Zolibácsi2018-11-26 14:52:17 // 113170
Facebook hengerfej gyártó
Shadin2018-11-26 14:41:55 // 113169
Hm. Ami biztos, hogy a ~390Nm nem csúsztatta még meg.
RomeoOne2018-11-26 13:13:24 // 113168
Nekem Csöri ezt mondta, mikor kérdeztem tőle, hogy így 250 környékén nem kéne-e lassan kuplongozni a kocsit. Mondom olyan sima, meg problémamentes az egész, jó helyen fog stb., hogy szerintem nincs még ennek semmi problémája. Akkor mondta, hogy van benne ez az utánállító szerkezet, ami miatt nem biztos, hogy észreveszem, ha baj van vele, mert nem fog máshol fogni.
Giuntini2018-11-26 13:13:14 // 113167
Ma az Alfám megkapta talán a legnagyobb dicséretet pályafutása alatt. Barátnőm itt van Amerikából, és mondta, semmit nem lehet érezni a sebességből pedig az M1-en 160-al mentünk. Azt mondta kevésbé lehet érezni mint az ő autójában. Új Merga E400 Coupe-ról beszélünk. Imadja a turbónyomás mérőt. Azt mondta érezhető ahogy ragad az úthoz, és jobban fekszik mint a Merga.
Macccy2018-11-26 12:52:22 // 113166
Érdekesek amúgy ezek a különbségek magasságban, mert ezek szerint vannak még így is. Neked is piros Eibach -on gurul, nekem is, neked se túl régóta van alatta, tuti nem lágyult annyit, nekem is nyár óta került csak alá. De mások is mondták már, hogy van amikor odaverődik, nekem meg szerencsére még soha nem ért le. De most közel van :D
Vagyis hazudok várj, amikor egyszer a hírhedten szar 52 -esen mentünk Fülöpszállás - Biczó csárdába, ott egy TSZ mellékútra tévedtünk és mivel sietős volt, ezért kapkodva kerestem merre a merre. A púposra gyűrt aszfalton fékezve már leért a haspáncél, más szerencsére nem.
Vagyis hazudok várj, amikor egyszer a hírhedten szar 52 -esen mentünk Fülöpszállás - Biczó csárdába, ott egy TSZ mellékútra tévedtünk és mivel sietős volt, ezért kapkodva kerestem merre a merre. A púposra gyűrt aszfalton fékezve már leért a haspáncél, más szerencsére nem.
Shadin2018-11-26 12:39:19 // 113165
Na ezt nem is tudtam.
Shadin2018-11-26 12:38:50 // 113164
Én gombóccá gyűröm az alu sörösdobozt a haspáncéllal.
Shadin2018-11-26 12:34:51 // 113163
Állítani nem lehet, nem szabadna így viselkednie. Ha előtte jó volt akkor nincs mit cserélni.
Shadin2018-11-26 12:33:54 // 113162
Nem nagyon van a típushoz :-)
Macccy2018-11-26 12:16:16 // 113161
Az a csoda, hogy nekem még sehol se ért le, semmi. Pedig ma reggel is egy kukáskocsitól kigurult PET palack fölött áthajtva is berántotta a kaki-relé a záró csillagot. :DD
Macccy2018-11-26 12:12:46 // 113160
Enyém ugye SW, de nagyon nem szeretem, hogy automatán törli a hátsó ablakot, amikor 'Rakkétába' teszem a váltót. :D Legalább lehetne kikapcsolni. Múltkor is kiszállok a kúton, tankolok, nézem, fúúú de retkes az ablak, na majd lemosom vödörből. Persze elfelejtettem, mentem haza, tolatnék be, erre végigtörli kétszer,. .. ... Láttam magam előtt amolyan CSI helyszínelősen, ahogy a kinagyított porszemek belerágnak az ablak felületébe, zoom távolít és káromkodok mint a kocsis.
