Giuntini2019-07-18 13:29:13 // 118090
Azért finoman nyomva 3000 alatt felvált. Én úgy érzem, hogy érzékenyebb a gázreakció. Én is nagyon ritkán használom.
yani🍀2019-07-18 12:57:57 // 118089
A DPF eldugulása általában csak okozat.
Lehet, hogy csak a nyomásmerő szenzorok gumicsövei vannak kirepedve, de lehet injektor, egr, stb hiba is. Keress valakit aki rendesen le tudja diagolni!
Lehet, hogy csak a nyomásmerő szenzorok gumicsövei vannak kirepedve, de lehet injektor, egr, stb hiba is. Keress valakit aki rendesen le tudja diagolni!
Zolesz2019-07-18 12:43:26 // 118088
Sziasztok!
Egy ismerősöm keres 159-est.
Ezt nézte ki:
Alfa Romeo 159 2.0 jtdm 16v Distinctive Ti
Esetleg látta már valaki élőben? Vélemény így elsőre?
Zoli
Egy ismerősöm keres 159-est.
Ezt nézte ki:
Alfa Romeo 159 2.0 jtdm 16v Distinctive Ti
Esetleg látta már valaki élőben? Vélemény így elsőre?
Zoli
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-18 11:53:52 // 118087
Dehogy, az idegesítő. Mióta megírtam a remapot, nem nyomtam meg azt a gombot. Feleslegesen forgatja a motort, és az nem is nagyon befolyásolható finom lábmozdulatokkal. Igaz idióta mód.
RomeoOne2019-07-18 11:33:41 // 118086
Enyém is olyan, az első képen látszik, hogy a lambda szonda kábelén kell fűzögetni a hővédő lemezt.
link
link
Giuntini2019-07-18 11:18:22 // 118085
Sportban volt az automata?
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-18 10:22:28 // 118084
Végre kezd értelme lenni ennek az autónak. Megint olyan projektem van, hogy nem tudom megúszni a Budapest környéki utakat. Évek óta minimumon tartom, mert nem élvezem azt ami az utakon megy. Áhh, de most nagyon jó, hogy van. Azért a 146-tal mire hazaértem egy ilyen körről, készen voltam. Autózás, több órás egyeztetés, odafigyelés, összevissza evés, húzás haza. Itthon már csak feküdtem és a plafont néztem. A 159 más. Annyira jól pihentet, hogy egész emberi állapotban érek haza. :-) Kell a csend, kell a zen, kell a kraft. Az, hogy újra 10l az átlagfogyasztásom, arról meg csak én tehetek. Tudom, "MIskolcig csak 8 percet nyer. Megéri?" . Bocs, Debrecenbe megyek. 40p-et fogok oda-visszában. És ha lassabban megyek, elalszok :-D
Tegnap hazafelé (nyilván Csobánka felé) még Vörösváron elhelyezkedtem vagy 4 autó elé. Erős manőver volt, viszont valahogy muszáj volt most. Belső sugallat XD Nem bírtam volna idegileg 50-nel végigcsorogni a szerpentinen, mint legutóbb. És igen, üres út, szabad pálya. Szegény automata váltó... ennyire még nem toltam szerintem sosem, most valahogy végre elkapott a gépszíj, ha leesünk, ha nem, álltam a gázon, aztán a féken... a váltó kevés volt viszont. Túl egyszerű ehhez a logikája. Az feltűnt, hogy összeszoktunk, mert lábbal mindig a helyes útra (fokozatba) térítettem, egy pici rúgás a gázra, egy erős gázelvétel, de itt most ez lassú volt. Na nem mintha kézivel gyorsabb volna, mert igazából nem. Ott rontottam el, hogy automatában hagytam, viszont durvulás közben nem volt idő ezen gondolkozni, vagy M-be tenni. . Úgy lett volna az igazi :-) Sőt, azt mondom D-ben lett volna az igazi, ha bele lehetne néha nyúlni. Azért nem volt rossz.
