Jól látod! Mindenesetre én nem értem, hogy aki 3 km-es etapokra használja autóját, miért vesz egy 2,4-es részecskeszűrős dízelt. Ennek a motornak legalább 6 km kell hogy bemelegedjen. Hidegen zabál és a motornak nem jó.
Az természetes, hogy a hosszabb távon jönnek ki e hibák. Csak az a gond, hogy vissza fognak térni ezek a jelenségek, ha a kollégád nem arra használja, amire ez az autó ki van találva. Már előre hallom, hogy ki kell kapni a Dpf-et. Azzal semmi sem oldódik meg, mert a motor állandóan hidegen jár.
Giuntini2017-11-04 20:35:35 // 101420
Csabi2017-11-04 20:14:08 // 101419
DPF téma...
A héten szomorúan újságolta Kollégám, hogy behalt a részecskeszűrője,vészüzemmódba vágta az autót, alig megy(2,4 210 lovas). Szerelője megnézte aki mondta, hogy 40ezerért kipucolja, vagy 120ért kiveszi, kiírja... Mondtam neki, hogy nézzünk rá, nem kell mindjárt 10ezreket elpacsálni, vagy kidobni még többért, első lépésként...
MES-sel megnézve, látom,p1206 hiba, aktív, nem törölhető. 64%-os tömődöttség mellett, alapjáraton 40mBar a nyomáskülönbség, 3500fordulaton már 580mbar, az nagyon sok...(normál esetben alapjáraton 0-5 mbar, 3500fordulat mellett 50-200mbar-nak kell lennie. Utolsó 5regen átlaga 80km...
Ebből már több dolog is lejött: Első, hogy ez egyértelműen egy programhiba, 60% tömődöttség egyszerűen kamu adat, a 600mbaros szűrő ellenálláshoz viszonyítva...
A második, hogy folyamatosan regenerálna szerencsétlen, de nem tud...Közben mondja Kollégám, hogy mostanában csak hidegen, és rövid távokra használta 1-3km-es etapokra. Egy hosszabb táv(60km)alkalmával vágta vészüzemmódba, hol ment, hol pedig nem... Az érzékelők rendben, minden jól mér, élőadatokkal ellenőrizve...Akkor jöhet a kényszer regeneráció.
Rendben le is futott. Zöld vonal a DPF hőmérséklet, sárga a szűrő ellenállása mBar-ban
600-ról 100mbar-ra vitte le az ellenállást...Eredmény: a hiba törölhető, az erő is visszatért...Nem is jött vissza (eddig)
Azért írtam ezt le, mert a legtöbb esetben van kiút ,és nem kell mindjárt kidobni, ezt gondolom...
Felmerült bennem az is, hogy a szerelő aki megnézte, vagy ennyire nem ért a részecskeszűrős autókhoz, egyszóval a szakmához sem, vagy egyszerűen már annyira "rutinos", hogy inkább nem futtat le egy kényszer regent -míg ott a tulaj- és elkér csak 5-10ezer forintot(én erre szavazok)....Hanem tisztítás címen 40ezerért futtatja ezt le, vagy 120-ért egy kicsivel többet dolgozik rajta. (Az átlag autó felhasználónak azt adnak be amit akarnak, tisztítás 40ért, és soha nem veszik le a DPF-et) Sok verzió létezhet, de nem vagyok optimista az ügyben.
Nagy valószínűséggel kell majd erre az autóra is egy szoftverfrissítés, (mint ahogyan itt már páran túl vannak ezen, és a p1206 hibakódon is) , hogy előbb regeneráljon, és több tartalék legyen a DPF-ben...
A héten szomorúan újságolta Kollégám, hogy behalt a részecskeszűrője,vészüzemmódba vágta az autót, alig megy(2,4 210 lovas). Szerelője megnézte aki mondta, hogy 40ezerért kipucolja, vagy 120ért kiveszi, kiírja... Mondtam neki, hogy nézzünk rá, nem kell mindjárt 10ezreket elpacsálni, vagy kidobni még többért, első lépésként...
MES-sel megnézve, látom,p1206 hiba, aktív, nem törölhető. 64%-os tömődöttség mellett, alapjáraton 40mBar a nyomáskülönbség, 3500fordulaton már 580mbar, az nagyon sok...(normál esetben alapjáraton 0-5 mbar, 3500fordulat mellett 50-200mbar-nak kell lennie. Utolsó 5regen átlaga 80km...
