RomeoOne2019-03-02 14:24:05 // 115205
De ez most minek? Erre van ott a 146, nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-02 14:16:50 // 115204
sok típusnál elég a szűrőt kicserélni... csak nem cserélik
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-02 14:15:23 // 115203
csodaszép :DDD inkább busszal járnék :P
droberto2019-03-02 13:52:47 // 115202
Jesszus... még az Alfa is visszahúzodott, amikor meglátta. :)))
Egyébként Gratula.
Egyébként Gratula.
droberto2019-03-02 13:50:02 // 115201
Annyiban azért butaságot beszélt, hogy elég a szűrőt kicserélni.
Ugyanis - mint ahogy itt sokan tudjuk - a szűrű hibák 90%-ában nem is a szűrő maga megy tönkre, hanem valami egészen más jóval a DPF előtt.
Sajnos nincs egy olyan megfelelő infrastruktárával - és mindennemű politika mentes - akarattal bíró szervezet aki tudná és akarná meg(fel)mérni, hogy a szállóport mi bocsájtotta ki.
Mert véleményem szerint a nagy kibocsájtók a fővárosban sem az autók, hanem az ipari üzemek és a fűtés.
Illetve sajnos tényleg felelős a sok herélt (swirl, EGR, DPF) és remapolt magasnyomású dízel és sok busz illetve teherautó. Sajnos ez is tény.
Ha lenne tömegből kiemelés, mérés és szigorúbb műszaki vizsga javulhatna a helyzet.
Sajnos a műszaki vizsgáztatók és a rendőrök is b@sznak rá. :(
Pedig tényleg milyen jó lenne...
Ugyanis - mint ahogy itt sokan tudjuk - a szűrű hibák 90%-ában nem is a szűrő maga megy tönkre, hanem valami egészen más jóval a DPF előtt.
Sajnos nincs egy olyan megfelelő infrastruktárával - és mindennemű politika mentes - akarattal bíró szervezet aki tudná és akarná meg(fel)mérni, hogy a szállóport mi bocsájtotta ki.
Mert véleményem szerint a nagy kibocsájtók a fővárosban sem az autók, hanem az ipari üzemek és a fűtés.
Illetve sajnos tényleg felelős a sok herélt (swirl, EGR, DPF) és remapolt magasnyomású dízel és sok busz illetve teherautó. Sajnos ez is tény.
Ha lenne tömegből kiemelés, mérés és szigorúbb műszaki vizsga javulhatna a helyzet.
Sajnos a műszaki vizsgáztatók és a rendőrök is b@sznak rá. :(
Pedig tényleg milyen jó lenne...
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-02 13:49:48 // 115200
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-02 13:46:40 // 115199
Hugomék beleszerettek a 159-be :-) De teljesen. Nekik próbálok segíteni, hogy találjunk valami pénztárcájukhoz is illő, és használható darabot. Szerintem egy ilyen 2.0 dízel lenne a jó irány. Ha nem akarnak fórumot olvasva rettegni, akkor tutira :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-02 13:19:08 // 115198
ne má... hogy, hogy? :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-02 12:53:05 // 115197
Köszi srácok, szerintem ebbe az irányba mozdulunk. Úgy érzem lesz a családban hamarosan még egy Alfa :-)
Giuntini2019-03-02 12:40:37 // 115196
Vályi normálisan beszélt a reggeli műsorban. Előtte egy hozzá nem ertő greenpeace-s hülye mondta a baromsagait. Elkezdte, hogy az összes diesel-t ki kell tiltani, mert hiába van rajtuk részecskeszűrő, a nitrigen oxid hatalmas ami szennyezést kibocsat. Az a baj, hogy az íróasztalkukacok olvasnak valamit, és mar mondják, de csak az első dort olvasták el. Az Egr-t pont erre találtak ki, mert a mai dízelek nitrogén oxid kibocsátása sokkal nagyobb. Vályi viszont normálisan megmondta, hogy ezek a környezetvédő cuccok előbb vagy utóbb tönkremennek, és nem hajlandóak az emberek ebbe nagy pénzeket beletenni, csak kiiktatják. Minden ugyanaz mint a politika! Egy birka ugat valamit, a többi meg utána beget.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-02 12:23:28 // 115195
novitec kipuffnak van eddig a legbrutálisabb hangja amit hallottam sokkal dörmögősebb, mint a ragazzon vagy supersprint....