Tegnap hazafelé (nyilván Csobánka felé) még Vörösváron elhelyezkedtem vagy 4 autó elé. Erős manőver volt, viszont valahogy muszáj volt most. Belső sugallat XD Nem bírtam volna idegileg 50-nel végigcsorogni a szerpentinen, mint legutóbb. És igen, üres út, szabad pálya. Szegény automata váltó... ennyire még nem toltam szerintem sosem, most valahogy végre elkapott a gépszíj, ha leesünk, ha nem, álltam a gázon, aztán a féken... a váltó kevés volt viszont. Túl egyszerű ehhez a logikája. Az feltűnt, hogy összeszoktunk, mert lábbal mindig a helyes útra (fokozatba) térítettem, egy pici rúgás a gázra, egy erős gázelvétel, de itt most ez lassú volt. Na nem mintha kézivel gyorsabb volna, mert igazából nem. Ott rontottam el, hogy automatában hagytam, viszont durvulás közben nem volt idő ezen gondolkozni, vagy M-be tenni. . Úgy lett volna az igazi :-) Sőt, azt mondom D-ben lett volna az igazi, ha bele lehetne néha nyúlni. Azért nem volt rossz.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-18 08:59:34 // 118083
jah annyi egyébként de azok nem azok :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-18 08:57:05 // 118082
Smith2019-07-18 08:56:01 // 118081
Smith2019-07-18 08:54:04 // 118080
Mindegyik 33000 HUF.
Smith2019-07-18 08:52:25 // 118079
Ezt találtam most:
https://alfa-romeo.7zap.com/en/159/x8/140cwe301000-099/102/60+10260-010+2-0/?param=vin:zar93900007284452
Vajon, melyiket panaszkodja?
https://alfa-romeo.7zap.com/en/159/x8/140cwe301000-099/102/60+10260-010+2-0/?param=vin:zar93900007284452
Vajon, melyiket panaszkodja?
Zolibácsi2019-07-18 08:27:42 // 118078
Ha újra csereltetek akkor azt kérdezném aki csinálta vagy aki el adta neked.
Illetve ki kell olvasni mi apontos hiba.
Illetve ki kell olvasni mi apontos hiba.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-18 08:20:50 // 118077
emlékeim szerint csak bosch van hozzá...
Smith2019-07-18 07:17:27 // 118076
Tegnap hazafelé megint kidobta. Akkor csatipucolás, aztán lehet, hogy új lambda?
Szabad bele mást tenni, vagy erősen ajánlott a gyári?
Szabad bele mást tenni, vagy erősen ajánlott a gyári?
mtibi832019-07-18 06:10:46 // 118075
Sziasztok.
Ismét DPF gond. 1 hete cseréltünk ki újra.
Azóta mentem vele kb. 200 km-t6.
Ma reggel munkába menet megint feldobta a részecskeszűrő hibát. Valakinek tipp, mire érdemes ránézni, vagy kicserélni?
Kicsit kezd már idegesítő lenni.
Ismét DPF gond. 1 hete cseréltünk ki újra.
Azóta mentem vele kb. 200 km-t6.
Ma reggel munkába menet megint feldobta a részecskeszűrő hibát. Valakinek tipp, mire érdemes ránézni, vagy kicserélni?
Kicsit kezd már idegesítő lenni.
Süti1592019-07-17 17:00:11 // 118074
Lehet, hogy kéne írni szerelmes levelet a gyárnak. Csak az a baj, hogy nem lenne semmi értelme, max annyi, hogy kiírnák magunkból.
Zolibácsi2019-07-17 16:54:03 // 118073
Legtöbb hengerfejes gond ebből van, hogy nem veszed észre hogy fogy a víz.
Giuntini2019-07-17 16:41:41 // 118072
Hát ez durva! Nekem mikor generálozták a motort Szakállék, csak úgy vállaltak rá garit, ha az olajpumpát is kicserélik gyárira, pedig a réginek semmi baja nem volt! Az mellékes, hogy két év múlva újra megrepedt a hengerfej, és ott már semmi gari nem volt.
Szabister2019-07-17 15:48:47 // 118070
Süti1592019-07-17 15:43:23 // 118069
Ez sem jó, de legalább a hűtővizet legalább látni.
Rá is szoktam pillantani.
Rá is szoktam pillantani.
Zolibácsi2019-07-17 15:35:37 // 118068
A víz hiányt is csak akkor jelzi ha már nincs benne. Mindvégig 90 fokon van, majd egy másodperc múlva már pirosban.