Jó tudom, prémium fícsör miatt panaszkodni nagyon 1st world probléma.
Jó tudom, prémium fícsör miatt panaszkodni nagyon 1st world probléma.
RomeoOne2018-11-26 12:09:51 // 113159
Nem is sírok, hogy leér 17-es kerekekkel :D Ki tudok menni vele a határba krumplit lopni este :D
Macccy2018-11-26 12:03:06 // 113158
azazaz ... szinte ... rábasztunk? :D
Macccy2018-11-26 12:02:23 // 113157
mi ez a Níva, báttya' ? :D Fúúú lehet megbánom még, hogy az eibach -ra ráültettem a Ti -t. Nekem nagyon Forma-1 lett a téli kerekekkel, még jó, hogy a rugó keménysége egyben meg is akadályozza, hogy nagyon megbólintson, ha nem így lenne már tuti odavertem volna még az ablaktörlőt is XD
esvé2018-11-26 11:53:30 // 113156
szia, nagyon köszi! Ezek alapján nem levegős, mert a pedállal semmi gond. Még egyszer köszönöm! :)
Szergej2018-11-26 11:40:01 // 113155
Szia. A kuplung nem állítható. A kuplung szerkezetben van egy automata utánállító szerkezet. Azt összerakás elött kelett volna alaphelyzetbe állítani. Nekem kopott kuplungtárcsánál sem fogott fenn a kuplung. Épp ezért van ez a megoldás benne. Ha levegős a rendszer azt érzed a pedálon is, túl puha, illetve gyengén jön vissza a pedál
RomeoOne2018-11-26 11:35:58 // 113154
Egyébként ma is büszke lehettem a kis drágára, körbenyalták a gumisnál is. Egy másik várakozó kuncsaft, egy kisöreg jól körbe nézegette, amíg csinálták a kocsijainkat. Még belülről is meg kellett mutogatnom neki. Mondta, hogy ez nagyon szépen ápolva van.
Bent meg, mikor fizettem, az irodai munkát kezelő csaj (csaj... egy 35 körüli, dekoratív, csinos nő) megjegyezte, hogy milyen szép az alfám és hogy a lakótelepen is szokott benne gyönyörködni. Még arra is emlékezett, hogy februárban meg volt húzva az oldala :D
Szeretem ezt az autót. Benne van a mágnes :DDD
Bent meg, mikor fizettem, az irodai munkát kezelő csaj (csaj... egy 35 körüli, dekoratív, csinos nő) megjegyezte, hogy milyen szép az alfám és hogy a lakótelepen is szokott benne gyönyörködni. Még arra is emlékezett, hogy februárban meg volt húzva az oldala :D
Szeretem ezt az autót. Benne van a mágnes :DDD
esvé2018-11-26 11:25:52 // 113153
nekem ugyanígy van, én is megbántam már, hogy hallgattam a könyvre és 17es télieket vettem....minimum 18as kell
esvé2018-11-26 11:24:46 // 113152
köszönöm! igazság szerint fogalmam sincs...
De lehet ezen állítani? vagy csak csere segít?
De lehet ezen állítani? vagy csak csere segít?
RomeoOne2018-11-26 11:10:38 // 113151
Vagy állítható futóművet beszerezni :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 11:04:32 // 113150
Kicsit csodálkoztam, alapvetően nem egy műszaki analfabéta, de ez valahogy kimaradt neki :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 11:03:20 // 113149
A Wartburg volt csak, de azt nem nagyon vezette, megtréfálta vagy kétszer a "verseny beállítás", és elrakta keresztbe váratlan helyeken :-) És hát 11 éve 146-ozunk, azon meg ugye van, és nem haszontalan dolog :-) Pedig azt igen okosan tervezték meg formailag (avagy szerencsés véletlen), mert nem csapja össze a hátsó ablakot mint egy kombi, vagy hatchback.