RomeoOne2019-03-02 11:58:37 // 115194
Nem tudom, mert nem használom városban :DDD
De egyébként elég ha megnézed, hogy hányszor merül fel a 2.0-val kapcsolatban, hogy ki kéne venni a DPF-et belőle, le kéne falazni az EGR-t vagy bármi hasonló.
Én egy 2.0-sról sem tudok, amiből kivették volna a szűrőt, a lefalazással meg Shadin próbálkozott, de abból is csak a baj volt.
Egyedül az EGR hűtőfedél lehet necces, ez már több embernek is előjött, de preventív karbantartással ez is elkerülhető (én még preventíven sem cseréltettem).
De egyébként elég ha megnézed, hogy hányszor merül fel a 2.0-val kapcsolatban, hogy ki kéne venni a DPF-et belőle, le kéne falazni az EGR-t vagy bármi hasonló.
Én egy 2.0-sról sem tudok, amiből kivették volna a szűrőt, a lefalazással meg Shadin próbálkozott, de abból is csak a baj volt.
Egyedül az EGR hűtőfedél lehet necces, ez már több embernek is előjött, de preventív karbantartással ez is elkerülhető (én még preventíven sem cseréltettem).
Zolibácsi2019-03-02 11:56:28 // 115193
Szerintem az egyik legjobb dízel. Párom Giuliettajaban az van és napi szinten varosozik. Minden tökéletes, megbízható csak ajánlani tudom ha a megbízhatóság számít. Mellesleg egész jól is megy.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-02 11:41:59 // 115192
Más : A 2.0 jtdm motorról tudok legkevesebbet. Igaz az a teória, hogy ez a várost is jobban bírja már a normálisabb DPF elhelyezés miatt? Az 1.9-hez képest jelentősen kiforrottabb, érdemes inkább ebben gondolkodni vagy tökmindegy és hasonló a macera faktora? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-02 10:50:20 // 115191
Egyébként meg a Sandero-t is meg kell írni :-DDD Ezek a dácsiák nagyon agresszív dögök ám. Élen a Dokker furgonokkal. A városban állandóan ilyenek szigorkodnak velem. Nem engednek be, leszorítanak, gyorsulnak, kínlódnak. És úgy cikáz(ná)nak, mintha valami gokart lenne, csak se futómű, se kraft hozzá. Egyet a múltkor már videóra vettem, annyira túltolta a hülyeséget. :-D
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-02 10:40:05 // 115190
A benzinesnél könnyebb komoly hibát ejteni. A dízel megengedőbb, mert nem kell fix arányt tartani az üzemanyaggal, nincs gond a keverék elszegényítésekor, stb. Sajnos emiatt a dízel tuningot műveli boldog-boldogtalan. Amit nekem 60e-ért írtak anno a 105 lovasra, az is egy elképesztően inkorrekt program volt. Mégis jól ment az autó. Aztán amikor megírtam rendesen, jobban ment, halkabb lett, kevesebbet fogyasztott. Nem 10p alatt firkáltam meg, hanem hónapokig számoltam. Érdemes :-) Én a 159-ből is kilomoltam a boxot, és nem bántam meg. Abban a progiban is van jópár hét munka, de megérte beletenni. Amit eredetileg tudott az autó gázreakcióban, vezethetőségben az nagyon gáz volt.. szerintem. A gázpedálnak távoli köze volt ahhoz, hogy mit csinál az autó. Az eredménnyel még most is csak nagyjából vagyok elégedett, de sajna innentől a váltót kellene programozni tovább, amihez nem értek :-(
Csabi2019-03-01 23:19:40 // 115189
Csak finoman a számokkal nehogy sandero legyen a VTT-re :))
Ezért jó a box , nem kísért :)
Ezért jó a box , nem kísért :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 22:44:08 // 115188
Így kezdődik. A pénzért vett programnál rájössz, hogy alig változtattak valamit, mégis jobban megy az autó. Egy év múlva figyeld majd meg, már a saját progiddal fog futni, amiben mindent átírsz :-) Nekem egy koplett excel munkafüzet 10 füllel csak az illesztések és számolások :-) Nincs megállás.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 21:27:35 // 115187
Dehogynem.. Win7 64bit-en használom. Tény, hogy nem minden verzió megy fel. A Win8.1 64bites tabletre is felment.