Süti1592019-07-17 15:30:45 // 118067
Sziasztok,
Mára kiderült nem turbó és nem is főtengely szímering.
Olajszívattyú burkolat repedt meg, holnap lesznek képek.
Szétesett az olajszívatyú és ez okozta az egészet.
Itt azért felmerült bennem néhány kérdés.
Miért esett szét? Olaj és szűrőcsere max 15 000 kilométerenként megtörtént.
Nem hallottam csörögni csattogni és olajnyomás hibát sem jelzett.
Amennyiben nincs olajnyomás azt rögtön jelznie kell.
Miért nem irt semmit az autó, ha nem àllok meg a pihenőnèl, akkor egyszer csak beáll a motor?
255 000 km van az autóban, mikor kellene ellenőrizni az olajszívattyut?
Van erre előírás?
Üdv,
Kornél
Mára kiderült nem turbó és nem is főtengely szímering.
Olajszívattyú burkolat repedt meg, holnap lesznek képek.
Szétesett az olajszívatyú és ez okozta az egészet.
Itt azért felmerült bennem néhány kérdés.
Miért esett szét? Olaj és szűrőcsere max 15 000 kilométerenként megtörtént.
Nem hallottam csörögni csattogni és olajnyomás hibát sem jelzett.
Amennyiben nincs olajnyomás azt rögtön jelznie kell.
Miért nem irt semmit az autó, ha nem àllok meg a pihenőnèl, akkor egyszer csak beáll a motor?
255 000 km van az autóban, mikor kellene ellenőrizni az olajszívattyut?
Van erre előírás?
Üdv,
Kornél
Smith2019-07-17 09:49:26 // 118066
Nem dobta, semmi tünet. Azért megnézem a csatikat és megpucolom.
Smith2019-07-16 21:33:32 // 118065
Majd holnap megyek melóba, most kitöröltem belőle, kiváncsi vagyok ha reggel beindítom, kidobja-e megint.
Smith2019-07-16 21:32:22 // 118064
Semmi tünet nem volt, se előjele, akkor se mikor kidobta. Minden ugyanolyan, mint volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-16 21:09:40 // 118063
Van valami szokatlan jelenség is? Mondjuk alacsony fordulaton nem rángat be?
Smith2019-07-16 20:52:53 // 118062
Koszi! Akkor holnap lambadazok majd kicsit :)
fazek2019-07-16 20:48:31 // 118061
Smith2019-07-16 19:52:42 // 118060
RomeoOne2019-07-15 23:42:54 // 118059
Jaja, néztem. Szerencsére került fel sok :)
Vittorio1592019-07-15 23:30:45 // 118058
Ja vagy elküldöd egy dieseles céghez h Bosch padra rakják és kimérjék, h jók-e...azért az a tutkó a 21ik században már 😉
Süti1592019-07-15 22:04:31 // 118057
Nem, én is meglepődtem, hogy a fék is fogott rendesen. Egyik oldal olajos a másik száraz min húznia kellett volna fékezéskor. Képeket letöltötted amit belinkeltem? Tudod arany Gulua 😀.
RomeoOne2019-07-15 21:22:17 // 118056
Jól összeverte az oldalát olajjal. Nem csúszott a kerék?
Süti1592019-07-15 16:21:33 // 118055
ProdyG2019-07-15 15:24:13 // 118054
Az M3 még stimmelne is, de ez a pihenő sajnos elég messze van Debrecentől :(
Eger környékén esetleg valaki?
Eger környékén esetleg valaki?
Süti1592019-07-15 12:20:59 // 118053
Motomi802019-07-15 08:44:51 // 118052
Jogos! Hivatalos Bosch szervizben mérettem a porlasztókat úgy, hogy ott álltam a gép mellett. Hiszek neki. Az indítási fordulatszámot azt köszönöm szépen! Azt nem tudtam. Amikor a railnyomást néztem az szépen felállt. Mondjuk akkor szépen is indult. De tényleg köszi a segítséget!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2019-07-15 08:26:19 // 118051
Szia !
Milyen elv alapján jók (injektor, stb) ? ;)
Egy rossz befecskendezési kép és magas résolaj pont ilyet (is) produkál.
Tesség diagolni, mert így nem lehet segíteni sajnos. Túl sok baj lehet.