Shadin2018-11-26 11:00:53 // 113148
Elől 2.7 hátul 2.5 a téli 17-es kerekekben a nyomás és még így is súrolja a hasa néhol az aszfaltot :-) El kellene adni és venni 18-asokat...
Shadin2018-11-26 10:58:29 // 113147
Nem lehet h nem, vagy rosszul lett légtelenítve?
RomeoOne2018-11-26 10:58:15 // 113146
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 10:55:46 // 113145
Köszi, ez kb ugyanúgy hangzik mint a 146-é + alul 3 csavar. Azért halogatom még :-)
esvé2018-11-26 10:52:12 // 113144
sziasztok,
Nemrég szerelve lett a motor, kuplung és sebváltó is le lett véve. Összrakás után a kuplung szokatlanul magasan fog. Alló helyzetben simán mozog a váltó, de mozgó autónál a "lökhárítóig" ki kell nyomni a kuplungot, hogy finoman vegye a fokozatokat, de a kettesből hármasba még igy is necces, és háromból négybe sem az igazi. Ezeket a szétbontás előtt nem tapasztaltam.
Mi okozhatja ezt? Lehet a kuplungon állítani? vagy ezt már csak cserével lehet megoldani? mekkora tétel egy kuplunk csere? (az autóban 220ezer km van)
köszönöm
Nemrég szerelve lett a motor, kuplung és sebváltó is le lett véve. Összrakás után a kuplung szokatlanul magasan fog. Alló helyzetben simán mozog a váltó, de mozgó autónál a "lökhárítóig" ki kell nyomni a kuplungot, hogy finoman vegye a fokozatokat, de a kettesből hármasba még igy is necces, és háromból négybe sem az igazi. Ezeket a szétbontás előtt nem tapasztaltam.
Mi okozhatja ezt? Lehet a kuplungon állítani? vagy ezt már csak cserével lehet megoldani? mekkora tétel egy kuplunk csere? (az autóban 220ezer km van)
köszönöm
Liquid2018-11-26 10:40:16 // 113143
wow! :D pedig megvan már egy ideje a gép :)
RomeoOne2018-11-26 10:32:08 // 113142
Nem volt ezelőtt 4 ajtósotok, hogy ennyire keresi? :DD
Tocke2018-11-26 10:25:01 // 113141
Nem, gyakorlatilag ua, mint az első. Alul 3 csavar ki, ajtónyitó, altóbehúzó majd a patentek.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 10:24:57 // 113140
Kingám tegnapi kérdése. "Egy dologra nem jöttem rá, pedig végigkapcsolgattam mindent. Hol lehet bekapcsolni a hátsó ablaktörlőt?" :-DDDDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 10:18:33 // 113139
Ahogy olvasom, lehet hogy módosítottak ezen a kábelen, mert nekem a csugorcsöves test kábel összehozatal a body comp felé bentebb van a kaszniban, úgy 2-3 centire a gumi átvezetőtől. Így nálam szerencsére egyesével lehetett haladni. Elvágtam, forrasztottam. Olvastam a blogod, olyat már rutinból nem művelek, hogy nyissz az egész :-D
A következő projekt a bal hátsó hangszóró lesz. Újra recseg néha döccenőn. A kárpitot nehéz levenni?
A következő projekt a bal hátsó hangszóró lesz. Újra recseg néha döccenőn. A kárpitot nehéz levenni?
Tocke2018-11-26 08:34:01 // 113138
Én is csak cserével tudtam megoldani a dolgot. Írtam róla blogot, de nekem elsőre vmiért nem sikerült. Volt olyan, hogy kulccsal a zsebemben (!) betettem a tolató lámpa izzóját a helyére és az autó magától bekapcsolta a gyújtást. Azonnal égnek állt a hajam is. Aludtam rá egyet és másnap újra összeraktam, azóta tökéletes minden. Az egész 4e Ft-ba került :-)
yani🍀2018-11-25 21:55:54 // 113137
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-25 16:40:44 // 113136
Kihúztam a computer melletti toldó csatiból, de most a kárpitot nem bontottam le. Másfél órám volt, ebből kellett gazdálkodni. Kivágtam a gumi átvezetőben lévő szakaszt és kiváltottam azonos keresztmetszetű vezetékekkel. A szín ahogy sikerült :-) Van ahol három vékony vezetéket egy három eres szenzor vezetékkel helyettesítettem. Az törjön el ha tud :-)
A testkábelek összehozatala nekem bentebb esik, ott nem volt gond.