RomeoOne2019-03-01 19:11:26 // 115186
Lehet nem véletlenül tiltották le a kommentelést a videó alatt :DD
Shadin2019-03-01 18:35:19 // 115185
WinOLS nem fut 64 biten meg virt. gépen sem, kell egy céleszköz.
Shadin2019-03-01 18:34:38 // 115184
Mármint a program kezelése egyszerű nem a programozás totális átlátása :-)
Hülyebiztos a turbónyomás, nem üzemmeleg motornál jelentősen visszavette a Squadra, meleg motornál meg feljebb tolta 2 tizeddel. Üa. nyomáshoz nyúlt még hozzá és az egyik gyújtástérképhez, ami a közepes terhelésen érvényesül. Szóval elég kamu szagú ez a mindent mindenhez programozni kell :-( Simán megemelte a turbónyomást meg az üa. nyomást, meg mókolt valamit a gyújtáson de a legnagyobb változás a throttle valve 5 térképén van.
Hülyebiztos a turbónyomás, nem üzemmeleg motornál jelentősen visszavette a Squadra, meleg motornál meg feljebb tolta 2 tizeddel. Üa. nyomáshoz nyúlt még hozzá és az egyik gyújtástérképhez, ami a közepes terhelésen érvényesül. Szóval elég kamu szagú ez a mindent mindenhez programozni kell :-( Simán megemelte a turbónyomást meg az üa. nyomást, meg mókolt valamit a gyújtáson de a legnagyobb változás a throttle valve 5 térképén van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 18:29:05 // 115183
Persze, a WinOLS-al érdemes dolgozni. Ha van damos, akkor onnantól egyemes az út, bármit átfirkálhatsz :-)
Shadin2019-03-01 18:26:05 // 115182
Sikerült. Egyszerűbb mint gondoltam, csak rá kell érezni. Az ECM Titanium csak a nevesebb térképeket ismeri, egy csomó mindent a WinOLS-sel lehet meglépni, ahhoz van damos-om a TBi-hez is.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 18:19:44 // 115181
Akkor siker? Jól néz ki, én is az ilyen szépen kisimított felületeket szeretem, semmi hirtelen átmenet :-)
Shadin2019-03-01 18:16:52 // 115180
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-01 09:24:51 // 115179
Naná :-) Plusz biztos lehetsz a szerelődben, hogy normális munkát végez. Saját ügyfelének merte ajánlani, akkor az rendesen van osszerakva :-)
Zolibácsi2019-03-01 08:10:18 // 115177
Köszi ez használhatóbb mint amit az enyém csinált. De még így is csak lehúzás szaga van
SzTomi2019-03-01 07:42:10 // 115176
Ez így elég bosszantó. Ha már fizetsz érte miért nem generálják le pdf-be?
Azért megpróbáltam: link
Azért megpróbáltam: link
Zolibácsi2019-03-01 06:33:52 // 115175
Hát igen, sok szar van a piacon. Tegnap hívott a szerelőm hogy az egyik ügyfele ilyen autót keres mint az enyém és ajánlotta neki. Azt hiszem ezt vehetem elismerésnek :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 23:14:12 // 115174
Igen, ezt már tudjuk is róla biztosan, hogy városozós autó volt. Ellenben valós a méter.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 23:12:31 // 115173
Látom, igen, foglalkozós, nyilván, valószínűleg egr+szívócső lapátkák, de kiolvassuk ha megnézzük . Amit lehetett lekértünk róla, Autóház Budaőrstől van, aztán A Duna autó szervizelte, de sokkal több infót nem tudtunk összeszedni. Kárkifizetés is volt rá, de ez sem kizáró ok. Én csak segéd vagyok a sztoriban, hugomék nézik. Próbálok objektív maradni és tényleg segíteni. A költségekre, veszélyekre felhívtam a figyelmet, de elkedvetleníteni nem akarom őket, ne én álljak útjában az Alfázásnak és az öthengerezésnek.