Ebből már több dolog is lejött: Első, hogy ez egyértelműen egy programhiba, 60% tömődöttség egyszerűen kamu adat, a 600mbaros szűrő ellenálláshoz viszonyítva...
A második, hogy folyamatosan regenerálna szerencsétlen, de nem tud...Közben mondja Kollégám, hogy mostanában csak hidegen, és rövid távokra használta 1-3km-es etapokra. Egy hosszabb táv(60km)alkalmával vágta vészüzemmódba, hol ment, hol pedig nem... Az érzékelők rendben, minden jól mér, élőadatokkal ellenőrizve...Akkor jöhet a kényszer regeneráció.
Rendben le is futott. Zöld vonal a DPF hőmérséklet, sárga a szűrő ellenállása mBar-ban
600-ról 100mbar-ra vitte le az ellenállást...Eredmény: a hiba törölhető, az erő is visszatért...Nem is jött vissza (eddig)
Azért írtam ezt le, mert a legtöbb esetben van kiút ,és nem kell mindjárt kidobni, ezt gondolom...
Felmerült bennem az is, hogy a szerelő aki megnézte, vagy ennyire nem ért a részecskeszűrős autókhoz, egyszóval a szakmához sem, vagy egyszerűen már annyira "rutinos", hogy inkább nem futtat le egy kényszer regent -míg ott a tulaj- és elkér csak 5-10ezer forintot(én erre szavazok)....Hanem tisztítás címen 40ezerért futtatja ezt le, vagy 120-ért egy kicsivel többet dolgozik rajta. (Az átlag autó felhasználónak azt adnak be amit akarnak, tisztítás 40ért, és soha nem veszik le a DPF-et) Sok verzió létezhet, de nem vagyok optimista az ügyben.
Nagy valószínűséggel kell majd erre az autóra is egy szoftverfrissítés, (mint ahogyan itt már páran túl vannak ezen, és a p1206 hibakódon is) , hogy előbb regeneráljon, és több tartalék legyen a DPF-ben...
sty2017-11-04 19:57:53 // 101418
Srácok téli felkészités közben a hütö kiegyenlitő tartályról csak a kupakot tudtam lecsavarninem hallottam és éreztem recsenést a az a szelem vagy mi nem jöt ki. Gondolom annak a kupakban volna a helye. Hogyan tudom azt kivenni a tartályból,mert igy se utántölteni se a fagyálót nem tudom ellenörizni?
Dömpi (il dottore)2017-11-04 18:16:58 // 101417
Link újra
https://www.facebook.com/groups/1426070591014730?view=permalink&id=1969801533308297
(telóról nem megy a linkelés)
https://www.facebook.com/groups/1426070591014730?view=permalink&id=1969801533308297
(telóról nem megy a linkelés)
Dömpi (il dottore)2017-11-04 18:12:43 // 101416
Linkszöveg...
Dömpi (il dottore)2017-11-04 18:10:39 // 101415
https://www.facebook.com/groups/1426070591014730?view=permalink&id=1969801533308297Like rám?
Szabister2017-11-04 16:31:39 // 101414
SanyiJTD2017-11-04 13:55:28 // 101413
Na, ez jó hír, köszi.
Smith2017-11-04 13:49:12 // 101412
MES-sel vissza lehet buveszkedni mindent a muszerfali menube es utana ott lehet allitgatni.
SanyiJTD2017-11-04 13:36:58 // 101411
Sziasztok. Ha kicserélném a navit egy androidosra, akkor ,hogy fogom állítani az időt? Mert gyári navisba navin kell, kis kijelzőn nem lehet... A másik... Eladható a gyári navi? Van yatour is , és a kódja is le lett kérve egy vagyonért.
multizseti2017-11-04 08:00:33 // 101410
Szívesen. Én már megtanultam, ha segítesz másokon, rossz ember nem lehetsz.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-03 21:38:29 // 101409
Köszi! Igen, a helyét látom, csak nem tudtam, hogy kell e patentot is vennem.
SanyiJTD2017-11-03 21:24:31 // 101408
SOLI2017-11-03 21:09:44 // 101407
Hát barátom jövök egy sörrel!
Az éjszakai pihenés megoldotta a kicsike baját...
Ehhez képest a profi autovillamossági szervizben már szétkapták az egész kocsit és nem jöttek rá a hibára.
ÖRÖK HÁLA!!
Az éjszakai pihenés megoldotta a kicsike baját...
Ehhez képest a profi autovillamossági szervizben már szétkapták az egész kocsit és nem jöttek rá a hibára.