Majd írok blogot, ilyesmi lett:
Majd ha megint baja lesz, újra húzom a csatlakozóktól. Vagy szerzek eleve rossz bontottat, és abból gyártok cseredarabot.
Csoda, hogy bármi működött hátul..
A testkábelek összehozatala nekem bentebb esik, ott nem volt gond.
Majd írok blogot, ilyesmi lett:
Majd ha megint baja lesz, újra húzom a csatlakozóktól. Vagy szerzek eleve rossz bontottat, és abból gyártok cseredarabot.
Csoda, hogy bármi működött hátul..
Haddel2018-11-25 16:11:59 // 113135
Hu gyerekek,épp úton vagyok kifele sógorékhoz végre a Bocival. De jó ezzel az autóval utazni!:)
Süti1592018-11-25 15:59:58 // 113134
Szép,
nálam klasszisokkal jobb állapotba volt, én csak műszerrel tudtam kimérni, hogy melyik szakadt, nálam a gumi átvezetésnél voltak elszakadva, ahol egybe vannak vezetve a testkábelek. Ha van időd érdemes újrahúzni csomagtérnyilas tetején van egy csatlakozó szépen kijön egyben.
nálam klasszisokkal jobb állapotba volt, én csak műszerrel tudtam kimérni, hogy melyik szakadt, nálam a gumi átvezetésnél voltak elszakadva, ahol egybe vannak vezetve a testkábelek. Ha van időd érdemes újrahúzni csomagtérnyilas tetején van egy csatlakozó szépen kijön egyben.
Zolibácsi2018-11-25 13:13:27 // 113133
szelod92018-11-25 12:29:18 // 113132
Berlinaval kapcsolatban már viszonylag sokszor hallottam ezektről a kábeltörésekről, de az SW-ket is érinti ez a hiba?
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-25 12:10:41 // 113131
Don Gombóc2018-11-25 07:18:08 // 113130
Ez a beépített amortizáció, hogy basszák meg. A 166-ot én is kétszer forrasztgattam, mert a gyári 11-12 vezeték belsejében vagy 8-9 elemi szál volt, és nagyon vékony. Ide azért illene valami normális szilikonos kanócot betervezni. Vagy rugós érintkezősre megoldani a két oldal közötti kapcsolatot.
Giuntini2018-11-25 06:57:52 // 113129
Ebben tökéletesen igazad van, csak ahogy én leírtam, nekem volt sérülés a küszöbön, és ahol a galvanizált karosszériát javítják, utána óhatatlan hogy felüti a fejét a rozsda. egyébként nagyon sok 159-nél láttam azon a részen rozsdaképződményeket. Nálam az alja teljesen jó, a bölcsőnél sajnos normális a rozsda, de az alja rendben van.
Vannak olyan dolgok, amik érthetetlenek. Két éve ki lett cserélve mind a két haspáncél tartó rögzítő lemez, szita volt a rozsdától. Természetesen gyárit kapott, mára tiszta rozsda. Az autót garázsban tartom, ha esik a hó és sóznak, ki sem hozom inkább. Sajnos nagyon sok vacak, újra felhasznált anyagot használnak, úgy tudom a bölcső is ilyen, és ezért rohadnak, akármit csinálsz velük.