MES -ben fordulatszám, railnyomás, nyomásszabalyzó szelep előírt és tényleges érteket felrakni és inditáskor monitorozni.Minimum 250-300 bár kell legyen a railnyomás inditózáskor, az RPM kb 260-280 felett
Valamint a legfontosabb, 2 méter résolajcsövet veszel... mondjuk bárdiban és pohárba kiforgatod mindegyik injektorét. Minimum 1 percig járatod, majd látni fogod jók e azok az injektorok ;)
Milyen elv alapján jók (injektor, stb) ? ;)
Egy rossz befecskendezési kép és magas résolaj pont ilyet (is) produkál.
Tesség diagolni, mert így nem lehet segíteni sajnos. Túl sok baj lehet.
MES -ben fordulatszám, railnyomás, nyomásszabalyzó szelep előírt és tényleges érteket felrakni és inditáskor monitorozni.Minimum 250-300 bár kell legyen a railnyomás inditózáskor, az RPM kb 260-280 felett
Valamint a legfontosabb, 2 méter résolajcsövet veszel... mondjuk bárdiban és pohárba kiforgatod mindegyik injektorét. Minimum 1 percig járatod, majd látni fogod jók e azok az injektorok ;)
Zselé2019-07-14 21:39:25 // 118050
A másik oldalon már megfogadom, ha majd az is elereszti magát :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-14 20:44:32 // 118049
mondtam neked, hogy én nem szenvednék ezzel pár ezerért
Zselé2019-07-14 20:37:34 // 118048
Na ma megvolt a műanyag cseréje... azért átkoztam magam rendesen, hogy nem az utángyártott komplettet választottam, mivel ugye a bowden ilyenkor szétesik és hát azt összerakni... 6 kéz kellett és nagyon sok káromkodás. De sikerült végül. Persze üröm az örömben, hogy a felrakásnál a szerkezet függőleges sínjéről a felső bekötő csavar menet kiszakadt, pedig alig húztam meg.. gyorskötözővel egyelőre működik a helyben tartás :) Mivel csak véletlenül szoktam lehúzni néha a Mekibe, ezért tart ameddig tart, ha gondot okoz majd kiváltom egy laposfejű átmenő csavarral...
Zselé2019-07-14 20:32:27 // 118047
Ajtóhatároló... most cseréltem egy órája, már hónapok óta megvolt, de mivel az ablakemelőt javítani kellett... 10e körül van új, 4 csavar, csak le kell szedni az ajtó belső lemezét is, de egyébként nem bonyolult munka
Zselé2019-07-14 20:30:49 // 118046
Szia, nekem az önindító test kábele volt a ludas!
Motomi802019-07-14 19:24:32 // 118045
Szevasztok! Tippeket kérnék tőletek. 1,9 16v jtdm van. Offos már. Nyugtalanító hogy sokszor csúnyán, nehézkesen indul. Kb minden 100. alkalommal nem is indul csak másodikra. Inkább csak hidegen jellemző. Meg talán összefügg, hogy amig nem éri el a 90 fokot a hő addig ugrál az alapjárat legtöbbször. Porlasztók és az izzitás és a szivósor elvileg rendben. Nekem két tippem van. Önindító... Csak azért mert többen írták itt. Meg az üa szűrő. Nem Mann Filter hanem Champion van rajta.
tirex2019-07-14 18:55:45 // 118044
Jut eszembe nekem pözsó csinálta ezt és a testkábel volt elkorrodálva ott ahol a kasztnihoz van csavarozva.
tirex2019-07-14 18:53:34 // 118043
Terhelésmérővel rá kell nézni az akksira, az rögtön megmututja hogyha szar az akksi. Szerintem az az akku kuka. Nem meglepő a mai világban hogy zárlatos lesz a majdnem új akksi.
ZoliNix2019-07-14 17:47:51 // 118042
Esetleg önindító? Nekem kezdett nehezen tekerni, gondoltam akksi, cseréltem. Egy darabig jobb volt, aztán megint gyengült, végül nem csinált semmit. Felújíttattam és azóta jó minden. (azután kinyiffant a generátor és nem biztos hogy nem az önindító segített rá.)
Süti1592019-07-14 13:14:40 // 118041
http://www.primaklima.hu/index.php?lang=1