöl a Matizzal :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-18 08:49:12 // 98111
most miért nem? pedig egy 500 lovas autóval gyorsan megjárnád a hosszú távot az elektronyossal meg szinte ingyé :DDDD
Béci Ɨ|ѯ2017-08-18 08:10:39 // 98110
Szerbiában csak a Röszke (Horgos) - Újvidék közötti szakasz rossz az autópályán, de már azt is csinálják, utána teljesen jó. Bulgáriában meg Szófiában katasztrófa, de az autópálya Szófiától a tengerpartra már nem vészes. Csak a meglehetősen vadállat módon közlekedő bolgárokra kell figyelni. És az autópályán TILOS megállni a leállósávban, csak a pihenőhelyeken szabad.
RomeoOne2017-08-17 23:00:15 // 98109
Soha nem indulnék el innen Szerbia vagy Ukrajna felé. Még a románoknál, úgy ahogy rendben van mostanában az út, nem sokkal szarabb, mint nálunk néhol. Minden ismerősöm, aki Szerbiába, Bulgáriába, Görögországba ment kocsival (vagy a Balkán egyéb részére) ezt mesélte, amit te írtál.
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:54:25 // 98108
Általában liter a két vonal közti rész.
Macccy2017-08-17 22:51:43 // 98107
1.9 JTDm olajszint MIN és MAX közt mennyi van? 0.5 L ?
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:50:07 // 98106
RomeoOne2017-08-17 22:43:26 // 98105
Azok az utak biztos nem tesznek majd jót a futóműnek :D De ne legyen semmi baj
TS2017-08-17 20:37:48 // 98103
Én ugyan megcsináltam szintén plasti deep-el,de véleményem szerint ez kizárólag arra való hogy kikísérletezd,pontosan mit is szeretnél.Én a két vízszintes króm díszlécet is lefújtam,valamint a hátsó embléma króm keretét.Az emblémákat fekete-fehérre cseréltem.A v3gredmény nem lett rosssz,de még kipróbálom azt is hogy lefújom a lámpa kereteket.Ha nem tetszik,egyszerűen leszedem.Bár én is csak főpróbának szántam,időhiány miatt hónapok óta úgy van.Azt tapasztalom hogy ahol teljesen le tudtam fújni,pl a vízszintes díszléceknél,ott sem víz,sem levegő,por stb nem tud alákapni.Viszont a scudettonál ahol maszkolni kellett,ott helyenként elválik a felülettől a szélénél.Automosóban nem jártam vele,otthon mosom az udvarban,tehát ezzel kapcsolatban sincs tapasztalatom.A véleményem hogy főpróbànak jó,de semmiképp sem tartós az eljárás.A blogomban találsz képeket róla.
Revitox2017-08-17 20:37:42 // 98102
Nem nyúltak semmihez.
Most olvastam ki a kicsikét mert szervizt dobott.
B1950
P0504
P0101
P0111
ezek előtt dobta a P2002 DPF, de az Győr - Érd között megoldódott.
Most olvastam ki a kicsikét mert szervizt dobott.
B1950
P0504
P0101
P0111
ezek előtt dobta a P2002 DPF, de az Győr - Érd között megoldódott.
NGC2017-08-17 20:34:54 // 98101
Annyit minimum. Ez kb olyan megoldás, mint a 156nál a kuplung pedál feletti rugó.
Macccy2017-08-17 20:31:15 // 98100
Jólesz! Mégiscsak egy fekete Ti! :D
Jó pihenést!
Jó pihenést!
NGC2017-08-17 20:30:25 // 98099
Kipróbálom! Köszi!
A patkány meg nem lesz patkány! ;)
A patkány meg nem lesz patkány! ;)
Macccy2017-08-17 20:29:03 // 98098
Másik oldalon is? Na az remélem nem lesz, ez is elég zavaró, nem tudom miért így szabták le a Giorgio-ék, rá kellett volna hagyjanak 3-4 centit
Shadin2017-08-17 20:26:02 // 98097
Szorítsatok, holnap indulok Bulgáriába Patkánnyal...
Shadin2017-08-17 20:25:17 // 98096
Nem vicceltem, ahol a függőleges kárpit átmegy vízszintesbe alápakoltam egy alkarnyi rongyot és tök jól állt utána...
Shadin2017-08-17 20:24:05 // 98095
Nekem akkor csinált ilyet amikor nem tették vissza a sebváltóra a stekkert :-(
Revitox2017-08-17 20:21:26 // 98094
Sziaztok!
Miért van az, hogy nem kapcsol a tempomat , nem kapcsol tolatáskor a tolató radar?
Volt ilyen valakinél? Hibakód nincs rá.
Miért van az, hogy nem kapcsol a tempomat , nem kapcsol tolatáskor a tolató radar?
Volt ilyen valakinél? Hibakód nincs rá.
NGC2017-08-17 20:01:03 // 98093
Rövid a kárpit. Nekem nincs patent. Nekem is jobban ki szokott jönni, mindkét oldalon.
Macccy2017-08-17 19:45:37 // 98092
Szóval nem csak nálam ilyen sz*r, ennél hosszabban is ki szokott csúszni. Pedig patentot is kaptam hozzá, de képtelenség benyomni, kb 1 centivel van lejjebb csúszva a kárpit a (első, gázpedál melletti) lyuknál.
Shadin mondta ezt az alátámasztást konyharuhával, de marhára nem értem ez hogy tud egyáltalán így lecsúszni, emelni nem tudtam.
Shadin mondta ezt az alátámasztást konyharuhával, de marhára nem értem ez hogy tud egyáltalán így lecsúszni, emelni nem tudtam.
NGC2017-08-17 18:56:52 // 98091
Hoppá... Telefonról nem könnyű. Gondolkoztam tépőzáron, vagy valami ilyesmi megoldáson.