ÖRÖK HÁLA!!
csokagm2017-11-03 21:05:56 // 101406
Én bezzeg marha sokat fizetek biztosításra. B4 kb 50000ft.
Giuntini autojaval mi a helyzet? Rég olvastam mar fórumot.
Giuntini autojaval mi a helyzet? Rég olvastam mar fórumot.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-03 20:56:25 // 101405
Hali! A 159-hez ki a bontott cucc felelős? Egy vuk kifejelte a ködlámpa takaró műanyagot. Szerencsére nagyobb kár nem esett. A sötétben nem találtam meg a műanyag darabot (és a vukot se) , de valószínűleg sokra azzal már amúgy se mennék. Sokat nem keringtem a sötét árokparton.
Van esetleg valakinek fotója arról, hogy ez hogy rögzül? Kell oda patent, vagy a műanyag elem van úgy kialakítva, hogy bepattan a helyére?
Van esetleg valakinek fotója arról, hogy ez hogy rögzül? Kell oda patent, vagy a műanyag elem van úgy kialakítva, hogy bepattan a helyére?
Attis2017-11-03 16:40:06 // 101404
áhhá. Akkor ez jó hír. Köszi. :)
Dömpi (il dottore)2017-11-03 16:15:50 // 101403
Nálunk a nevemen fut mind2. És mind2 A0-ból indult és ma mind2 B5. Szerintem külön külön emelkedik a bónuszbesorolás.
Attis2017-11-03 15:54:44 // 101402
Nekem 2 autó van a nevemen. 147-es ehhez B9-es bónusz és a 159-es ami ugye A0-ból indul...Én arra vagyok kíváncsi, hogy amikor lesz a 159-esnek az évfordulója, akkor ugyanúgy A0-ban marad a párhuzamos üzemeltetés miatt vagy B1-be kerül a biztosításom. Erről egy betűt nem találom sehol. :(
Dömpi (il dottore)2017-11-03 13:46:02 // 101401
Nov közepe a váltás, okt elején kellett volna intézni.
Robi, ne feljetsd el, nekem duplán van (2 kocsi)
Robi, ne feljetsd el, nekem duplán van (2 kocsi)
droberto2017-11-03 13:25:50 // 101400
Ha jól látom, te is december eleji váltó vagy, mint én (2011.12.10.). Ezt ráérnél február elején fizetni. (60 nap) Sok esetben nincs különbség az éve és a fél éves fizetés esetén. A csekkes meg általában feláras.
A K&H éves utalás mellet 26k volt. Ez több mint egy 10-es difi (adóval).
Ha túlfutottál, akkor ezt jövőre megfontolnám a helyedben. :)
A K&H éves utalás mellet 26k volt. Ez több mint egy 10-es difi (adóval).
Ha túlfutottál, akkor ezt jövőre megfontolnám a helyedben. :)
Dömpi (il dottore)2017-11-03 13:10:42 // 101399
Csak pont nov végén dec elején nem hiányzik egy összegben két autóra ekkora kiadás, pont ekkor ban kétévente a műszaki is 1 hét eltéréssel mindkét kocsin, a 30 mázsa tüzifa egy hónappal előbb, karácsony 1 hónappal később.
Jó nekem a negyedéves befizetés.
Jó nekem a negyedéves befizetés.
Liquid2017-11-03 12:56:57 // 101398
én mindig átutalom egyben, egyszerűbb, nem tudnak rossza összeget levonni, sok esetben olcsóbb satöbbi.
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:33:46 // 101397
Ahogy nézem, ha évi egyszeri befizetés lenne, akkor a K&H-nál is ennyi lenne.
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:30:54 // 101396
De nekem negyedéves fizetéssel van csoportos befizetéssel.
Idén már úgysem tudok váltani.
Amúgy meg ha csak 2-3 ezer a difi, azért nem variálok.
Idén már úgysem tudok váltani.
Amúgy meg ha csak 2-3 ezer a difi, azért nem variálok.
droberto2017-11-03 12:18:07 // 101395
Sok.
Az alkusznál ez jött ki a 159-re:
Fizetés: Évi, utalás
A kalkulációt maiben átküldöm.
Egyébként meg kikalkulálod a Wáberernél ugyanezt és kártyával fizetsz.
Fizetési határidő: a fordulótól számított 60 nap.
Én mindig így csinálom.
Gyors, olcsó egyszerű. Fotelből évi 15 perc.
