Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-04 14:22:12 // 100021
ez nem finnyásság kérdése, mivel itt ül mellettem a boltban és a kuncsaft köre nepperek ezért nem hülye :) Szinte mindegyik 10 éves delejben ennyi van csak a sajátjának az órájában is :DDDD
RomeoOne2017-10-04 14:15:25 // 100020
Akkor azért, úgy tűnik, hogy ha a rendeltetésének megfelelően használják a nagy dízelt, akkor nem kell itt 200k-nál gazdasági totálkárt vizionálni.
De akkor kollégád sem finnyás a km-re, ha 420-al megvette :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-04 14:12:12 // 100019
érdekes, érdekes, a kollégám 308-ca 2.0HDI-t 420e km-rel vette, magyarországi ő a második tulaj, előtte csak márkaszervizbe vitték kapott a szervizkönyvhöz egy rakat számlát azon van lendkerék+kuplung kombó, csapágy, futómű stb csere.... ami érdekes az üzemanyagrendszer, turbó még a gyári :)
Shadin2017-10-04 14:06:46 // 100018
RomeoOne2017-10-04 14:06:38 // 100017
Hosszú cikk, csak a közepe felé lévő keretes rész volt különösebben érdekes számomra, mivel szintén egy dízel autóról van szó.

a kuplung és a kettős tömegű lendkerék 350 ezer kilométeren át érintetlen volt. Több mint 400 ezer volt már a Peugeot-ban, amikor első lengéscsilapítókat és kerékcsapágyakat, illetve gömbfejeket cserélt az Autó Máté, amiből arra következtetek, hogy ezt az autót végig autópályán használták

Ha ezt tudja a 159 is, akkor, amíg nálam van, nem lesz rajta kuplung és kettős tömegű cserélve, hiába 200k km felett vettem. A futómű még érdekesebb.
droberto2017-10-04 13:10:55 // 100016
Vártam már nagyon. :)
Már Pityukoma miatt is, ezek a dolgok neki is sokat jelentettek. :)
50K
(Gondolom néhány hsz. törlése miatt került kicsit hátrébb)
Shadin2017-10-04 13:00:24 // 100015
Ha ki van írva nem is kellene falazni, mert egy elég brutál rugó zárja.
droberto2017-10-04 12:59:48 // 100014
A "Diós ember" :) mindig mondja, hogy primitív buta dolog a falazás. :)
RomeoOne2017-10-04 12:28:50 // 100012
Mondjuk az is kva jó lehet, hogy ha ki van írva az EGR, de ő azért kiveszi a falazást... :D
Hardy2017-10-04 12:15:07 // 100011
Mikor megkérdeztem a diós embert a tisztitasrol mondta hogy úgy keszuljek hogy ha le van falazva akkor az összerakásnal automatikusan kidobja belőle úgy rakja össze. Nem az egr t kell lefalazni hanem a hibát megkeresni amiért tönkrement.
Csabi2017-10-04 12:06:13 // 100010
Ha sokszor csinálja akkor érdemes jobban szemügyre venni az indítási körben az elemeket:
A vezérlő egység a kormányzárral együtt van( M89) a kormány alatt, ez a lelke az egésznek, szerintem itt lehet a baj. ( ha minden más ellenőrizve lett, és rendben van)
Egyszerűen:Nyomógomb=>M89 vezérlőegység=>öndindító behúzó tek.
Az önindítón pedig közvetlenül ott kell legyen az akksi 12V-ja


SanyiJTD2017-10-04 12:02:51 // 100009
Mikor az elhatározásra jutottam végre, és felraktam akkor még nem volt ilyen. Most kezdte el... Nem akar távozni tőlem :D
RomeoOne2017-10-04 11:52:49 // 100008
Nem meglepő, minden legtöbben akkor szeretnék eladni a kocsijukat, mikor már "hőhullámai" vannak :D
SanyiJTD2017-10-04 11:51:50 // 100007
Milyen erdekes, hogy akkor van hohullama az osszes kocsimnak, mikor el szeretnem adni... :D
droberto2017-10-04 11:31:51 // 100006
Az lehet a baj, hogy változó korban vannak a gépek és hőhullámai vannak. :)))
SanyiJTD2017-10-04 11:13:42 // 100005
Hat ez remek :D
Latom most ez lesz a tema a rossz hideginditas utan :D