Azzal ismét szembesültem, hogy mekkora szemétdombban kell normális autót találni. Sírnék, ha bármelyik autóm olyan igénytelen állapotban lenne mint a 'kitűnő' állapotúnak hirdetett pár hulladék kupac amit eddig megnéztünk :-(
Azzal ismét szembesültem, hogy mekkora szemétdombban kell normális autót találni. Sírnék, ha bármelyik autóm olyan igénytelen állapotban lenne mint a 'kitűnő' állapotúnak hirdetett pár hulladék kupac amit eddig megnéztünk :-(
RomeoOne2019-02-28 23:11:03 // 115172
Valószínűleg elég beteg. Meg anyataxi volt városban, azért a kevés km :D
Kazes☻2019-02-28 23:08:47 // 115171
Hol van a csel...?! ;)
Zolibácsi2019-02-28 22:51:28 // 115170
Hidegen nehezen indul. Amúgy nem tűnik lerúgott darabnak, de hát a képek csak képek
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 22:46:22 // 115169
Ezt az autót, kereskedési ismeri esetleg valamelyikőtök?
Zolibácsi2019-02-28 22:14:00 // 115168
a másik vicc, hogy a sérülés jelentésnél csak az az ország nincs ott ahonnan származik...
és tudom hogy a bal első sárvédőt javították még Olaszországban.
és tudom hogy a bal első sárvédőt javították még Olaszországban.
Zolibácsi2019-02-28 22:11:54 // 115167
PDF nyomtatásra alkalmatlan az oldal, letöltés meg nincs. Most HTML kódot , vagy egy weboldal másolatot kinek adjak?
Zolibácsi2019-02-28 22:09:59 // 115166
Smith2019-02-28 21:59:30 // 115165
Mi az, hogy nem lehet lementeni? Ha a képernyőn megjelenik, akkor ez lementhető így vagy úgy.
tdemeter2019-02-28 21:33:42 // 115164
Én az eladás előtt befizetem az autodna szolgáltatásra. Egyrészt kíváncsi voltam, másrészt úgy akartam azt állítani, hogy nincs tekerve az autó, hogy én is biztos vagyok benne.
Az is tervben volt, hogy majd a vevő kezébe nyomom, hagy lássa ő is milyen fasza autót vett.
Részleges sikert értem el. Kaptam egy csomó fotót az eredeti holland rendszámos autómról és megtudtam, hogy nem volt kint összetörve.
Kaptam csomó szervíz infót, de konkrét javításokat már nem.
A kilómétert viszont már nem tudott a rendszer, mert a hollandok hiába vezetik ezt szigorúan, az autó forgalomból való kivonása után törlik a kocsit a nyilvántartásból.
Így szerintem csak annak éri meg ez, aki most akar onnét behozni vasat.
Kaptam egy statisztikát, hogy az ilyen idős, ilyen autókban kb mennyi km van most átlagosan, 3000 km volt a különbség :)
Állítólag ha káresemény volt, akkor annak is vannak fotói benne, de nyilván ez sem 100%.
Az új tulaj viszont örült a dolognak!
Az is tervben volt, hogy majd a vevő kezébe nyomom, hagy lássa ő is milyen fasza autót vett.
Részleges sikert értem el. Kaptam egy csomó fotót az eredeti holland rendszámos autómról és megtudtam, hogy nem volt kint összetörve.
Kaptam csomó szervíz infót, de konkrét javításokat már nem.
A kilómétert viszont már nem tudott a rendszer, mert a hollandok hiába vezetik ezt szigorúan, az autó forgalomból való kivonása után törlik a kocsit a nyilvántartásból.
Így szerintem csak annak éri meg ez, aki most akar onnét behozni vasat.