Az alkusznál ez jött ki a 159-re:
Fizetés: Évi, utalás
A kalkulációt maiben átküldöm.
Egyébként meg kikalkulálod a Wáberernél ugyanezt és kártyával fizetsz.
Fizetési határidő: a fordulótól számított 60 nap.
Én mindig így csinálom.
Gyors, olcsó egyszerű. Fotelből évi 15 perc.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-03 12:10:34 // 101394
Nekem egy éve az 1.9 re 2007gyártás 31e volt az éves b5 be. A mocskos 2.4 re meg 57e :)
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:02:53 // 101393
Nem tudom, ez sok?
Dömpi (il dottore)2017-11-03 12:02:22 // 101392
Megnéztem: mindkét kocsi B5-ben van, a 147 2007-es gyártás, 1,6 TS, éves díj: 26244 Ft
159 2008-as, 1.9 jtdm, éves díj: 29160 Ft
159 2008-as, 1.9 jtdm, éves díj: 29160 Ft
Dömpi (il dottore)2017-11-03 11:37:49 // 101391
Megoldódott!
Köszi Shadin😉
Köszi Shadin😉
Liquid2017-11-03 10:24:46 // 101390
na megnéztem BP-i irányítószámmal is, nem dupljája, csak kb. 25-30%-kal több az én adataimmal.
droberto2017-11-03 10:19:04 // 101389
Régen pont ezért imádtam a kalkulációs táblákat. Látad és tudtad amit most nem látsz.
A kalkulátorok elbutítják az embert. :(
A kalkulátorok elbutítják az embert. :(
Dömpi (il dottore)2017-11-03 10:18:21 // 101388
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-03 10:01:56 // 101387
Bp-en a legdrágább... nekünk bármely cégesre 120e/év ott.... cefet
Csabi2017-11-03 09:53:22 // 101385
Visszavonom :) Megnéztem a kalkulációt nem vidéki, hanem pesti lakhellyel, és több mint a duplája jött ki, a legolcsóbb is 50 fölött volt...
Csabi2017-11-03 09:38:10 // 101384
Az is marha sok Emil!
2,4-nél B9ben 28 (adóval)ezer volt nekem a waberernél, az Allianznál nekem is ilyen drága lett volna...Keress fel egy alkuszt, vagy nézd meg a netrisk.hu-t
2,4-nél B9ben 28 (adóval)ezer volt nekem a waberernél, az Allianznál nekem is ilyen drága lett volna...Keress fel egy alkuszt, vagy nézd meg a netrisk.hu-t
Liquid2017-11-03 09:37:16 // 101383
68e??? bakker az qurva sok, vagy ez valami extrásított, casco-s akármi?
Giuntini2017-11-03 09:31:23 // 101382
Nálam az Allianz-nál van a biztosítás. B9-ben vagyok, hála a két évvel ezelőtti eseménynek, mikor lecsúszott a lábam a fékről, és az automata váltó miatt az autó belekúszott az előttem állóba. Nálam októberben van a forduló, az Allianz kiküldött egy 120 ezer forintos évi biztosítást. Bementem hozzájuk, a nő megnézte hogy milyen kedvezményeket kaphatok, és ott helyben levittük évi 68 ezerre baleseti adóval együtt. Ha nem figyelek oda simán megeszem, mert október 4-e után nem lehet változtatni rajta. Ezért tanácsolom mindenkinek, figyeljen oda, és még időben intézkedjen.
Csabi2017-11-03 08:31:21 // 101381
Ez most is így van. 4hónapja amikor vettem az autót, a vásárlás pillanatában kötött biztosítás B9ben 17e volt. Aztán, a nepper miatt csak 1,5héttel később tudtam felmondani a régi biztosításom, így ezalatt már küldte a biztosító az A0-s árat ami pont a duplája 34lett volna.
Liquid2017-11-03 08:29:09 // 101380
Te vagy a legjobb ügyfél nekik :) Fű alatt szépen emelgetnek és észre se veszed.
Nagyon ritka az hogy megéri maradni a biztosítónál.
Igen rossz ez a gyakorlat ami most megy Mo-on, nem az ügyfél megtartása a fontos, hanem az új szerződések száma.
Após szívta meg most mert az EGON-nál van kb. mindene, és vette egy csónakszállítót, azt is oda vitte, bement személyesen. valami 10-12000 lett neki, aztán mondtam, hogy legközelebb kérdezzen már meg, mert a legolcsóbb kb. 3000 lett volna.