Amugy nalam az is furcsa.Hidegen mindig beindul, viszont ha pl. kijarok a kapun, leallitom , vagy akar minimalisat, kb. 1km-t megyek vele, akkor nem indul be elsore, csak teker, mint itt sokaknak... Ha megyek elso inditas utan, akkor nincs gond a masodik inditassal sem.
Amugy a gombra csak kattogas tobbnyire nekem is meleg motornal jelentkezik.
avvocato2017-10-04 11:03:36 // 100004
Nekem a 2.2 jts-el volt hasonló gondom. Csak kattant, amikor beledugtam a kulcsot és nyomtam a gombot. Utána 10 perc múlva beindult. Volt amikor bezártam, kinyitottam a távirányítóval, és indult azonnal. Sok helyen voltam szervízben, de senki nem jött rá a hiba okára, mert a szervízben nem produkálta a hibát. Minden esetre nem önindító és nem akksi hiba, mert kis idő után beindult mindig. Mondjuk, amikor Rab szigetre mentünk és a kompon nem indult, leizzadtam, le kellett tolni, utána 5 perc múlva beindult. Ja és ezt mindig csak meleg motornál csinálta, hidegen mindig indult.
SanyiJTD2017-10-04 10:43:53 // 100003
Most, hogy mondod egyszer a 156al az akksi saru hatuljabol kijott az onindito vezeteke, emiatt volt nagy cumi mire rajottem... :) Meglesem.
SanyiJTD2017-10-04 10:42:38 // 100002
Veszek ujra egy GT-t. Kicsit szerelem hazassag volt ez a 159-el, de nem hasznalom ki semmilyen teren. :)
Csabi2017-10-04 10:33:08 // 100001
+1 :)
droberto2017-10-04 10:25:58 // 100000
Happy 100K!

Jó érzés veletek lenni már több mint 80k hsz. óta! :)
droberto2017-10-04 10:25:55 // 99999
Hogyhogy eladod, mi lesz helyette, ha megkérdezhetem?
droberto2017-10-04 10:24:33 // 99998
Lehet, csak le kéne szedni az önindítót ás kipucolni, felújítani. De az is simán lehet, hogy hiába van fesz a korrodált csatlakozás miatt nem megy át elég áram a vezetéken. Érdemess lehet rámérni a kábelre indítózás alatt mind fesz mind áram téren.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-04 10:24:22 // 99997
biztos hogy nem, föld kábel vagy nézd meg az akksi feletti elosztót húzzál ott minden csavart nekem a punto csinált ilyet ott az önindító kábelével volt szopacs...
SanyiJTD2017-10-04 10:21:24 // 99996
Koszi, megkerdezem errol majd a szakit, hogy mi a velemenye.
SanyiJTD2017-10-04 10:20:58 // 99995
Volt testkabel gondom meg a 156on ott is egyik naprol a masikra, de ott ici picit hajtott. Hat ennek a vegere kell jarni. Arulom a kocsim, jott egy vevo jelolt, es pont elotte jatszotta ezt el. Hat, eleg ciki. Meg nem szeretnek ott maradni sehol, automata, igy huzni se lehet...

Majd megirom , hogy a szaki mire jutott.
Csabi2017-10-04 10:14:50 // 99994
Ezek a legrosszabb hibák, nem tudsz velük mit kezdeni mert nem állandóak.
droberto2017-10-04 10:06:01 // 99993
Először behúzó, másodszor akksi, harmadszor oxidálodott csatlakozás (pl.: testkábel, tápkábel).
Giuntini2017-10-04 10:01:13 // 99992
Nekem idén nyáron egyszer csinált ilyet, a legnagyobb melegben autópálya után.
antonov2017-10-04 09:57:08 // 99991
Nekem teljesen megkergült a kocsi egy rossz akksitól. Megkockáztatom, hogy a nyári híres izzítás/nemizzítás-gate is emiatt volt. Nekem azt csinálta legutóbb, mielőtt kicseréltem az akksit, hogy azonnal leállt mihelyst elengedtem a gombot. Ezt olyan 4x 5x megcsinálta és utána beindult, de nagyon betegen és random hibaüzeneteket dobott, amik maradtak is. Érdemes rámérni az akksira azért, gyújtáson és gyújtás nélkül is. Illetve hogy mennyit tölt a generátor. Ez nem kerül sokba.
antonov2017-10-04 09:51:18 // 99990
A kormány állásán nem is kéne, hogy lásd, mert szimmetrikusan cseréltél dolgokat, egyenesfutásnál tuti változott valamit, csak gondolom nagyon kicsit.