Sajnos én nagyon kikaptam az osztrák szervizminőséget az autómon. Lehet, hogy vannak tökéletesen megjavított autók, szerintem az enyémet eladásra így megcsinálták. Én biztos vagyok például, hogy ami a szervizkönyvbe le volt írva, a 30 ezres aktuális karbantartás, csak 30 ezer km-enként cseréltek benne olajat. Elmegy gond nélkül 150 ezret, aztán szívjon vele az új tulaj.
Vannak olyan dolgok, amik érthetetlenek. Két éve ki lett cserélve mind a két haspáncél tartó rögzítő lemez, szita volt a rozsdától. Természetesen gyárit kapott, mára tiszta rozsda. Az autót garázsban tartom, ha esik a hó és sóznak, ki sem hozom inkább. Sajnos nagyon sok vacak, újra felhasznált anyagot használnak, úgy tudom a bölcső is ilyen, és ezért rohadnak, akármit csinálsz velük.
Sajnos én nagyon kikaptam az osztrák szervizminőséget az autómon. Lehet, hogy vannak tökéletesen megjavított autók, szerintem az enyémet eladásra így megcsinálták. Én biztos vagyok például, hogy ami a szervizkönyvbe le volt írva, a 30 ezres aktuális karbantartás, csak 30 ezer km-enként cseréltek benne olajat. Elmegy gond nélkül 150 ezret, aztán szívjon vele az új tulaj.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-24 23:02:39 // 113128
Nem véletlenül renováltam a vasgolyót. Néha jó az egyszerűség :-)
Liquid2018-11-24 22:43:27 // 113127
Amúgy meg örüljél neki, hogy csak azt mondja nyitva a csomagtér, és nem azt hogy nem megy a tempomat meg egy csomó dolog véletlenszerűen (Hardy) vagy bekurjantja a vészprogramot oszt csókolom mint nálam :)
Ugyanaz az átvezető kábel okozta.
Ugyanaz az átvezető kábel okozta.
Liquid2018-11-24 22:40:29 // 113126
Azé a 146-vagy bármely kortára, egy pöppet egyszerűbb... Ezt gondolom belátod.
A vasgolyó kevésbé elromlós mint a kakukkos óra :)
A vasgolyó kevésbé elromlós mint a kakukkos óra :)
forrasr2018-11-24 22:10:42 // 113125
postolt itt már valaki Magyarországi első forgalomba helyezésű, korábban nem javított belülről kifele rohadó küszöbről, szerintem hazánkban sem általános, hogy 6-8 éves autón megismételtessék a tulajok az üregvédelmet. Pedig a felületen addigra a környezeti hatásoktól romlik a védelem folytonossága(téli hideg, nyári forróság), és szépen megindul belülről kifele a pusztulás, amihez elég a párakicsapódás is az üregeben só nélkül. Ennek ellenére, nem nevezném a felhasználókat hanyagnak, nemtörődömnek, mert erről szerintem számos autót használó ember nem is tud, persze valami ismeretének hiánya még nem jelenti azt, hogy mentesüljön a "felelősség" alól, de ez nem egy általános dolog.
forrasr2018-11-24 21:56:57 // 113124
Gyakorta olvasom általánosságban az osztrákok autófenntartási "színvonalának" savazását, amely szerintem cseppet sem rosszabb a hazaihoz képest(nem Alfásra gondolok-hanem márkafüggetlenül-mert azért aki Alfával jár az jellemzően egy magasabb autózási igényszinttel párosul), csak nagy különbség, hogy náluk nem várják meg, hogy egy rendes lefagyástól hazai szinten megbénuljon a forgalom, és fajlagosan jóval többen balesetet szenvedjenek a lefagyott utak miatt, hanem ha az időjárás előrejelzés indokolja, iszonyat módon lesózzák az útjaikat. Ahol nem szabad sót használjanak "streugut" -ot használnak, amely éles apró kavicsos anyag, ami remekül veri le a festéket ahova felverődik, így szabad utat adva a sónak és a korróziónak. Itthon egy rendes télies napon is töredéke ami éri az autót az úton. Ez persze már rövid idő után is nyomot hagy a gépben. Hazai utakon futó autóknál, ha a kinti sózási viszonyok lennének, szerintem még rosszabb is lenne a helyzet.