Mondjuk vele (meg a korosztályával) amúgy is nehéz :)
Nagyon ritka az hogy megéri maradni a biztosítónál.
Igen rossz ez a gyakorlat ami most megy Mo-on, nem az ügyfél megtartása a fontos, hanem az új szerződések száma.
Após szívta meg most mert az EGON-nál van kb. mindene, és vette egy csónakszállítót, azt is oda vitte, bement személyesen. valami 10-12000 lett neki, aztán mondtam, hogy legközelebb kérdezzen már meg, mert a legolcsóbb kb. 3000 lett volna.
Mondjuk vele (meg a korosztályával) amúgy is nehéz :)
droberto2017-11-03 08:26:03 // 101379
Jav: Eképpen az B10 a A0-hez képest fele árú.
droberto2017-11-03 08:25:01 // 101378
Elvileg egy bónusz ugrás -5%. Eképpen az A0 a B10-hez képest fele árú.
Legalábbis régen, amikor még nyílvános voltak a biztosítók kalkulációs táblái így volt. Akkoriban még nem voltak netes kalkulátorok, és hemzsegtek a privát alkuszok. :)
Legalábbis régen, amikor még nyílvános voltak a biztosítók kalkulációs táblái így volt. Akkoriban még nem voltak netes kalkulátorok, és hemzsegtek a privát alkuszok. :)
droberto2017-11-03 08:20:23 // 101377
Akkor azt javaslom nézd meg az árakat. Kb 5 perc.
Évi tízezreket spórolhatsz. De nem nehéz öszehozni (B kevésben) néhány év alatt a negyed millát sem!
Pont az ilyen hűségeseket húzzák le sajnos leginkább.
Kurvának kell lenni sajnos.
Évi tízezreket spórolhatsz. De nem nehéz öszehozni (B kevésben) néhány év alatt a negyed millát sem!
Pont az ilyen hűségeseket húzzák le sajnos leginkább.
Kurvának kell lenni sajnos.
Liquid2017-11-03 08:18:33 // 101376
így van "nyugaton" durván drága a kötelező.
Csabi2017-11-03 07:57:18 // 101375
Nekem két éven keresztül nőtt, most B9-ből B10be megyek és csökkent 3ezret 17800-ról 14800 /évre (Wáberer).
A nyugati árakat nem is értem, hogyan lehetnek ilyen magasak. Egy teljeskörű casco fele, harmad annyi itthon, mint kint a kötelező...
A nyugati árakat nem is értem, hogyan lehetnek ilyen magasak. Egy teljeskörű casco fele, harmad annyi itthon, mint kint a kötelező...
Tomi Stark2017-11-02 22:56:18 // 101374
Mondjuk, azért a 2.5 V6 nem megy valami jól...
Tomi Stark2017-11-02 22:53:47 // 101373
Nekem van mindkettő :-) Na jó, tesóm jár vele...
Liquid2017-11-02 21:40:55 // 101372
a V6 hangját egyik se fogja hozni :)
Az erejét kb. a 2.4 és a TBI, de a 2.4 gyári programmal jól elkendőzi a lovakat
Azt döntsd el mi a fontos :)
- erő és/vagy a benzinesség akkor tegyél hozzá kicsit és vegyél egy TBI-t
- dízel erő, 5 hengeres motorhang akkor 2.4
- problémamentes dízel 2.0
- kis fogyasztás 1.9 16v
- kis fogyasztás és egyszerűség / problémamentesség 1.9 8v
- kb. az 1.9 16v dinamikája de mindenképp benzinből 2.2JTS
Mindegyik motornál más dolgokat kell nézegetni az alapokon felül.
Az erejét kb. a 2.4 és a TBI, de a 2.4 gyári programmal jól elkendőzi a lovakat
Azt döntsd el mi a fontos :)
- erő és/vagy a benzinesség akkor tegyél hozzá kicsit és vegyél egy TBI-t
- dízel erő, 5 hengeres motorhang akkor 2.4
- problémamentes dízel 2.0
- kis fogyasztás 1.9 16v
- kis fogyasztás és egyszerűség / problémamentesség 1.9 8v
- kb. az 1.9 16v dinamikája de mindenképp benzinből 2.2JTS
Mindegyik motornál más dolgokat kell nézegetni az alapokon felül.
Dömpi (il dottore)2017-11-02 21:32:51 // 101371
Én semennyiért! Megtartanám a 159 mellett😈
Online tag
1
Vendég1
595