Kaptam egy statisztikát, hogy az ilyen idős, ilyen autókban kb mennyi km van most átlagosan, 3000 km volt a különbség :)
Állítólag ha káresemény volt, akkor annak is vannak fotói benne, de nyilván ez sem 100%.
Az új tulaj viszont örült a dolognak!
ZoliNix2019-02-28 21:17:34 // 115163
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, én már biztos vagyok hogy ez az autó nem szereti a hideget.
Azzal már megbékéltem hogy télen csak a kulccsal tudom nyitni a csomagtartót. De most már a parkradar sem működik hidegben. Gondoltam megvárom hogy kicsit felmelegszik az idő, és alábújok, ránézek mi a fene baja van. Erre két napja megint jó. Mire kitavaszodik, minden tök jó lesz. A türelem néha segít a problémákon.
Azzal már megbékéltem hogy télen csak a kulccsal tudom nyitni a csomagtartót. De most már a parkradar sem működik hidegben. Gondoltam megvárom hogy kicsit felmelegszik az idő, és alábújok, ránézek mi a fene baja van. Erre két napja megint jó. Mire kitavaszodik, minden tök jó lesz. A türelem néha segít a problémákon.
Zolibácsi2019-02-28 21:13:54 // 115162
Srácok, amit a használtautó.hu promóz most CarVertical nevezetű autó lekérdezés és jelentés 5 ezer forintért szerintem, csak egy nagy pénz lehúzás, nem is értem a HaHu, hogy adhatja ehhez a nevét. Kifizettem, mert úgy gondoltam jó lesz majd mutogatni az érdeklődőknek, de semmi lényeges használható adat nincs benne. kb egy kamu riport.
Lementeni nem lehet és minden egyes érdeklődőnek külön le kell kérdeznie....
Írtam is nekik egy panaszos levelet, amit a HaHu-nak is továbbítottam és majd ha lesz egy kis időm a DAS jogvédelemnek is el juttatom.
Lementeni nem lehet és minden egyes érdeklődőnek külön le kell kérdeznie....
Írtam is nekik egy panaszos levelet, amit a HaHu-nak is továbbítottam és majd ha lesz egy kis időm a DAS jogvédelemnek is el juttatom.
Shadin2019-02-28 19:17:59 // 115161
Fizikailag magasabb lett mint a gyári, de lehet, hogy a gyári egy kicsit már ereszkedett.
tirex2019-02-28 18:54:21 // 115160
Aszta én ilyen autót szeretnék! Brutál jól néz ki főleg azokkal a kerekekkel! :))
RomeoOne2019-02-28 18:41:23 // 115159
Online-ozok, ott meg jön a banán a modokért
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-28 18:30:59 // 115157
na jah én is így vagyok vele...hétvégén jön egy Tibi porig van ültetve meg valami brutál kipuffrendszer van alatta, kivi leszek :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 18:10:01 // 115156
Persze, értem én, nem akartam túlreagálni :-) Szerintem sokat segít, hogy az enyém berlina, de lehet a 2.4 más rugóval van, ki tudja. Vagy ez még ilyen mis fiatal feszes rugójú autó :-) Igazán még nem volt gondom ezzel. Kényelmetlennek kényelmetlen sokszor, de leérni max az utcánkban szokott nagy esők után, amikor kigödrösödik és nem figyelek eléggé. Egyébként napi szinten kapott földutat. Oké, balról előztek végig, de átmentünk és spóroltunk 10p autóban ücsörgést. Vagy lehet hogy 12 év alacsony autózás már meghozta a rutint :-)))
Azt értem, hogy az Eibach sok szempontból jobb, és nem is költségesebb. Ne a logikát keresd, nincs motivációm hozzá, hogy foglalkozzak vele. A lelkiismeretem tiszta, gyári cuccal van szervizelve, benne a bejegyzés a szervizkönyvben, ennyi.
Azt értem, hogy az Eibach sok szempontból jobb, és nem is költségesebb. Ne a logikát keresd, nincs motivációm hozzá, hogy foglalkozzak vele. A lelkiismeretem tiszta, gyári cuccal van szervizelve, benne a bejegyzés a szervizkönyvben, ennyi.