Itthon is számos rövid idő alatt leélt pusztulat autó van, sokszor azért érdemes kinti autót megvenni az ismert káros hatásokkal együtt, mert kevésbé spórolnak a karbantartáson, kevesebb a kendácsolás stb..(nem azt mondom, hogy nincs)persze ismerem a storykat, azokról akik igen ennek ellenére belenyúltak és külföldről olyan autó jutott hozzájuk, amibe borítani kell a pénzt, de szerintem az itthoni autóknál ez sokkal jellemzőbb, és kiemelném ismét nem Alfára szűkítve a fókuszt. Elrettentő esetet meg mindenki tud a környékén... A saját autómat(igaz 166) 300e feletti futással 12 évesen vettem felső ausztriából hegyvidékről-szervízkönyv meg minden egyéb szépítés nélkül, közvetlenül a kinti osztrák tulajától, elmondott minden hibáját amit tudott(basterfahrzeug-ként hirdette-ami nagyjából a bontószökevény magyarra fordítva), nem volt benne semmi "faragás-taknyolás", rozsda miatt lakatolni 15éves korában kellet először, ami szerintem már egy ilyen magas futásteljesítménynél és kornál egy nem garázsban tartott autónál egyáltalán nem rendhagyó.
Itthon is számos rövid idő alatt leélt pusztulat autó van, sokszor azért érdemes kinti autót megvenni az ismert káros hatásokkal együtt, mert kevésbé spórolnak a karbantartáson, kevesebb a kendácsolás stb..(nem azt mondom, hogy nincs)persze ismerem a storykat, azokról akik igen ennek ellenére belenyúltak és külföldről olyan autó jutott hozzájuk, amibe borítani kell a pénzt, de szerintem az itthoni autóknál ez sokkal jellemzőbb, és kiemelném ismét nem Alfára szűkítve a fókuszt. Elrettentő esetet meg mindenki tud a környékén... A saját autómat(igaz 166) 300e feletti futással 12 évesen vettem felső ausztriából hegyvidékről-szervízkönyv meg minden egyéb szépítés nélkül, közvetlenül a kinti osztrák tulajától, elmondott minden hibáját amit tudott(basterfahrzeug-ként hirdette-ami nagyjából a bontószökevény magyarra fordítva), nem volt benne semmi "faragás-taknyolás", rozsda miatt lakatolni 15éves korában kellet először, ami szerintem már egy ilyen magas futásteljesítménynél és kornál egy nem garázsban tartott autónál egyáltalán nem rendhagyó.
Smith2018-11-24 21:44:32 // 113123
De valami villanyszerelő, még a csoki-korszakban, mikor minden összekötés alapja a csoki volt :D
Piritu - 1.000.0002018-11-24 21:34:05 // 113122
Ilyenkor mindig a volt Spiderem német tulaja jut eszembe. Adta a számlákat a kocsival. Volt közte egy számla 3dl olaj utántöltéséről és egy másik a helyzetjelző izzó cseréről...
Nekünk az a természetes ha ezt mi csináljuk, nekik az hogy csinálja meg az akinek ez a dolga...
Mondjuk az is igaz, hogy erről az átvezető javításról nem volt számlája:
Lehet hogy ezt mégsem szerelő készítette? :-DD
Nekünk az a természetes ha ezt mi csináljuk, nekik az hogy csinálja meg az akinek ez a dolga...
Mondjuk az is igaz, hogy erről az átvezető javításról nem volt számlája:
Lehet hogy ezt mégsem szerelő készítette? :-DD
Smith2018-11-24 20:58:57 // 113121
Ha kitaláltad a megoldást, veszek tőled olyan kábelt, jó lesz az még. :)
Online tag
1
Vendég1
386