Nekem is kinézne már egy futóműállítás, csak előtte meg akarom rángatni valahol a kocsit, hogy mi cserés.
Csabi2017-10-04 09:47:39 // 99989
Akksi szerintem nem csinálhat ilyet...Lexlutor küzdött ilyen problémával, az oka nem derült ki
SanyiJTD2017-10-04 09:41:46 // 99988
Akksi csinalhatna ilyet? Megnyomom semmi, ujra, semmi, majd mondjuk harmadikra porgeti, mint az allat es indul. Csak ma 3x inditottam varoson belul, es tokeletesen indult.
droberto2017-10-04 09:40:16 // 99987
Bendix - behúzótekercs.
Vagy akksi...
droberto2017-10-04 09:38:47 // 99986
Hivatalosan csak az összetartást tudod állítani. :)
Shadin2017-10-04 09:34:52 // 99985
Összetartást nem állítottam addig amíg a hétvégén ki nem cserélik a maradék műanyagot gyárira. Az volt a furi, hogy kicsit sem változott a kormány állása ill. az egyenesfutás, pedig vagy 50 fokperccel (?) nagyobb lett a dőlés a felső lengőkarok cseréje után.
Shadin2017-10-04 09:30:13 // 99984
Nyilván nem szemre :-( Műszerrel lett beállítva. A gyárin meg ugye nem lehet.
Shadin2017-10-04 09:28:41 // 99983
excentrikus volt
RomeoOne2017-10-04 09:19:33 // 99982
Ezt lézeres műszerrel szokták beállítani. Te most belőtted szemre a kerékdőlést vagy mi? Nem teljesen értem :D
antonov2017-10-04 09:12:35 // 99981
Összetartáson is állítottál?
Shadin2017-10-04 09:07:59 // 99980
Nem hiányoznak. Most h kivettem, beállt a gyári Ti dőlésre. Az állíthatóval függőlegesebbre állítottam, hogy ne egye a gumikat meg ne daráljon ha teljesen ki van tekerve a kormány guruló autónál.

Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-04 09:06:02 // 99979
így is fel lehet fogni, sokan meg írt autót nem vesznek mivel az valaminek a kárára megy amit később busásan meg kell fizetni... ha már gyári legyen minden gyári ...
antonov2017-10-04 09:01:01 // 99978
Akksi (generátor) rendben?
Giuntini2017-10-04 08:49:55 // 99977
Nagyon ügyesen fotóznak a hirdetők. Vezetőülést szinte sohasem fotózzák közelről, a kormány eltekerve, hogy ne látszódjon a kopás. Meg ezer apró trükk. Én 189 ezerrel vettem az autót, tehát tudtam hogy van rajta természetes kopás. De a vezető oldali bőrülés nem volt szétszakadva, szétmálva az oldala, a hátsó ülések meg szinte használatlanok voltak. A motorba meg úgysem látsz bele.

Neked szerencséd volt az autó vételénél, vagy inkább tudtad melyiket kell megvenni. A négy-öt évvel ezelőtti kintről behozott autók egészen mások voltak. Akkor magasabb volt a 159 ára, nagyon sokan első tulajdonostól vettük, hiába volt benne sok méter. Amiket most behoznak, már min két vagy három tulajdonosa volt. Rá kellett költeni, ba...tak a jó alkatrészeket belerakni. Hany olyan hirdetés van, hogy egy éves rendszámmal hirdetik. Mert az autónak tutkovice valami baja van és szabadulnak. Mellette mind megkímélt, és perfekten karbantartott. Most lehet hogy sokan fellázadnak, de én Dpf nélküli autót meg sem vennék. Nagyon tetszenek a hirdetések amiben leírják hogy minden hibaforrás kiiktatva. Drobertóval és nagyon sokunkkal már beszéltük hogy a kidobálós módszer nem a megoldás. Azért mert Egr és Dpf nélkül is elmegy az autó, az már nem gyári állapot. Tudom, hogy sokan úgy vették kintről, fiatal autókat is, hogy nem volt benne, de változnak az idők...
SanyiJTD2017-10-04 08:46:32 // 99976
Sziasztok. Elkezdte a kocsim , hogy a start gombra csak kattan, nem indul. van, hogy 5x egymas utan, van, hogy egybol van , hogy masodikra, szoval teljesen random. Volt valakinek ilyen gondja? Vinnem onindito felujitasra, de kene valami tampont, hogy mit csereljunk...
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-04 08:24:13 // 99975
Ezt néztem én is a képeken. Van ahol excentrikus szilenteket latok, máshol meg úgy tűnik, hogy nem az.
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-04 08:21:17 // 99974
Ezért is jó egy ilyen közösséghez tartozni :-) Alfástól vettem a 159-et, Alfásé lett a 146-om. Nem hirdettem az autómat, és nem néztem meg ezer roncsot vásárláskor. Korrekt autót kaptam, (remélem) azt is adtam. Mondjuk azóta is szurkolok, hogy Sanyinál is jól viselkedjen a gépsárkány :-)
forrasr2017-10-04 06:28:05 // 99973
Nem hiányoznak az állítható szilentek? Dőlés hogy áll a gyári értékhez képest?
Hardy2017-10-04 05:59:08 // 99972
Erről nem is beszélve. :-))). Csak azt nem értem hogy valaki nem rabolt rá azonnal. Ha autót akarnék venni ilyent biztos nem találnék még egyet aminek új kora óta minden eseményhez fényképes blog van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak